Glavni meni

©ta ste danas uradili na va¹em motociklu?

Započeo Hurricane, 21 Januar, 2015, 11:49

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Lazic

Na celoj strani jedino allahu akbar ima smisla...  :o  [rofl] [rofl] [rofl]

megaidiot

pa kad ne razumes, vidis da ce kosti da rodi jos jedan motor

Kostić

#9302


UFF

kosti treba oduzeti sva vozila i zakonom mu zabraniti da ih poseduje i upravlja istim
bicikla je za tebe, ili peske dides

FANTOM

    Na primer meni je Kosta pobednik kako opravlja motor , zice kojima kripi oklope su mi tek pobeda i mogu reci umetnost. Treba bre to uvezivati utezati , a da na kraju ispadne kao izlomljeno a u komadu ... I svaka cast ba dosetljivosti kako odredjene stvari opraviti prikrpiti itd . On taj motor krpi vec par godina i vozi i to radi i nije skidao glavu  [rofl] [clapp] [thumb_up]

stilgar

Citat: FANTOM poslato 15 Septembar, 2019, 02:51
    Na primer meni je Kosta pobednik kako opravlja motor , zice kojima kripi oklope su mi tek pobeda i mogu reci umetnost. Treba bre to uvezivati utezati , a da na kraju ispadne kao izlomljeno a u komadu ... I svaka cast ba dosetljivosti kako odredjene stvari opraviti prikrpiti itd . On taj motor krpi vec par godina i vozi i to radi i nije skidao glavu  [rofl] [clapp] [thumb_up]
Citao je Alana Forda u mladosti i sve fazone pokupio od Grumfa 😁

Kostić

селотејп вс кутрони селотејп вин од куће до ћире апотеке социјале дринкстора трафике и шопенгоа десетак капи сутра ћу да јурим негде нов филтер има за 750 динара да се наручи

та лева бочна страна је моја жеља могао сам да их изварим за џ нудили су ми неки пријатељи нисам хтео ово са жицом ми се свиђа ништа никад нисам скидо а да је крупно возим се триипо године и сматрам да је овај мотор квалитет


зелени зубе срећа је да ти ниси закон а веће срећа је што ја нисам закон

Kostić

#9307
Citat: stilgar poslato 15 Septembar, 2019, 18:33
Citat: FANTOM poslato 15 Septembar, 2019, 02:51
   Na primer meni je Kosta pobednik kako opravlja motor , zice kojima kripi oklope su mi tek pobeda i mogu reci umetnost. Treba bre to uvezivati utezati , a da na kraju ispadne kao izlomljeno a u komadu ... I svaka cast ba dosetljivosti kako odredjene stvari opraviti prikrpiti itd . On taj motor krpi vec par godina i vozi i to radi i nije skidao glavu  [rofl] [clapp] [thumb_up]
Citao je Alana Forda u mladosti i sve fazone pokupio od Grumfa 😁

нисам читао алана форда имао сам ујака који је цео живот возио моторе на исти начин као и ја и ћалета стрица комшију рајка етц то је оно време кад су људи живели заједно и нису постојали модерни срби који би отимали тако имовину људима а додуше и та србија је тад била велика сад је мала ваљда због ја би неком нешто одузео не знам

Lazic

Kostiæu ne bacaj pare, ima taj filter i za 500 dinara...

Kostić

јел има? па ниси написо где има, ја не знам где има за 500 динара. у лав ауту је 580 али га немају тренутно

UFF

za hondu je 250rsd
sa nekog fiata pasuje

Lazic

Za Kantasakije obièno idu od malih Japanaca, Kostiæu tebi Euro07 nije daleko... Poslednjih godina sam kupovao u Kit komercu i Centru S...

Gavrolini

Nisam ali upravo planiram da sidjem u garazu da skidam zadnju viljusku da sredim uniball.

