Glavni meni

ER5 ili CB500

Započeo zagadjenje, 05 April, 2014, 18:42

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

zVuk

Citat: zagadjenje poslato 05 April, 2014, 20:13

A da ja ipak uz'em oba pa iz'berem?!



....a moz's i tako...:)
Ko se ljuti, uleti mu kruti

Bugi

Bez sale sad , moj drugar koji ima 45+ i bio pocetnik totalni je krenuo sa Er5 i sasvim dobro se snasao i zadovoljan je s njim do sad

Darko

ima jedan , ali da li sam ga video ovde na oglasima ili na polovnim automobilima , jebem li ga , uglavnom , opasan primerak , zajecarske tablice , slika ,onako , u dvoristu , u travi ...
ako nadjes...probacu da nadjem pa ti saljem link

Ivicat

Kupi onaj koji je u boljem stanju.

sremac

Citat: Darko poslato 05 April, 2014, 21:16
ima jedan , ali da li sam ga video ovde na oglasima ili na polovnim automobilima , jebem li ga , uglavnom , opasan primerak , zajecarske tablice , slika ,onako , u dvoristu , u travi ...
ako nadjes...probacu da nadjem pa ti saljem link

mislim da je i taj od druga èlana, ima HHO ?
budala na leru, mudonja u kontra smeru

vlada_dee

#25
Da, moj je bio, prodat je i prodaje se opet ja mislim, ne bih ga nikome sa foruma preporucio... Lik koji ga je uzeo apsolutni pocetnik, vozio se proslog leta, nije ga ni registrovao, da ne pomisljam za odrzavanje. Mrzi me da pisem kako znam, ali ako naletite na njega (crno-zeleni), osim ako nije za neke smesne pare, zaobilazak!

Edit:
evo ga:
http://www.polovniautomobili.com/oglas3914121/kawasaki_er_5_hitnoo/


PS Ne vredjam vlasnika niti bilo sta slicno, samo komentarisem stanje motora.

Darko

da , na taj sam mislio ... kako se secam , bio mi u dobrom stanju , po slikama sto sam gledao...ali , evo , super sto si se javio

zagadjenje

Video sam taj, ali sama pomisao na HHO me odbila od tog motora. U svakom sluèaju, hvala na savetu :) Zakazaop sam za sutra obilazak jednog ER5 pa æu videti kako æe se to zavr¹iti.

A sranje na kub je ¹to mi je veèeras pukao zub pa na to ide nekih 150e :) :P
Tjuning bud¾ing

mkt

a neki hornet
to je fin bajk

ljupche92

Citat: mkt poslato 06 April, 2014, 02:27
a neki hornet
to je fin bajk
Hornet je extra, samo mislim da je malo jak za njega...jer je bas pocetnik :)
[cheers] [cheers] [cheers]

vlada_dee

Takodje, znam kako sam se tresao kad sam posle CTX-a seo na ER5...uplasio sam se za sebe, ne od motora, nego od mozga!

bigbad86

Nemoj hornet,prejak. ER ili CB sta god da uzmes uzmi u boljem stanju. Ja sam vozio motor sa ER5 agregatom 25 000 km i odlicno me je sluzio.

zagadjenje

Ne bih ni Hornet ni Bandit. Jurim CB ili ER, videæemo ¹ta æe danas biti....
Vi¹e bih voleo CB, ali jbg...
Tjuning bud¾ing

sremac

a SV? mislim da je slabiji od horneta, a opet proverem agregat
budala na leru, mudonja u kontra smeru

Alekre

#34
Pozdrav,

ja vozim ER5 vec cetiri godine.

To je moj prvi motor, pre njega sam vozio skuter od 50cc, pre toga nikada nisam vozio motocikl sa manuelnim menjacem.

Za taj period, nisam imao niti jedan kvar. Crkavale su sijalice, ponekada zalepi prekidac nogare, uglavnom nikakve ozbiljne anomalije.

Nece ti biti tesko da savladas voznju u smislu da krenes, stanes i sl. Kako god da mu pustis kvacilo krenuce, cak i iz druge brzine. Vec drugog dana sam uspeo bez problema da odem do centra grada i vratim se kuci bez gasenja. Budi oprezan, taj motor nije igracka i ima sve karakteristike za nazvati ga pravim motociklom. Od 7000 do 9000 obrtaja vuce iznenadjujuce dobro a ako se procacka moze i nesto vise. Ocekuj nekih realnih 6 sekundi do 100kmh.

Ja ga vozim sa 194cm i 100kg bez problema, bolova u kolenima, ledjima i sl. Ako ga poredimo sa CB500, istih su gabarita.

