Glavni meni

Kawasaki H2 i H2R

Započeo easy, 30 Septembar, 2014, 11:19

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

BOKYBOY


Boban_m

300 KS?! Ovi japanci tacno rijesili da pobiju narod u USA i Evropi  ;D

Hattrick

Posle par limitiranih preskupih serija, pa BMW-ove otvorene ofanzive i krsenje istoga, izgleda da je definitivno "gentleman's agreement" otisao u P.M  [flashing]
Ne dajem vise od 2-3 godine, kada ce zakonodavci u Evropi jednostavno zakonski zabraniti postojanje motocikala sa vise od 100-inak KS, kao sto su bili na pragu da urade 2002, kada su ga proizvodjaci in-extremis izbegli potpisivanjem tog sporazuma :violina:
Ovime bukvalno skacu sami sebi u stomak.

Plazma Keks

Citat: kosta66 poslato 30 Septembar, 2014, 15:09
turbaæ. jel mo¾e ovaj na oko krhki zeleni ram da podnese tu turbinu?
nije nego kompresor :P

BOKYBOY

#24
Citat: hurricane poslato 30 Septembar, 2014, 12:11
..svega tu ima od svaèega po malo...

mada izgleda lepo mora se priznati  [zvizdi]

[dobarpost]  ...e sad mogu dumrem...sve sam video... ;D

Andreja

Sla¾em se da ima dosta Ducati_fazon elemenata.
Bilo kako bilo, izgleda prebrutalno, sviðaju mi se o¹tre ivice, mono vilju¹ka, ram, karbon, kombinacija boja, oni spojlerèiæi ili ¹ta veæ, DO JAJA!
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

Andjelo

Citat: Plazma Keks poslato 30 Septembar, 2014, 17:45
Citat: kosta66 poslato 30 Septembar, 2014, 15:09
turbaæ. jel mo¾e ovaj na oko krhki zeleni ram da podnese tu turbinu?
nije nego kompresor :P
ovo je isti sistem  kao kod  corada G60   ....................sto veci broj obrtaja motora to veci pritisak u usisu

Andreja

Ni¹ta revolucionarno (dodu¹e, u moto svetu jeste), mehanièki kompresor koji pogoni (uglavnom) remen sa radilice.
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

Tatica

#28
Исправка: Из онога што се за сада види, турбина за сабијање је са ротирајућим лопатицама, као код већине данашњих возила. Међутим, за сада сакривају детаљ шта њу покреће: друга турбина коју покрећу издувни гасови, механика са радилице (каиш, ланац, зупчаници) или можда електромотор???

Фолксвагенов Г-компресор:



или на пример Мерцедесов:



...снагу за сабијање ваздуха добијају механички, са радилице.

Plazma Keks

Citat: Andjelo poslato 30 Septembar, 2014, 20:41
Citat: Plazma Keks poslato 30 Septembar, 2014, 17:45
Citat: kosta66 poslato 30 Septembar, 2014, 15:09
turbaæ. jel mo¾e ovaj na oko krhki zeleni ram da podnese tu turbinu?
nije nego kompresor :P
ovo je isti sistem  kao kod  corada G60   ....................sto veci broj obrtaja motora to veci pritisak u usisu
pa tako funkcionise svaki turbo punjac i kompresor. sto je veci broj obrtaja, veci je i pritisak, jedino sto se razlikuje je nacin pogona kompresora i turbo punjaca.
u svakom slucaju, ovo je klasican kompresor koji se pogoni preko radilice

Andreja

A za¹to ovde pi¹e SUPERCHARGED ako je klasièan turbo u pitanju? Nisam nigde video turbinu na izduvu.



IZMENA, pretekao me Plazma a moj post se odnosi na Taticin.
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

Plazma Keks

samo ne bih ulazio u pricu koji je tip kompresora jer ima nekoliko vrsta sa razlicitim nacinom za komprimiranjem vazduha. samo je osnovna razlika izmedju kompresora i turboa sto se jedan pogoni preko radilice a drugi preko izduvne grane. koji je bolji, tesko je reci...

Andreja

Neka moja logika...

Mehanièki kompresor je bolji zato ¹to nema turbo lag (ka¹njenje).
T'bouuu je bolji zato ¹to mo¾e da navuèe vi¹e obrtaja i samim tim sabije vi¹e vazduha.

