Glavni meni

Fotoreporta¾a "Paths of PLW", approx 1.700km, 4 zemlje CRO, BiH, MNE & SRB

Započeo fruitcake, 01 April, 2014, 14:54

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

fruitcake

Pozdrav svim kolegama bajkerima!

Oni koji me ne poznaju lièno zovem se Predrag Jeleniæ, u medijima sam od 2001. godine, studirao sam FDU u Beogradu, autor sam dokumentarnog filma Adrese Mrtvih i trenutno sam anga¾ovan u italijanskoj filmskoj produkciji Verdict Film. Pored toga poèeo sam i sa proizvodnjom boènih kofera za motore A.M.

Na samom poèetku moram da napomenem da ovaj put neæe biti inspirisan nikakvom ideologijom niti politièkim ubeðenjem. Moji prijatelji znaju da me politika ne zanima i da ne gledam ljude po verskoj pripadnosti, politièkom ubeðenju ni mestu gde su roðeni na ovoj planeti. U fokusu biæe priprema za polazak, priprema motora za isti i sam put, kao i subjektivni do¾ivljaj mesta kroz koja sam pro¹ao i u kojima sam se zadr¾ao. Malo je nestandardno da se sa putopisom kreæe od samog poèetka tj. razvijanja ideje, ali mo¾da moje iskustvo tokom priprema bude korisno nekome. Napravio sam i facebook stranu https://www.facebook.com/Paths.Of.PLW.Putevima.NOBa preko koje æu najbr¾e update-ovati napredak, naravno buduæi da je sam facebook koristan alat za komunikaciju sva pitanja, predloge, komentare mo¾ete postovati tamo ili ovde na forumu.

®elju da posetim spomen parkove NOB-a imam du¾e vreme zato ¹to, priznali mi ili ne, je deo na¹e istorije. Ba¹ kao i u Prvi svetski rat, Balkanski ratovi, kao ¹to su pratili cara Du¹ana, cara Lazara i sve vladare. Neæe biti jedina reporta¾a, za sledeæu godinu planiram srednjevekovne tvrðave ali o tom potom.



Ovo je planirana ruta. Du¾ina po google maps-u je skoro 1700km a prva dr¾ava koja se poseæuje je Hrvatska. Odabrani spomenici nalaze se u Podgarièu "Spomenik revoluciji" i "Kamenom cvetu" u Jasenovcu. Nakon toga kretanje nastavljam ka jugu i ulazim u Federaciju BiH da bih posetio Kozaru i Mostar. Izmeðu ta dva spomenika èeka me vo¾nja du¾ine oko 400km ¹to neæe biti ba¹ laganica. Posle Partizanskog groblja u Mostaru nastavljam ka jugoistoku i ulazim u Crnu Goru. Planirano zadr¾avanje je u Nik¹iæu da bih posetio spomen park, a potom i u Kola¹inu iz istog razloga. Dalje put me vodi nazad u Srbiju i gradove U¾ice, Kragujevac ("Kragujevaèki oktobar"), Kru¹evac, Ni¹ (spomenik "Bubanj"), u "Spomen park borbe" u Èaèku i na kraju se put preko Kosmaja zavr¹ava u Beogradu na Groblju oslobodilaca Beograda. Spomen parkova ima i u Sloveniji, Makedoniji i Kosmetu, ali mislim da æe mi i ovo biti lep izazov. Ponavljam, za sada je ovo planirana ruta. Ko zna kakvih æe izmena biti pre polaska, ali i do kakvih æe doæi kada se krene na put. I sami znate da ono ¹to je na papiru retko kad u praksi sprovede kako je planirano  ;D

bocca


fruitcake

Citat: bocca poslato 01 April, 2014, 22:31
mozda sam preskocio, ali, da li vozis sam?
Da, za sada mi je plan da idem sam. Ne zato ¹to se tripujem da sam faca ili extra vozaè, asocijalan ili ¹taveæ nego zato ¹to rad na fotoreporta¾i sam diktira tempo rada (kao ¹to i sam zna¹ :) ). Ne mogu i neæu od bilo kog kolege bajkera da tra¾im da svoj odmor i u¾ivanje u vo¾nji podredi mom poslu. Ja æu svakako postovati plan puta sa predviðenim mestima za stajanje, spavanje, itd i ako nekome to bude zanimljivo i odgovaralo neka se pridru¾i, utoliko bolje.

