Glavni meni

Novosti iz Superbike ¹ampionata

Započeo Radanovic, 09 Septembar, 2014, 05:10

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Radanovic


srbac

Poceli su kljun da turaju i na SS,  sta ti je ¹vaba !!!

Radanovic

Dorna napravila glupost sa SSP  [samoubistvo]

Ugasili Stock600 klasu, SSP pribli¾ili Stock pravilima, a sad u okviru SSP-a prave kao neku podklasu u kojoj æe se bodovati vozaèi koji æe nastupati samo na evrpskim trkama.

Znaèi ... na evropskim stazama æe na startu biti 30+ vozaèa, od èega 15 vozaèa (klinaca od 17-20 godina) koji po kvalitetu nisu dorasli ni dosada¹njoj Stock600 klasi

Samo su napravili bezpotrebnu gu¾vu na stazi  [facepalm]

ЯЭВОЛУТИОН

Dorna ce ubiti moto trke....ono sto nam se desava u GP-u sleduje u SBK-u...nek bog sacuva TT i British SBK
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Radanovic

Svaki nacionalni ¹ampionat je 10 puta zanimljiviji od svjetskog ...

Treba pratiti IDM i CIV (italija) koji su za nijansu slabiji od BSB-a.
Wayne Rainey poku¹ava da oporavi ¹ampionat Amerike ... MotoAmerica je novi organizator, formirali su klasu Stock1000 ... i ima puno momaka koji bi mogli stopama Spiesa ...
odgledao sam na YT sve trke ¹ampionata zemlje izlazeæeg sunca, a sad gledam trke ¹ampionata Kanade



29:56 poèinje zadnji krug  [watching]
! No longer available

Hohštapler

Spisak vozaèa ove godine...
http://www.worldsbk.com/en/riders

Prva trka je u nedelju 28.2.2016. Philip Island  [yahoo]
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Hurricane

....usitnilo  [yahoo]

sti¾u trke   [yahoo]

srbac

Od 2017 WSBK ¹ampionat imaæe novu poèetnièku klasu - Super Sport 300.  :P


Ma¹ine koje imaju pravo uèe¹æa su:

Honda CBR500R

Kawasaki Ninja 300 (EX300ADF)

Yamaha YZF-R3

KTM RC390

Postoji opcija pro¹irenja liste u bilo kojem trenutku.




Nisu dozvoljenje nikakve prepravke na agregatu, nisu dozvoljenje nikakve prepravke na transmisiji i menjaèu. Dozvoljena je upotreba quickshiftera. Dozvoljena je prepravka kompletnog izduva. Koèioni diskovi mogu biti zamenjeni aftermarket diskovima preènika ne veæeg od serijskih, od istog materijala i poveæane debljine. Ploèice mogu biti zamenjene.
ECU mo¾e biti serijski ili fabrièki kit sa odobrenim fueling modulom.
Ogibljenje mo¾e biti upgrade-ovano odobrenim fork kit-om i zadnjim amortizerom koji mora biti dostupan svim takmièarima. Timovi ne smeju da modifikuju te aftermarket kit-ove i amortizere. Za sada je limit 650 eur za vilju¹ke i 750 sa amortizer.
Broj agregata je neogranièen. Takmièari za vikend imaju na raspolaganju 1 kompletan motor i jedan rezervni ram sa osnovnim delovima koji se èuva van boksa.
Proizvoðaè guma - trenutno nepoznat. Svaki takmièar mo¾e za trkaèki vikend da potro¹i 2 seta prednjih i zadnjih guma. Za svaki vikend dobijaju 1 set guma za mokro.


RPM i minimalna te¾ina su ogranièeni na:

Honda CBR500R 10.500 rpm  I  150 kg
Kawasaki Ninja 300 (EX300ADF) 13.000 rpm  I  140 kg
Yamaha YZF-R3 13.000 rpm  I  140 kg
KTM RC390 10.5000 rpm  I  136 kg

Tekst je pozajmljen i vraæam ga vlasniku posle nekoliko dana !  Ako su lagali mena i ja la¾em vas...

Meni se sviða ova jeftina ideja !!!  [yahoo]

Hohštapler

#168
Extra!!!

