Glavni meni

moj Y oda suzi - kako sam ga sredio

Započeo Kostić, 03 Maj, 2014, 07:38

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Kostić

dal mi vredi da prodam neke delove sa agregata, ionako mu nema popravke, mora drugi? menjaè mi je za orden, ¹ta je pre¾iveo a da nije reko reè, pa ono, periferije blabla...

Hattrick

#881
Citat: UFF poslato 17 Oktobar, 2014, 13:53
a ova dva su jeftina
pogotovo poslednji :)

Mislio sam "jeftini" u odnosu na sulude cene pravih tehnoloskih vitrina kao sto bile NR750, Desmosedici, i kakav ce verovatno biti H2R itd.

To su cene koje ce biti aktuelne i standardne, za nove vrhunske serijske hiljadarke, u narednih 5 godina, raspon 15-25.000€. (s1000rr 18.500€, Kawasaki H2-29.999USD=23.500€).

Nazalost, mi tu ne mozemo mnogo da uticemo, rat performansama kako bi se utolila "glad" potrosaca za "akcijom", uvek ima kao efekat nepovratnu inflaciju cena, stepenik po stepenik.

Primer IPhone 6 u odnosu na koliko je kostao IPhone 3, ili cena novog Golf 7 u odnosu na nekadasnji Golf 3.

Kostić

i jel iskoristi neko sve te nijanse u performansama, pucam na ¹iroke narodne mase, koje æe da se trse sa motorom od cene jednog omanjeg stana u beogradu? te¹ko. ¾ali bo¾e para.

Hattrick

Ma da bre, kao sto 99% ne iskoristi ni 20% mogucnosti svog smartphone-a, ili kompjutera, a kamoli automobila, a pogotovo motocikla.  [thumb_up]
Sve je to uglavnom trzisna utakmica za razmazenu USA i EU klincuriju, performanse na papiru koje on nikada nece iskoristiti, ali  ce ga kupiti koliko god da kosta, samo da poseduje poslednji model, vise kao statusni simbol, nego kao nesto sto mu je zaista neophodno, ili zato sto je "prerastao" model pre njega.

Hattrick

Citat: kosta66 poslato 17 Oktobar, 2014, 15:15
dal mi vredi da prodam neke delove sa agregata, ionako mu nema popravke, mora drugi? menjaè mi je za orden, ¹ta je pre¾iveo a da nije reko reè, pa ono, periferije blabla...

Ja bih sve to rasprodao, sve sto je "iznutra" a da valja, a spoljne elemente bih zadrzao do montiranja novog agregata ako zatreba...

mkt

Citat: Hattrick poslato 17 Oktobar, 2014, 17:18
Ma da bre, kao sto 99% ne iskoristi ni 20% mogucnosti svog smartphone-a, ili kompjutera, a kamoli automobila, a pogotovo motocikla.  [thumb_up]
Sve je to uglavnom trzisna utakmica za razmazenu USA i EU klincuriju, performanse na papiru koje on nikada nece iskoristiti, ali  ce ga kupiti koliko god da kosta, samo da poseduje poslednji model, vise kao statusni simbol, nego kao nesto sto mu je zaista neophodno, ili zato sto je "prerastao" model pre njega.

Hattrick


ЯЭВОЛУТИОН

Citat: Hattrick poslato 16 Oktobar, 2014, 21:18
Po meni prekretnice, markantni, i kljucni motocikli neke novije moto istorije: 1984 Gpz900r, 1986 GSX-R 1100, 1989 ZZR 1100, 1992 CBR900RR, 1998 YZF-R1, 1999 GSX1300R, 2005 GSXR-1000, 2009 S1000RR, 2014 H2.

Sve ostalo su ili preskupi prototipovi i tehnoloske vitrine, ili bezbrojne varijacije na istu temu.
.....
gpz 900 r je okasnio jer je tada izasao gsxr 750 i 1100....po starom obicaju jesen 1984 kao model za 1985.....a pre njega su superbike eru otvorili z1 900, gs1000, gsx1100 katana i cb1100r......dakle nista novo nije doneo osim vodenog hladjenja...za koje je suzuki dokazao da nije imperativ sa gsxr modelom......
zzr 1100 nije nikakav reper.....agregat poreklom iz gpz900r pa iz rx1000 pz iz zx10......razbusen i povecan hod.....kawina specijalnost....
hayabusa....nikakav reper...osim mozda dizajnerski jedan jako cudan motor.....

