Glavni meni

Yamaha YZF tundercat - 2003 god

Započeo Darko, 21 Mart, 2015, 07:56

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

BOKYBOY

Citat: Darko poslato 27 Mart, 2015, 00:26
hahahha  , a samo sam pitao vlasnike thundercat-a , kako dolaze do pozicije u prednjem faru  ;)

...tako sam i ja jednom samo dosao da pozajmim secer...i ozenio se... [rofl]

Hurricane

Citat: BOKYBOY poslato 27 Mart, 2015, 00:28
Citat: Darko poslato 27 Mart, 2015, 00:26
hahahha  , a samo sam pitao vlasnike thundercat-a , kako dolaze do pozicije u prednjem faru  ;)

...tako sam i ja jednom samo dosao da pozajmim secer...i ozenio se... [rofl]

...pratim..  [rofl] [rofl] [rofl]

castor

Free & Hurri
Nisam ja vas dvojicu prozivao… Vi ste ok momci. ;)


Citat: BOKYBOY poslato 27 Mart, 2015, 00:28
...tako sam i ja jednom samo dosao da pozajmim secer...i ozenio se... [rofl]

Ti i¹ao negdje po ¹eæer?! Ne vjerujem!
It's the ride that matters, not the bike…

freepartyman

Citat: castor poslato 27 Mart, 2015, 01:17
Free & Hurri
Nisam ja vas dvojicu prozivao… Vi ste ok momci. ;)




;D ;D [thumb_up] [cheers]
I became a beast to rid myself the pain of being a man

UFF

Citat: freepartyman poslato 26 Mart, 2015, 23:54
Honda i Yamaha su za mene iznad Kawe i Suzukija..Kawa ne moze da se poredi sa njima po pitanju zavrsne obrada ali dobro zato je najjeftinija a Suzuki zna samo R-a da napravi :)

zar ti vec nisam rekao da me ne citiras bez da napises izvor posle toga?  [prebicute]

nije sto je vozim trenutno (sto ne znaci da cu i sutra, jebes brend) ali honda je najjaca po kapitalu pa srazmerno tome i po i ulozenom novcu i trudu u istrazivanje i usavrsavanje svega kompletno
yamaha je po meni najbolja po dizjanu i osvajanju simpatija, mladih srca i duha + jebe kevu sa dodatnim HP u odnosu na prefinjenu hondu

a da je prefinjena u svakom poglednu (agregat/menjac) to vala niko ne moze da ospori

jebi ga, ovaj rezultat se ne dobija tako jednostavno kao nacrtmo agrenat, napravimo ga i on radi.
jes qrac to kosta mnoooogo usavrsavanja za koji ostali proizvodjaci nemaju ni kinte ni vremena (pogotovo kavasaki)

Coin test Honda F6

Hattrick

#85
Po kapitalu, novcu i znanju, ubedljivo, ali ubedljivo je najjaci Kawasaki Heavy Industries, finansijski jaci od svih drugih Japanskih moto, i auto brendova.
Ljudi prave teske kargo brodove, avione, helikoptere, industrijske robote, elektromagnetne vozove, mlazne motore, autonomne module za svemirske stanice, navodjene rakete, podmornice, naftne platforme, nuklearne elektrane, i da ne nabrajam.

Ah da, jedno malo odeljenje pravi i motore.

E sada sto su u moto ogranku poslati inzenjeri izgleda samo po kazni,  ;D ili ih taj deo price nedovoljno interesuje kako bi ulozili ozbiljne kapacitete u njega, to je druga prica  ;D ;D ;D

perlx

U moto ogranku zive neki Srbi - naprave jednu stvar i onda je prodaju do penzije.

Hohštapler

Citat: Hattrick poslato 27 Mart, 2015, 06:01
Po kapitalu, novcu i znanju, ubedljivo, ali ubedljivo je najjaci Kawasaki Heavy Industries, finansijski jaci od svih drugih Japanskih moto, i auto brendova.
Ljudi prave teske kargo brodove, avione, helikoptere, industrijske robote, elektromagnetne vozove, mlazne motore, autonomne module za svemirske stanice, navodjene rakete, podmornice, naftne platforme, nuklearne elektrane, i da ne nabrajam.

Ah da, jedno malo odeljenje pravi i motore.