©to se tièe isplativosti i ostalih propratnih stvari, pojma nemam.
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

Dukags

ja bih odmah sjebo ova krilca uterujuci motorèe u gara¾u ili o neèiji retrovizor  :(

The 2015 Kawasaki Ninja H2R - Official Video Introduction

Darko

auuu brateee ...sad tek vidim ovo....

ralica bi legla da pokrije ove grane dole ... ostalo je boles

easy

ne pise bez veze Super Charged, H2 je supercharger - pogonjen je mehanickim putem sa radilice.
turbocharger je uvek u stranoj terminologiji izraz vezan za pogon izduvnim gasovima, a obe verzije svi po nekada zovemo samo turbo  ;D


iz raznih najavnih tekstova se moglo ocekivati da pogon punjaca ima kontinualni varijabilni prenos obrtaja kojima se hrani sa radilice, ali prema novim crtezima koje je kawasaki objavio se vidi da je pogon regulisan dvo-brzinskim menjacem. takav sistem je jeftiniji, a svakako neophodan jer bi i skroman potisak od 5 PSI pri 6000 obrtaja znacio 20 PSI pri 12 000 rpm  [ludak]. ostaje pitanje da li je i koje sve tehnike je kawasaki iskoristio za odrzavanje konstantnog pritiska u cilju kontrolisanja krive obrtnog momenta koja zbog smanjenja kompresionog odnosa (zbog pouzdanosti i ocuvanja motora u jednom komadu) sigurno oseca odradjeni nedostatak u obrtajima za voznju po gradu, a to je nesto za sta ovaj motor nije pravljen. sa druge strane, karakteristike supercharged motora (jer ''guraju'' vazduh u komore) eliminisu potrebu za dugim tajmingom bragastih sto donosi lep porast obrtnog momenta u niskim i srednjim obrtajima.


(ovo sam sve preveo i prepisao od jednog pametnog cike koji ima 40+ godina u izradi trkackih motora)

http://www.cycleworld.com/wp-content/uploads/2014/09/Kawasaki-patent-engine-side-view-451x590.jpg

Mik

E sad ne znam nista!
Bilo je da je ram od celicnih cevi dobar za bezpuca, celik je elasticniji i zilaviji (otporniji na udar) od aluminijumskih legura.

Ne bi' ja ovo! Nikako!


P.S. Nesto o terminologiji.

"Turbina" je gonjena stvar (vodom, gasom), turbini se daje pogon, energija.
"Kompresor" je pogonjena stvar, on mora da dobije energiju (pogon).

Plazma Keks

Citat: Andreja poslato 30 Septembar, 2014, 21:27
Neka moja logika...

Mehanièki kompresor je bolji zato ¹to nema turbo lag (ka¹njenje).
T'bouuu je bolji zato ¹to mo¾e da navuèe vi¹e obrtaja i samim tim sabije vi¹e vazduha.

©to se tièe isplativosti i ostalih propratnih stvari, pojma nemam.
kompresor je parazit dok ne pocne da komprimira vazduh u usis, jer trosi snagu radilice za okretanje. turbo nije parazit ali je potrebno vreme dok ne proradi, a kada proradi, porast snage je drastican. turbo je laksi od kompresora, kompresor daje linearniji porast snage...
u svakom slucaju, i jedan i drugi imaju prednosti i mane. pa ko sta voli, to ce i da ugradi.

Mik

Citat: Plazma Keks poslato 01 Oktobar, 2014, 01:18
Citat: Andreja poslato 30 Septembar, 2014, 21:27
Neka moja logika...

Mehanièki kompresor je bolji zato ¹to nema turbo lag (ka¹njenje).
T'bouuu je bolji zato ¹to mo¾e da navuèe vi¹e obrtaja i samim tim sabije vi¹e vazduha.

©to se tièe isplativosti i ostalih propratnih stvari, pojma nemam.
kompresor je parazit dok ne pocne da komprimira vazduh u usis, jer trosi snagu radilice za okretanje. turbo nije parazit ali je potrebno vreme dok ne proradi, a kada proradi, porast snage je drastican. turbo je laksi od kompresora, kompresor daje linearniji porast snage...
u svakom slucaju, i jedan i drugi imaju prednosti i mane. pa ko sta voli, to ce i da ugradi.

Da se nadovezem.

Sa ekonomskog aspekta uvek "turbo"! Turbina je uredjaj koji KORISTI energiju izduvnih gasova, a koja se kod motora bez NJE baca  Samo su prodavci goriva mogli da sabotiraju taj dodatak (turbo-kompresor, dakle ne kompresor, nego bas turbo-kompresor).

Sto se tice motorcikla, ne znam kako to radi. Bilo kakav kompresor ce dati mnogo vise snage, a onda to podrazumeva masivniju radilicu ... kad se to zavrti ... Veca stabilnost, manja upravljivost. U kojoj meri???

(I dalje ne volim ram od celicnih cevi, nije cross.)

Kostić

ta krilca mi lièe na veæ viðenu stvar, al na èetiri toèka. zove se sasvim sluèajno SUZUKI escudo : ) kompresor ili turbina, ista im je namena. meni je sve to turbatj