zapravo su repere u zadnjih par decenija postavljali suzuki i yamaha.....honda se drzala toga da pravi folkswagen motorcikle....kawa je uglavnom pratila trendove a zivela od prodaje ex500 motorcikala (kle,en,er)...zapravo je samo dicati uspeo da poremeti trziste.....da kao jedan mali igrac poremeti odnos snaga.....pre pojave dukatija nijedna japanska fabrika nije razmisljala o montazi v2 agregata u sportski motorcikl....
Mozda cak i buell uspeva da protrese trziste u americi, pa ga hd ukida po hitnom postupku.....aprilia rsv1000 uprkos svemu ne uspeva da napravi nikakav potrres....a agregat je vrhnski v2....mozda bolji od svih japanskih (izuzimajuci sp01 i sp02 rtv hondu)...

jednog dana kad se bude pisala istorija motorciklizma rvt 1000 sp01 i sp02 ce biti usamljeni iz hondine branse...sve ostalo sto su napravili a nije vezano za cisto sportsku namenu u zadnjoj deceniji ne vredi ni pola grosa....


samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Kostić

ja bi rado posedovao prvi gikser iz 85' i boleo bi me kurac za performanse i status. mada je i moj lep - najlep¹i sa svim svojim 'modernim' detaljima ;D

menjao bi ga ovakvog sa rupom u bloku za neki stari u original izdanju. a to za periferije, nije ba¹ pametno prodati ih pa posle kad zatreba da se izuvam, samo sam razmi¹ljao, alav sam ja na pare ;D jebo me pas!

Boban_m

Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 17 Oktobar, 2014, 22:04
honda se drzala toga da pravi folkswagen motorcikle....
Honda 900rr je mrak motor bio kad je izasao, a ako je dobar primjerak i sad je bogami. Vrlo, vrlo brz i upravljiv motor.

Hattrick

Svaki od pomenutih motora je bio bukvalno baba roga kada je izasao. Iako mozda cisto tehnicki ili tehnoloski nisu donosili bog zna kakve epohalne napretke, bili su apsolutni marketinski i prodajni best-selleri, i reperi svog vremena.  :)

Plazma Keks

ja ne znam sta je onda ducati 90' radio u sbk-u... honda koja je zbog istog i napravila sp01 i sp02.
ili recimo monster koji je prakticno otvorio novu klasu

Kostić

ja sam danas otreso markovog dominatora, sad sam miran dva dana. neæe preko 150 bem ti motor, proèito sam novine usput ;D

[yahoo]

http://s28.postimg.org/5hmqnaxp9/Capture.jpg

[plazi_se]
http://s28.postimg.org/7v99s21i5/IMAG0299.jpg
[srednjiprst]

Kostić


Tatica

Личи на шрапнел, успомену из рата!

ЯЭВОЛУТИОН

a da ti dam 100 ewra za motor pre nego sto jos nesto slomijes.....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Hattrick


Kostić

pa bio je rat u agregatu. glava pukla na dva mesta, nema jedan ventil, druga klipnjaèa izbu¹ila blok, pa rat je nego ¹taje ;D

alja. dam ti motor d¾aba, ali pod uslovom. uslov je sledeæi.

ako ne upali na kljuè ili na gurku, na treæi i èetvrti cilindar, mislim da su celi, pod uslovom da uspem da isèupam kopèu i odblokiram radilicu, dignem klip i ve¾em ga ¾icom da radilica mo¾e da se okreæe, na deset sekundi, bez ulja, njega sam izbacio da mi ne svinji kuæu kad ga popnem, dobije¹ ga d¾aba.

e, a to neæe da se desi jer me mrzi da otvaram blok a kopèa je iza, zabijena u blok do menjaèa, pa nemoj da se raduje¹ unapred. d¾aba samo ako re¹im da ga palim, snimim i okaèim ti snimak.

ustvari, nemoj nikako da se raduje¹, a za sto evritja mo¾e¹ da dobije¹ sliku za gara¾u :-*

Kostić

mada imam za tebe bolji predlog. obzirom da se ne odvaja¹ od tih sto evra, idi naði starog gsxra 600 750 1100 nebitno, plavobelog u original izdanju, pa izvadi tih sto evra gazdi i doteraj ga ispred moje zgrade, zamenimo kljuèeve i ima¹ ga za iste pare. u suprotnom æe da im istekne va¾nos ko u marke : )

ЯЭВОЛУТИОН

imam ja dobrog gixera druge generacije ...17 ice tockovi....verovatno za 8 glava....ali za tvoj ne dam nego glavicu pa to ti je.....i necu da ga popravljem nego da ga poklonim nekome.....on ima celo agregat ali ubijem ko slika...tuzna prica ali bi voleo da taj negov motor vidim ceo jos jednom....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11