Ćao, Anonimni posetioče
Stranice: 1 [2] 3
Štampaj
Autor Tema: Afrika Twin 2011? - Pomoc  (Pročitano 5618 puta)
0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
SSZGO
Surovi
Iskusni bajker
******

Na mreži Na mreži
 Motor:
R1, BMW HP4
 Facebook: Poseti
Lokacija: Dubai
Poruke: 6735
Kvalitet: +1706 (25%)
Zahvalnice: 101

Odgovor #20 - 27 Januar, 2011, 20:08 Ocena: 0
Ignoriši

pa bolje uzmi drugu klasu motora pa nju preradi u to sto ti treba...

Uzmi R motor i promeni vile i korman i tockove da dobijes enduro
jer oni fabricki su 3 svetlosne godine po tehnologiji/kvalitetu ispred AT

e taj projekat bi bio zanimljiv, a budziti ovo matoro konjce, samo ces da puknes kesh

jer, kad u ficu strpas kilo zlata, to je i dalje fica...

Reci nešto pametno i svi će te pamtiti - Nepoznati autor
SSZGO
Surovi
Iskusni bajker
******

Na mreži Na mreži
 Motor:
R1, BMW HP4
 Facebook: Poseti
Lokacija: Dubai
Poruke: 6735
Kvalitet: +1706 (25%)
Zahvalnice: 101

Odgovor #21 - 27 Januar, 2011, 20:09 Ocena: +1
Ignoriši

a za 7 soma da ti uzmes lepo neku litru R-a i bog da te vidi Smiley
imas da biraj koji hoces 2007-2008 za te pare...

samo da provozas jednom i bacices tu kantu u provaliju Smiley

Reci nešto pametno i svi će te pamtiti - Nepoznati autor
Dzambo
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
BMW R1150RT
Lokacija: Zemun
Poruke: 760
Kvalitet: +170 (22%)
Zahvalnice: 5

Odgovor #22 - 27 Januar, 2011, 20:17 Ocena: 0
Ignoriši

Ja bih gledao da vratim africu u fabricko stanje....Tako ces danas-sutra moci da uzmes najvise para za nju,ako se ista ceni u ovoj glupoj zemlji, onda su to africa i golf2 dizel. Instalacije za navigaciju i upaljac podrzavam. To ti je moj savet, a pomoc mozes uvek da ocekujes, samo pozovi. Smiley
SSZGO
Surovi
Iskusni bajker
******

Na mreži Na mreži
 Motor:
R1, BMW HP4
 Facebook: Poseti
Lokacija: Dubai
Poruke: 6735
Kvalitet: +1706 (25%)
Zahvalnice: 101

Odgovor #23 - 27 Januar, 2011, 20:20 Ocena: 0
Ignoriši

Ja bih gledao da vratim africu u fabricko stanje....Tako ces danas-sutra moci da uzmes najvise para za nju,ako se ista ceni u ovoj glupoj zemlji, onda su to africa i golf2 dizel. Instalacije za navigaciju i upaljac podrzavam. To ti je moj savet, a pomoc mozes uvek da ocekujes, samo pozovi. Smiley

podrzavam

da se vrati u fabricko stanje je ok...

Reci nešto pametno i svi će te pamtiti - Nepoznati autor
rboban
Opaka faca
Moto Doktor
Vikend bajker
***

Na mreži Na mreži
 Motor:
K5Tan600A
 Facebook: Poseti
Lokacija: Obrenovac - Srbija
Poruke: 3337
Kvalitet: +852 (25%)
Zahvalnice: 94

Odgovor #24 - 27 Januar, 2011, 20:30 Ocena: 0
Ignoriši

@noam chomsky

Samo da te ispravim, nije u pitanju afrika (nikad je nisam imao)
Vec oVo!

