Glavni meni

Noviteti

Započeo UFF, 20 Oktobar, 2010, 07:23

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Jovan D

#720
Citat: bigbad86 poslato 08 Februar, 2016, 15:13
Pa sto se brze okrece radilica vecu duzinu predje klip po jedinici vremena, prosto je. A ovo za optimalno hladjenje ti ne stoji. Svako R od 1000 kubika na 5000rpm ide oko 100-120 na sat i tad je potrosnja najmanja. Sasvim je sigurno da R motor prave za divljacku voznju/stazu. A ako ga ne vozis tako mora da traje duze jer ima manje habanja i naprezanja.

Pre 2 godine smo ispitivali jednu mašinu od honde CB600F (nije čak ni CBR) i mašini je zapravo (sa aspekta temperature rashladne tečnosti) prijalo malo prženja. Na većim obrtajima se bolje hladio. Temperatura je bila praćena vrlo precizno u kratkim vremenskim inkrementima. Inače motor je bio testiran i ispitivan za potrebe takmičenja Student formule (takmičenje studenta mašinskih fakulteta). Takođe, sada da ne ulazim u detalje, kolenasto vratilo (sa aspekta podmazivanja) voli veći broj obrtaja (naravno ne redline) jer se hidrodinamičko podmazivanje bolje odvija pri većim brzinama klizanja i moć nošenja sloja ulja je veća (kao što skijaš na vodi lakše stoji sa povećanjem brzine).

Mik

Citat: Jovan D poslato 08 Februar, 2016, 20:43
Citat: bigbad86 poslato 08 Februar, 2016, 15:13


Pre 2 godine smo ispitivali jednu ma¹inu od honde CB600F (nije èak ni CBR) i ma¹ini je zapravo (sa aspekta temperature rashladne teènosti) prijalo malo pr¾enja. Na veæim obrtajima se bolje hladio. Temperatura je bila praæena vrlo precizno u kratkim vremenskim inkrementima. Inaèe motor je bio testiran i ispitivan za potrebe takmièenja Student formule (takmièenje studenta ma¹inskih fakulteta). Takoðe, sada da ne ulazim u detalje, kolenasto vratilo (sa aspekta podmazivanja) voli veæi broj obrtaja (naravno ne redline) jer se hidrodinamièko podmazivanje bolje odvija pri veæim brzinama klizanja i moæ no¹enja sloja ulja je veæa (kao ¹to skija¹ na vodi lak¹e stoji sa poveæanjem brzine).

- Kakve su propozicije za to takmièenje studenta ma¹inskih fakulteta?

(U besposlici jos ponovo da se upisem na masinac, pa aj' me ti odgovori od robotike. U moje vreme i na mom smeru bi minimum bio "rolls royce viper", a to i polovno kosta 20.000 eur.)

- I da li ste razmatrali neku varijantu sa SV650, Stromic i slicno? Povoljniji obrtni moment, a ta vasa "Student formula" nije karting.

(Al' mislim da bi radije na robotiku! Mator sam, skoro da mi vreme da 'mrem, pa da bar crknem ko covek a da ne umrem ko stoka. Da se satrvim matematikom robota pa kod svetog petra, i nek me tera gde god 'oce, pakao sam imao i ovde, naviko.)

castor

Citat: Jovan D poslato 08 Februar, 2016, 20:35
R od 1000 ide preko 4000 rpm (ali ne mnogo i daleko od toga da ide preko 5000 rpm) da bi isao oko 100 km/h.

Mislim da nisi u pravu, jer mojih 750 kubika za stotku se vrti na 4500...
It's the ride that matters, not the bike…

ЯЭВОЛУТИОН

Citat: Mik poslato 11 Februar, 2016, 01:20
Citat: Jovan D poslato 08 Februar, 2016, 20:43
Citat: bigbad86 poslato 08 Februar, 2016, 15:13


Pre 2 godine smo ispitivali jednu ma¹inu od honde CB600F (nije èak ni CBR) i ma¹ini je zapravo (sa aspekta temperature rashladne teènosti) prijalo malo pr¾enja. Na veæim obrtajima se bolje hladio. Temperatura je bila praæena vrlo precizno u kratkim vremenskim inkrementima. Inaèe motor je bio testiran i ispitivan za potrebe takmièenja Student formule (takmièenje studenta ma¹inskih fakulteta). Takoðe, sada da ne ulazim u detalje, kolenasto vratilo (sa aspekta podmazivanja) voli veæi broj obrtaja (naravno ne redline) jer se hidrodinamièko podmazivanje bolje odvija pri veæim brzinama klizanja i moæ no¹enja sloja ulja je veæa (kao ¹to skija¹ na vodi lak¹e stoji sa poveæanjem brzine).

- Kakve su propozicije za to takmièenje studenta ma¹inskih fakulteta?

(U besposlici jos ponovo da se upisem na masinac, pa aj' me ti odgovori od robotike. U moje vreme i na mom smeru bi minimum bio "rolls royce viper", a to i polovno kosta 20.000 eur.)

