Glavni meni

Afrika Twin 2011? - Pomoc

Započeo noam chomsky, 27 Januar, 2011, 14:52

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

SSZGO

pa bolje uzmi drugu klasu motora pa nju preradi u to sto ti treba...

Uzmi R motor i promeni vile i korman i tockove da dobijes enduro
jer oni fabricki su 3 svetlosne godine po tehnologiji/kvalitetu ispred AT

e taj projekat bi bio zanimljiv, a budziti ovo matoro konjce, samo ces da puknes kesh

jer, kad u ficu strpas kilo zlata, to je i dalje fica...
Reci nesto pametno i svi ce te pamtiti - Nepoznati autor

SSZGO

a za 7 soma da ti uzmes lepo neku litru R-a i bog da te vidi :)
imas da biraj koji hoces 2007-2008 za te pare...

samo da provozas jednom i bacices tu kantu u provaliju :)
Reci nesto pametno i svi ce te pamtiti - Nepoznati autor

Dzambo

Ja bih gledao da vratim africu u fabricko stanje....Tako ces danas-sutra moci da uzmes najvise para za nju,ako se ista ceni u ovoj glupoj zemlji, onda su to africa i golf2 dizel. Instalacije za navigaciju i upaljac podrzavam. To ti je moj savet, a pomoc mozes uvek da ocekujes, samo pozovi. :)

SSZGO

Citat: Dzambo poslato 27 Januar, 2011, 20:17
Ja bih gledao da vratim africu u fabricko stanje....Tako ces danas-sutra moci da uzmes najvise para za nju,ako se ista ceni u ovoj glupoj zemlji, onda su to africa i golf2 dizel. Instalacije za navigaciju i upaljac podrzavam. To ti je moj savet, a pomoc mozes uvek da ocekujes, samo pozovi. :)

podrzavam

da se vrati u fabricko stanje je ok...
Reci nesto pametno i svi ce te pamtiti - Nepoznati autor

rboban

@noam chomsky

Samo da te ispravim, nije u pitanju afrika (nikad je nisam imao)
Vec oVo!
Ride It Like You Stole It

bajone

#25
ne mo¾e¹ da bud¾i¹ enduro od R motora iz vi¹estrukih praktiènih razloga. to nije ni bitno.

naome, ne znam za ¹ta ti motor treba, koliko si te¾ak i da li ima¹ èesto suvozaèicu iza ali da li si razmi¹ljao o ovom motoru - Cagiva Elefant 900i? Za tu klasu, meni je to motor san snova.



to je motor koji je proizveden kada je ducati bio u vlasni¹tvu cagive i na motoru je sve ducati, ukljuèujuæi najva¾nije - motor. u nekim zemljama je iza¹ao pod imenom ducati elefant, negde cagiva.

ima¹ ubrizgavanje, ima¹ napred marzocchi, ima¹ nazad podesivi ohlins, dva diska napred, nissinova klje¹ta, 70 konja, ima¹ veliki rezervoar..ma ludilo. ma¹ine prelaze stotine hiljada, èitao na stranim forumima. mo¾e¹ da ga prepravi¹ po meri u estetskom smislu. ima¹ jedno jedino ulaganje a to je da kupi¹ neki elektrièni upgrade da se ne bi zezao sa italijanskom strujom. to te ko¹ta oko 250 evra. ima¹ sajt koji je specijalizovan za prodaju tog sranja.

ovakav motor u nemaèkoj ko¹ta oko 2500evra sa preðenih fazon 30 000.

na kraju krajeva, vozi¹ ducati   ;D  

evo ¹ta ka¾e èovek koji poseduje elefant i ktm 990:

All I can say is, I’ve ridden a lot of motorcycles (having worked in bike shops and ridden and raced since 1969) and I have as yet to ride a street legal motorcycle that handles as well as the E-900. It’s the only motorcycle I’ve owned that—I could load it for a weeklong trip—and let go of the bars at any speed and it not wobble. It’s not real fast with the old school air-cooled two valve twin motor, but it will just keep giving and giving.

My KTM 990 is much quicker but not much, if any, faster on top speed. The KTM motor runs out of power and vibrates, the Ducati motor just keep pulling and pulling. It’s like the KTM says, “I’ve got more, but I’m not giving it up easily.” The Ducati says, “I don’t have much, but I can do more. I can do more, come on, I can still do more.” Wonderful motor. Great handling.

Of course the KTM is more modern with plusher suspension, and with the 21” front wheel works a little better off road except for its weight. They both weigh about the same, but the KTM—being so tall and the motor being situated higher in the frame—feels 150lbs heavier, and that is the advantage of the Elefante. It feels lightweight.