E sada sto su u moto ogranku poslati inzenjeri izgleda samo po kazni,  ;D ili ih taj deo price nedovoljno interesuje kako bi ulozili ozbiljne kapacitete u njega, to je druga prica  ;D ;D ;D

...el ti zna¹ kakvu Honda ima ma¹ineriju iza sebe, ¹ta sve proizvode i u koliko fabrika?
Si nekad googlao ko proda koliko kola? ;)
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

VR 46

Bitna je fabrika naravno,ali isto toliko je bitno i odrzavanje bilo kog motorcikla,mozes ti hondu da kupis koju je neki indijanac ubijao a isto tako mozes i kawu,suzukija,yamahu itd...
Twist of wrist!

Slaninar

Citat: perlx poslato 27 Mart, 2015, 09:35
U moto ogranku zive neki Srbi - naprave jednu stvar i onda je prodaju do penzije.

©ta je ostalo da se izmisli novo na benzinskom SUS motoru? Dizajn, marketing i NAZADOVANJE  - prave stvari da budu sve skuplje za popravku i da ranije crkavaju, kako bi prodavali vi¹e. Vrhunac moto industrije je dostignut malo posle 2000. godine, 2005 eventualno. Pre deset godina. Ubrizgavanje, ABS i kraj. Ovi euro standardi za emisije gu¹e motore i prave se da uzimaju pare i izbace Kineze iz prièe dok god mogu.
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

UFF

Citat: Andrej_Hotstepper poslato 27 Mart, 2015, 09:52
Citat: Hattrick poslato 27 Mart, 2015, 06:01
Po kapitalu, novcu i znanju, ubedljivo, ali ubedljivo je najjaci Kawasaki Heavy Industries, finansijski jaci od svih drugih Japanskih moto, i auto brendova.
Ljudi prave teske kargo brodove, avione, helikoptere, industrijske robote, elektromagnetne vozove, mlazne motore, autonomne module za svemirske stanice, navodjene rakete, podmornice, naftne platforme, nuklearne elektrane, i da ne nabrajam.

Ah da, jedno malo odeljenje pravi i motore.

E sada sto su u moto ogranku poslati inzenjeri izgleda samo po kazni,  ;D ili ih taj deo price nedovoljno interesuje kako bi ulozili ozbiljne kapacitete u njega, to je druga prica  ;D ;D ;D

...el ti zna¹ kakvu Honda ima ma¹ineriju iza sebe, ¹ta sve proizvode i u koliko fabrika?
Si nekad googlao ko proda koliko kola? ;)

nek izgugla ko je najveci proizivodjac agregata na svetu i bice dovoljno
http://en.wikipedia.org/wiki/Honda

Honda has been the world's largest motorcycle manufacturer since 1959,[4][5] as well as the world's largest manufacturer of internal combustion engines measured by volume, producing more than 14 million internal combustion engines each year.

A kad ga naprave evo koliko se godisnje uilozi u usavrsavanje :) za razliku od kantasakija koji ga je na pravio i to je to, gotovo  [rofl]

In 2013, Honda invested about 5.7% (US$6.8 billion) of its revenues in research and development.

7 BILONA  :wtf:

stilgar

#91
kud neki dolarcic ne dadose i onoj jadnoj ekipi PATA honda u SBK, nego su mucenici sami razvijali elektroniku za trke pa REI puko qrac i otiso u Kawasaki da dere sve redom....
kako ste naporni, to je ko da poredite Mercedesa i Opela ili Hondu i Tojotu u auto industriji. Ko ima para vozi Mecku i podjebava sirotinju, ko nema za Mecku vozi Astru i svi sretni.

Joker

Dobro stanje, udoban, lep.. Ma lutka! Pa da teras to ove godine min 15k km..
Svi smo mi ljudi, malo ko je covek...

Darko


Slaninar

Citat: UFF poslato 27 Mart, 2015, 12:25

7 BILONA  :wtf:

6+1 milijardi. "Billion" na engleskom je milijarda na srpskom. Na¹ bilion je 1000 puta veæi.
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

freepartyman

I became a beast to rid myself the pain of being a man

mali_zmaj

ja bih vozio kawasaki i vozio sam ga,i ponovo cu,ako se potrefi da imam para za ono sta zelim!! a da cu voziti i nesto drugo hocu... za mene postoji motor koji je ispravan i ne... i to je to... da imam love da biram birao bih srcem.. pa sta mi se svidi u tom momentu,ne bitno sta je,kawa,honda,dukac,yamaha totalno mi je svejedno....
jin-jang

Hattrick

#97
Dosadno, pada kisa, pa hajde malo da smaram.  :D

Apsolutno je nesumnjivo da je Honda N°1 sto se tice motornih vozila, motocikala, automobila i agregata.

