Glavni meni

Yamaha FZR 600

Započeo Glava Dole, 31 Januar, 2015, 21:24

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

orlovi

Citat: Andrej_Hotstepper poslato 18 April, 2015, 10:11
Aj i ja jednom da poku¹am da budem glas razuma, mada je Joker za to ipak struèniji.
...ne drkamo te jer nam zanimljivo, nego neke stvari se granièe sa ludo¹æu....
Na ladi, stojadinu i ostalim autima koje ljudi voze jer moraju a nemaju za bolje, pakne i mogu da se lepe, ali tada znaju na èemu su, ali na motoru koji ide 200 lepiti pakne, nitovati...  [ludak]
Da ne krenemo sad o projektovanju, naponu sila dok pakna radi, za ¹ta se koristi nitovanje - sigurno ne za smicanje, pa termièkom optereæenju rada pakne... ¹ta se de¹ava pri grejanju dva razlièita materijala (ko se koliko ¹iri i skuplja i kolko æe lufta dobiti nakon par ciklusa grejanja-hlaðenja) pa da treba da bude NITNA na njima setili bi se japanci toga. Pogre¹no je na toliko naèina da ne znam odakle bi krenuo.
Dru¾e, to se posle jako skupo plaæa! Ako ne glavom, onda kostima, unutra¹njim organima ili èak i udovima...
Zbog toga ti govorimo.
Pametuglavu (jedna reè)  [cheers]
Eeeee..Kad bi te jos i poslusao..Ali on je Veliki Bajker...Poznavao sam mnoge takve...Kazem,poznavao...Dzaba se trudis...

Djerma

Ne podjebavam,to stvarno moze da se radi ali je kratkog daha.Jako me potsecas na jednog mog drugara Tutu.Tuta vozi 5 godina takvu jamahu,fzr600.Nikad ulje,nikad svecice,nikad nista.Sbudzi covek i tera.Taj motor ni da stucne.Stavljao cak i bajlog u zadnju gumu,sad nabavio neku kockastu pa u krivinu skrece kao sa trotinetom.Padao,lomio se,bio u zatvoru zbog kazni ali i dalje vozi.Ja mu dao neke trkacke maske od k5 on kupi uljanu crvenu farbu za kapije prefarba ih i zbudzi na jamahu.Lanac mu kratio jedno 10 puta.Cini mi se da je taj motor sad na prodaju

Bori¹a

i verovatno full odrzavan, nov lanac i lancanici, nove gume [rofl]

Hurricane



daj neko da otvori temu sa najjaèim grunf - bud¾ radovima ikada, pa da se ovih par postova iskopira tamo..

ludilo..


Glava Dole

#124
Nije radjeno nista posebno pa nisam ni pisao, a danas zamenjeno ulje(za njega vrlo znacajno) i to je bukvalno drugi motor, menjac tisi, meksi, upada ko u sir, ne cujem da sam promenio brzinu dok sam pre vec poceo da se brinem da je menjac pri kraju s obzirom koliko je lupao iz prve u drugu na primer, a masinica ponovo prede kao fen kad stavim ruku na auspuh tako da je i u voznji 'utegnutiji' mnogo zvuk... ma milina, ulje je cudo :D

Dakle barhal i filter su tu:


Pa krecemo sa istakanjem starog... odvijem sraf... 3 kapi... odvijem filter... vidi stvarno, i tu ima malo ulja :D Kako sam i pretpotstavio zbog konstrukcije motora, sto se vidi ovde:

nije izaslo mnogo ulja tako da sam napravio i 'platformu', prvo verglao ovako potekao je pun mlaz, kad je to usporilo nagurao sam ga na dasku i opet zaverglao pa je izaslo jos malo i ti je vec to, presusilo...

Staro ulje potpuno crno a i dosta retko kako se meni cini:


Onda ribanje kucista filtera:


Novi vs stari filter:


Sve montirao, ulio novi bardhal i dobio i novi motor :D Evo kako je radio neposredno pre zamene(sta je uopste zvecalo, cini mi se da je zvuk i dalje tu kad je hladan ali nisam siguran, videcu sutra, neuporedivo manje cangrlja svakako):
! No longer available
A kako radi sad:
! No longer available











mkt

jbt kakvi su ovo z\vuci

joka

Treba da promeni i gorivo, i da sipa benzin!   [neampojma]   ;)

Simi1993

Brate ovo ti radi kao mesalica

UFF


Glava Dole

Po zvuku bih rekao da su radilica i lezajevi ok a s obzirom da se ne cuje uopste otkad sam promenio ulje i kad proradi malo motor vec samo kad je potpuno hladan(a i tad neuporedivo manje nego sa starim) i nestaje skroz posle par minuta, meni vise lici na spaner, nesto u glavi, menjacu il tako nesto, nemam pojma, nisam rasturao te vece masine(ako se pogorsa mnogo on ce biti prvi, zamorce za ucenje), ali dok radi ovako lepo ne vidim sta je problem sem sto malo nervira kad je hladan ali prodje dok ga isteram iz dvorista, al sve jedno me interesuje sta je otprilike... :)


Balsa Wrx

- Motori ne ispu¹taju ulje, oni obilje¾avaju teritoriju.

Glava Dole

I mene podseca najvise na to tako da to nije hitna popravka s obzirom da nije jos uvek nista strasno a i ne smeta, da prezubi nece tako lako cim se tek po malo cuje samo na hladno, po meni najverovatnije spaner, mozda pomogne i da se samo dotegne, videcu vec kad mi bude bilo dosadno igracu se malo...

