Glavni meni

honda cbr600rr spaner

Započeo eclipse4, 09 April, 2014, 21:33

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Bojan

Citat: eclipse4 poslato 01 Avgust, 2017, 19:16
evo ovako,
danas sam skinuo spaner,rastavio ga u komade i uradio sledece

prebrisao sve komplet
vratio sve na svoje mesto sa time sto mi je spaner (osovina) bila namotana na samo navoj
uvukao ga skroz do kraja unutra,ubacio alatku (rucno pravljenu) da zadrzi navucen spaner (oko 4 puna kruga)
odvrnuo ponovo osovinicu na jedan navoj,izvukao alatku,ponovo srafciger i ponovo uvuka 4 kruga
odvrnuo osovinicu do pola i ponovo srafcigerom navukao 2 kruga.
ubacio alatku,zeger na svoje mesto,na dihtungu sam rupu za ulje prosirio na 2.75mm
sve to vratio nazad i krenuo u probu i .........baaaam.....radi ko da je nov opet

[motor] [vatromet] [vatromet] [vatromet] [pobednik]

usparah 10.600 dinara na novo ili 50e na polovno.....

A sto ne prebacis na manuelni spaner? Manje zajebancije

Glava Dole

Ma nema potrebe kad moze i tako :) Kod mene npr jos prostije, ja ga spanujem tako sto prvo samo rukom stegnem 2 srafa koja drze ceo spaner i oprugu... okrenem radilicu 2-3 kruga rucno, onda skinem oprugu(pod obavezno prvo nju da ne gurne dole onu sipkicu kad se odvrne), skinem ceo spaner i on je vec u polozaju gde se sam zategao pomocu opruge... onda pooolako samo izvucem i gledam da kvrcne za zub ili dva najvise, vratim ceo spaner bez opruge, onda oprugu i to je to :) A gledao sam kako su prepravljali, prosto, samo se ureze novi navoj, sraf sa maticom i to je to, ali za takav sistem bi morao da se skida i poklopac ventila da bi moglo da se prati koliko je lanac pritegnut, dok ovako moze i bez toga s obzirom da vec imas njegov "prirodan polozaj", samo jos mrvu preko toga i to bude okej :)

eclipse4

Citat: Bojan poslato 01 Avgust, 2017, 20:24
Citat: eclipse4 poslato 01 Avgust, 2017, 19:16
evo ovako,
danas sam skinuo spaner,rastavio ga u komade i uradio sledece

prebrisao sve komplet
vratio sve na svoje mesto sa time sto mi je spaner (osovina) bila namotana na samo navoj
uvukao ga skroz do kraja unutra,ubacio alatku (rucno pravljenu) da zadrzi navucen spaner (oko 4 puna kruga)
odvrnuo ponovo osovinicu na jedan navoj,izvukao alatku,ponovo srafciger i ponovo uvuka 4 kruga
odvrnuo osovinicu do pola i ponovo srafcigerom navukao 2 kruga.
ubacio alatku,zeger na svoje mesto,na dihtungu sam rupu za ulje prosirio na 2.75mm
sve to vratio nazad i krenuo u probu i .........baaaam.....radi ko da je nov opet

[motor] [vatromet] [vatromet] [vatromet] [pobednik]

usparah 10.600 dinara na novo ili 50e na polovno.....

A sto ne prebacis na manuelni spaner? Manje zajebancije


jebem ga,ovo mi je bolja varijanta kad vec radi....a pre dve godine sam procitao negde da retko ko zna da naspanuje taj manualni a da ne otvara masinu....pa sam jos tada odustao.
iskreno motor je 2005 god i ako ga ne menjam,da i novi spaner traje jos toliko,nije skupa investicija,al eto ispade da ovaj jos moze.

e jedino sto sada zameram sebi,mada mozda i nije nista strasno,kad sam ga oslobodio (kad sam izvukao alatku iz njega i on izasao) ja sam ga jos malo dodatno pritegao srafcigerom,mozda nisam trebao.....

UFF

 :o gotovo
riknuce masina
pravac kod milosa glava dole

eclipse4

ugovorio termin,zahvaljujuci poznanstvu,sutra saljem motor milosu bex-om :)

Glava Dole

Lomim se kome da lupim zahvalnicu kad su obojica kraljevi [rofl]

Hattrick

Radi se i ona fora kad spaner gura pritisak ulja, ali je nekad isti nedovoljan da spaner klikne poslednji zub, pa je lanac mnogo labav za zub na kojem jeste, a fali vrlo malo za sledeci, pa agregat zvekece i jasno se cuje lanac na leru i malim obrtajima. Ne pipa se nista, samo se odviju vrlo malo ona dva srafa koja drze spaner za blok, manje od milimetar lufta, i kompletan spaner (ceo blok) se povuce unazad dok se ne cuje SAMO jedno "klik". Ako se nije cuo, odvrcu se lagano naizmenicno ta dva srafa za po 1/8 kruga. Cim se cuo prvi klik, to je to, spaner je izbacio jedan zub, operacija gotova. Samo dotegnes ona dva srafa i to je to, motor zuji ko Doxa.

srbac

Mislim da stimuje spaner od kineza 125-250 ccm , nije skup 590 din

http://www.kupujemprodajem.com/Spaner-lanca-bregaste-4t-gy6-125cc-11739929-oglas.htm

Ima i jeftiniji 360 din








eclipse4

to e bi ugradio ni na bicikl :)

Glava Dole

ma msm da i ne odgovara, ne bih da tvrdim al... deluje da je i suvise mali kinezima [rofl]

Biker-Boy

Nebi se ja zajebavao s tim kineskim govnetom, stavis ga pa posle 100km se polomi i moras generalku da radis...
I feel the need..... the need for speed !!!

Andreja

Ne verujem da niko nije skapirao sarkazam :D
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

Biker-Boy

Pa nebi bio prvi put da neki ovde stavljaju kineske delove na Japanca, vec je neko stavljao kineske plocice na CBR, ne secam se ko
I feel the need..... the need for speed !!!

dusankobgd

Ne bi bilo prvi put da neko sarkastican i zajebava masu. 

srbac

Pola honde se pravi u kini i svi vasi uredjaji preko kojih sada komunicirate.
©paner je od aluminijuma a metalni deo od èelika.  Kao da je ne¹to ¹to treba da ide u svemir.
I Rossi vozi kinesku Yamahu  i ne buni se.  :P [rofl]

eclipse4

moj motor je radjen u japanu molem te nemoj tako,jer na sve pise made in japan :)

dunja07

Prilikom skidanja spanera jel potrebno skidati poklopac ventila i motor dovesti na repere (gornju mrtvu tacku) pa onda skidati spanere ili samo skinuti spanere i jednostavno zameniti?
Pitam dal se prilikom skidanja spanera a ne dovodjenja motora u gornju mrtvu tacku i otpustanja lanca ne desi da preskoci begasta za neki zub?

El Jefe

Наравно да треба, и то је основна ствар па ма шта радио на мотоциклу
Друштво за заштиту од животиња

dzimika

Ne moze lanac da preskoci usled skidanja spanera ali treba dovesti motor u TDP za slucaj da treba jos nesto uraditi, spaner samo doteze lanac da se ne bi culo to zveckanje, kad pocne da se cuje ili se lanac isteglio dosta ili zatezac ne radi posao, prosle godine sam zamenio kod mene, generalno nista strasno iako sam mislio da ce biti mnogo komplikovanije

ЯЭВОЛУТИОН

i obavezno doliti tecne kompresije.....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11