Glavni meni

Honda CBR 1000 RR SP

Započeo Gligoric, 24 Maj, 2015, 19:53

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Hattrick


Gligoric

Uradjen prvi servis konacno,cekao sam papke iz honde 2 nedelje da zamene ulje i zadnji amortizer !
Sad je spremna za stazu :)
Jos nista nisam iskombinovao za auspuh :(


Mik

Citat: Gligoric poslato 18 Jul, 2015, 22:54
Uradjen prvi servis konacno,cekao sam papke iz honde 2 nedelje da zamene ulje i zadnji amortizer !
Sad je spremna za stazu :)
Jos nista nisam iskombinovao za auspuh :(


Kako ti to vozis pa ti treba novi zadnji amortizer? (Ja sa tobom ne bi ni na pecanje is'o!  :))

Nego, kao prvo, lepsi i elegantniji lonac za to ne postoji! Ostavi to kako jeste.

Gligoric

Stigla je servisna vest iz Honde,pa sam morao da menjam amortizer.
Vozim najbolje sto znam :)
Ja necu elegantan auspuh nego onaj koji se cuje,nije pretezak i dobrinosi snazi motora :)

Mik

Citat: Gligoric poslato 20 Jul, 2015, 13:09
Stigla je servisna vest iz Honde,pa sam morao da menjam amortizer.
Vozim najbolje sto znam :)
Ja necu elegantan auspuh nego onaj koji se cuje,nije pretezak i dobrinosi snazi motora :)

Poslusaj me za lonac (auspuh)!

(Malo sam se ulenjio da pisem o "aftermarkit" proizvodima, pisao sam ranije o tome, bilo je nesto na temu "spustanja" WV Corado, pa na temu tih "aftermarkit" amortizera (djubre!), gumenih lezajeva prednjeg "Macfersona" (znam da ovo nije korektno napisano, ali i taj proizvod je djubre), to mogu i da ti pokazem ako prolazis kroz Pancevo, pa onda "Rizoma" drzac za lonac (i to mogu da ti pokazem, stavili prohromski zavrtanj za jednokratnu upotrebu, jedva sam skinuo to djubre), pa Charugina nevolja sa "aftermarkit" kormanom ... Ostavi sve kako jeste fabricko, skini zadnji blatobran, i tu ide redovno ulje i nista vise. I uzivas!)


dr32

Citat: Mik poslato 20 Jul, 2015, 04:32
Nego, kao prvo, lepsi i elegantniji lonac za to ne postoji!
O lepoti ne vredi raspravljati. Ja licno mislim da od ovog auspuha za ovaj motor boljeg ni lepseg nema



Taylormade ;)
4 wheels move the body, 2 whells move the soul... enjoy

Major

Meni je lepsi ovaj sto trenutno ima od te rupe sa strane :D

Gligoric

Stigao Akrapovic pa sam ga i montirao ujedno i K&N filter..
Prezadovoljan sam Akrapovicem kao i prosli put! Zvuk fenomenalan,motor se mnogo manje greje za nekih 10c i ima osetne razlike u isporuci snage.
U medjuvremenu i guma je izdahnula na celih 1800km











borkos

Don`t ask what you can do for your country.Ask what your country can do for you!!!

Mik

@Gligoric

E sad, ako gresim, neka me ispravi neko ko zna bolje, bicu zahvalan! 

Nego je ta guma (malo ili malo vise) postradala samo u onom pojasu (delu profila) koji dolazi u kontakt kad vec dizes motor iz krivine pa zavrnes "gas". Tu je vec manji nagib i neko klizanje bi se kontrolisalo. Ovo do "ivice" izgleda dobro, lici da ta guma moze jos da se vozi, i to bas onako slatko!

P.S. Koje su to gume?

Gligoric

MIK u pravu si da guma gori na mestu gde izvlaci motor iz krivine, ali to je sve uzrok previsoke temperature neki dan.
Danas sam vozio i vise nemam taj problem,ali sam i vesanje mnogo promenio.
Sve u svemu moje najbrze vreme 1:32.230.
Danas mi se nije toliko trosila zadnja guma,ali prednja jeste.
Gume su Pirelli Diablo Supercorsa SP

Mik

@Gligoric

Hvala!  [thumb_up]

A jel imas neku sliku prednje?

(Nisam vozio na stazi pa ni ne znam kako se, kad i gde prednja trosi. )


Flavius Valerius Aurelius

#113
Citat: Gligoric poslato 18 Avgust, 2015, 21:51
U medjuvremenu i guma je izdahnula na celih 1800km

Nije guma riknula vec si sam zeznuo stvari. Procitaj ovo (hot tear) pre no sto mi kazes da nisam u pravu.

http://biketrackdayshub.com/motorcycle-tyre-wear-guide/

Gligoric

Tako je, ali to nisam mogao da ozbegenem sa ovom komponentom gume i sa 65c na stai i 40 u hladu.
Svesno sam to uradio sa gumom.

FJCharlie

koje vreme sa novom beshtijom na navaku Gligoricu?
da te dobro sluzhi!

Gligoric

Novo vreme je 1:32.230 :)
Hvala,nadamo se da hoce :)

FJCharlie

Uuu pa lepo ti to savijash :D
Koje je staro bilo?

Hohštapler

Ta 2ct guma nije za vas trkaèe,  to je za nas Vojvodjane, koji bok gume tro¹imo na semoforima i prestrojavanju.
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Gligoric

Prvo vreme sa Suzukijem je bilo 1:39.9
Kasnije sa Hondom 1:35
Za sada najbrze je 1:32.230
Sad ce opet track day pa cemo da vidimo sa novim gumama sta ce da bude :)