The Ducati’s suspension is stiff when unloaded making it rough riding. But that also adds to its incredible handling. Even fully loaded (where it rides very nicely) it will out corner the KTM, hold the line though sweepers better and, like I said, it does not go into a headshake. I get very little heat from the air-cooled engine, but I do get a lot of heat from the radiator of the KTM. Not nearly as bad as a lot of water-cooled bikes and nothing to complain about, but it is hotter than the Ducati.

The KTM is soft riding, vibrates, powerful and heavy. The Elefante is stiff riding, no vibration, soft power and light. A long-time KTM dealer told me that KTM used the Elefante as the pattern for the ergonomics of their 950 Adventure. Setting still, they do feel very much alike. Until you lean it over a bit.
Æuti i saraðuj..

UFF

imaces nov motor?  [rofl]

Sirena Natulis budi mrtve (cuje se ko da nailazi voz) i imaces gde da je sakrijes na tvom motoru
Stebel Nautilus Air Horn

kocnice sinter
toliko su dobre da koce u mestu i ne moras da ih menjas uopste
samo sa vremena na vreme promenis disk koji je se potrosio ;)

imam coveka koji ce mozda da ti uradi kompletnu elektoriniku i da ti napravi merac za gorivo ali o tome uzivo ;)

SSZGO

spomenuo si pumpu za gorivo?
imam ja pumpu sa R1, ali onda ide u rezervoar.
a imam i rezervoar ako ti treba :) od R1 :)

ako imas dileme, samo vidi kako je reseno na R motoru

kocnice naravno dve su bolje nego jedna, sto vise klipova, i  sto veci kocioni cilindar = bolje kocenje
sto se tice plocica, isto ti je kao sa gumama - mekse i tvrdje, kraci zivot = bolje kocenje
u prodavnici u tosinom bunaru (dal je kompp nisam siguran) prodaju plocice povoljno, i sasvim su dobre (imam ih kod mene)
Reci nesto pametno i svi ce te pamtiti - Nepoznati autor

dzimika

Citat: bajone poslato 27 Januar, 2011, 21:08
ne mo¾e¹ da bud¾i¹ enduro od R motora

moze i video par slika, samo treba dosta ulaganja

i ja mu kazem da je bolje da uzme motor u koga ne treba toliko uloziti, vec neke sitne izmene ali covek je uporan :D

SSZGO

Reci nesto pametno i svi ce te pamtiti - Nepoznati autor

WOLVERINE

Citat: bajone poslato 27 Januar, 2011, 21:08





  Dobar predlog....  malo jaca kubikaza ali mislim da nema boljeg izbora...
Svaki poduhvat koji budes hteo uraditi na AT a da sutra moze otici za pristojne novce je skup i ne isplativ. Jedino resenje je vracanje u fabricko stanje. Taj motor samo tako ima cenu. Ali ako bas budes voljan bacanja para tu sam sto znam i sto mogu zovi,,,,,,,

noam chomsky

Smeta mi oku izlged ovog Ducatija...nista licno samo moje misljenje....Ako uradim ovo sto je zamisljeno nema nikakve potrebe da Afrika ide bilo gde...Gde sam nasao para za ovo valjda cu naci i za kupovinu nekog sport-tourera, ali otom potom...
lepota prirode je refleksija lepote nauke

WOLVERINE

Citat: noam chomsky poslato 28 Januar, 2011, 17:41
Smeta mi oku izlged ovog Ducatija...nista licno samo moje misljenje....Ako uradim ovo sto je zamisljeno nema nikakve potrebe da Afrika ide bilo gde...Gde sam nasao para za ovo valjda cu naci i za kupovinu nekog sport-tourera, ali otom potom...

  Super za pocetak ti trebaju viljuske, diskovi, kociona kljesta sa ovog dukatije a to ti je jedno 500e. Pa idemo dalje............

dzimika

Citat: WOLVERINE poslato 28 Januar, 2011, 17:56
  Super za pocetak ti trebaju viljuske, diskovi, kociona kljesta sa ovog dukatije a to ti je jedno 500e. Pa idemo dalje............

i to pod uslovom da imas jako puno srece pa nadjes sve to po ovoj ceni, inace cena viljuski samo ide i do 500e


Dzambo

Auh sto ovo poslednje izgleda dooobrooo!

despic

noame...pa ti si potpuno otis'o u q...
pratim
klasican divljak

noam chomsky

otisao vala, a ocu li se vracat pokazace ova sezona...ne svidja mi se ovaj zadnji dzambo..mali rezervoar, ona bocna plastika je ko sa nekog RT-a...ne znam, nije to to...ne pale se lampice u gavi
lepota prirode je refleksija lepote nauke

WOLVERINE


despic

klasican divljak