Glavni meni

Hornet 600

Započeo zagadjenje, 02 Januar, 2015, 20:50

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

stilgar

Citat: zagadjenje poslato 27 Jul, 2016, 15:07
Bori¹a, to postoji odavno, samo su ove godine poo¹trili kontrolu. Ja sve koje znam da su i¹li kolima ili busom dole bili su pitani za to. Niko nije imao i, kao ¹to rekoh, da se srediti na samoj granici :)

Stilgare ovo je filter za motocikl. Uzeo ga od Steve jednom prilikom. Probaæu jo¹ jednom skraæivanjem creva i ispravljanjem toka pa æu videti ¹ta i kako.
A gledamo se, nadam se, svakako u neku nedelju za vreme trke :)
evo ti slika naknadno i moj je za motocikl


Glava Dole

Zagadjenje, tebi tu nesto ne stima, gledam sad specifikacije i imas 19l rezervoar... moj ima 18 pa bez problema predje oko 240km samo do rezerve, ali ima elektricnu pumpu... cudno mi da na 4 cilindra ide slobodnim padom, svi motori tog tipa za koje znam imaju ili vakum ili elektricnu pumpu...

zagadjenje

Ma vakum na slavini. Pumpu nemam sigurno. A ne ¹tima... pa ne ¹tima filter :) Objasnio sam, pritisak je manji kako nivo goriva opada. I zato je snabdevanje gorivom lo¹e posle 170 km. Mo¾e da gura on jo¹, ali to je muèenje.
A ti brate moj ne prelazi¹ sto i vozi¹, kako i sam reèe, autobus stilom :)
Redovno pratim potro¹nju, sve je tu ok. Ali jbg, posle desetak litara moram da dosipam.
Tjuning bud¾ing

Kostić

kontam da ste u¾ivali makar èetvrt puta u vo¾nji, jr, kako sam proèito, vi¹e ste se borili sa saobraæajem i motorom. al neka, bar ste osolili dupeta, vredelo je. bre.

Glava Dole

Napisao si 6.5l prosek, toliko je bilo prema BGu otprilike(na 213km stalo oko 1900din, do rezerve nije stigao uopste), od tad jos nisam sipao a sad je na 470km dnevna(do duse vracao sam se nocu pa bio prilicno oprezniji i potrosnja je sigurno bar litar manja, ali opet ni na rezervu nisam prebacio... zato kazem, ako stvarno nema fabricki pumpu dogradi elektricnu od bilo kog motora i poveze ti neki elektricar da se pali kad das kontakt, dupliraces kilometrazu i plus ti se motor ponasa najnormalnije dok ne iscedi rezerevoar do patosa bez obzira koliko ima goriva tj koliki je pritisak :)

A sto se rute tice odlicno, nema sta... u svakom slucaju to su sve slatke muke :D

Hurricane

Ne treba da ugradjuje pumpu, suvisna je, stavio bi je japanac da vakum ne radi posao..

Seci crevo, probaj i druge filtere ili vozi bez filtera mozes ti to namestiti da valja, nesto malo ga jebe..

Glava Dole

Ma ako ima vakumsku onda ok, vakumskih ima i koje samo otvaraju/zatvaraju i koje guraju gorivo, koja je tu ne znam ali bice da je ova druga a da mu nesto drugo remeti protok(vrv filter)... on je napisao da nema pumpe, samo slobodni pad na prethodnoj strani, zato to i kazem...

Citat: zagadjenje poslato 27 Jul, 2016, 15:10
Nemam pumpu, kao ¹to napisah :) Slobodan pad

Andreja

Filter mo¾e da zajebava ako je papirni. Drugo, uzmi veæa creva, neka bukvalno prave S oblik, samo da se ne prelamaju nigde. Izmeðu slavinice na rezervoaru i karba mi je jako mala razdaljina pa sam uzeo veæe crevo i sproveo ga tako da se nigde ne prelama a da filter stoji vertikalno.
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

zagadjenje

Citat: kosta66 poslato 27 Jul, 2016, 17:28
kontam da ste u¾ivali makar èetvrt puta u vo¾nji, jr, kako sam proèito, vi¹e ste se borili sa saobraæajem i motorom. al neka, bar ste osolili dupeta, vredelo je. bre.

Ma jesmo naravno :) Na dole bilo sve super, nije bilo ki¹e i saobraæaj bio reði. Predeli su stvarno super i vredi iæi tim putem. Jbg ja izneo sve neka sranja jer sam bio pod utiskom ki¹nog povratka, koji bio prekjuèe. I zaista mi nije bilo svejedno u par situacija. A i vidim neki planiraju dole na skup sada, pa ako se odluèe za tu rutu da znaju ¹ta ih èeka :) Ja sam upozorio na rizike, za u¾ivanje æe se lako snaæi ;)


Andreja, nije papirni, ¾ica je. Prvo æu ispraviti filter i skratiti creva da tok bude ¹to direktniji... Kao ¹to sam video na par Horneta. Trebalo bi uskoro, nadam se, da pregledam na jo¹ jednom kakva je situacija :) Ako je isto tako, onda ovo def ne valja.
Tjuning bud¾ing

