Glavni meni

Klasici i oldtajmeri - automobili za sva vremena..

Započeo Hurricane, 12 Februar, 2015, 21:33

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

monsterbnt

Najvise pobeda i najdominantniji auto grupe B nije bila ni lancia ni audi....
Najdominantniji je bio Peugeot 205turbo.... 2 titule i 16 pobeda za 2 ipo godine ucestvovanja....
Quatro 2 titule i 20 pobeda za 5 godina
Lancia (s37 i delta S4 zajedno) 1 titula za S37 i 11 pobeda po relijima za 5 godina ucestvovanja.....

Eo vam otvarajte po godinama i brojte...
https://rallygroupbshrine.org/rally-results-videos/


Mada, S37 je definitivno najlepsi rally auto svih vremena....



A odma posle je Stratos....

Smrt SVIMA!!!!

Kostić

#561
да али се рачуна свеукупно бодовање а у укупном бодовању ланчиа је на првом месту

https://en.wikipedia.org/wiki/World_Rally_Championship

https://en.wikipedia.org/wiki/Group_B


https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_World_Rally_Championship_Constructors%27_champions




Kostić

#562
а једна титула за Ѕ37 са погоном на једној осовини више вреди него пет победа са погоном на две осовине и да се та група наставила појавом Ѕ4 ланчија би доминирала иако је после опет доминирала са Ѕ4 док цитроен није почео да смета

пежо је превелики монструм и то што је однео је однео на срећу да је наставио тј да су наставили било би више русваја него такмичења и због тога се то и угасило видли су да је ђаво одно шалу

и наравно опет да напоменем аља га није споменуо можда је и њему пежо геј : - )

Lazic

Ba¹ se zato odustaje od trkanja, izvin'te prebrz mi auto... [facepalm]

monsterbnt

Kosticu ti gledas ceo rally istorijat, mi pricamo o grupi B koja je trajala samo 5 godina.
Tu je 205turbo neprejebiv bio, quatro je bio revolucija, S37 samo ostatak proslih vremena... S4 se pojavila kad i 205 i apsolutno nista nije uradila.... Delta HF je bio evolucija S4, ali to vec izlazi iz price o grupi B...
Smrt SVIMA!!!!

Kostić

јесте а ја сам избрко Ѕ4 и HF и све групе уствари неко је реко да ланчија није вин па сам се ја ухватио за произвођача а знам да ауди није вин и знам да је пежо поцепо по томе је и постао познат наравно океј решисмо мистерију сад можемо да се бацимо на нешто друго

ЯЭВОЛУТИОН

opet measa babe i zabe....mesas prototipove koji lice na serijski auto i serijski auto koji lici na prototip....pezo 205 t16 je klasicna cevasta konstrukcija sa centralno postavljenim motorom, slicne je pravila i lancia sa stratosom i o37.....audi quatro je klasicna karoserija sa motorom napred i pogonom na svim tockovima kao i hf integrale....grupa b je ukinuta ne zbog opasnosti vec zbog zelje da se promovisu velikoserijski automobili kako bi se ulaganje isplatilo....inace je pezo i sitroem imao epizodu i na pariz dakar reliju.....a onda su i tamo uveli posebne kategorije za prototipove.....dakle ne mozes da vozis prototip koji ima oznaku serijskog auta...inace je tih godina bilo zloupotrebe od gomile proizvodjaca....primeticete da se trkacki motori za gpzovu slicno ali ne isto kao fabricki modeli , ali se motori za superbajk zovu identicno....zastita potrosaca u punom zamhau.
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Kostić

има смисла у релију возила треба да су каросерије а не прототип и могуће је да је због тога измењено правило па и група укинута

Hurricane


mrle


ЯЭВОЛУТИОН

samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

UFF

ovaj iznad bi mogao i neki far da stavi, kako misli da vidi nocu kuda ide samo sa tih 16 farova?  [rofl]