Glavni meni

"onih" desetak konjica?

Započeo vlada_dee, 04 Februar, 2011, 16:57

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

vlada_dee

Dje ste, raja, kaj se dogaja?
Maltretiram svog sakija pa mi pitinje jedno na um pade:
Ako er5, kle, en500 i gpz500 imaju iste agregate, koja je to "zichka" koja jedino gpz-u daje 60hp, a ovi ostali su ushtrojeni za to zadovoljstvo sa po 50hp? Prochitah negde da je do bregaste, zashto? Oshtriji grbovi? Karbovi?  [ludak] Hm...

Takodje bih voleo da znam da li ce se neshto drastichno desiti ako (shto i nameravam) umesto fabrichkog stavim otvoren izduv, i neki shmensi filter (kad vec ionako moram da stavljam novi). K&N? Ako da, da li tipski K&N ili da skinem kutiju filtera i zveknem po jednu "pechurku" na svaki karb? Naravno, uz to ide i shirenje dizni, ali sve to znam u teoriji, ima li neko ideju kako je u praksi?

peace and stay with the force!

Panta Zemunac

Nisam vièan mehanici pa æu samo propratiti temu uz jedno retorièko...deklarisanu snagu dobijamo na max obrtajima, posldenje nam brzine. Skro pa nikada ne izvlaèimo tu maximalu iz agregata...i jo¹ da dodam da zupèanici a i sam omer prednjih i zadnjih, na KLEu i GPZu nije isti. Mislim da su svakome bajku dodelili optimalnu snagu za njegovu namenu i potrebu.
Znam samo, da neèe¹ ba¹ lako podiæi tih desetak konja jer ne bi se majstori ubijali da ga podignu za samo par konjiæa uz raznorazne dogradnje!

Bude¹ li ih i dobio, postavlja se sledeèe pitanje a koliko æe¹ ih moæi kvalitetno iskoristiti...mislim da æe¹ dobiti pre, kvalitetnijom 'preciznijom'' vo¾njom i nadomestiti tu istu, razliku!

kawa ninja

Citat: vlada_dee poslato 04 Februar, 2011, 16:57
Dje ste, raja, kaj se dogaja?
Maltretiram svog sakija pa mi pitinje jedno na um pade:
Ako er5, kle, en500 i gpz500 imaju iste agregate, koja je to "zichka" koja jedino gpz-u daje 60hp, a ovi ostali su ushtrojeni za to zadovoljstvo sa po 50hp? Prochitah negde da je do bregaste, zashto? Oshtriji grbovi? Karbovi?  [ludak] Hm...

Takodje bih voleo da znam da li ce se neshto drastichno desiti ako (shto i nameravam) umesto fabrichkog stavim otvoren izduv, i neki shmensi filter (kad vec ionako moram da stavljam novi). K&N? Ako da, da li tipski K&N ili da skinem kutiju filtera i zveknem po jednu "pechurku" na svaki karb? Naravno, uz to ide i shirenje dizni, ali sve to znam u teoriji, ima li neko ideju kako je u praksi?

peace and stay with the force!

  Ako ne moras nediraj nista , neces dobiti mnogo  , a ulaganja u smislu finansija i vremana mora biti znaci klasican servis ulje, filteri, plocice,stel. ventila i to je to, onda voznja.Sa bolt- on izduvom ili slip -on i filtrom kn , bmc moz dobiti jednu ks. i povecanu potrosnju goriva.

  Pecurka filter  :) tzv  za njega se mora naci odlican strucnjak majstor da bi ustelovao vise vazduha koji ces sa njim dobiti i naravno odgovarajuca kol. goriva. Ako se to ne uradi savrseno imas neravnomeran rad agregata ,crn dim iz izduva , posle par dana posmatrnja svega pocinjes da pi.d.s i onda postavljas sebi pitanje tipa jbg sta mi je ovo sve trebalo.
Koliko para das za delove ,majstora , kroz gorivo setajuci se tamo  , vamo  , prodas bajk, dodas tu kintu koju si teo da ubacis u njega i kupis jaci i to ti je to
This bike is a lean, mean, electric green fighting machine - Team Green

vlada_dee

Aham... ok, ljudi, hvala na safetima! Mislim da ce za sad od add-on-a, zbog zvuka, najvishe, da padne samo jedan otvoreni izduv i to je to.
Citat: kawa ninja poslato 05 Februar, 2011, 12:39
...posle par dana posmatrnja svega pocinjes da pi.d.s i onda postavljas sebi pitanje tipa jbg sta mi je ovo sve trebalo.

Hahah, ovo me podseca na moje fix ideje sa predhodnim motorom :)

rboban

Treba ispratiti pjacanje i sa ogibljenjem i kocnicama.. tako da i to POVECAVA cifru!!!
Ride It Like You Stole It

vlada_dee

Kad si vec pomenuo ogibljenje... ovi amortizeri nazad su ... debilni! Koliko moze da bude zeznuto staviti mono amortizer? OK, verenje drzacha, ali prorachun? Sa kog motora, koji amortizer? Teoretishem samo...

