Glavni meni

©ta ste danas uradili na va¹em motociklu?

Započeo Hurricane, 21 Januar, 2015, 11:49

0 članova i 18 gostiju pregledaju ovu temu.

Boban_m

Jednom je jedan BMW inzinjer rekao nekom u povjerenju na forumu da u suv diferencijal staje 250ml a mi ne mozemo toliko jer ostane starog ulja. E sad koliko to niko ne zna. Isto ne znam kako bi se sjebao dif ako uspes 220ml. Cuti BMW, cutim ja... ;D

zika56

Citat: megaidiot poslato 13 Januar, 2019, 02:31
Citat: Boban_m poslato 13 Januar, 2019, 02:09
Ne znam cemu drama.
ni ja, kao sjebe se sa 220. zato i volim da pitam, jer je mnogo apstraktne metafizike i teorija zavere vezano za kardan.
i ja cu isto metnuti gusce samo 180, kako spada.

Ja kod mene u "kardan" sipam dok ne poène da preliva na ¹raf za nalivanje (stane oko 180 ml). Inaèe je, kada sam kupio motor u menjaèu i kardanu bilo ulje castrol SAE 85-90 i to ni¹ta nije valjalo. Posle sam sipao Castrol MTX 75-140 i menjaè se posle stotinak kilometara preporodio. U svim uslovima kao u puter, bez krèanja i bez ostajanja izmeðu brzina. Nakon sledeæih 20.000 km nalijem Fuks 80-140 i katastrofa. Kada je hladno nema ¹ansa da se promeni brzina par stotina metara, a i kasnije stanje nezadovoljavajuæe. Sve sam patiku pocepao od cimanja poluge menjaèa. Opet nedavno sipao Castrol MTX 75-140 i menjaè opet kao preporoðen i od sada vi¹e ne eksperimenti¹em.
A inaèe mi se ulje Fuks (Silkolene 15W-50) izvanredno pokazalo za ma¹inu i nemam nameru da ni tu ni¹ta vi¹e eksperimenti¹em.
MK Veterani 63. Padobranske Brigade

PECA BMW

Citat: Boban_m poslato 13 Januar, 2019, 02:09
Ne znam cemu drama. To je sklop zupcanika i kuciste. 20-30 ml tamo-vamo. Ujedno odgovor i Lazicu da li je gusto, pogotovo ovde.

Evo zasto . Na tom modelu ne postoji odusak (iber lauf) pa kad naspes vise ulja i ono se u voznji zagreje a pritisak kud ce gde ce pravo na semering :D

Posle ide ono " ih majku im pa od cega prave ove semeringe kad ovako brzo crkavaju "
Bolje biti malo lud , nego malo pametan !

Boban_m

Dobro Peco nisam sipao pola litra jbt.

bucko

Otpi malo,jedan gutljaj.Njemu ce da prija a tebi nece da skodi :)

PECA BMW

Citat: Boban_m poslato 13 Januar, 2019, 05:37
Dobro Peco nisam sipao pola litra jbt.

ma naravno nije kraj sveta nego ti kazem zbog cega se stvara tolika drama .
Bolje biti malo lud , nego malo pametan !

megaidiot


Lazic


mali_zmaj

Cek stanite,uz moj bivsu K75 icu je dolazio mali kljuc za sabijanje ili otpustanje zadnjeg amortizera,a na suprotnoj strani kljuca tj na djelu rucke je linija koja je ujedno bila i mjerac ulja u kardanu ili mjenjacu,ne sjecam se tacno..,zar ne dolazi sad nesto takvo uz nove motocikle u alatu??
jin-jang

PECA BMW

Citat: mali_zmaj poslato 13 Januar, 2019, 17:36
Cek stanite,uz moj bivsu K75 icu je dolazio mali kljuc za sabijanje ili otpustanje zadnjeg amortizera,a na suprotnoj strani kljuca tj na djelu rucke je linija koja je ujedno bila i mjerac ulja u kardanu ili mjenjacu,ne sjecam se tacno..,zar ne dolazi sad nesto takvo uz nove motocikle u alatu??

ne , nema potrebe za tim jer se jednostvano sipa "do cepa" , osim na jednom modelu gs-a gde moras da odmeris pa naspes .
Bolje biti malo lud , nego malo pametan !

Boban_m

Odusak nema, ali otvor za sipanje nije na najvisoj tacki diferencijala. Pa i onih oko 200ml koje sam nasuo nije do visine otvora, tako da ima prostora za ekspanziju ulja na temperaturi. Dakle, opusteno [joint]

Lazic

Od 2 deci ulja zavisi da li ima¹ ili nema¹ kardan... :o :D

megaidiot

kardan ti uvek ostaje, samo ranije ode semering

mrle

Citat: mali_zmaj poslato 13 Januar, 2019, 17:36
.,zar ne dolazi sad nesto takvo uz nove motocikle u alatu??
Sada ne dolazi, sada je dodatna oprema i ko¹ta 299,99e