Od jutros imam temu za razmi¹ljanje. Nazovimo to "Prevencija prvog moguæeg problema". Ne¹to ¹to definitivno mo¾e svakome da upropasti u¾ivanje je lo¹a hrana. Prekjuèe na poslu smo ruèali neki pirinaè sa mesom i peèurkama iz keteringa, i preko polovine zaposlenih imalo je problem sa bolovima u stomaku. Ni mene nije zaobi¹lo. Plan je da spavam u privatnom sme¹taju ako ga naðem, a ako ne zakampovaæu negde i ako me "stigne" lo¹a hrana mogao bi to biti prilièno veliki problem. Tako da mislim da æe suva hrana biti moj najbolji drug tih nekoliko dana.

Lazic


lord_oblivion

Odlièna kombinacija za hranu su gotova jela, supa iz kesice i nudle. Mo¾e da se pridoda koja konzerva mesnog nareska i ribe. Hleb i vodu kupuje¹ uz put.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

Kalesin

Obavezno poneti Nimulid (anti inflamatorni analgetik - zlu ne treblao ali duga je to voznja) i Liobif..za slucaj stomacnih zezancija, po mogucnosti papirni sapun iz apoteke ukoliko ga imaju, to je majka za pranje i dezinfekciju ruku (nosila na Nepal i prvi put se srela sa tako necim)
Ive seen things you people wouldnt believe.All those moments will be lost in time like tears in rain

bocca

Citat: Laziæ poslato 02 April, 2014, 10:47
Citat: bocca poslato 01 April, 2014, 22:31
mozda sam preskocio, ali, da li vozis sam?
Pita¹ da sluèajno ne krenete zajedno...? :o :P ;D

ne bih ja sa njim vozio pa da mi plate :P (JK)

fruitcake


Novi problemi se javljaju... Afriku sam kupio pro¹le godine u aprilu i naravno kakav bi to enduro motor bio da se ne isprlja malo. Dogovorim se sa Busmanom da me odvede naGlind¾u. Iako je bilo leto bilo je dosta bara jer je veèe pre padalo doste ki¹e. Tamo smo sreli Roleta, Miketu, ©arbu i druge.