Generalno, ako poredimo ta dva motora, oba su odlicna, CB500 je za nijansu bolji motor u nekim detaljima mada vise igra na cuveni "Honda efekat".

Sto se mehanike tice, ja nisam nikada imao problema. Za 4 godine je svaki put palio iz prve na -5c +50c, nikada se nije gasio u voznji, stucao i sl. To sto je neko od kolega gore rekao za magnet, u ovom slucaju ne vazi jer sve ER5-ice imaju novi tip magneta. Znam dosta primeraka koji imaju preko 80,000km na satu, znam i za primerak od kolege sa foruma u Engleskoj koji je prosle godine imao 145,000 na satu, vozi ER5 u kurirskoj sluzbi uz redovne servise.

Odrzavanje je veoma jednostavno i jeftino, skoro na nivou skutera od 250cc. Na primer:

Filter vazduha - 15 eur
Filter ulja - 8 eur
Ulje, 3 litra - 30 eur
Dve svecice - 10 eur
Plocice napred - 33 eur
Gurtne pozadi, - 35 eur
Set guma od 150 do 260 eur
Lanac i lancanici od 80 do 140 eur

Semerinzi, lezajevi, srafovi i ostalo je standardno i mozes ih kupiti u bilo kojoj prodavnici auto delova.

Ceo potrosni materijal mu traje jako dugo, posle velikog servisa miran si oko 3 - 4 godine.

Generalno, lepo se vozi, ide svuda, mozes bez problema da krenes u grupi ili sa vecim i skupljim motorima. Trosi od 3,8  do 6 zimi, prosecno 4,5. Registracija je 9000 dinara.

Na sta moram da ti skrenem paznju:

Dobar ER5 i CB500 su retko kada na prodaju. Uglavnom cesto menjaju vlasnike jer je mnogima prvi motocikl, vecina ih je zapusteno i nije vodjeno racuna. Neki ce ti reci da slabo koci. Ne mogu da kazem da koci odlicno, ali koci adekvatno. Problem je u vlasnicima, koriste lose plocice i ne odrzavaju kocioni sistem. Ako zelis da koci lepo, obavezno koristi Nissin ili EBC plocice, vodi racuna da ti klipovi u celjustima ne glave i zameni ulje u kocnicama.

Dobos nije nikakav minus u odnosu na disk, sem eventualno estetike. Jedino sto ces morati jeste da sa vremena na vreme stelujes taj dobos i povremeno ga ocistis. Vecina to ne radi pa je otuda na losem glasu. Moj dobos radi perfektno.

Kao i svaki motor, ima urodjene mane:

Potencijalno los regler, u slucaju kvara istog moze doci do spaljivanja fara i satova. Ja sam to resio ugradnjom voltmetra tako da uvek imam informaciju sta se desava sa naponom.

Kratak prednji blatobran. Ovo je po meni ozbiljan propust, prednji tocak baca apsolutno svako djubre na hladnjak, izduvne cevi i blok agregata. Nisam video ER5 a da mu hladnjak nije napunjen blatom, takodje postoji opasnost od busenja hladnjaka kamenjem sto se meni jednom prilikom desilo. Ja sam zbog toga narucio produzetak prednjeg blatobrana cak iz Engleske sto je pravo resenje u prakticnom i estetskom smislu, hladnjak mi je sada besprekoran i bukvalno mozes da vidis skroz svako rebro.

Generalno radi se o odlicnom motoru, pre svega ekonomicnom i pouzdanom, ako imas solidnu platicu bice ti neosetan po budzet a opet vrlo sposoban na putu. Ja sam pravio i po 600km u danu.

Plavi ER5 sa bukvalno full opremom u oglasima je moj, mozes da me kontaktiras bilo ako te interesuje moj primerak ili ti treba savet pri kupovini. U svakom slucaju voljan sam da ti izadjem u susret.




cone

svaka cast za post  [clapp]  [clapp]  [clapp]

Boban_m

Citat: Alekre poslato 07 April, 2014, 03:41
To sto je neko od kolega gore rekao za magnet, u ovom slucaju ne vazi jer sve ER5-ice imaju novi tip magneta.
Moja greska. Imao sam u glavi GPZ dok sam pisao, jer se mom bratu raspao taj magnet u voznji, a ER se ionako prozvodi od '97.

Darko

@Alekre - alal ti za ovo pisanje...svaka cast , od mene veliki +

bigbad86

Alekre je jako predusetljiv decko, uvek voljan da pomogne motoristi ;)

srbac

Bravo, sve informacije na mestu. jedino nisi napisao da se motor okrece naopako..... he he eh  [rofl]