SSZGO

Citat: kawa ninja poslato 05 Februar, 2011, 12:39
Citat: vlada_dee poslato 04 Februar, 2011, 16:57
Dje ste, raja, kaj se dogaja?
Maltretiram svog sakija pa mi pitinje jedno na um pade:
Ako er5, kle, en500 i gpz500 imaju iste agregate, koja je to "zichka" koja jedino gpz-u daje 60hp, a ovi ostali su ushtrojeni za to zadovoljstvo sa po 50hp? Prochitah negde da je do bregaste, zashto? Oshtriji grbovi? Karbovi?  [ludak] Hm...

Takodje bih voleo da znam da li ce se neshto drastichno desiti ako (shto i nameravam) umesto fabrichkog stavim otvoren izduv, i neki shmensi filter (kad vec ionako moram da stavljam novi). K&N? Ako da, da li tipski K&N ili da skinem kutiju filtera i zveknem po jednu "pechurku" na svaki karb? Naravno, uz to ide i shirenje dizni, ali sve to znam u teoriji, ima li neko ideju kako je u praksi?

peace and stay with the force!

 Ako ne moras nediraj nista , neces dobiti mnogo  , a ulaganja u smislu finansija i vremana mora biti znaci klasican servis ulje, filteri, plocice,stel. ventila i to je to, onda voznja.Sa bolt- on izduvom ili slip -on i filtrom kn , bmc moz dobiti jednu ks. i povecanu potrosnju goriva.

 Pecurka filter  :) tzv  za njega se mora naci odlican strucnjak majstor da bi ustelovao vise vazduha koji ces sa njim dobiti i naravno odgovarajuca kol. goriva. Ako se to ne uradi savrseno imas neravnomeran rad agregata ,crn dim iz izduva , posle par dana posmatrnja svega pocinjes da pi.d.s i onda postavljas sebi pitanje tipa jbg sta mi je ovo sve trebalo.
Koliko para das za delove ,majstora , kroz gorivo setajuci se tamo  , vamo  , prodas bajk, dodas tu kintu koju si teo da ubacis u njega i kupis jaci i to ti je to

Ivan SSZGO
eto, potpisao sam...
Reci nesto pametno i svi ce te pamtiti - Nepoznati autor

vlada_dee

Realno, samo shto ja ne bih bio ja kad bih vozio i uopshte posedovao neshto shto je u fabrichkom stanju :lol:

SSZGO

Citat: vlada_dee poslato 05 Februar, 2011, 21:44
Realno, samo shto ja ne bih bio ja kad bih vozio i uopshte posedovao neshto shto je u fabrichkom stanju :lol:

pa ti kupi jaci pa njega sredi :)

meni je tako ostalo ili da se zadovoljim sa 155ks i puno opreme ili da uzmem jaci u fabrickom stanju

posto neke razlike izmedju 155 i 170 KS nema (sledeca generacija), jedina varijanta je da uzimam dve generacije noviji (2007 pa nadalje) koji imaju 180+ ks i osetno je jaci, ali tu je i dosta doplate + 0 opreme, pa za sad sam odustao od toga... (i narucio jos opreme za ovaj model) :)
Reci nesto pametno i svi ce te pamtiti - Nepoznati autor

Dutchman

smrshash 3 kile i eto ti 10ks ;)

vlada_dee

Hm, da, gubitkom kilograma proporcionalno raste "konjaza" agregata :) Samo ne znam koja je proporcija? kg/ks?

Elem, u medjuvremenu se javio chovek koji je imao iskustvo sa bash ovom tematikom na svom KLE-u, i telefonom mi objasnio sta i kako. A ako nekoga interesuje, pisalo se o tim detaljima na "onom" forumu pa mogu da bacim link...

jevta

Prvo napred toèak sa dva diska pa onda tih 10 konja.
Ako neveruje¹ uporedi gpz i taj tvoj pa æe ti sve biti jasno.

Lazic

Citat: vlada_dee poslato 12 Februar, 2011, 15:35
Elem, u medjuvremenu se javio chovek koji je imao iskustvo sa bash ovom tematikom na svom KLE-u, i telefonom mi objasnio sta i kako. A ako nekoga interesuje, pisalo se o tim detaljima na "onom" forumu pa mogu da bacim link...

Prosle godine, kad sam uzeo KLE. pa me zanimalo sta i kako...

Panta Zemunac

Pa vidi koliko ti je te¾ak bajk, koliko konjiæa ima pa izvr¹i podelu na jedan kg. U sve to ukomponuj svoju elegantnu prepunjenost pa izvedi jednaèinu! Naði neki matematièki sajt i svako æe ti izraèunati za dva minuta.