Vidi se na njoj da je bilo i par padova po blatu taj dan ali ni¹ta stra¹no. Meðutim posle vo¾nje primetio sam da mi se pojavila knedla na oko 4000 obrtaja. Po¹to je majstor koji je odr¾avao Kle-a bio na odmoru i vraæao se na dve-tri nedelje odvezem ja Afriku kod drugog majstora koji bi trebao da bude dobar. Dogovor je bio da opere karbove, na¹teluje ih, sinhronizuje njihov rad, na¹teluje ventile i proveri za¹to mi motor tro¹i za oko litar vi¹e goriva na otvorenom putu nego ¹to je to prosek. Posle njegove seanse motor jeste i¹ao bolje ali se odmah u startu ogradio da ne zna koliko dugo æe se tako pona¹ati i da ne daje nikakvu garanciju. To mi je bilo malo èudno ali sam to prepisao da je motor ipak '91. godi¹te. Za potro¹nju mi je rekao da kupim nove igle sa ¹iberime i igle za plovke i da bi tek tada doveo potro¹nju u normalu tvrdeæi da su ove stare i dotrajale i da ove na ¹iberima imaju brazde i propu¹taju gorivo i kada ne rade. Posle nekoliko dana vo¾nje iskljuèivo po gradskom asfaltu knedla se vratila. Naruèim preko kolege sa foruma igle plovaka za RD04, ali su mi stigle za RD07. Druga lo¹a stvar je ¹to kada sam zvao majstora on mi je rekao da je u gu¾vi (mo¾da i jeste bio, ne znam) i odlagao me da doteram motor kod njega da vidimo ¹ta je problem. Naravno da sam poludeo. Pozovem dva drugara da mi skinemo rezervoar i da zamenimo bar te igle na plovcima. Igle plovaka izgledaju kao nove, a kada smo videli one na ¹iberime nikakve brazde nismo uoèili. Membrane i telo igle su bili kao da su juèe stavljene iako su originalne Hondine.
Odluèim da saèekam svog majstora da se vrati sa odmora. Zovem ga i odmah sutradan oteram motor kod njega. Skinemo rezervoar i prvo ¹to smo videli da poklopac izduvnog ventila na prednjem cilindru nije otvaran. Prethodni majstor je poku¹ao da ga otvori, ali nije uspeo i samo je iskulirao ¹telovanje. Ovi koji su mu bili dostupni bez pomeranja agregata verovatno jeste na¹telovao. Opet, nedelju dana kod majstora a sezona teèe. Kada sam napokon uzeo motor opet je i¹ao bolje ali se sada agregat br¾e zagrevao. Obogatio sam mu sme¹u tako da je bogatije gorivo bolje hladilo motor, ali vraæa se blaga knedla. Uparkiram ga u gara¾u i od tada sam ga slabo vozio, jedino du¾e putovanje bilo je do Ostrovice pro¹le godine. Surfovao sam po netu tra¾eæi moguæe probleme i re¹enja, prièao sam i sa ljudima, i raznih varijanti je bilo. Zamolim drugara da mi proveri struju po¹to mi je nekoliko vlasnika "Èetvorki" reklo da slabija struja (oko 12,30V) takoðe mo¾e da predstavlja problem. Struja u celom motoru je dobra kada se iskljuèe ksenoni i dr¾i na ~14V, sa ksenonima oko 12,40V. Meðutim, i sa uga¹enim ksenonima motor se isto pona¹a u vo¾nji. Na kraju probamo sa sinhronizacijom rada karburatora uz pomoæ vakumetra na teènost i skapiramo da je nemoguæe na¹telovati. Otvorimo agregat, skinemo poklopac prednjeg cilindra, izvadimo glavu i vidimo da ventili ne dihtuju kako treba. Usitsujemo ih, vratimo na mesto i po¹to je bilo oko 4 ujutru paljenje i ¹talovanje odlo¾imo za neki drugi put. Dva dana kasnije skupimo se opet, namestimo vakumetar, upalimo Afriku, zavrnem malo gas i sve ode u tri lepe... Otvaraj opet, gledaj ¹ta se de¹ava i imamo ¹ta da vidimo. ©raf od bobine nam je upao u glavu. Kako smo se oseæali daleko je od moguæeg za opisivanje. Kod ortaka bes, a meni pome¹ana oseæanja, od besa prema sebi samom do agonije.








Ono ¹to smo nas dvojca mogli da vidimo je da su se ventili skroz pokrivili, ali da sreæom bregasta, lanac bregaste, klackalice, klip, zid i sve ostalo bilo netaknuto. Neverovatna sreæa u nesreæi. Kada sam odneo glavu kod majstora rekao mi je da kupim i dve voðice jer su pukle, i nove gumice ako naðem da ne bi vraæao stare iako su u odliènom stanju. Kupljeni novi ventili, voðice i gumice, na delove se èekalo dve nedelje. Kada je sve stiglo majstor Boban je usitscovao posle par dana i zvao me da doðem po glavu.






Markerom obele¾ena mesta oznaèavaju koje su voðice bile polomljenje. Trenutno je Afrika u fazi sklapanja. Sa jedne strane dobro je da se ovo desilo, ba¹ u fazi priprema za put i da tro¹ak nije bilo toliko veliki koliko je mogao biti posle ovog peha. Taman smo proverili i stanje agregata, bregaste itd ¹to je opet dobra strana u celoj prièi. Izgleda da je ova Afrika zaista pre¹la "samo" 71.000km. Pripreme se nastavljaju...


fruitcake


mali_zmaj

jin-jang

fruitcake

Citat: lord_oblivion poslato 02 April, 2014, 23:21
Odlièna kombinacija za hranu su gotova jela, supa iz kesice i nudle. Mo¾e da se pridoda koja konzerva mesnog nareska i ribe. Hleb i vodu kupuje¹ uz put.
Tako ne¹to sam i ja mislio, Karneks ima gomilu tih stvarèica. Takoðe znam da uvek treba da imam sve¾u vodu pri sebi, davno sam to nauèio :) Hleb ne jedem, a eventualno da pojedem neku sve¾u voæku. Mada put neæe biti ne¹to posebno dugaèak tako da 5-6 dana na suvoj hrani neæe ni¹ta da ¹kodi.