Jedino ¹to ne shvatam - za¹to honda sme 500cc kad i ona ima agregat od 300?? CBR300???
PUN MI VI©E KURAC TOGA ajd da se trkamo a honda da pobedi!

Evo tehnièke regulacije
https://gallery.mailchimp.com/828d05dc5f4c88573aeb98365/files/2017_Part_2.7_WorldSSP_300_provisional_technical_rules.pdf
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

srbac

Zato sto je honda najgora i najslabija zato je treba 200 kubika vise da bi bila konkurentna...  [rofl] [rofl] [rofl]

mali_zmaj

A i oce regler da joj crkne!!!   ;)   moradoh jebiga!!
jin-jang

Mik

Pade mi na pamet, (a popio sam, pa bez psovaka  :)) , evo sta!

Mislim (to sve podnapit) da bi lepo bilo videti Rae na Dukcu a Davies-a na Kawi.

(I mislim da bi i oni uzivali u tome, al' pare su necija jedina radost. Jedina! (Ovaj komentar se odnosi na sponzore, birokrate i to, nikako na njih!))

Hohštapler

ako si pratio wsbk dok je Rea vozio hondu, video si da je on tu kljuèna stavka. Ok kawa je trenutno za jotu ispred ostalih, ali je on ma¹ina. Isto mislim i za Cheza, izuzetno dva jaka vozaèa trenutno.
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Biker-Boy

#173
Citat: Ho¹tapler poslato 02 Oktobar, 2016, 12:15
Extra!!!

Jedino ¹to ne shvatam - za¹to honda sme 500cc kad i ona ima agregat od 300?? CBR300???
PUN MI VI©E KURAC TOGA ajd da se trkamo a honda da pobedi!

Evo tehnièke regulacije
https://gallery.mailchimp.com/828d05dc5f4c88573aeb98365/files/2017_Part_2.7_WorldSSP_300_provisional_technical_rules.pdf
verujem da ovde u pitanju greska u kucanju, ako je klasa 300ccm za dvocilindrase kao sto su ninja300 i R3 , onda je verovatno isti limit i za hondu ako im masina ima 2 cilindra kao cbr 500, KTM ima limit na 390ccm pedpostavljam zbog svoje masime koja ima 1 cilindar
I feel the need..... the need for speed !!!

Mik

Pade mi na pamet da Dukat (zabarska mafija) nije prvi koji je poceo da uvodi nasilno uslovljavanje ucesca.

Nego Honda! Oni su u GP (ili se to drugacije zvalo) uvalili cetvorotaktni motor, i to osamdes" neke kad mu vreme nije.

(Nako usput, skraceno btw: gadan je Rae kad ga naljute  :). Zadnja trka imala neki prekid (ne secam se sad zasto), usao je u garazu na nekom 15-tom mestu i rekao im nesto kratko (ne znam sta, ali verovatno je imalo smisla "dokle vise da vam govorim"). E onda je posle drugog starta radio, ali koji je to rad, pa kao pceljinjak.  :) )

@Ho¹tapler
Pratio, nego sta  :). vrednog li derana!  :)



Hohštapler

citao sam pre koji dan...
ukratko:
kvalifikacije se verovatno nece voziti u subotu nego u petak, treba da odluce.
Prvom trkom se odredjuju startna mesta u drugoj trci i to kako:
pobednik ide na 9. mesto,
drugi ide na 8. mesto
treci ide na 7. mesto
(u sustini treci startni red obrnutim redosledom).
Ostali. koji su bili u prvoj trci od 4. do 10. mesta se samo pomeraju napred za tri mesta (umesto ovih osvajaèa prve trke).
Tako da 4. iz prve trke dobija pol,
5. dobija drugo startno mesto itd.

Sve u svemu mnogo teze za osvojiti obe trke.
Zvuci dobro na papiru, bice me¹anja, preticanja, a kako æe stvarno biti - videcemo ;)
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

mali_zmaj

Bit æe kalkulisanja,eto ¹ta æe bit,namjerno osvoji¹ vi¹u poziciju u prvoj trci,i u drugoj si prvi......,na startu..
jin-jang

sasa ns 1