Glavni meni

problem - nece svaki put da upali

Započeo Darko, 08 Jul, 2014, 01:02

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Hohštapler

Vidi¹, meni za 3 godine nije ni palo na pamet da otvaram sve kontakte, èistim... mogo bi.
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Kostić

eh da su samo kontakti. a gde su odr¾avanje komplet koèionih sistema, ne samo zamenio sam ploèice, pa elektroinstalacija, pa milion ¹rafova, pa sajle, pa kvaèila. najboli motor je onaj koji kad prodaje¹ ka¾e¹ redovno odr¾avan, menjo ulje i filter svaki èas, pa posle kurac kad ga kupi¹. isto ko i sve ostalo. sve su to kr¹evi, samo novo iz radnje u prvih pet godina mo¾e da se nazove dobro vozilo.

Hohštapler

Citat: kosta66 poslato 31 Avgust, 2014, 11:56
a gde su odr¾avanje komplet koèionih sistema
pa milion ¹rafova,
pa sajle,
pa kvaèila.

Svake zime skinem komplet klje¹ta izbijem klipove i oèistim krpicom do usijanja, zamenim DOT.
©rafove ne odvræem, ne dote¾em, koristim LockNut.
Sajle kvaèila i koènica podmazujem svako proleæe (posle se mesec dana muèim sa uljem koje mi iskapa na agregat ;))

Odr¾avanje kvaèila - misli¹ zamena opruga i "friction plate" (koji je srpski naziv? znam iz manuala engleski)?
To jo¹ nisam radio to me èeka sad na zimu.
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Dukags

A na koliko menjas tecnu kompresiju?

Hohštapler

Ako je kvalitetnija - na 20.000.
One kineske ne uspeju ni 12.000 da sastave pa to vi¹e ne kupujem.
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

goranvojska


Kostić

ajoj brate. ne mislim ja ni¹ta. ja vozim suzuki, to samo tera¹ i n ebrine¹. samo sam nalupao sva¹ta, bilo mi dosadno ;D

Darko

Citat: kosta66 poslato 31 Avgust, 2014, 15:28
ja vozim suzuki, to samo tera¹ i ne brine¹

[rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl]

[kralj] [kralj] [kralj] [kralj] [kralj] [kralj] [kralj] [kralj] [kralj] [kralj]

[wtf] [wtf] [wtf] [wtf] [wtf]



rece nam Kosta....

Lazic


Kostić

laziæu ne udaraj se nonstop po nosu i ¹ta se stalno èudi¹ i beèi¹ kd si gori od nas : ) inaèe, daretov motor leti ko pegla kroz marièku. o¹uri me kad mu ne otpade toèak na le¾eæem. posle je zvao da pita jel mu ispala podkapa. ma nije sine, nije. upala kod mene u ranac. manijak ;D

Lazic

Kakvo odpadanje toèka na le¾eæem...??? Ja ispod 80 ne idem preko dotiènih... :o ;D Motorom...;D

Kostić

uu ¾urka. pa njegov motor tj njegova vilju¹ka nije ko tvoja. æemu ispadnu semerizi bre

Lazic

Pih, le¾eæi su u principu namanje d¾ombe preko kojih sam leteo...;D

VR 46

Twist of wrist!

Lazic

Semerinzi su odlièno, vozaè nije izdr¾ao, ni emotivno ni kièmeno ni finansijski...:o [facepalm] Nisam ga upalio mesec dana... Ove godine 500km do sada...:'(

Zato kad sednem ne da letimo, nego ihaaaa...;D

UFF

i ja redovno podmazujem hidralucnu sajlu kvacila i na ktm-u i na cb-u :D