Citat: Kalesin poslato 03 April, 2014, 09:19
Obavezno poneti Nimulid (anti inflamatorni analgetik - zlu ne treblao ali duga je to voznja) i Liobif..za slucaj stomacnih zezancija, po mogucnosti papirni sapun iz apoteke ukoliko ga imaju, to je majka za pranje i dezinfekciju ruku (nosila na Nepal i prvi put se srela sa tako necim)
Aj prièaæe¹ mi o tom sapunu, mada planiram i neka noæenja u sme¹taju. Ali æe dobro doæi ako zaglavim da spavam napolju. Tabla nimulida neæe biti na odmet po¹to od kako mi je lomljena lobanja u korenu nosa imam povremene probleme sa sinusima. Kako osetim malo jaèi vetar da struji preko obrva automatski poèinju sinusi da mi pulsiraju.

VR 46

Twist of wrist!

mali_zmaj

e ovako nisam upratio kad planiras putesetvije,ali kad god da bude kad budes usao u Republiku Srpsku,tj kad ti Mrakovica,tj kad Kozara bude u planu,moci ces kod mene da prenocis!! Ako ja ne budem u B.Luci slucajno,organizovat cu ti spavanje,bit ces gost Mk Renegade,neces spavati u satoru ili slicno,e jedino ako ti bas zelja da vani spavas.....  moj ti je broj telefona 0038765541248,pa ti se javi ako si raspolozen!! sta budem ja jeo jest ces i ti...,eto!!
jin-jang

fruitcake

Hvala puno Zmaju, to zaista mnogo znaèi. Javiæu se sigurno kada budem stigao. Dogovorio sam se i sa Oskarom na BJB-u da popijemo piæe u Banja Lucii, Mo¾da ga i poznaje¹, na profilu mu pi¹e da vozi Yamaha XT 660 R.
Polazak je planiran oko sredine juna, svakako da æu objaviti siguran datum polaska bar dve nedelje unapred.

mali_zmaj

Oskar ti je clan mog kluba,da i on voli traktorisanje po brdima,ja sam ti cestovna sekcija MK Renegade,nazalost i jedini koji vozi cestovni motor,od svih nas deset! Spremi se i za koju pivu ili vi¹e kad doðe¹,to ti je kod nas pod obavezno!! Pozdrav i nadam se da se vidimo,Danijel!
jin-jang

fruitcake

Citat: mali_zmaj poslato 05 April, 2014, 23:10
Oskar ti je clan mog kluba,da i on voli traktorisanje po brdima,ja sam ti cestovna sekcija MK Renegade,nazalost i jedini koji vozi cestovni motor,od svih nas deset! Spremi se i za koju pivu ili vi¹e kad doðe¹,to ti je kod nas pod obavezno!! Pozdrav i nadam se da se vidimo,Danijel!
Hvala jo¹ jednom Danijele. ©to se pivca tièe zna¹ i sam kako se ka¾e: ©to se "mora" nije ni te¹ko! ©alim se malo, radujem se 'ladnom pivu i dobrom dru¹tvu posle dugaèke vo¾nje  [cheers] Oskar æe mo¾da iæi samnom do spomen parka ako bude ok sa vremenom zbog posla. I ti si dobrodo¹ao, naravno :)


Afrika jo¹ nije gotova, ali verovatno æe na puteve izaæi do kraja sledeæe nedelje. Tokom prethodnih nekoliko dana primio sam nekoliko poruka na facebook strani ove reporta¾e https://www.facebook.com/Paths.Of.PLW.Putevima.NOBa da bih mogao postovati kvalitetniju sliku rute. Mislim da bi mo¾da jo¹ bolje bilo da stavim link sa google mapa :)