Ride It Like You Stole It
bajone
Pocetnik
*

Van mreže Van mreže
Poruke: 138
Kvalitet: -6 (5%)
Zahvalnice: 0

Odgovor #25 - 27 Januar, 2011, 21:08 Ocena: 0
Ignoriši

ne možeš da budžiš enduro od R motora iz višestrukih praktičnih razloga. to nije ni bitno.

naome, ne znam za šta ti motor treba, koliko si težak i da li imaš često suvozačicu iza ali da li si razmišljao o ovom motoru - Cagiva Elefant 900i? Za tu klasu, meni je to motor san snova.



to je motor koji je proizveden kada je ducati bio u vlasništvu cagive i na motoru je sve ducati, uključujući najvažnije - motor. u nekim zemljama je izašao pod imenom ducati elefant, negde cagiva.

imaš ubrizgavanje, imaš napred marzocchi, imaš nazad podesivi ohlins, dva diska napred, nissinova klješta, 70 konja, imaš veliki rezervoar..ma ludilo. mašine prelaze stotine hiljada, čitao na stranim forumima. možeš da ga prepraviš po meri u estetskom smislu. imaš jedno jedino ulaganje a to je da kupiš neki električni upgrade da se ne bi zezao sa italijanskom strujom. to te košta oko 250 evra. imaš sajt koji je specijalizovan za prodaju tog sranja.

ovakav motor u nemačkoj košta oko 2500evra sa pređenih fazon 30 000.

na kraju krajeva, voziš ducati   Grin  

evo šta kaže čovek koji poseduje elefant i ktm 990:

All I can say is, I’ve ridden a lot of motorcycles (having worked in bike shops and ridden and raced since 1969) and I have as yet to ride a street legal motorcycle that handles as well as the E-900. It’s the only motorcycle I’ve owned that—I could load it for a weeklong trip—and let go of the bars at any speed and it not wobble. It’s not real fast with the old school air-cooled two valve twin motor, but it will just keep giving and giving.

My KTM 990 is much quicker but not much, if any, faster on top speed. The KTM motor runs out of power and vibrates, the Ducati motor just keep pulling and pulling. It’s like the KTM says, “I’ve got more, but I’m not giving it up easily.” The Ducati says, “I don’t have much, but I can do more. I can do more, come on, I can still do more.” Wonderful motor. Great handling.

Of course the KTM is more modern with plusher suspension, and with the 21” front wheel works a little better off road except for its weight. They both weigh about the same, but the KTM—being so tall and the motor being situated higher in the frame—feels 150lbs heavier, and that is the advantage of the Elefante. It feels lightweight.

The Ducati’s suspension is stiff when unloaded making it rough riding. But that also adds to its incredible handling. Even fully loaded (where it rides very nicely) it will out corner the KTM, hold the line though sweepers better and, like I said, it does not go into a headshake. I get very little heat from the air-cooled engine, but I do get a lot of heat from the radiator of the KTM. Not nearly as bad as a lot of water-cooled bikes and nothing to complain about, but it is hotter than the Ducati.

The KTM is soft riding, vibrates, powerful and heavy. The Elefante is stiff riding, no vibration, soft power and light. A long-time KTM dealer told me that KTM used the Elefante as the pattern for the ergonomics of their 950 Adventure. Setting still, they do feel very much alike. Until you lean it over a bit.
« Poslednja izmena: 27 Januar, 2011, 21:30 bajone »

Ćuti i sarađuj..
UFF
***********
Administrator
Mega Moto Manijak
**********

Van mreže Van mreže
 Motor:
Honda CB600F Hornet '03
Yamaha FZ6 Fazer '04
Suzuki DL650V-Strom '05
Honda CBR600F4i '06
Yamaha MT-03 '07
KTM 690SM '08
Yamaha YZF-R1 '08
Honda CB1000RA '09
Honda CRF250L '13