- I da li ste razmatrali neku varijantu sa SV650, Stromic i slicno? Povoljniji obrtni moment, a ta vasa "Student formula" nije karting.

(Al' mislim da bi radije na robotiku! Mator sam, skoro da mi vreme da 'mrem, pa da bar crknem ko covek a da ne umrem ko stoka. Da se satrvim matematikom robota pa kod svetog petra, i nek me tera gde god 'oce, pakao sam imao i ovde, naviko.)


arcenje resursa...ubili su 6 ili 7 motora od r6 2008 a nista revulicionarno nisu naucili....imaju restriktor od 20 mm na usisu i i dalje pokusavaju da dobiju sto vecu snagu...staza je vise poligon i uopste ti ne treba kranja brzina....treba ti gomilo obrtnog momenta....sasiju su pravili od moly cevi umesto da jedne godine batale sabijanje para u motor i da razviju kompozitnu sasiju...uvek kada je u pitanju tim mladih ljudi nemooguce je uraditi neki skok ako ne postoji dominantan vodja tima i ako se preglasavaju i prepucavaju......
mnogo entuzijazma ali ideja malo....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Mik

#724
Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 11 Februar, 2016, 21:47
Citat: Mik poslato 11 Februar, 2016, 01:20
Citat: Jovan D poslato 08 Februar, 2016, 20:43
Citat: bigbad86 poslato 08 Februar, 2016, 15:13


Pre 2 godine smo ispitivali jednu ma¹inu od honde CB600F (nije èak ni CBR) i ma¹ini je zapravo (sa aspekta temperature rashladne teènosti) prijalo malo pr¾enja. Na veæim obrtajima se bolje hladio. Temperatura je bila praæena vrlo precizno u kratkim vremenskim inkrementima. Inaèe motor je bio testiran i ispitivan za potrebe takmièenja Student formule (takmièenje studenta ma¹inskih fakulteta). Takoðe, sada da ne ulazim u detalje, kolenasto vratilo (sa aspekta podmazivanja) voli veæi broj obrtaja (naravno ne redline) jer se hidrodinamièko podmazivanje bolje odvija pri veæim brzinama klizanja i moæ no¹enja sloja ulja je veæa (kao ¹to skija¹ na vodi lak¹e stoji sa poveæanjem brzine).

- Kakve su propozicije za to takmièenje studenta ma¹inskih fakulteta?

(U besposlici jos ponovo da se upisem na masinac, pa aj' me ti odgovori od robotike. U moje vreme i na mom smeru bi minimum bio "rolls royce viper", a to i polovno kosta 20.000 eur.)

- I da li ste razmatrali neku varijantu sa SV650, Stromic i slicno? Povoljniji obrtni moment, a ta vasa "Student formula" nije karting.

(Al' mislim da bi radije na robotiku! Mator sam, skoro da mi vreme da 'mrem, pa da bar crknem ko covek a da ne umrem ko stoka. Da se satrvim matematikom robota pa kod svetog petra, i nek me tera gde god 'oce, pakao sam imao i ovde, naviko.)


arcenje resursa...ubili su 6 ili 7 motora od r6 2008 a nista revulicionarno nisu naucili....imaju restriktor od 20 mm na usisu i i dalje pokusavaju da dobiju sto vecu snagu...staza je vise poligon i uopste ti ne treba kranja brzina....treba ti gomilo obrtnog momenta....sasiju su pravili od moly cevi umesto da jedne godine batale sabijanje para u motor i da razviju kompozitnu sasiju...uvek kada je u pitanju tim mladih ljudi nemooguce je uraditi neki skok ako ne postoji dominantan vodja tima i ako se preglasavaju i prepucavaju......
mnogo entuzijazma ali ideja malo....

Nemoj da si strog.

Osnovna stvar koja treba da se voli u mladosti je picka. Ko se toga ne zasiti tesko da ce uraditi nesto dobro..
Pa onda sve drugo.

E opet nemoj da si strog prema klincima, vredni su.  Neka napisu propozicije za takmicenja, pa ako mozemo da im pomognemo, da im pomognemo.

(btw, tesko da su dobili hrom-molibden cev, pre ce biti neku za vodovod. I ono si lepo napisao (pa neka i to procitaju) "napravili su motorcikl oko elektronike (Honda)").

(Pa ja cu ili u robotiku, ili u tehnologiju gvozdjurije (neverovatno bogat zivot naizgled mrtve stvari, au koliko to zivota ima u sebi), ili kod Svetog Petra.)

Nego neka oni kazu propozicije za to sto prave pa da im pomognemo.



Andreja

Sutter MMX500.

PAZI BROJKE!