Nemoj se ljutiti ¹to æu te ovako posavetovati ali ako bude¹ dirao agregat, dobièe¹ samo jednog konja vi¹e na motoru...pardon!! :o :o

vlada_dee

Dobro ljudi, ovih 10 ks citate kao da su 20, a u stvari su 5 :) Pojacanje je neznatno, mozda malo na ubrzanju i to je to. Optimalna voznja na ovom motoru je oko 140-150, pa makar imao i 100ks, jednostavno je neudobno i zamorno ga voziti do fabricki maximalnih 180km/h. OK za kocnice, za standardnu snagu standardne kocnice su ok, ali za ubrzanje koje ce se mozda  popraviti za 0.5-1sec nije to ne-znam-kakva razlika...

Citat: Panta Zemunac poslato 12 Februar, 2011, 17:42
Pa vidi koliko ti je te¾ak bajk, koliko konjiæa ima pa izvr¹i podelu na jedan kg. U sve to ukomponuj svoju elegantnu prepunjenost pa izvedi jednaèinu! Naði neki matematièki sajt i svako æe ti izraèunati za dva minuta.

Nemoj se ljutiti ¹to æu te ovako posavetovati ali ako bude¹ dirao agregat, dobièe¹ samo jednog konja vi¹e na motoru...pardon!! :o :o

Ne dira se agregat, u pitanju je jedna tj. dve diznice. Pardoniram ;)

Dutchman

pa ako je samo karburacija u pitanju onda zamenish dizne sa vecim (dinojet ima kit sigurno a mozda pashu sa necheg drugog) ili stavi karburator sa jacheg motora , naravno adekvatan filter vazduha ili airbox mada je to nauka za sebe i naravno auspuh tj izduv otvoreni sa vecim promerom ako je potrebno , naravno u zavisnosti od stanja motora , glava motora se moze naturpijati i ispolirati i eventualno spustiti shto daje vecu kompresiju ... sve moze ali nishta nije za dzabe ...

ako moze da ide 180 a tebi odgovara 140-150 , i jurish samo ubrzanje , zameni prenost tj lanchanike i dobicesh to shto trazish za male pare i nemozesh da se zahebesh ;)

Panta Zemunac

Citat: Dutchman poslato 12 Februar, 2011, 22:10
pa ako je samo karburacija u pitanju onda zamenish dizne sa vecim (dinojet ima kit sigurno a mozda pashu sa necheg drugog) ili stavi karburator sa jacheg motora , naravno adekvatan filter vazduha ili airbox mada je to nauka za sebe i naravno auspuh tj izduv otvoreni sa vecim promerom ako je potrebno , naravno u zavisnosti od stanja motora , glava motora se moze naturpijati i ispolirati i eventualno spustiti shto daje vecu kompresiju ... sve moze ali nishta nije za dzabe ...

ako moze da ide 180 a tebi odgovara 140-150 , i jurish samo ubrzanje , zameni prenost tj lanchanike i dobicesh to shto trazish za male pare i nemozesh da se zahebesh ;)

i jo¹ mo¾e¹ posle da vrati¹ na staro ako ti se ne sviða...
ne savetujem te badava...bio sam klinac kada sam trèkarao od jednog do drugog majstora ne bi li od ''elektronca'' nabucao ¹to-¹ta...nabucao jesam no¾ne mi¹iæe ali agregat nisam...a buðelar, majko moja...ma ni za lebac buðavi mi nije ostalo a ni¹ta dobio nisam!

vlada_dee

Citat: Panta Zemunac poslato 12 Februar, 2011, 22:45
Citat: Dutchman poslato 12 Februar, 2011, 22:10
pa ako je samo karburacija u pitanju onda zamenish dizne sa vecim (dinojet ima kit sigurno a mozda pashu sa necheg drugog) ili stavi karburator sa jacheg motora , naravno adekvatan filter vazduha ili airbox mada je to nauka za sebe i naravno auspuh tj izduv otvoreni sa vecim promerom ako je potrebno , naravno u zavisnosti od stanja motora , glava motora se moze naturpijati i ispolirati i eventualno spustiti shto daje vecu kompresiju ... sve moze ali nishta nije za dzabe ...

ako moze da ide 180 a tebi odgovara 140-150 , i jurish samo ubrzanje , zameni prenost tj lanchanike i dobicesh to shto trazish za male pare i nemozesh da se zahebesh ;)

i jo¹ mo¾e¹ posle da vrati¹ na staro ako ti se ne sviða...
ne savetujem te badava...bio sam klinac kada sam trèkarao od jednog do drugog majstora ne bi li od ''elektronca'' nabucao ¹to-¹ta...nabucao jesam no¾ne mi¹iæe ali agregat nisam...a buðelar, majko moja...ma ni za lebac buðavi mi nije ostalo a ni¹ta dobio nisam!

Naravno da planiram da jednog dana "undone"-ujem svoje igrarije! Razmislao sam o prenosu, ali ne kazem da necu nikad da ga stisnem do 180...

Upravo tako, dizne, filter i auspuh, to i radim! Sa glavom necu da se igram. To mi je bilo interesantno kao tinejdzeru kad sam se mlatio sa tadasnjim CTX-om, brusio i polirao glavu, butao epoxi smoli zarad vece kompresije, polirao kanale i jos milion bezvezotina i sto Panta kaze dobijao sam samo rupu u budjelaru, bas tako!  [stop]