Lokacija: Belgrade
Poruke: 42872
Kvalitet: +11672 (27%)
Zahvalnice: 1010

Odgovor #26 - 27 Januar, 2011, 22:00 Ocena: 0

imaces nov motor?  rofl

Sirena Natulis budi mrtve (cuje se ko da nailazi voz) i imaces gde da je sakrijes na tvom motoru


kocnice sinter
toliko su dobre da koce u mestu i ne moras da ih menjas uopste
samo sa vremena na vreme promenis disk koji je se potrosio namigujem

imam coveka koji ce mozda da ti uradi kompletnu elektoriniku i da ti napravi merac za gorivo ali o tome uzivo namigujem
SSZGO
Surovi
Iskusni bajker
******

Na mreži Na mreži
 Motor:
R1, BMW HP4
 Facebook: Poseti
Lokacija: Dubai
Poruke: 6735
Kvalitet: +1706 (25%)
Zahvalnice: 101

Odgovor #27 - 27 Januar, 2011, 22:06 Ocena: 0
Ignoriši

spomenuo si pumpu za gorivo?
imam ja pumpu sa R1, ali onda ide u rezervoar.
a imam i rezervoar ako ti treba Smiley od R1 Smiley

ako imas dileme, samo vidi kako je reseno na R motoru

kocnice naravno dve su bolje nego jedna, sto vise klipova, i  sto veci kocioni cilindar = bolje kocenje
sto se tice plocica, isto ti je kao sa gumama - mekse i tvrdje, kraci zivot = bolje kocenje
u prodavnici u tosinom bunaru (dal je kompp nisam siguran) prodaju plocice povoljno, i sasvim su dobre (imam ih kod mene)

Reci nešto pametno i svi će te pamtiti - Nepoznati autor
dzimika
Gospodin BILO
Moto Manijak
*******

Van mreže Van mreže
Poruke: 10942
Kvalitet: +1824 (16%)
Zahvalnice: 118

Odgovor #28 - 27 Januar, 2011, 22:47 Ocena: 0
Ignoriši

ne možeš da budžiš enduro od R motora

moze i video par slika, samo treba dosta ulaganja

i ja mu kazem da je bolje da uzme motor u koga ne treba toliko uloziti, vec neke sitne izmene ali covek je uporan Cheesy
SSZGO
Surovi
Iskusni bajker
******

Na mreži Na mreži
 Motor:
R1, BMW HP4
 Facebook: Poseti
Lokacija: Dubai
Poruke: 6735
Kvalitet: +1706 (25%)
Zahvalnice: 101

Odgovor #29 - 27 Januar, 2011, 23:11 Ocena: 0
Ignoriši



gledaj: Smiley


Reci nešto pametno i svi će te pamtiti - Nepoznati autor
WOLVERINE
Vikend bajker
*****

Van mreže Van mreže
Poruke: 3004
Kvalitet: +492 (16%)
Zahvalnice: 32

Odgovor #30 - 28 Januar, 2011, 17:30 Ocena: 0
Ignoriši







  Dobar predlog....  malo jaca kubikaza ali mislim da nema boljeg izbora...
 Svaki poduhvat koji budes hteo uraditi na AT a da sutra moze otici za pristojne novce je skup i ne isplativ. Jedino resenje je vracanje u fabricko stanje. Taj motor samo tako ima cenu. Ali ako bas budes voljan bacanja para tu sam sto znam i sto mogu zovi,,,,,,,
noam chomsky
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
Africa Twin rd07/ Havarisana, Raspakuje se Sad
Ko radi ne boji se gladi

Lokacija: Beograd i okolina
Poruke: 807
Kvalitet: +198 (24%)
Zahvalnice: 6

Odgovor #31 - 28 Januar, 2011, 17:41 Ocena: 0
Ignoriši

Smeta mi oku izlged ovog Ducatija...nista licno samo moje misljenje....Ako uradim ovo sto je zamisljeno nema nikakve potrebe da Afrika ide bilo gde...Gde sam nasao para za ovo valjda cu naci i za kupovinu nekog sport-tourera, ali otom potom...