Dvotaktni V4, 576ccm, 195ks i 127kg. Biæe napravljeno 99 primeraka koji æe se prodavati po ceni od 109000e. U planu testiranje na Isle of Man od strane jednog od biv¹ih pobednika TT, trenutno pregovaraju sa dvojicom.

http://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/more-suter-mmx500-pictures-from-the-official-launch-photo-gallery_6.jpg

http://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/more-suter-mmx500-pictures-from-the-official-launch-photo-gallery_7.jpg

http://motorcycle.com.vsassets.com/blog/wp-content/uploads/2015/09/093015-suter-mmx-500-3.jpg

Pa na ne znam...  [panic]  [balavi]
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

dr32

Kad cvaja nabije obrtaje i povuce  ;D [yahoo] [panic]
4 wheels move the body, 2 whells move the soul... enjoy

freepartyman

I became a beast to rid myself the pain of being a man

freepartyman

Dobar review nove kawe ;) Ukratko,manje snage na nizim obrtajima,kocnice onako,dizajn je lepsi, TC i quickshifter su dobri ali ne i sjajni. Yamaha je digla lestvicu previsoko,cini se..
! No longer available
I became a beast to rid myself the pain of being a man

Boban_m

I dalje bih od ljutih litraca najradije przio ZX10r.

freepartyman

#730
 Dobar je motor, u svakom slucaju mnogo lepsi i bolji od suzukija a i konkurentniji od honde. A i kostace kao i do sada,sto znaci najeftiniji ce biti. Yamaha R1,BmwS1000RR,Aprilia RSV4 i Panigale su zato otisli daleko ispred ali dobro zato i kostaju vise. KAwasaki uspesno igra na kartu best buy paketa.
I became a beast to rid myself the pain of being a man

Hohštapler

Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Hurricane

 [balavi]

brate mili kako bi ja ovo rado posedovao i to ovu automatsku...

VRH!

Bori¹a

automatik je mama :D

Gavrolini

Citat: freepartyman poslato 27 Februar, 2016, 12:27
Dobar je motor, u svakom slucaju mnogo lepsi i bolji od suzukija a i konkurentniji od honde. A i kostace kao i do sada,sto znaci najeftiniji ce biti. Yamaha R1,BmwS1000RR,Aprilia RSV4 i Panigale su zato otisli daleko ispred ali dobro zato i kostaju vise. KAwasaki uspesno igra na kartu best buy paketa.
I dalje te ne razumem sto toliko hvalis tu novu R1. Jeste drugacija, zanimljiva ali ja jos ne videh ni jedan test gde je ona pokidala konkurenciju. Drugacije i novo ne znaci o bolje.

freepartyman

 Koji god da pogledas test na internetu kida sve japance. A i pogledaj i slusaj sta pricaju ljudi koji se bave trkama,ima ih i ovde na forumu. Dizajnerski su otisli korak napred,led display koji je dr*anje, imaju najkonkurentniji agregat odbacili su R4 pricu, na stazi postize najbolja vremena,motor koji ima najsavremeniju elektroniku koja radi savrseno sto je najbitnije. Napravili i verziju R1M koja je posebna prica. Kawasaki je jedino uspeo da drzi korak kada su upitanju KS, ali nije sve u konjima,treba te konje znati preneti na put iliti stazu,uz pomoc elektronike koja u njegovom slucaju ima mane.    
I became a beast to rid myself the pain of being a man

Gavrolini

Ja i dalje ne vidim na trkama tu dominaciju yamahe. Mislim da nisi objektivan i da imas predrasude. Kao sto si i uvek hvalio r6 a meni i mnogima koje ja znam je to treci japanac u toj klas,cetvrti je honda. Jeste lep ali nije sve u lepoti.

Hohštapler

Citat: hurricane poslato 27 Februar, 2016, 13:53
[balavi]

brate mili kako bi ja ovo rado posedovao i to ovu automatsku...

VRH!


Isto! automatski menjaè je ozbiljan korak napred u toj klasi, AT je prvi motor koji je dobio automatski menjaè,  a pri tom je ozbiljno jeftiniji i manji od ostalih u klasi! Za touring masinu, idealan!  Realno, to æe 99% svog ¾ivota provesti na asfaltu,  jedino je pitanje dal æe se dobro pokazati za vo¾nju u dvoje.
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Gavrolini

Voleo bih da probam automatik ali samo da probam. Kontam da je super za put ali me vise interesuje kako se na terenu ponasa.

freepartyman

Citat: Gavrolini poslato 27 Februar, 2016, 20:44
Ja i dalje ne vidim na trkama tu dominaciju yamahe. Mislim da nisi objektivan i da imas predrasude. Kao sto si i uvek hvalio r6 a meni i mnogima koje ja znam je to treci japanac u toj klas,cetvrti je honda. Jeste lep ali nije sve u lepoti.
Samo sam realan..Samo da znas ja prvi ne bi uzeo taj R1 iako sam misljenja da je najbolji japanac od 1000ccc. Zasto ga ne bi uzeo?  Pa zato sto vozim motor na ulici i boli me uvo za vremena na stazi. Ni jedan novi japanski R od 1000cc nije moj "cup of tea" .
I became a beast to rid myself the pain of being a man