Glavni meni

Motori koje vozimo (nasi motori)

Započeo UFF, 20 Oktobar, 2010, 02:50

0 članova i 8 gostiju pregledaju ovu temu.

KIZA73

Isti ko moj  :o  ako vidi zena najebao sam...
Dok postoji covek, postoji i problem.
Kad nestane covek, nestane i problem.

Bishke

Barem mozes da se ku*cis u drustvu :D
You should do one thing every day that scares you

TEEfqd


Jocika

E zima je odradila svoje ofarbali smo ram i felne...

zare

MOJE MASINE..................

[attachment deleted by admin]

UFF

daj malo bolje slike tog horneta

Gašpar

RC51 [balavi] [balavi] [balavi]

Daj malo detalja i blize fotke  ;)

UFF

ebes motor bez kormana
gaso ti i oni koju se loze na nadrkane motore za stazu mi niste jasni
kupi brate pa se trkaj ili vozi obican motor ko sav normalan svet  :D

Gašpar

Hocu da ga kupim, kad budem dobio na lotou posto bih ga drzao u dnevnoj sobi ;D


1999 Yamaha R7 for sale with only 160 miles!
Make: Yamaha
Model: R7 OW-02
Price: $20,000.00
Mileage: 160
Location: Florida


UFF

neka ti brka napravi maketu za dnevnu sobu (jeftinije) a taj sto bi ga kupio bolje da poseduje neko ko zna da ga i adekvatno upotrebi za ono za sta je i pravljen

neshvatljivo mi je sto svi hoce motore za stazu kad ga ne voze onako kako bi se on voziti trebao

i ja bi najbolje ogibljenje i kocnice, sto vise konja i kubika a sto manje kila u motoru ali ne po cemu udobnosti jer za nas obicne smrtnike motor sluzi kao svakodnevno prevozno sredstvo a svi znamo da motor spreman za trke NIJE dobar za svakodnevnu voznju ni finansijski ni po udobnosti... ma i vikend voznju jer se vozi po saobracaju i ulicama gde uslovi nisu ni priblizni stazi

bio bih zahvalan da mi neko objasni, ne prozivam gaspara niti nekog drugog licno jednostavno mi je zanimljiv taj fenomen da bi svi da voze sto i trkaci a niko nema muda da izadje na stazu pa da shvati bolnu istinu kad bude poslednji ili se olupa ko pi#*a

chengelle

Citat: UFF poslato 04 Mart, 2012, 21:47
neka ti brka napravi maketu za dnevnu sobu (jeftinije) a taj sto bi ga kupio bolje da poseduje neko ko zna da ga i adekvatno upotrebi za ono za sta je i pravljen

neshvatljivo mi je sto svi hoce motore za stazu kad ga ne voze onako kako bi se on voziti trebao

i ja bi najbolje ogibljenje i kocnice, sto vise konja i kubika a sto manje kila u motoru ali ne po cemu udobnosti jer za nas obicne smrtnike motor sluzi kao svakodnevno prevozno sredstvo a svi znamo da motor spreman za trke NIJE dobar za svakodnevnu voznju ni finansijski ni po udobnosti... ma i vikend voznju jer se vozi po saobracaju i ulicama gde uslovi nisu ni priblizni stazi

bio bih zahvalan da mi neko objasni, ne prozivam gaspara niti nekog drugog licno jednostavno mi je zanimljiv taj fenomen da bi svi da voze sto i trkaci a niko nema muda da izadje na stazu pa da shvati bolnu istinu kad bude poslednji ili se olupa ko pi#*a
E pametno zboris, svaka ti je ka u Njegosa!!!! [thumb_up]
Nije bitno sta vozis,vec kako se osecas dok to radis!!!!

Gašpar

Za pocetak da definisemo sta smatras pod motorima za stazu. Da li mislis na R-ove ili sta? (Ozbiljan sam, ne pravim se pametan)

Ako ne mislis na R motore, moj odgovor je sledeci -
Yamaha R7 je punokrvni trkac, kojeg je napravljeno svega 500 komada. On danas nema neke specijalne karakteristike (106KS iz 750ccm, kao Z750), ali ima istorijsku vrednost. Takav motor je greota isterati na ulicu.
Isto kao i Desmosedici RR - 1500 komada, MotoGP motor homologiran za ulicu. Jednostavno ga je greota izvesti na ulicu.

Kawa je nesto probala sa Cup Replicom, ali nisu nista specijalno postigli. Ide malo bolje od obicne sestice, ali nema ni pribliznu vrednost kao ova dva gore navedena motora.

MIGE

Citat: UFF poslato 04 Mart, 2012, 21:47
neka ti brka napravi maketu za dnevnu sobu (jeftinije) a taj sto bi ga kupio bolje da poseduje neko ko zna da ga i adekvatno upotrebi za ono za sta je i pravljen

neshvatljivo mi je sto svi hoce motore za stazu kad ga ne voze onako kako bi se on voziti trebao

i ja bi najbolje ogibljenje i kocnice, sto vise konja i kubika a sto manje kila u motoru ali ne po cemu udobnosti jer za nas obicne smrtnike motor sluzi kao svakodnevno prevozno sredstvo a svi znamo da motor spreman za trke NIJE dobar za svakodnevnu voznju ni finansijski ni po udobnosti... ma i vikend voznju jer se vozi po saobracaju i ulicama gde uslovi nisu ni priblizni stazi

bio bih zahvalan da mi neko objasni, ne prozivam gaspara niti nekog drugog licno jednostavno mi je zanimljiv taj fenomen da bi svi da voze sto i trkaci a niko nema muda da izadje na stazu pa da shvati bolnu istinu kad bude poslednji ili se olupa ko pi#*a
zasto,brate,nadjes manu svakom????neko jednostavno voli to da ima,nekome je to zivotni san....neko voli da se kurci....kako ko...moze i drugacije da se postavi pitanje;ti vozis sm i zna se namena tom motoru...mislis da si iskoristio njegov potencijal u svakodnevnoj voznji???nisi ni 50 % pa ga opet vozis,zato sto ga volis...  ;)

chengelle

Pa zato onda kupis yzf 750 r, stavis trkacke oklope i imas repliku R7 koju ti nije zao da vozis i po ulici a moze koliko toliko da posluzi i za stazu!!!
Nije bitno sta vozis,vec kako se osecas dok to radis!!!!

