Glavni meni

BMW S1000RR 2011

Započeo Gligoric, 17 Mart, 2014, 22:34

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Gligoric

Djoko duvaj ga :)))) hashahahahhahahah :))))) Ti koliko se ne varam imao si jedno vreme i po 6 komada :)
Rbpban,ima sve gume na usisu,nista nije skidano od kad je motor kupljen :(
Ocisticu senzore sutra prekosutra,ali i svejedno idem do Delte da mi zamene semeringe na viljuskama,pa cu i njih pitati sta moze da bude...

con3

Da nije neko pomesao pa pomislio da je skuter za vodu :)


srbac

Pa zna se, trebalo bi doliti kompresiju. Pazi se, valja se kineska , kao fol original americka !!!

djolefer

Imam ja par litara,nabavio u svajcarskoj.. Kazu,ne curi posle nigde,dodji gligo da ti dam
:D

con3

Citat: Gligoric poslato 02 April, 2014, 00:37
Ko zna sta je u pitanju ;)
Motor je bruka i on mi je na listi zelja sledecih motora ,pisem ono zbog filtera vazduha .

Gligoric

Sad u nedelju cu imati priliku da probam BMW HP4, prenecu utiske kako je bilo :)

Gligoric

U medjuvremenu promenjeni semerinzi u prednjim viljuskama,prednje plocice i ulje u kocnicama..Sve to uradjeno u Dleti,gde su mi tokom servisa skroz izderali prenju viljusku..
Nakon toga sam montirao zastitu za hladnjak ulja i hladnjak rashlladne tecnosti. Mrezica se uklopola svuda u milimetar i postavljanje ide bas onako kako je navedeno u uputstvu.. Tako da COX proizvodjaca preporucujem :)
Evo i slika i pomenutih ostecenja,a i zastite :)














UFF

i sta su rekli za viljusku?
ladno bi im trazio da mi zamene za novu

Gligoric

Rekli su mi da nije moguce da us ostecenja kod njih napravljena i da im je jako zao,u principu boli ih ki*a..

UFF

jbg sledeci put inspekcija pre nego sto predas motor, slikaj i da potpisu da je bez ostecenja, kao kad uzimas rent-a-car

zVuk

jednom sam uzimao rent-a-car, i niko nista nije slikao ni zagledao ni kad sam ga uzeo ni kad sam ga vratio....
Ko se ljuti, uleti mu kruti

Gligoric

Nece taj motor vise videti ovlascenog servisa :)

ðunta

Citat: Gligoric poslato 13 Maj, 2014, 23:00
Nece taj motor vise videti ovlascenog servisa :)

E kad bi samo znao kako je kod neovla¹æenog ala dENSI iz Novog Sada, izmeðu ostalog i meni su pogrebane èizme ¹tapova kod njega, oni ko da ¹utiraju po betonu. Nego ¹to vi¹e mo¾e¹ radi sam il ko ¹to reèe Uff, na ulasku u servis zapisnik i slika o prijemu, ali se i dalje ne zna ¹ta je uraðeno, umesto po 470 ml po ¹tapu, nalio je 380 i 410 ml, a opro ni¹ta. Useusvojekljuse.
"Ako ne budemo bolji, postaæemo gori"

Gligoric

Steta sto rade tako lose,jer gube musterije kasnije sami radnici gube poslove i onda se pitamo,sto propadamo :(

Velika zamerka BMW ide na racun stabilnosti motocikla,motor nikako ne podnosi nas raspali kolovoz,koliko god da omeksam vesanje i dalje je jako tvrd i mnogo poskakuje,dok sa suzukijem nemam tih problema..
Tu je problem sa temperaturom motora koja je konstantno jako visoka kako su dosli ovi topliji dani..I sam agregat jako mnogo toplote prenosi na levu nogu u predelu clanka.Po nekad je toliko vruce (u gradskoj voznji pri malim brzinama) da jednostavno mora noga da se skloni sa nogostupa.

Hohštapler

Brate... ne da su je izgrebali, jebali su joj kevu...
(i ne mogu da verujem da si ti ovo iskulirao, pa jebo bi im majku)
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Gligoric

Druze nije vredno zivaca,jer znam da g*vnari nece nista priznati.. Da se natezem i nerviram,pa nemam nista od toga :(

makinjo

Ja bih se natezao jbg njima je u interesu, bar bi trebalo da im se musterija ponovo vrati :)

Gligoric

Naisao sam na jos problema sa BMW-om,juce mi se desilo sledece.
Bio sam u drugoj brzini na nekih 80-100kmh i ubrzavao sam, motor se odjednom ugasio,pogledao sam tablu bila je mrtva,a obrtaji su pali do 0(nule) i odmah se podigli i motor se upalio ponovo.
Nakon toga sve je bilo normalno.
Uvece sam krenuo kuci i u naselju sam obilazio auto,vozio sam 60km/h i motor se totalno ugasio jos jednom,ali ovog puta sam stisnuo kvacilo da vidim sta se desava..
Ponovo sam pogledao u sat i bio je ugasen kao da sam kljuc okrenuo.Drzao sam kvacilo i tako isao nekih 30 metara,nakon nekog vremena sat se upalio i dobio sam kontakt i sa stisnutim kvacilom upalio sam motor na start dugme...Nakon toga sam napravio krug vozeci brze i u visokim obrtajima,ali nikakvih problema nije bilo..
Da li je neko imao slicna iskusta ili moze da predpostavi razlog ovakvih bagova ?

Tatica

Контакти на акумулатору? Лабав спој са масом???