Balsa Wrx

Meni na r6 se cuje ali mnooogo manje dok ne digne 55 posle nista...
- Motori ne ispu¹taju ulje, oni obilje¾avaju teritoriju.

Glava Dole

Ma kod mene kazem samo dok je hladan, ovako nista bas cim se malo zagreje a to i jesu simptomi lanca koliko ja znam, cangrlja dok je hladan i posle se umanjuje... videcu kako se doteze na spaneru ali otom potom, nista hitno, sad je na redu da malo kako-tako zamazem ove plastike koje sam zajebao kad sam proklizao da ga ne vozim ovakvog dok ne padne neka mala prerada :)

Glava Dole

Sredjeno cangrljanje, jeste bio lanac, usput sam i servisirao karburatore(malo ocistio, nastelovao 'na stolu' da budu svi jednaki, posle malo na uvce u radu i to je to, radi lepse nego ranije tj malo mirnije), lanac dotego na spaneru(jes da je automatski ali kad se nategne napred ne moze vise nazad, opruga mu nije bila dovoljna), a nasao sam i uzrok velike potrosnje ulja - gumice sigurno a mozda i vodjice, evo sta je ulja u ventilima bilo kad sam skinuo karburatore, na sva tri koja su ostala zatvorena, bio je suv samo ovaj koji je bio otvoren(pa ulje, logicno, otislo u cilindar :D ), moguce da je to uzrok onog tezeg paljenja kad je vruc a malo odstoji i trazi veliki gas kao da je zaliven gorivom, pa se davi dok ne probije sekundu-dve i onda radi ko da nista nije bilo, posto do karburatora nije(pazljivo sam proverio sve membrane, iglice ne pustaju itd), mozda mu jednostavno smeta to ulje koje se nakupi u glavi i ode u cilindar odjednom kad se zavergla pa se muci da to sagori, sta mislite, je l' ima ova moja teorija logike?




Svakako je sad i sredjivanje glave postalo u planu ali nije nista hitno, pola litra na 1000km je podnosljivo, ako se mnogo pogorsa.... skinem je sam(koliko vidim moze i glava da se skine na licu mesta samo kad se skine hadnjak) i odnesem da se sredi, vrlo moguce da gumice odgovaraju i od nekog auta pa ne bi trebalo da izadje preterano skupo, ako neko slucajno zna nek kaze, da skupljam informacije blagovremeno).

Al sad je tu novi problem curenja ulja, mislio sam da mi je tih pola litra novog ulja  za 200km iscurelo na dekli(a jeste pustala al ne toliko), i sad primetim ulje bas u rupi za imbus onog cepa, pritegnem ga jos malo i sad ide ko iz cesme iz samog cepa(ne na spoju) samo dok motor radi(zato ranije i nisam primetio da je odatle, blizu je dekle pa sam mislio da se sa nje slivalo na njega), aluminijumski je pa ocigledno dobio neku mikro pukotinu... pa sutra moram da nadjem drugi i probna voznja da vidim kako radi zategnut lanac i karburatore koje sam kao nastelovao bez alata(moram podhitno da napravim one vakumetre od flasa posto prave za sad nemam nameru da kupujem :) )










Glava Dole

Zamenjen danas cep, pola litra novog bardhala ode kroz ovu mikronsku pukotinicu...



Posle probne voznje je da su karburatori jos gori nego sto su bili, osiromasio sam smesu previse pa ne spusta lepo obrtaje, nece da idel lepo na malim obrtajima(pre sam npr mogao da ga vozim drugom na 1000-1500 obrtaja a sad stuca i skace tj radi neravnomerno tako da se sa tim zezam sutra, u glavnom bitno da ne zvecka vise nista, nigde ne curi ulje(jedino ga trosi na gumicama ventila, pitam ponovo da li mogu od nekog auta? ), samo jos da se malo poigram sa smesom i sinhronizacijom(mozda napravim ono sa uljem i crevima pa da vidim kako ce da fungcionise, pisite malo iskustva sa tim :) ).

Glava Dole

I igrao se jos malo sa karburatorima, danas potpuno druga prica, provozao ga i radi kao sat, gde sam juce morao prvom da ne trza i stuca sad mogu ladno trecom skoro bez gasa, nije to to, cuje se da ne radi bas potpuno ravnomerno ali na uvce u bez alata ja bolje ne mogu(a jos to radim prvi put) :)

! No longer available


Glava Dole

E sad je na redu farbanje, napravljena boja po motoru, sad smirglanje, gitovanje, krpljenje, gajba piva tu da smirgla lepse klizi, klima prede, sad samo da se radi :D


pic host

makinjo

I jel zavrsen projekat? :)

Glava Dole

Ma nije jos uvek, tek sam poceo i samo ispada nesto neplanirano, danas se jebao sa klimom na autu, sad sam izasao iz kanala, i gace su mi mokre i sad me mrzi da radi na ovome, nije nista hitno pa polako, sutra i preksutra isto necu moci ceo dan pa tamo od nedelje lagano, sad vozim keewaya dok je ona raskupusana i dzep mi se preporodio, koja razlika jbte sipam 300dindzi i odem 3 puta do grada najmanje, ovom sipam toliko i maltene potrosi dok dodjem do kuce, vec sam zaboravio kako to izgleda pa imam osecaj ko da ide na vazduh hahah :D