Glavni meni

Peugeot Elyseo 2T 70cc edition

Započeo Black Adder, 07 Februar, 2011, 21:02

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Black Adder

Predstavljam Lutalicu - Odiseja,  povuèen iskustvom sa Kymca, re¹io sam da i njega "malo" modifikujem, mislim da stayling prepravki neæe biti za sada, mozda padne farbanje da bi se pokrili tragovi predhodnih vlasnika. U poèetku be¹e ovakav

Prvo je usledila zamena karburatora sa Areche 17,5 . mislim da mu je originalni 12 premali i da duguje tromost tom izboru karburatora.

Naravno prvi sledeci korak je bila nabavka auspuha, izbor je pao na Technigas trek u chrome varijanti te je izgledao ovako (u medjuvremenu ofarbana plastika ispred kolena bumper bojom za branike)



Uocava se razlika u konstrukciji u poredjenju sa starim trekom (ovaj je model za kymco)







Bilo je malo povuci potegni, Pug nikako nije hteo da udje u obrtaje, performse su bile kao sa seriskim auspuhom. U elaboraciji sa drugarima sa foruma www.svet-skutera.rs/forum Mariom, Icatenejem i Pitom, shvatio sam da me struja limitira. Naime, Pugovi koji su dolazili sa kod kljuèem su imali limitiran CDI. Jedna od velikih zamerki koje imam na konstruktore Peugeota je da su sve delove sakrili tako duboko ispod plastika da im je nemoguæe priæi bez demonta¾e pola skutera. A oba¹ka ¹to su originalni ¹rafovi u torx varijanti i neunificirani, tako da se na jednoj plastici mogu naæi tri velièine (mamu im  )



Elem ubacio sam Icateneja u kanal ne bi li raspetljao veze  


imali smo ¹ta da vidimo. Raniji vlasnici su verovatno u situaciji neispravnog CDI nasli resenje u implementaciji CDI za 4T i preradi magneta, imam utisak da je reper za signal za pikup skracen kako bi funkcionisalo. U tu svrhi je nabavljen CDI Naraku performance (mada se èeka na primerak iz proizvodnje dotiènog iz kanala)  i drugi namotaji sa magnetom od SF (sa 6 namotaja ploèa) koji na svu srecu nije bio kodiran. Situacija je postala mnogo bolja i mali je prodisao i lako postizao 70kmh po satu. Sto zbog loseg vremena i obaveza, setup nikako nije dovrsen, bilo je bitno da se kotrlja.

A onda je usledila nabavka kita Atena sport, al sa 1 karikom, koji je skoro montiran.

Jedina modifikacija pored kita je bila zamena glavne dizne na 80.

slike sa radova


pode¹avanje kilavog/kilo kljuèa za moment stezanja glave (1.3 KN)



provera kompresije (mada ne znaèi puno, treba izraèunati kompresioni odnos. mada je isti kao i kod Icateneja te se vodim idejom da je dobar  )



I nova sveæica



Sledi provera koliko vreme dozvoli, veèeras je zima bila jaèa

Naravno sve ovo veèeras ne bi se postiglo da nisam imao podrsku mladih drugara Perlxa, Milosha i Lima, koji su mi davali snagu i svesno oduzimali vreme
U to ime ima da ih vodim na piæe kad otopli

trenutni setup
Atena sport 70cc, sveíca Denso W24FSR
Stage6 HPC iglièasti le¾aj
Areche karburator 17,5 glavna dizna 80
Malossi red sponge, serijski airbox
namotaji i magnet Peugeot SF
Naraku performance CDI
TG Trek chrome


Namontiran Primar S6 13/41

Pa evo da prijavim,testirano danas, vozaè Perlx, tura bila mala, od Miljakovca do Batajnice pa obilaznicom nazad, nekih 100tinjak km, lepo vreme pa da se iskoristi. Dobijeni rezultati krajnje brzine su postignuti u sedeæem polo¾aju, bez zaleganja, pratio sam ga na Pegazu, i satovi slièno pokazuju/la¾u .
Setup kojim sam zadovoljan

Atena sport 70cc, sveæíca Denso W24FSR
Stage6 HPC iglièasti le¾aj
Areche karburator 17,5 glavna dizna 80
Malossi red sponge, serijski airbox
namotaji i magnet Peugeot SF
Naraku performance CDI
TG Trek chrome
S6 prenos 13/41
max speed vidi sliku


Milo¹*

''Naravno da si se smorio kad te svi zivi preticu , samo ne znam otkud ti ideja da uopste kupis kangrbu zvanu trafika.Ja sam to djubre probao jednom u zivotu i nikad vise.3o km na autoputu s njom mi je bio najveci smor u zivotu.''

Pit o Africi :D :D :D

Black Adder

Perlx-a èekam sa vi¹e utisaka i ocena, ScooterStig ima da uèi ....

perlx

Bese lepa voznja :)
Sto se tice pugise on lepo luta.
Treba uzeti u ozbir i da je imao malo jacu mesavinu.
Na punom gasu jednostavno cupa, startuje kao pracka i konstatno ubrzava sve do 90 po satu, onda malo otegne.
Uspeo sam da ga navrtim do 100 na satu na auto-putu, uspravan naravno, zalegnuto ne priznajem.
Jako je zanimljivo da sa 1/3 i 1/2 gasa takodje lepo ide i lako nabija brzinu, a i recimo da sam na auto-putu odrzavao laganeze 95-100 (cajger) sa pola gasa.
Ali je dosta toplije na brzinama oko 50-60 :lol:
Kada se zaobidju cifre mislim da je dosta reci da sam lagano zaobilazio automobile na putu, ali i na jacim uzbrdicama.
U saobracaju je sada vise nego ravnopravan i mislim da je ovo dobitna kombinacija sto se tice pogona.
Conti stvarno jeste Twist jer na bilo cemu sem ugrejanom asfaltu pri jacem gasu zadnji kraj seta, a i u krivini ume biti veseo, tako da mislim da ce pug biti zavrsen sa jednim dobrim kompletom guma :)
Oni koji misle da je skuter tromo, malo i jadno prevozno sredstvo treba da probaju da odrze korak sa ovime :)
I ovo je sve base tuning.

Black Adder

mali update, sa 100kila ¾ive vage i u sedeæem polo¾aju
http://youtu.be/eenPplxDBLA

MIGE


Black Adder

hehe, ne pitaj, trazim malo zatvoreniji filter i da se presteluje karburator, te menjam i kvacilo, javlja mi se da ovo malo proklizava
Kad se sve skocka, æe da vidimo i potro¹nju