Glavni meni

©ta ste danas uradili na va¹em motociklu?

Započeo Hurricane, 21 Januar, 2015, 11:49

0 članova i 51 gostiju pregledaju ovu temu.

Hurricane

Citat: Milos96 poslato 21 Decembar, 2017, 23:54
I moju star vartu takodje moze da dobije ko hoce, baguje u hladnim danima pri hladnom startu... topao motor pali na cvrgu :)


..jel original?

..samo da nije neka kineska kopija, one kad crkavaju, simptomi budu kao da je losa kompresija, a onda, zna se sta sledi..

:P

megaidiot

kad se pokaze da nije original i da krece kompresija da curi, nema potrebe za novom temom, samo nastavi staru...

Hurricane

...lepo sam onomad rekao da neæe dupali zbog lo¹eg akua

Lazic


Hurricane

...tiganj za palaèinke, ono kad okreæe¹ a one padnu

Glava Dole

Ahahahahha da, to sam zaboravio, kineska kopija je u pitanju tako da je pre upotrebe neophodno doliti malo tecne kompresije inace nema paljenja :)

Stigli inace paketici danas :)



Dihtujuce gumice upadaju kao do sale dok je prasinarke umetnost namestiti :) Ali uspeo i to, sve lepo ocisceno, klipovi upali samo prstima(dok ranije bili zakovani bukvalno, sta znaci ciscenje), celjusti znaci sa novim plocicama i gumicama namestene, glavni cilidnar repariran, sklopljen i ofarban nekom budjavom uljanom farbom jos sinoc i jos se nije steglo :) Jos da se montira glavni, ozraci sistem, montira akumulator pa da vidim sta sam uradio :)


megaidiot

Citat: Hurricane poslato 22 Decembar, 2017, 12:39
...tiganj za palaèinke, ono kad okreæe¹ a one padnu
ako je original nece da padnu

milomir22

Losmi, gde si nabavio prasinarke kocionih klipova, ja sam prosle godine vratio stare, ali nije to to, upadace prasina 100%.
"If you seek authenticity for authenticity's sake, you are no longer authentic."

-Jean Paul Sartr

Glava Dole

#6848
Sigurnost zrenjanin, 300din po kljestima komplet... i o-ring gumice koje idu izmedju kljesta, dihtujuca veca/manja, prasinarke... :)

Naime, posao je gotov :) Te parsinarke je malo jebanijada vratiti kako treba(dok dihtujuce upadaju bez problema), ali uspeo i to :) Klipovi upali na svoje mesto samo prstima(dok su ranije bili zakovani... sta znaci ciscenje) :)

Glavni kocioni kao nov:


(levo klip sa novim gumicama a desno sa starim, izvadjen... vidi se i odokativno razlika u sirini) :) Revolucija, hvala jos jednom za onu staru pumpu po kojoj sam uzeo meru za gumice, montirao ih i sad me je cekao ceo klip sa sve novim gumicama(da sam znao da ce tad da prestane da pali ne bih te ni cimao da saljes, to nisam planirao pa mi je stvarno znacilo da ih imam gotove i da samo otvorim/zatvorim al nema veze, opet je i ovako lakse ispalo :) ) :-*



Ozracen sistem alatom, bilo je malo povuci-potegni dok nije ocvrsnula ali se na kraju trud isplatio :) Montiran (fals [rofl] ) aku, provozan... fantazija, sa tek stavljenim plocicama ukopava bolje nego sa starim nitovanim(koje su dosle sa motorom, imale do duse jos minimum 5K zivota u sebi al novo je ipak novo :) ), kad se rilagode disku verujem da ce kociti jos bolje :)



To je to, za sad radi a dokle ce- videcemo :)

Lazic


Glava Dole


Glava Dole

Popravljen i alat, jedino sto sad manometar vise nema pravu fungciju, pokazuje jedino na koliko je napumpan kad se pritisne do kraja (trebalo bi da bude posle nepovratnog sto je skoro nemoguce izvesti) :) Ali bitno da radi ono za sta je namenjen(tj da posle nepovratnog ostaje vakum i kad se pusti rucica i da moze da se "nadruka" sistem pre odvrtanaj sisice) :)



Inace je zadnju ozracio kako treba, levu celjust i kod trece desne popustio :D Stvar je predobra ali loseg kineskog kvaliteta... nisu predvideli da je moguce da dodje ulje i do same pumpe i onda ode nepovratni ventil, nije otporan na takvu hemiju(otvorio pumpu, membrana se izvitoperila kao da su je krave zvakale) :)

Lazic

25 godina sam ispu¹tam vazduh iz koènica na raznim vozilima, okasta 10-ka, pola litra koèione teènosti, providno crevo od metar i pola flajke od koka kole... Èemu slu¾i to govno...?
Crevo sa sisice ubacim u fla¹u u koju sipam koèionu teènost. Drukam koènicu dok ne vidim da su svi mehuriæi iz creva zavr¹ili u fla¹i, zategnem sisicu, dospem teènosti u posudu i to je to... Ako pazim, ne prospem ni kap...