Gašpar

Koja je poenta? Volim samo originale, ne fals.

chengelle

E pa onda ne znam sta da ti kazem,ti ko sto bi nas narod rekao niti ces da se jases,niti da se vodis!! odluci se covece!!!  [neampojma]
Nije bitno sta vozis,vec kako se osecas dok to radis!!!!

Gašpar

Nigde nisam rekao da je to jedini motor koji bih imao. To je nesto sto kupuje onaj ko moze da ga drzi u sobi. Kao sto vidis, ovaj iz oglasa ima 160 milja na satu za sve ove godine.

UFF

Citat: MIGE poslato 04 Mart, 2012, 22:03
Citat: UFF poslato 04 Mart, 2012, 21:47
neka ti brka napravi maketu za dnevnu sobu (jeftinije) a taj sto bi ga kupio bolje da poseduje neko ko zna da ga i adekvatno upotrebi za ono za sta je i pravljen

neshvatljivo mi je sto svi hoce motore za stazu kad ga ne voze onako kako bi se on voziti trebao

i ja bi najbolje ogibljenje i kocnice, sto vise konja i kubika a sto manje kila u motoru ali ne po cemu udobnosti jer za nas obicne smrtnike motor sluzi kao svakodnevno prevozno sredstvo a svi znamo da motor spreman za trke NIJE dobar za svakodnevnu voznju ni finansijski ni po udobnosti... ma i vikend voznju jer se vozi po saobracaju i ulicama gde uslovi nisu ni priblizni stazi

bio bih zahvalan da mi neko objasni, ne prozivam gaspara niti nekog drugog licno jednostavno mi je zanimljiv taj fenomen da bi svi da voze sto i trkaci a niko nema muda da izadje na stazu pa da shvati bolnu istinu kad bude poslednji ili se olupa ko pi#*a
zasto,brate,nadjes manu svakom????neko jednostavno voli to da ima,nekome je to zivotni san....neko voli da se kurci....kako ko...moze i drugacije da se postavi pitanje;ti vozis sm i zna se namena tom motoru...mislis da si iskoristio njegov potencijal u svakodnevnoj voznji???nisi ni 50 % pa ga opet vozis,zato sto ga volis...  ;)

naravno da nisam iskoristio njegov potencijal !   ni priblizno tome
da imam nekog sponzora koji bi ga popravljao posle svakog pada ili bi naucio da koristim 90% ili bi se izlomio ko picka pokusavajuci
ali sponzora nemam pa ni ne pokusavam... zivim u relanom svetu, nisam klinac bez mozga da ga olupam pa da posle vozim neku kantu iz '89te godine
slika na mom avataru je napravljena pri mojoj prvoj poseti adi hudi mesec dana pre nego sto sam kupio ktm-a i fotograf mi je posle prvih par krugova rekao "super je sto nemas styrah od obaranja ali nemoj da preterujes"
tad sam smeo jer sam hteo da probam granice motora kao i svakog drugog, imao sam nove mekane gume i gladijator na sebi za svaki slucaj a ipak sam svo vreme mislio "sta ako padnem koliko ce da me kosta popravka akrapa koji stradaju a kostaju 1700e"
tako da od tad vozim agresivno ali ne preterujem jer mi mama i tata nece kupiti drugi ako ovaj olupam

ali brate ja bar sedim uspravno ko covek, provlacim se kroz guzvu bolje i lakse od bilo kog R-a, panduri mogu da me povuku za karu jer kad me pojure ja odem niz stepenice, trosi 5 litara a do semafora do semafora i po kratkim krivinama derem R-ove, mogu da sidjem i u sumu kad mi dodje da opalim suvozacicu uz drvo umesto da placam hotel... i jos gomila razloga zasto vozim bas sm

a koji su razlozi za nadrkan R motor spreman bas za trke?
Da te bole ledja i da pucas pare na servis i delove zato sto je masina previse nasvirana pa ne traje dugo a njenu snagu umes i smes samo na pravcu da iskoristis, a za tu snagu si puko jos jedan takav motor u dodatnoj opremi da bi on isao 10% bolje i trosio 50% vise goriva (objasnjenje za gasu na koje motore mislim)
Ako to nekog lozi sto i ti kazes da mu je san ok, neka je vozi, ali ako mi je to vec san i toliko to zelim ja bi izasao na trke makar pao i ostao nepokretan jer dzaba ti snovi ako ne pokusas da ih osvojis!

Bez uvrede druze ali od kad te znam ti si vozio kolibrija a sad ne vozis nista tako da tvoj odgovor nije adekvatan jer ja svojim postom nisam hteo da zapocnem svadju vec da nadjem odgovor na moje pitanje pa ponavljam: ako neko moze da mi objasni bio bih mu zahvalan
hvala

zare

HORNET

[attachment deleted by admin]

MIGE

polako ali sigurno zapocinjes........  sta ja trenutno vozim nema nikakve veze sa tvojim pitanjem.... a sta sam vozio....pa ne bih da pisem o tome jer necu da pocnem pricu o stazu i iskustvu,mozda se nadje neko uvredjen a to mi nije cilj  ;)