Kostić

e, ovo za filter. ja sam skoro menjao. probu¹io mi se metalni, pa sam uzeo plastku. e sad, isto je slavina i sl pad, al ima posebna pumpa, koja tandrèe za veæi gas da gurne. nov filter ima du¾e pipke i na kraju su uski. ja sam poseko na sredinu, da bude veæi protok i radi ok. da te ne jebe to. meni filter stoji ispred te pumpe, a i ti bi trebo da je ima¹. ako te jebe preko 140, mo¾da su uske te pipe, ako bez filtera radi ok

zagadjenje

Ma ako stignem sutra ispraviæu tok pa tako isprobati. Idem u èetvrtak na put kraæi opet pa taman test :)

Zadnji amortizer na hornetu je uljni? Kako sam uspeo naæi, trebalo bi da jete. Ako neko zna zasigurno, neka potvrdi :)
Tjuning bud¾ing

zagadjenje

Juèe uhvatio malo vremena pa poku¹ao skratiti.... tj srediti stvar sa crevom. Skratio za nekih 2,5 cm ukupno, ali isti penis. Malo sam se i Z na samom kraju. Skratio sam dodatno crevo iza filtera i tako pojebao prvobitni plan. Jbg, poku¹aæu kasnije dodatnim skraæivanjem creva od rezervoara. Ako ne upali, zameniæu crevo iza filtera za malo du¾e kako ne bi povlaèilo filter i krivilo ga.

Stanje pre



I sada




Filter je vaki...



Valjalo bi i njega zameniti uskoro. Muka ovo oèistiti mada æu probati detaljnije sl put kad budem kratio creva. A ako ne¹to mrzim da radim je skidanje rezervoara tj navlaèenje creva za dovod goriva na slavinicu!! No biæe toga jo¹.

Kad sam zavr¹io i sve namontirao, gorivo je ba¹ ba¹ polako i sporo curilo. Nakon 170km, sto je nekih 11l potro¹enih. Tako sporo i polako da sam bio u fazonu ma ovo negde vuèe vazduh! Sa sl skidanjem æu skinuti i slavinicu i otvoriti i oèistiti ako je potrebno. Mada kakav je filter, moguæe da i treba. Èi¹æena pre nekih 6000-8000 km, ne seæam se taèno. Mogao bih tad i rezervoar malo oèistiti kad je veæ sve skinuto. Pa ke vidim kako æe biti.

A da, dosuo beMzina za 200 din i radio malo bolje. Dosuo za jo¹ 500 i radio "normalno". Pre¹ao 50-60km od tog dosipanja. No i sa tim dosipanjem je ponestajalo benzina pri veæim optereæenjima.
Tjuning bud¾ing

DebeliZmaj

Sloboda je pravo da se
ljudima kaze ono sto oni
ne zele da cuju.

George Orwell

zagadjenje

Od poslednjeg kraæenja creva autonomija se poveæala na oko 210km. Treba to srediti, vazda fali èorbe na obrtajima.

Sat imao mali jubilej nedavno. Ostatak motora, ko æe ga znati



Npr amortizer.... koji je morao biti zamenjen.



Stari i novi na okupu






Sad opet mogu pun gas preko d¾ombe
Tjuning bud¾ing

srbac

Sta ce ti filter goriva, motocikli sa karburatorom to nemaju !

Darko

onaj scott mozes da montiras i sledece godine  - nije problem ....

hahahahhaa

zagadjenje

Hahahaha... Gle ga ovaj :D Ma nikako uhvatiti vremena. Sad prestao i da radim pa æe bii vremena :)

Apropo one prièe sa obrtajima i gorivo i sl..... Do¹lo bilo vreme i sveænjaci da se menjaju. Stari pro¹li poprilièno, oko 15K, ako ne i vi¹e! Malo zaboravio na to... Stavio nove i motor radi mnogo bolje. Nekako je zvuk reskiji, èistiji.... glasniji... bem li ga. E, a sa promenom sveæica i onaj problem "na obrtajima" je odsutan. Nisam to valjano testirao. Sveæice zamenio tek pre neki dan, od tad pre¹ao 700 km. Jednom prilikom primetih da sam zavrnuo malo i bacim pogled, a ono 140 i motor ide bez problema i gu¹enja. Nije bio pun rezervoar! Nekom dr prilikom na autoputu ja se setim toga i opet malo odvrnem, do 190, sve vreme na ne¹to jaèim obrtajima, i bez problema. Opet nije bio pun rezervoar! Jutros opet malo br¾e i sve ok. Valja to isterati kako dolikuje pa javljam utiske.
Da ne bude da bulaznim, def je neki problem nastao stavljanjem filtera. Bukvalno je bilo situacija da gurnem ruku i kvrckam po filteru da "spadne" gorivo. Valjda pro¹le godine to montiranje filtera bi, ba¹ pred kotliæ kod ©ekija. Vazda sam bio poslednji jer me stalno gorivo zezalo, èak i stao u par navrata.
Tjuning bud¾ing

Andreja

Tad se upoznasmo, èini mi se da ti je crevo bilo predugaèko pa je bilo precvikano na jednom mestu :D
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

zagadjenje

Bilo predugaèko, nije bilo precvikano :)
Tjuning bud¾ing

Bojan

Ako je na kraju ostao problem sa dovodom goriva zasto nebi proverio odusak rezervoara. Koliko znam cim je  slobodni pad rezervoar mora da ima odusak da bi normalno teklo gorivo.