link 2 maps.google -----> https://maps.google.com/maps?saddr=Otona+%C5%BDupan%C4%8Di%C4%8Da+12,+Belgrade&daddr=45.2474546,19.4362494+to:45.2887631,18.4957159+to:Podgari%C4%87,+Croatia+to:Jasenovac,+Croatia+to:Mrakovica,+Bosnia+and+Herzegovina+to:Mostar,+Bosnia+and+Herzegovina+to:Nik%C5%A1i%C4%87,+Montenegro+to:43.3517533,19.3510055+to:Uzice,+Serbia+to:%C4%8Ca%C4%8Dak+to:Krusevac,+Serbia+to:Ni%C5%A1,+Serbia+to:Kragujevac,+Serbia+to:Kosmaj,+Mladenovac+to:Ruzveltova,+Belgrade+to:1+Strahinji%C4%87a+Bana,+Belgrade+to:Otona+%C5%BDupan%C4%8Di%C4%8Da,+Beograd,+Serbia&hl=en&ie=UTF8&ll=43.699651,19.709473&spn=6.679119,9.876709&sll=45.504422,17.174377&sspn=1.61886,2.469177&geocode=FY0FrAIdimc3ASnlapIanmVaRzGhqSiEbm6xSA%3BFd5rsgId2ZIoASkdcSV-k3BbRzEc5ADURdknvA%3BFTsNswId4zgaASnfnt5qyldcRzEWFH27RfTXlg%3BFWNwuAIdNPD_AClfA_NivlRmRzFHjFMU6rINzA%3BFcTGsgIdMwwCASlTlLFn3BVnRzHFRdTqd8hqkg%3BFer_rgIdTCwCASlb50mAfElnRzHMyPABC_mDYQ%3BFcFZlQIdEs0PASmpQGM7pENLEzFafOPUsjJPAQ%3BFSGrjAIdoBAhASnJNuxuq6lNEzFYhXOAD6nHFA%3BFcl-lQId3UUnASkBjmsaNwhYRzETG6sT2W2H2Q%3BFRAZnQIdEOMuASlZi-9mQtNZRzGrals7hv_oWA%3BFQyxnQIdrIU2ASktnvfaP3JXRzHOuFEMOQpGRg%3BFWUHmQIdO0RFASl_QEpj8YdWRzGciUMrpC697g%3BFVQAlQIdiBxOASllH8hAwrBVRzHNwyoS458xVg%3BFaeUnwIdFVE_ASnZD-De2yBXRzFouSRFeHf6DQ%3BFVyVpgIdvPU5ASlfVv4HY69QRzHNT8ZsG5vdOg%3BFdCvqwIdbHw4ASl71ds-n3paRzHZTLX5fpHwwA%3BFZDzqwIdkSo4ASlBsmImtXpaRzFPvMhhnqUZlQ%3BFY0FrAIdimc3ASnlapIanmVaRzGhqSiEbm6xSA&oq=otona+zupancica+12&dirflg=ht&mra=ls&via=1,2,8&t=m&z=7&dg=feature

DaChaS


bokilic

[quote name='fruitcake' timestamp='1396647390' post='1620705']
[quote name='zextreme' timestamp='1396647153' post='1620701']
Preradi u Cvaju na jedan cilindar!  ;-)
[/quote]

mislim da ne treba da se preraðuje, dobro se dr¾ala i sa tim jednim :)

[quote name='bopk' timestamp='1396647378' post='1620704']
prolecno redovno osvezavanje agregata! :)))))
[/quote]

vidi, ne bi bilo potrebe za ovim da nisam platio uslugu jednom "struènjaku" da pregleda motor, utvrdi za¹to je potro¹nja poveæana, sredi knedlu na 4000rpm, na¹teluje ventile i usinhronizuje karburatore ;) izduvni ventil na prednjem cilindru nije ni pipnut, verovatno zato ¹to je te¹ko dostupan ako se ne skine agregat sa nosaèa i zakrivi. A sigurno je najbolji majstor na svetu, pravi mag, kada je uspeo da usinkuje karbove sa daleko slabijom kompresijom na prednjem cilindru :D
[/quote]

evo da ti odgovorim,nije lepo ali ja se nekrijem iza svog rada,
da,ja sam taj majstor kome si PLATIO, ali samo POLA, da da POLA, Ostalo je da dones pare i delove da ti do kraja zavrsim motor,vise se nikad nisi pojavio,dali je proradilo ono ono pusto srpsko prokletstvo,majstor mi reko sta je,ja cu da sad to SAM  zamenim ili sta,nemam pojma,...dali si ti mene zvao i dali sam ja bio zauzet,hm,pa za pare nikad nisam zauzet,
ostalo je da kupis delove koje sam ti rekao, a ako se secas zvao sam te da proverim kako radi motor kad ce stici delovi,sto nesaceka dan dva ako sam bio u guzvi...

