Glavni meni

Noviteti

Započeo UFF, 20 Oktobar, 2010, 07:23

0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

El Jefe

Moj novi staritet
Друштво за заштиту од животиња

UFF


El Jefe

Kolega ispalo vam nesto
Друштво за заштиту од животиња

bogdan

cekaj , uzosi ga ?

El Jefe

Друштво за заштиту од животиња

bogdan

E pa cestitam , cekam prve utiske

Gvozden

Uzivaj, meni lep motorin. Nek te sluzi lepo!
Kad stignes napisi neki red sta, kako.

misa-pei

Lutkica, za merak. Èestitam!
Država je najveći neprijatelj naroda

PECA BMW

Bolje biti malo lud , nego malo pametan !

El Jefe

Retro samo na izgled, nov agregat, nov ram. Lepo se vozi, mozes sa njim rekao bih sta hoces i gde hoces
Buduci omiljeni motor za hipstere, one sto nose brade ko kanadske drvosece
Друштво за заштиту од животиња

UFF

e bas zato mi je i ispalo ono gore
ali cestitam na kupovini i posto ti se svidja da ga u zdravlju vozis

El Jefe


Napravicu ovako visokog robota
Licice na vas gazda
Друштво за заштиту од животиња

mali_zmaj

Nema sta,pustanje brade i kupovina karirane kosulje!!!!  Neka je sa srecom!! A jel ga nije bilo u crnoj boji?  ;)
jin-jang

El Jefe

Gde ces crnje od ovoga?
Друштво за заштиту од животиња

viper

Citat: El Jefe poslato 23 Maj, 2022, 00:09
Moj novi staritet

Novo je novo.

Послато са SM-F926B помоћу Тапатока
"Doðe vreme kada pamet zaæuti, budala progovori , a fukara se obogati!"
(Ivo Andriæ)

Nika

Честитам, у здрављу да га возиш и лепо да те служи.

Него... Мени није јасна једна ствар.
Јапанци, Европљани... су давно престали да производе моторе са ваздушним хлађењем наводно због немогућности да задовоље емисионе стандарде. Доста мотора који имају и водено хлађење су престали да се производе са оваквим званичним објашњењем.
Шта то Енфилд зна што остали велики произвођачи не знају па он и даље фура ваздушаре...?

Nika

Citat: mkt poslato 30 April, 2020, 11:58
Ovo mi deluje zanimljivo nego ne znam nista o beneliu
Ponovio bih se

http://www.polovniautomobili.com/motori/16074742/benelli-trk-502-x

Sta vi mislite

Леп на око.

Мада - ово мени много примамљивије делује...:




COLOVE 500X (као и други кинези - има доста разних имена за различита тржишта. Ја ту логику апсолутно не разумем - ал ајде...)

Ја бих волео да се овако нешто ускоро појави у Србији, па да могу за 5-6 година да купим полован.
Ем ће ми бити ценовно прихватљив, ем - ако до тада и даље буде у возном стању - значи да се исплати дати кинту...

Ово се већ увелико вози по свету, и наводно су презадовољни... Наравно - увек постоји она варијанта - мој мотор је најбољи, и наравно да се нисам зајеб'о што сам дао толке новце за њега.
Мада и нису неки новци... Али није ни џабе. Тачно је ту негде да се човек клацка "да ли да узмем Кинеско потенцијално њесра, или да доплатим још мало и узмем CB500X-a, па да га за 10 година продам за скоро исте паре колико сам га и платио. А можда и нешто зарадим, како је кренуло... "

Свакако бих волео да се појави код нас.

Има оних којима је 500ццм мало? Они нека се мало стрпе...:

https://www.newsy-today.com/colove-800x-180-kg-and-almost-ktm-engine-for-the-new-adventure-news/
https://www.youtube.com/watch?v=0LEh3a9vE9w#




Nika

Ствари полако постају све занимљивије...




https://hamachi.mk/COLOVE-500X-p307364040


milomir22

Citat: Nika poslato 07 Jun, 2022, 02:03
Честитам, у здрављу да га возиш и лепо да те служи.

Него... Мени није јасна једна ствар.
Јапанци, Европљани... су давно престали да производе моторе са ваздушним хлађењем наводно због немогућности да задовоље емисионе стандарде. Доста мотора који имају и водено хлађење су престали да се производе са оваквим званичним објашњењем.
Шта то Енфилд зна што остали велики произвођачи не знају па он и даље фура ваздушаре...?


Kao neko ko vozi suzukijevu uljaru, a i dokon sam, evo ja æu da ti pojasnim.
Nije problem vazdu¹ara i uljara emisiona norma, problem je mala snaga iz odreðene zapremine, jer ako ih nasviraju, dolazi do pregrevanja. Zato su svi pre¹li na vodenjake, pa i bmw sa r1200gs od 2014.

©to se tièe emisionih normi, Ducati multistrada je od skora dobila v4 umesto L2 agregata iskljuèivo zbog izduvnih gasova. Da bi izvukli snagu, a zadr¾ali izduvne gasove u nekim granicama, morali su da dodaju jo¹ 2 klipa. Zato africa twin ima 100 konja, strom 1000 sto konja i sl. Samo mi ktm nije jasan kako je na¹ao foru da iz 1300 ccm izvuèe 170 konja na 2 klipa.
"If you seek authenticity for authenticity's sake, you are no longer authentic."

-Jean Paul Sartr