Glavni meni

ER5 ili CB500

Započeo zagadjenje, 05 April, 2014, 18:42

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Inspektor

Detaljnije informacije od ovih msm da ne mogu biti. Svaka cast!  [clapp]

El Jefe

Odgovor je prost,CB 500 je medju najboljim Hondinim motociklima
Друштво за заштиту од животиња

jevta

Od ova dva najbolji je onaj treci Yamaha XJ 600 N ili S
U istom ili manjem cenovnom rangu se dobije pouzdaniji mototr sa cetiri cilindra.Definitivno laksi za odrzavanje mozda cak i laksi za voznju zbog boljeg obrtnog momenta.
Da neko ne pomisli da je napamet ili iz citanja kojekakvih casopisa.Posedovao kawasaki doduse GPZ 500s i Diverziju 600s.A Vozio sam ER 5 dosta cesto od kolege Darkmana.
I u zavisnosti kakvu voznju preferiras ako ti to postane malo samo predjes na 900 i miran ceo vek.

bigbad86

Doduse diverzija trosi vise i skuplja rega :/ da je bolji, bolji je.

zVuk

Citat: bigbad86 poslato 07 April, 2014, 14:38
Doduse diverzija trosi vise

...ne vise od 6.....

Citat: bigbad86 poslato 07 April, 2014, 14:38
Doduse  i skuplja rega :/ da je bolji, bolji je.

...da....
Ko se ljuti, uleti mu kruti

jevta

U toj klasi preko 20 godina zanemarljiva razlika u ceni registracije.A potrosnja ista ovi od 500 moraju malo da se gaze da bi isli ko 600 pa tu trose isto

Hohštapler

...a po meni je diverzija proma¹en motor 100%.
Da ne ka¾em ne¹to drugo.
Bolji je kako?? (ne zato ¹to ja vozim CBa a ti XJa, nego da obrazlo¾imo za¹to je bolji?)

600cc, registracija umesto 7500-8500din je nekih 14000din. Da je pouzdaniji agregat od ER5 i CB500 ne bih se kladio, mo¾emo da pitamo majstore jer to ne znam, i er i cb su na glasu ko golf 2.
Iz tih 600cc ima samo 3 konja vi¹e, a ovo za obrtni moment, siguran sam da je  MANJI od CBa (linkovi:
http://www.motorcyclenews.com/mcn/bikereviews/searchresults/bike-reviews/yamaha/yamaha-xj600-diversion-1992-2004/
http://www.motorcyclenews.com/mcn/bikereviews/searchresults/bike-reviews/honda/honda-cb500-1994--2003/)
a zasigurno CB ima veæi moment na ni¾im obrtajima upravo zato ¹to su 2 cilindra a ne 4.
Èinjenica je da i ER i CB imaju 6 brzina a XJ 5...

XJ ne treba gledati kao konkurenta CBu i ER veæ kao konkurenta Bandtitu i sliènim 600-kama, i tu je on nula, uostalom, cene u oglasima sve govore.


Ja vozim CBa veæ 3 sezone, i od reèi do reèi se sla¾em sa Alekreom, i ja jesam Honda¹ u du¹i ali mislim da je izmeðu CBa i ER5 najveæa razlika u prethodnim vlasnicima i kako su ih oni odr¾avali i tretirali. Juri oba i uzmi koji naðe¹ da je u boljem stanju, a ja bih gledao i CB500S, èisto zato ¹to mene ovaj naked ubi u vo¾nji van grada...
Ako ima¹ nekih pitanja - slobodno!  [cheers]

ps.
od kvarova do sad na mojoj hondi:
1. propi¹ao desni semering na vili, zamenjena oba, 1200din i ulje u vilama 1600din

Ostalo su odr¾avanja i potro¹ni materijali, ulja filteri gume itd...
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

jevta

#47
Gde ti vadis te podatke.
XJ 6 brzina obrtni momenat isti ko honda veci od kawe al na nizim obrtajima dostupan.Registracija razlika 4000 dinara.Jedino sto u servisu ode malo vise ulja i dve svecice vise al zato nema vodeni krug koji sve te stare motore zajebava.Veci rad prednje viljuske nazad mono amortiyer.
Ma yamaha je motor a ovo su mopedi.