nesecam se svih detalja,ali knjigu sa dugovima sam spalio zimus,na pocetku godine,kao i svake godine,baci pusti u pm.kriza je svuda...
to kazes ti si pregledao iglice karbova,verujem da si isto kao i JA  pustio motor u rad i video da ti karbovi prelivaju,okacis vagres crevo,sistem spojenih sudova pustis motor u rad pa gledas,  pa vidis tek onda kolko dizu nivo i zasto zalivaju pored em tube,da da i afrika ima emulzonu tubu..
i verovatno si zakljucio da su ti gumice na iglicama plovkova dobre,da sigurno posle 20godina se taj viton nije ostetio i stvrdnuo,sigurno im je konus u fabrickom opsegu,da 100%
sigurno si proverio igle na siberima mikrometrom,pazi majku mu..mozda deseta gore dole....
a zna se sta utice na potrosnju povecanu,obicno iglice plovaka,iglice sibera i eventualno rascackane prosirene dizne,za koje ja slucajno imam kalibratore pa mogu da izmerim,
a lepo sam ti rekao sta da kupis i da ja stojim iza onoga sto ti kazem,karbovi su ti sinhrnizovani i iz moje garaze taj motor je izasao samo sa knedlicom na naglo dodavanje gasa,kad se polako dodaje nije imao knedlu, ako se secas, kako ja uspem da sinhronizujem karbove kako ti kazes sa ventilima koji nisu dobri,e to je nesto sto se godinama uci...i verovato neces skoro saznati..sa tim crevcima za vodu mozes da sinhronizujes levi i desni guz da jedan ide gore jedan dole,zato ste i imali neuspeli pokusaaj sinhronizacije,to nemoze,vakumetre da si stavio bilo bi drugacije..iz moje radionice je izasao sa sinhronizovanim karbovima i radio je na leru kao sat ako se secas,kazes problem opet posle edelju dana,pa donesi delove covece...
kazes skida se agregat za stelovanje ventila tog prednjeg,ja se i nesecam dali smo to radili ili ne,pojma nemam,ako je bio dogovr da to odradim budi ubedjen da jesam.ako treba u najmilie da se zakunem samo reci,i to cemo resiti,
.neskida se agregat i neizvrce sa nosaca kako ti rece/to je ono pusto poznavanje mehanike..pa cak i prednja glava moze da se skine a da se neskida agregat,ima nacin prost kao pasulj...no dobro ventili rekosmo,neskida se nista cak se i voda neispusta, ,vec se samo oslobodi desni hladnjak,skida prednja bombina,i odvije deklo celo poklopca ventila na dva srafa,ukupno 6 srafa m6 ili ti za 10 kljuc,skinuo sam ih milion do sad,i imas kad pomeris deklo u stranu pristup ventilima, pogotovu spornom izduvnom ventilu i ja tako vec godinama to radim da nebi dosao u situaciju da sporni prednji sraf polomim ili da oblajzneako vec nije oblajznut  jer to ljudi pretezu li slabo stegnu al namazu  lekom i diht masama plus imas jako malo mesta za manevar i samo stelovanje ventila od rama.,to bi kao vozac afrike trebalo da znas,ako ti je krebnuo proces gorenja i nenaaleganja venttila,na svakih 50 do 100km mozes da ih stelujes uvek ce biti pretegnuti...ako ti ventili ne nalezu pocinje pucanje na auspluh ili karburatore i to se cuje,ja to cuo na tvom motoru nisam,i da sam cuo reko bih ti i skidao bi glave,
i nema neke velike veze sa tvojim problemom koji si ti imao,dosao si sa konstatacijom da ti nevaljaju karbovi jer je sve drugo ok i da je majsto pre mene to sve ispregledao..
ah da ako ti je laksee evo i kako pridjes izduvnom ventilu,dali ti regler zadovoljavajuce puni i dali ti paljenje radi svoj posao kako treba ostalo je da se ispita do kraja,zns postoji pistolj za proveru tacke paljenja,i to se proverava tamo na levoj prednjoj dekli,mozda ce ti neko objasniti i kako, i od toga kad je mal kasnije paljenje hoce da ima knedlu,naravno nisi dosao da i to resim,i to se cak steluje kad treba na ..odredjen nacin ali to je vec majstorija koju ti netreba da znas..a verujem da si proverio ono okacis stipaljku na kabl i proveris,pa ako je struja losa kasni paljenje pa i tu bude problem s prebacivanja  niskog u visoki rezim rada...a znas ljudi tako sumnjaju u karbove a bude drugi po nekad problem...no dobro nisi dosao da se problem resi..a resio bi ga sa novim delovima,