Lazic

Citat: megaidiot poslato 13 Januar, 2019, 21:42
kardan ti uvek ostaje, samo ranije ode semering
Mislio sam na manjak ulja... :)

Glava Dole

Porucio mu zmigavce sa alija da posle 3god najzad to resim... dvaput za to vreme vadio brege i sta sve nisam radio a sa njima me uvek mrzelo da se zezam jer ih i ne koristim :)

Izvadio akumulator posto sam primetio da je plus klema malo zardjala, da je ocistim i usput proverim elektrolit... posto puni oko 15V ocekivao sam da je isparilo vise ali maltene je kao sto sam ga i ostavio... al ipak dolio vrlo malo vode, sve skupa za sve celije je stalo mozda nekih 15ml demi vode i vratio se na maximum, sad je na punjacu :)

I na kraju resio da se pozabavim sa automatskim podmazivacem o kom sam pisao ranije... sutra idem da nabavim posudicu sa prikljuckom sa strane, elektroventil koji je filsovao sam sredio i ulepio, rucna slavina mu sad vise nema funkciju ali i koj ce mi djavo, bitno da ne pusta i da radi(imam inace nov koji ostao onda kad sam se zezao sa pumpom za gorivo i slavinom ali je mnogo veci i nezgodan za ugradnju pa sam zato resio da osposobim stari mali)... bice update ovih dana kad to odradim i malo se otopi sneg, javljam kako radi :)

sasa ns 1

danas sinulo sunce i lepo se razvedrilo.Ja odma digo cirade na skuteru i motoru pa ih sve ne¹to pogledavam da vidim jesu li spremni  za vo¾nju.Kad ono za sat vremena oluja ,plju¹ti ki¹a u naletima,gore nego leti.Jedva sam i kolima stigo.

Glava Dole

Vidim danas 7 stepeni, pomislim lepo za voznju, al se malo zeznuo... jeste prijatno i toplo ali se ziv izmucio da ga isteram i vratim u dvoriste, mislio sam da mi ispao iz brzine, ama u prvoj na leru radio opusteno :o I na kraju ipak nisam ni uspeo da ga vratim na svoje mesto nego je ostao na sred pesacke staze... tezak i po suvom za guranje u rikverc a kamoli sad kad se ukopa u sneg a ja klizim, krene da pada cim ga mrdnem... dzabe mi sva snaga ovog sveta kad beze patike :)
Inace od automobilista prijatno iznenadjenje, svi do jednog su se sklanjali a mnogi cak i totalno stajali sa strane da mi ostave prohodan kolotrag i kad me vide na 50m ispred :D



I onda nabavio sve sto je potrebno za podmazivac, lepkova uzeo 4 i kinez me casti peti, malo sam i preterao s obzirom da su ovi njihovi veliki i jedan mi glat zavrsio posao :) Al trebace, nece da se baci :)

Posuda sa prikljuckom sa strane(imao sam istu ali sa prikljuckom odozdo pa je pola boce ostajalo neiskorisceno jer crevo nije moglo lepo da se sprovede i vecito je stajala ukoso):



Elektroventil koji je filsovao na slavini dobro ulepljen super lepkom i soda bikarbonom, sad vise nema teorije da pusti a elektronski sistem mu naravno radi :D



Kapalica napravljena od dve mine od hemijskih(ispirane, kuvane u vise voda, bolje od ovoga ne moze niti ima potrebe, prohodne su u potpunosti, tek malo ostale prljave od mastila sto je nebitno), cackalica kao mostic pa onda super lepkom i soda bikarbonom zalepljeno za lim, preko lima zalepljena guma da ne klizi po viljusci, pa onda uvezano vezicama:





I nisam mogao da izdrzim da ne vidim kako ce da se uklopi pa izasao po mraku na -3 da je montiram :)





Crevo lepo sprovedeno, probao da ga poguram malo napred-nazad, sve je ostalo na svom mestu... ostalo je jos da se sutra zavrsi elektricni deo, sipa ulje i to je to. Sad znaci nece biti regualcije protoka vec cu sam vremenski da regulisem. Videcu vec u praksi koliko ce biti taman da ne unakazi sve oko sebe a da ga lepo natopi, pustim lepo na svakih 200-300km recimo na minut-dva i to je to. Onako da mu gadjam protok koji se vecito remeti vise nemam nameru :) Videcemo u svakom slucaju kako ce da se pokaze u praksi pa izvestavam :)

Kad se otopi ovo belo govno planiram i da ga picnem antirostom, zafarbam te neke izlozene delove(pojede ga so, u dve voznje pozuteo na sve strane :o )... al otom-potom, za danas mu je to to :)

Kostić

отерајте костића са форуме јер су сви почели да се курче по снегу сћелаве гуме и да гурају шприцеве и игле... ајој ал ће ово да се разлети на две главе и позапа у ланце... :)

Lone Wolf

Ни после скоро 30 година вожње мотора нисам сконтао чему служи "скотојлер".
Једном-двапут у сезони очистим и нашприцам спрејом за ланац, нит је пропо ланац икад нити било штете отог.
А овај ланац на слици плаче....
Не може рај на земљи.