Prica je bila za znanje (know-how) i finansijsku moc firme Kawasaki heavy industries u globalu, sa sve nekoliko stotina firmi-cerki.
Sta god neko rekao, ipak je potrebno malo vise tehnike i znanja da se napravi modul svemirske stanice, kompozitni trup za Boeing 787, najmodernija podmornica, ili pak kompletna nuklearna centrala, od recimo znanja potrebnog za jedan 6-cilindricni V agregat, vrh Hondine ponude ikada.

Da se razumemo to znanje ne potice od juce, oni su tokom 2. svetskog rata, za samo 4 godine proizveli 20.000 aviona, 20 Nosaca Aviona, 30 Razaraca i 250 Podmornica.

Razlika je ta sto su Hondi motorna vozila sam centar ponude, a Kawasakiju su motorna vozila samo jedno malo odeljenje, koje i da potpuno nestane, firma kao firma ce jedva osetiti. Honda, nema dileme, broj jedan sto se motora i agregata tice, a Kawasaki Najjaca firma sto se znanja, tehnologije i finansijske moci tice, opet kazem trust firma u globalu.

E sada to sto su im motocikli majstorska radost, i sto su u tom odeljenju, kao sto rekoh u prethodnom postu, inzenjeri izgleda ili po kazni, ili dok ne steknu dovoljno znanja do prelaska u neka ozbiljnija odeljenja. Ko ce ga znati. [neampojma]
Uglavnom slazem se sa generalnim misljenjem da su im motocikli kvalitativno dosta ispod nivoa koji se od njih ocekuje, i koji firma sa takvim tehnoloskim umecem moze, i treba da napravi.

Hattrick


ЯЭВОЛУТИОН

Kawasaki je ozbiljna predratna japanska firma.....oooogromni su....Honda je za njih patuljak u svemu, osim auto moto industrije.....e tu Honda jebe kevu....ne kawasakiu, nego svima...yamha, kawa i suzuki ne prodaju toliko motora zajedno koliko honda.....nesto kao VW koncern.....e zato ne volim hondu....nekada je bila perjanica moto industrije, a sada trziste zatrpavaju jeftinim vozilima koja donose profit...sav hi tech je otisao u neke druge firme....osim ako ne racunamo kurcenje po sajmovima.
Nekada cavno honda je porazila evropske proizvodjace motorcikala...njihov poraz je ucinio da neki drugi japanski proizvodjaci dodju na trziste....honda je to uradila cb750 fourom.....kawa odgovorila sa z1 900, honda pokusala sa cbx1000 i gl1000 ali je suzuki dosao sa gs750 i gs1000....yamaha se u to vreme jos bavila klavirima....onda honda sa vf750 modelom pomera granicu....kawa reciklira sa z1000....suzuki se ozbiljno nadrkao sa gsx1100 a nakon toga i gsx750/1100 uljarama, kawa izbacuje gpz900r (gpz1100 unitrak je reciklirani z1000)....tek krajem osamderetih yamaha ulazi u pricu sa 5 ventilskim glavama i jako nagnutim cilindrima fz750, pa fzr1000....pocetak devedesetih....suzuki i yamaha.....gsxr vs fzr1000 exup.....honda polovinom 90ih izbacuje cbr900rr.....suzuki ovaj put statira u kukuruzu i reciklira....yamaha poludela i unakazila trzista ra r1 i r6.....kawa se dzilitnula za zx6r i zx9r.....opet yamaha sa diodom....onda suzuki izbacuje K5 1000...ozbiljan konkurent....do dana danasnjeg ga reciklira....honda napokon mrda i izbacuje cbr1000rr, ali kasno.....trzistem sportskih motorcikala je zavladala yamaha i Suzuki se dobro drzi....uprkos reciklazi.....kawa ulaze napore sa zx10r i odmah pada na ispitu u restylingu...stari motor lepsi nego novi....ozbiljni takmaci postaju otpisani....posto su japaneri u trci digli cene svojih motora sada evropski motori bez carine u EU postaju konkurentniji....Ducati, Triumph, MV Agusta.....BMW......
Kad pogledate strukturu motorcikala u Srbiji vidite da ovde dominiraju medju sportskim motorima yamaha i suzuki.....honde ima manje...ali jos uvek vise nego Triumpha, ducatia i ostalih.....Honda dize ruke od Sportkih motorcikala jer joj ne donose profit.....cak ni offf road sportu su izgubili bitku....mali KTM ih omlatio....ni Afrika nije sveka krava....BMW GS je svaki drugi putni motorcikl u klasi maxi enduro....neki se secaju NR projekta.....to je bilo kad sam bio maloletan.....davno...i od tada....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11