znas mnogo ljudi prati sta se radi,sigurno nebih sebi dozvolio losu reklamu ja od ovoga zivim i hranim porodicu i stojim iza svog rada,imenom prezimenom nadimkom,
umem da pogresim umem i da ispravim gresku,ako nesto neznam zovem sve moguce kolege da vidim kako da resim problem..sto je nekad bez delova nemoguce,samo neko treba da ih kupi,da ih donese...nekazem da sam svaki motor popravio ali sam afrika popravio i doveo u ispravno stanje vise nego sto si ti video..
zao mi je sto vam je upao sraf u usis,ali sta je tu je,i dalje stojim iza onoga da dones delove,dodjes da platis do kraja i da cu ti ja namestiti motor da nema knedlu...
i stojim iza svega toga sto ti rekoh...nadje se uvek vremena da se motor dotera i da se problem resi...
ti sad radi sta hoces pisi ovako pisi onako ja sam BORIS MARJANOVIC nadimak BOKILIC i nestidim se MOG POSLA I MOG ZNANJA ILI NEZNANJA  dali sam covek ili ne to neka prosude drugi ljudi.
brmmmm

fruitcake

ako vec copy/pasteujes sa BJB-a bar to uradi pravilno... da li si ti palio svesku to me ne zanima, "ja mojim poslom hranim porodicu" nikako ne sme da ti bude izgovor jer na taj nacin onda imas zelju da opravdas svoje greske zbog kojih i tvoje i moje kolege bajkeri mogu cak i da stradaju. A siguran sam da u tom slucaju ti sigurno neces pomoci tim porodicama i hraniti i te porodice. Ja se jako dobro secam koja je prica bila kada sam uzimao motor, vrlo dobro znam sta je receno kada sam ti placao, i pre nego sto optuzis nekoga da laze ili da ti duguje nesto malo premotaj film i sigurno ces se setiti da tada nisam dosao sam kod tebe. Sa druge strane ti imas nesto nazvrljano u svesci ko zna kad, mozda i jutros napisano, a ja imam krive ventile. I sigurno si fenomenalan majstor cim si uspeo da sinhronizujes karburatore kada je kompresija u jednom cilindru daleko manja nego u drugom, sam sebe si ukopao ovom izjavom. I ne secas se sta sam sve rekao da uradis na motoru ali se zato jako dobro "secas" da sam ti tacno pola para ostao "duzan". Pre nego sto nastavis dalje da lupetas, opet cu te podsetiti, ja kod tebe nisam bio sam. I jos jednom si se izlanuo pred ljudima da si vrlo dobro znao da je problem na njoj u prednjem cilindru samo sto si tvrdio da je uzrok kvara nesto drugo, sto opet govori koliko si dobar majstor.

Sto se tice poslednja dva posta predlazem uredinicima da ih prebace u temu "Servisi i radionice" jer se tice mog iskustva sa doticnim na bokilicevu inicijativu. Osetio se prozvanim jer je na BJB komentarisao kvar koji je kasnije obrisao. Osmi post ovog topika je u sklopu priprema motora za put i bavi se navedenom temom.

fruitcake


Motor se veæ nekoliko dana vozi. Veæina "zlih duhova" je isterana, a sledeæe ¹to æe biti zamenjeno je regler. Neæu stavljati Hondin veæ jedan domaæi proizvod. Dokazano nebrojano puta da radi kao zmaj. Stavio sam ga na KLE500 i dobro je radio. Naravno, svima poznat Jo¹kin regler je u opciji. Meðutim, pre neki dan me je kontaktirao kolega bajker da mi ka¾e da reglere pravi i Bane iz Panèeva i ka¾e da su dobri. Ja nisam do sada èuo za njega, ako neko zna svaka informacija je dobrodo¹la.

Slika "Afrika na ki¹i" :)




Uskoro æu imati jo¹ neke lepe vesti vezane za samu fotoreporta¾u.