Glavni meni

Motori koje vozimo (nasi motori)

Započeo UFF, 20 Oktobar, 2010, 02:50

0 članova i 18 gostiju pregledaju ovu temu.

Bori¹a

Citat: VR 46 poslato 15 Avgust, 2016, 15:21
Ти рече да ћеш узети неку Р6,сад кава и то десетка?  [wtf] ;D

to se zove perspektiva [yahoo]

Hohštapler

Pao je u blato i osetio cjev...
Vidio je facu bradatu i drsku.
Vidio je smrt i èuo je rijeèi:
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

DebeliZmaj

Vidio je facu bradatu i drsku. Vidio je smrt i cuo je rijeci. Dobrodo¹li u Republiku Srpsku
Sloboda je pravo da se
ljudima kaze ono sto oni
ne zele da cuju.

George Orwell

mali_zmaj

Jo¹ koju sedmicu i ja æu tako kao Ho¹tapler!!!! Prvo odmor sa ¾enom i djecom,ako se to tako nazvati mo¾e,pa onda lagano na kawu i za Pulu!!!!  Mojoj sreæi kraja nema!!!!
jin-jang

joka

 Kao sav, normalan svet. Svi zadovoljni!   [thumb_up]   [cheers]

mali_zmaj

Citat: Ho¹tapler poslato 16 Avgust, 2016, 07:25
Pao je u blato i osetio cjev...
Vidio je facu bradatu i drsku.
Vidio je smrt i èuo je rijeèi:


jednom sam ga doveo u RS i sad ga se vi¹e ne mo¾e¹ rje¹iti..,osjetio èovjek krivinu i odma se napravila krivina u glavi...,i gotovo!!   ;)
jin-jang

gary018



Morao sam i njega da vodim na more

abarth


BOKYBOY


barezi


krsta63


Gavrolini


mali_zmaj

Citat: krsta63 poslato 13 Septembar, 2016, 13:25
Telac











kakva je razlika izmeðu TS-a i SV-a,jel samo u povi¹enim kormanima,¹to se meni sviða,heblovi mi ne odgovaraju..,ili ima jo¹ ne¹to??
jin-jang

krsta63

I TL serijski nosi spustenu poziciju heblova.
Na ovom je dosta menjano, Rizoma, Rental, Bitubo, topovi, ledovi, nosaci tablice.
Inace, i TL i SV su slicni, dele isti agregat (TLov je prgaviji, drugacije je mapiran) Ostalo se razlikuje i ram i vesanje. TL ima up side down i serijski los zadnji amortizer.

mali_zmaj

Odlièno mi izgleda,i ja bih ga vozio samo sa povi¹enim kormanom..,nadam se da se dobro vozi kao i ¹to izgleda...
jin-jang

Biker-Boy

Grehota ovakav motor voziti sa takvim volanom, ruzno je u pm, moze i da se iskombinuje nesto izmedju, ne previse nisko kao original , ne previsoko kao ovo na slici, ubacis dvodelni volan kao sa nekog Sport-turera tipa GSXF , CBR xx, VFR...
I feel the need..... the need for speed !!!

stilgar


krsta63

Citat: Biker-Boy poslato 13 Septembar, 2016, 18:02
Grehota ovakav motor voziti sa takvim volanom, ruzno je u pm, moze i da se iskombinuje nesto izmedju, ne previse nisko kao original , ne previsoko kao ovo na slici, ubacis dvodelni volan kao sa nekog Sport-turera tipa GSXF , CBR xx, VFR...
Ima najplici Rental sa rajzerom od 20 mm. Samo na slici deluje visoko, iste visine je kao i ¹to bi bio sa GT heblovima. A i ovako jedva prelaziu preko rezervoara pri punom zaokretu.
Ruzno mozda, ali "uèinkovito" (pogotovu kada imas uber 50 i dokurcilo ti da se guzis na motoru). A polouoklop razbija odlièno vazduh tako da se na 160 ne oseæa jak pritisak vetra

mali_zmaj

Ma ko ima leða i ruke,neka se guzi sa heblovima,ja vi¹e ne mogu,bila greota ili ne bila....,ne¹to si spomenuo lo¹ zadnji amortizer..,da li je od SV-a kompaktibilan,i bolji naravno ako je kompaktibilan!? Ili su isto smeæe..
jin-jang

krsta63

SV ima mnogo bolji, klasièan amortizer.
Kod TL-a je problem ¹to prigu¹ivaè oscilacija stoji blizu izduvne grane zadnjeg cilindrra i nakon nekog vremena pregreje ulje. Ima dosta preprada zadnjeg kod TLa, stavljaju od R1 sq preradom le¾i¹ta.Ili namenski za TL aftermarket(on je ceo lociran sa desne strane umesto opruge serijskog)
Serijski par opruge i rotirajuæeg prigu¹ivaèa



Aftermarket



Prerada le¾i¹a za klasièan amortizer