Kostić

ставио сам махле оц 195 паше ми на равну плочу само је мало краћи 510 дин у лав ауту

Kostić

ко је зеленом дао плус нек му одузму кућу да види како је добар осећај


негом све је то лепо кад се замени филтер за уље ал је још лепше кад купим погрешан филтер одем кући скинем стари навијем нови кренем да пробам а он шикне осам метара и тридесет сантиметар млаз заскичи зазвижди док сам се сабро оп није добро цео се залио уљем и ок угасим одгурам назад паркирам скинем гледам ја купио раван а равна плоча па зафалило молиметар он стего ал на нут за кључ ок кад не гледаш тако е одем пешке (да услишим жеље зеленове) у лав ауто и назад ( шест километара у опанцима замро сам на крају а низ брдо се скотрљо) и понесем стари да не узмем опет погрешан да не буде предубок па да скрати навиијање и иван ископа овај 195 и купим и литар уља да доспем изубљено и навијем и стегнем с руке колко може и опет кренем да пробам кад оно све ок ради и кажем једно кратко - јупии мого сам и горе да прођем рецимо да сам ишо моторем без филтера у лав ауто... срећа нисам

ако вам је равна плоча и штрчи навртка на холендеру не иде оц 475 него оц 195 ако је упуст па да не штрчи навртка на холендеру онда може 475 да не зафали навоја због дубине случајно сам сазнао па ето да вам кажем

Kostić

ево послушао сам зеленог зуба и за бициклу није нека ал је нова






Lazic

Evo ti plusevi, d'izginemo zbog plusevi...

Kostić

#9317
ајмо мало о темама које се тичу суштине форума може да помогне у дилемама

зоки је на кавасаки ставио хифло 303 који је заменски није оригнал фабрички и мотор код мене од како сам га узео цурка на онај семеринг испод предњег ланчаника лети се мало и прегреје па пали вентилатор а зими ( онон на минус дваес не на мали минус) пусти и на дихтунг поклопца главе кад га упалим па мало док се не загреје (претпоставка да је гума стара па се стврдне) и оно кад станем тек сутра видим ниво уља док се слегне у картер

сад сам ставио махле оц 195 и глава мотора се мање греје ниво уља видим после 15 минута и више не цури на семерингу (субјективан осећај да је проток без неког негде чепа и не избија нигде)

оригиналан каваски филтер нема слика пресека па не знам како изгледа али овај мотор нема суви картер али има спољни хладњак за уље

хифло 303 има гуму унутра и кад дувам теже протиче ваздух него на махле оц 195 и махле нема гуму има она прича о разликама у филтерима да један има вентил један нема не знам који овде иде ал мотор се боље понаша не прегрева се као до сад и ниво уља стигне за 15 минута у шпијунку кад паркирам и не цури више семеринг (мењач је и даее ок све исто нема да загребе да запне исто меко клик клак не жвижди као кад нема уља етц)

ако сам погрешио нешто са овим моделом филтера ће оде агрегат ако нисам препорука јер оц 195 има мало бољи проток уља у односу на хифло 303


умал да заборавим стеко сам неки трип да уље са хифлом тешко дође до главе јер иде кроз рупу а излази на осам рупица и та гума као да пригуши проток и рецимо да набије притисак у мењач па процури на семеринг (могуће није да није) ал ја вероватно грешим, не знам само размишљам зашто та гума пригушује притисак кретања уља према глави а мотор са сад не прегрева дође на радну температуру и јдва милиметар два преко ако стојим на семафору у колони и чека годоа па ми није јасно ништа




Lazic

I jedan i drugi je fabrika propisala za klepetalo, nisam primetio nikakvu razliku, niðe ne curi ni¹ta... Tvoj je 250cc i dva cilindra veæi, oèigledno to nema prevelike veze ako tro¹imo iste filtere...

Kostić

нем појма а мотор ми се више не прегрева а прегревао се не цури уље на семерингу а цурело је требао му је дан да слегне уље сад слегне за 15 минута помишљао сам да је можда филтер затрован запушен оно стоји ту триипо године ал није уље је чисто нема опиљака у филтеру нема ничега дувам кроз њега чист је једино ме та гумица збуњује кој ће курац да успорава проток