Glavni meni

problem - nece svaki put da upali

Započeo Darko, 08 Jul, 2014, 01:02

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Darko

Drugari , znaci imam problemcic ... evo sta se desava ...

dakle , dam kontakt , upale se lampice , sve ok ...stisnem dugme za paljenje i nista..nikakav zvuk , nema verglanja ,znaci nista ! lampice stoje upaljene ... posle par stiskanja upali iz prve.. i to je to...

ne znam i nemam ideju sta bi moglo da bude , pa ako neko zna , imao je ovaj problem neka predlozi nesto i da neki savet...

nikako ne mogu da vam olaksam jer ne mogu da povezem kad i zbog cega se to desava...evo danasnjeg dana... jutros ustao , seo na motor , upalio iz prve ,zvrcio po gradu , stigao kuci u 2 popodne i ceo dan do malopre ga nisam palio , i malopre podjem do Novog Beograda , sednem na motor i nece ...5,6,7, pritiskanja prekidaca za paljenje i nece... onda upali , odem do Nbgd , zavrsim sta sam imao , i kad sam krenuo nazad , upali iz prve...do kuce sam ga gasio na svakom semaforu da proverim hoce li da upali i palio je uvek bez problema

clutch&brake

Jel moras da stisnes kvacilo kada ga palis?
STA ZRACIS TO I PRIVLACIS!!!

Darko


Kostić


Kostić

uzmi instrument i stavi  plus na dolaznu debelu za starer (motor) iliti anlaser kako god, minus na masu i daj kontakt startera. ako dolazi struja onda mogu da budu èetkice, ako ne dolazi ispa¹æe ti oèi dok ne naðe¹ gde gubi kontakt ;D pazi na relej, stavi plus posle releja. ako cakne i da struju a neæe æetkice su

perlx


Darko

Citat: kosta66 poslato 08 Jul, 2014, 01:17
èetkice na motoru?

[neampojma] [neampojma]

i to sa instrumentom , verovatno mora uvek da "nece da upali" da bi saznao nesto iz instrumenta , ovako tesko...a i nemam instrument a i ne znam gde je to na motoru ;)

Kostić


Darko

a moze li da zajebava ovaj automat paljenja ?  i moze li on da se ocisti ili podmaze ili nesto ili se menja kad krene da zajebava ?  ne mogu da snimim ,ali zar nisu ovo zice koje idu na plus i minus da akomulatru ?



Kostić

¹ta je ovo jel neki stetoskop? nem ja pojma al navrati sutra neæu da ti pokvarm motor ne boj se

Darko

pa , jebes mu mater , ili je alnaser ili ovaj automat paljenja ... mislim , pretpostavljam , ne mora da znaci da sam u pravu...


balcan girl

moja kawa je imala isti problem dugme uradi samo klik :D cetkiceeee :D :D :D :D :D
UNTIL YOU DIE, LIVE!!!

Kostić

ima¹ dugme za start, relej i anlaser. relej slu¾i da ne izgori dugme za start. oæe da jebu èetkice recimo ako dugo vozi¹ pa stane¹ pa posle po sata sat dva kad se prohladi da neæe neæe pa oæe. ako relej cakne kad stisne¹ dugme za start onda su èetkice. a mo¾e da bude i relej, ako je kiso, zarðo...

metarex

mere da bidne prekidac da je oksidirao, prekidac na copavoj da zajebava ili neka od gore navedenih stvarcica...
Kad treba da budes je..n, opusti se... mozda ti jos i  bude lepo

ЯЭВОЛУТИОН

jebe te masa.....ili pojedinac :) ...nema sta drugo
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Darko

Jbt , Revolucijo , ustao si u 6 h  ?!?!?!?

gde masa , koja masa...da probam danas sa kontakt sprejom da je "umasim"

ЯЭВОЛУТИОН

masa sa foruma ili pojedinac....sa foruma takodje....:)
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Tatica

#17
Исти проблем, исти мотор, прошле године. Заменио сам релеј паљења. Купио сам неки за кинески скутер (изгледа исто, има пар жица мање, вишеструко јефтинији него оригинал). Проучио сам мало шему и спојио тако да већ дуго ради без проблема. иначе прекидач на ћопавој нема утицаја на стартовање мотора, он га гаси само ако пробаш да кренеш - отпушташ квачило са спуштеном ћопавом.

Да би проверио да ли је у питању исти проблем (па да га исто решиш), кад те следећи пут зезне, пронађи испод седишта релеј...



па директно шрафцигером, са датим контактом, споји две матице које су означене на слици са доње две стрелице. Ако завергла, то је то.

А врло је вероватно да за ладно пиће можеш да добијеш на CD-у и идеалан приручник за младе домаћице:



ЯЭВОЛУТИОН

eto zasto ja insistiram da na zadati kvar odgovarau samo oni sa plavim slovima.....isti motor isti simptomi a moze biti potpuno drugi uzrokk...
dakle ovako:
Elektrostarter dobija napon preko automata ...to je ta glondza sa dve debele i par tankih zica....jedna debela ide na starter a drua direkt na plus od akumulatora....kad prespojis dve metice dovodis plus direkt na starter i ako vrti to znaci da je starter ispravan...
postoji par opcija koje postoje kod automata....postoje oni sa osiguracem na njemu i bez istog.....postoje motorcikli gde pobuda automata ide preko plusa a ima i preko mase....naravno ako automat cakce a anlaser ne vrti onda je sigurno automat...ako su dobro stegnute debele zice na automatu starteru a akumulatoru.....naravno po pretpostavkom da je prvo proveren starter.....
neki motorcikli nece da startuju bez pritisnute rucice kvacila bez obzira da li je motor u leru ili ne, dok kod nekim mozes samo u leru a kad je u brzini mora i kvacilo da bude pritisnuto.....

posto smo dosli do toga do postoji bar pet ili sest stvari koje mogu biti problem a ulaznih podataka imamo za jedva jednu jednacinu sa jednom nepoznatom....ja bi do daljnjeg batalio nagadjanja po sistemu meni se desilo....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Lazic

Znajuæi marku motora, dugme za paljenje vapi za malo wd-a, 99%... ;D Kod mene tako 'oæe neæe veæ treæu godinu, pogotovo ako pada ki¹a par dana...:D