500ccm 93 godina rega 7224.85 dinara

600 ccm 93 god  rega 11118.85 dinara

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_xj600n%2098.htm
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_cb500e%2096.htm
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_er5%2000.htm

Hohštapler

Podaci o motorima su sa MCNa, samo najpoznatiji svetski moto èasopis.
Dal ima 5 ili 6 brzina ne znam, al kolko se ja seæam i ovde pi¹e 5 (ali nije ni bitno, ako je 6 brzina - ula¾em izvinjotinju).

Odakle tebi da je 1500din skuplja registracija ne znam, ali to je onda neki koji prelazi 20 godina starosti, ja govorim o tome da su oba mlaða od 20 godina
(dokazi: http://www.polovniautomobili.com/oglas4632347/yamaha_xj_600_diversion/
http://www.polovniautomobili.com/oglas3852249/honda_cb500/)

©to se tièe ulja za servis, tu je CB zajeban jer ide 3.1L (da, tih 0.1 mooora!) a kolko ide u XJ? Mislim manje.
A da nekog JEBE vodeno hlaðenje, ne¹to nisam siguran, (naravno, pod uslovom da je sve ispravno - nije polupan hladnjak, ne curi crevo i pumpa radi.)

A ja sa svojim MOPEDOM mogu kad god hoæe¹ na crtu sa tim "motorom", a posle nek stane taj isti na crtu Banditu...  
I d¾aba mu mono amort nazad kad ima zadnji toèak od ponija.


EDIT:
sad vidim da si izmenio post, da, govori¹ o razlici u registracijama kad su oba starija od 20 godina, ja o razlici kad su mlaði, i opet je razlika malo veæa od 1500din ;)
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

jevta

To sto ja pricam je klasa po ceni cak je yamaha jevtinija.
Probaj da provozas neku malo duze i videces da je bolji motor od tvoje honde.

Hohštapler

Citat: jevta poslato 07 April, 2014, 16:10
To sto ja pricam je klasa po ceni cak je yamaha jevtinija.
Probaj da provozas neku malo duze i videces da je bolji motor od tvoje honde.

..pa i ja upravo o tome govorim. :D
Da nisu ista klasa motora a da je jamaha u svojoj klasi proma¹ena stvar jer se uvek poredi sa klasom ispod sebe.

Naravno, rado æu provozati neku, nisam ja jedan od onih ¹to su tvrdoglavi a znam da moja Honda nije sjajan motor, ali tvrdim da se jeftino i pozdano voza, za te novce, te¹ko da ima bolje.
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Alekre

Smetnuli ste uma jednu stvar vezanu za motore tipa ER5, CB500 i GS500...

To nisu motori koje mozemo da poredimo i ocenjujemo po performansama. Konstruisani su i podeseni tako da budu prakticni, pouzdani ,koristni i ekonomicni tokom svakodnevne eksploatacije uz minimalne troskove. Ja mogu da vam potvrdim (verujem i Andrej) da voznja tih motora kosta kao i autobusom.

Na primer, ako bi busom otisao do svoje devojke, moram da hvatam dva prevoza sto me kosta 150 dinara i isto toliko da se vratim sto je 300 dinara. Radi se o dva vangradska naselja koja nisu direktno povezana, jedno je u brdu. Rastojanje od do oko 7km. Racunica je jasna. Kosta me manje da odem motorom, stizem odmah i vozim motor, smekerisem se i uzivam.