Glava Dole

Ma i ja sam tako dok nisam ovo iskopao na aliju :) Da nije bilo klasicne druk metode ne bih ni dobio kocnicu :) Ja se uzdao u alat pa je zato i nisam dobijao, bio ubedjen da vuce a ona povuce pa vrati nazad vazduh kad pustim rucicu :)  Inace sluzi ovome:

! No longer available

Ovaj moj potpuno isti, samo boja rucice drugacija... sve preslikano :) Veruj mi da je neuporedivo poterati ulje u praznom sistemu npr nego na klasican nacin :) Bukvalno minut i eto ga :) Kad je dobijes umesto kocnice drukas pumpicu, mozes i da ustanes i proveris nivo ulja i dolijes po potrebi... uz to nema ni potrebe da odvrces/zavrsces sisicu 200 puta nego samo pumpas [rofl] a vakum je celo vreme ovamo tako da vazduh nema teorije da se vrati u sistem :)



Lazic

Isti ðavo i kad je crevo u teènosti, dok pumpa¹ vazduh iz creva ulazi u fla¹u, kad pusti¹ koènicu povuèe teènost... Za¹to bi je zavrtao/odvrtao 200 puta? Jednom je odvijem, kad ispumpam sav vazduh, zavijem...

Glava Dole

Ma koliko sam samo njih ozracio tom metodom, ceo zivot tako radio, ovo sam tek skoro kupio i odusevio se :) Znam npr koliko mi je bilo teze da poteram ulje u prednjoj kad sam ranije praznio sistem zbog cupanaj sisice... morao sam ustima da vucem pazljivo preko creva, k'o na trnju da ne progutam kociono ulje jer nije bilo sanse da ga nateram da uopste krene samo drukanjem(a posle luftiranje ide lako) :) Da nije ovako nesto lakse nego klasicnim(mada ocigledno najsigurnijim nacinom, da nisam tako ne bih ni dobio kocnicu s obzirom da spravi otisao fabricki nepovratni ventil na polovini posla) ne bi se ni koristilo u svim "strogo po PS-u emisijama i klipovima" :) I Osim toga... ajde na motoru je blizu,a sta ako na autu hoces da ozracis sistem bez icije pomoci? Svakako da je lakse ovako nego da stavis crevo, pa gore drukas a nagadjas sta se dole desava :) Da je neka enormna para delio bih s tobom misljenje al s obzirom da je u pitanju 20ak dolara mislim da bi defitinivno nije suvisno imati ga na polici ukoliko vlasnik motora/automobila voli sam da zasuce rukave :)

Lazic

Najvi¹e sam ispu¹tao vazduh na koènicama na kolima... Ono ¹to sam napisao je jedini naèin da sam to uradi¹... Nikad nije omanulo... Na desnoj strani ne mo¾e¹ da vidi¹ progres sa mehuriæima kao na levoj, osim uz pomoæ nekog ogledala, ali koliko puta treba da nadruka¹ za prednji levi i zadnji toèak, isto toliko treba i za desni...


Ontopic:
Pogledao sam ga(klepetelo) znaèajno da se psihièki pripremi za vo¾nju ujutru... :D

Boban_m

Citat: UFF poslato 18 Decembar, 2017, 15:11
a imam c-tek a evo zasto su smart
Ja imam ovaj, aj sto je smart nego pravi espresso i ima otvarac za flase ;D

Black_Decker_BC15_BD_15_Amp_Bench_Battery_Charger_with_Engine_Start_Timer" border="0


Lazic

©ta li misle da æe d'upali sa 40A? A lepo izgleda... :D

mali_zmaj

Dok sam posjedovao Kineza,ne pravog malog zutog,no motocikl,i on je imao nekakav kurcev zamjenski ABS..,od ABSa ni C nije bilo,samo tocak blokirao,i pao sam zbog toga jedno dvaput,srecom male brzine..,e skinem ja to frknem u livadu..,spojimo crijevo direktno na klijesta kako dolikuje, uzmemo najvecu spricu koju smo mogli  kupiti,akvarijumsko crijevo, odozdo uspricamo tecnost,nadrukamo,i ja napokon dobijem kocnicu na Kinezu!!!  Drukanje je bilo minimalno,potrudili se da u sprici i crijevu bude minimalno balona vazduha!!
jin-jang