Jedini problem kod tih motora jeste sto ih cela Evropa koristil za auto skole, kuriri ih takodje koriste pa su obelezeni kao pocetnicki motori i zaista su retki ljudi koji ih voze dugo kao Andrej ili ja. Nemaju taj cool faktor da se ljudi slikaju po njima, hvale i kurce da prostite. Za svakodnevnu upotrebu i neku normalnu voznju su fantasticni ako ne i bolji od mnogih.

Ja se tako vozikam svakodnevnoa za 10 minuta mogu da zakacim bocne kofere, navigaciju i tank torbu i palim do Temisvara, Beca, Budve... Nema tog motora koji ce toliko da pruzi za toliko malo novca.

DaChaS


Slaninar

Citat: Andrej_Hotstepper poslato 07 April, 2014, 16:04
A da nekog JEBE vodeno hlaðenje, ne¹to nisam siguran, (naravno, pod uslovom da je sve ispravno - nije polupan hladnjak, ne curi crevo i pumpa radi.)

Vodeno hlaðenje poskupljuje i komplikuje popravke posle pada, ali kad je sve ispravno, radi fenomenalno i motor mo¾e opu¹tenije da se vozi leti u gradskim gu¾vama.

U odnosu na XJ bih uvek pre uzeo neki 500 - CB je bolji, jaèi, a sad kad su 20 godina stari, razlika u ceni nije neka - u odnosu na ER5. Tu je i Suzuki GS500 u klasi ja mislim.
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

Andreja

GS500 je (makar po meni) lo¹iji motor od navedenih.
A to da je XJ600 mnogo pouzdaniji motor od ova dva je glupost, pa ti motori su pouzdani da ne mo¾' dalje. Inaèe, mi¹ljenja sam da je èetvorocilindrièni motor od 600ccm i nekih 60ks proma¹ena investicija (da se ne uvrede vlasnici).
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

BOKYBOY

...uh...dobro je...ja vec pomislio bice Honda vs Kawa...kad ono Honda vs Yamaha.... ;D

zagadjenje

Citat: Andreja poslato 07 April, 2014, 21:39
GS500 je (makar po meni) lo¹iji motor od navedenih.

GS je takoðe bio opcija ali ga izbacih. I meni se èinio kao lo¹ija varijanta, ali je i jeftiniji. Mo¾e i o njemu koja :)
Tjuning bud¾ing

UFF

gs ne moze ni da se uporedi sa ta dva
ni ne razmisljaj o njemu

Biker-Boy

Kao nekadasnji vlasnik GS 500, i GPZ 500 (isti q sto i ER5), i sadasnji ponosni vlasnik 20 leta stare CB 500, moram i ja da kazem poneku,
da ne duzim, nema tu mnogo polemike, koji god uzmes neces pogresiti, naravno pod uslovim da nije neka razdrkana lomina, sva 3 su veoma pouzdane masine, meni licno je CB najbolji sa tehnicke strane, ER mi je najlepsi, a GS je sasvim ok, radi posao.
A sto se tice XJ, moram se sloziti sa kolegom Andrejom, to su bacene pare, mislim, da me ne shvate lose, jeste on lep i dobar motor, cak sam ga jednim i hteo uzeti,  ali skontao sam ako cu uzimati 600ccm i 4 cilindra, onda cu mnoooogo radije uzeti Bandita 600 ili Fazer koji je za 3 klase iznad u svakom pogledu
I feel the need..... the need for speed !!!

bigbad86

ER 5 ili bilo koji EX agregat teeeesko da moze da predje 5.5L cak i u gradskoj voznju dok XJ teeeesko da moze ispod 6L Mislite i o tome ;) Drugaru XJ600 Diversion bije 7L u gradu. Meni moj En500 (ex agregat isto ko na ER) NIKADA nije presao 5.5l i to je bilo u gradskoj zimskoj voznji. Na otvorenom 4.2-4.6. Najvise spustio na 3.3 ibarskom magistralom po ogranicenjima.