lepota prirode je refleksija lepote nauke
WOLVERINE
Vikend bajker
*****

Van mreže Van mreže
Poruke: 3004
Kvalitet: +492 (16%)
Zahvalnice: 32

Odgovor #32 - 28 Januar, 2011, 17:56 Ocena: 0
Ignoriši

Smeta mi oku izlged ovog Ducatija...nista licno samo moje misljenje....Ako uradim ovo sto je zamisljeno nema nikakve potrebe da Afrika ide bilo gde...Gde sam nasao para za ovo valjda cu naci i za kupovinu nekog sport-tourera, ali otom potom...

  Super za pocetak ti trebaju viljuske, diskovi, kociona kljesta sa ovog dukatije a to ti je jedno 500e. Pa idemo dalje............
dzimika
Gospodin BILO
Moto Manijak
*******

Van mreže Van mreže
Poruke: 10942
Kvalitet: +1824 (16%)
Zahvalnice: 118

Odgovor #33 - 28 Januar, 2011, 18:28 Ocena: 0
Ignoriši

  Super za pocetak ti trebaju viljuske, diskovi, kociona kljesta sa ovog dukatije a to ti je jedno 500e. Pa idemo dalje............

i to pod uslovom da imas jako puno srece pa nadjes sve to po ovoj ceni, inace cena viljuski samo ide i do 500e
WOLVERINE
Vikend bajker
*****

Van mreže Van mreže
Poruke: 3004
Kvalitet: +492 (16%)
Zahvalnice: 32

Odgovor #34 - 28 Januar, 2011, 18:38 Ocena: 0
Ignoriši

http://www.motoapezzi.it/tomcat/Pezzi%20usati/Pezzi.jsp

http://www.actionbikeworld.com/ricambi_det.asp?Id=108






Dzambo
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
BMW R1150RT
Lokacija: Zemun
Poruke: 760
Kvalitet: +170 (22%)
Zahvalnice: 5

Odgovor #35 - 28 Januar, 2011, 20:29 Ocena: 0
Ignoriši

Auh sto ovo poslednje izgleda dooobrooo!
despic
Pussy Hunter
Vikend bajker
*****

Van mreže Van mreže
 Motor:
motor
divljak

Lokacija: beograd
Poruke: 3090
Kvalitet: +722 (23%)
Zahvalnice: 42

Odgovor #36 - 28 Januar, 2011, 20:49 Ocena: 0
Ignoriši

noame...pa ti si potpuno otis'o u q...
pratim

klasican divljak
noam chomsky
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
Africa Twin rd07/ Havarisana, Raspakuje se Sad
Ko radi ne boji se gladi

Lokacija: Beograd i okolina
Poruke: 807
Kvalitet: +198 (24%)
Zahvalnice: 6

Odgovor #37 - 28 Januar, 2011, 21:08 Ocena: 0
Ignoriši

otisao vala, a ocu li se vracat pokazace ova sezona...ne svidja mi se ovaj zadnji dzambo..mali rezervoar, ona bocna plastika je ko sa nekog RT-a...ne znam, nije to to...ne pale se lampice u gavi

lepota prirode je refleksija lepote nauke
WOLVERINE
Vikend bajker
*****

Van mreže Van mreže
Poruke: 3004
Kvalitet: +492 (16%)
Zahvalnice: 32

Odgovor #38 - 28 Januar, 2011, 21:12 Ocena: 0
Ignoriši


  Odseci glavu,,,,,,,,,,, d'oh d'oh rofl rofl rofl rofl rofl rofl
despic
Pussy Hunter
Vikend bajker
*****

Van mreže Van mreže
 Motor:
motor
divljak

Lokacija: beograd
Poruke: 3090
Kvalitet: +722 (23%)
Zahvalnice: 42

Odgovor #39 - 28 Januar, 2011, 21:19 Ocena: 0
Ignoriši

Odseci glavu,,,,,,,,,,, d'oh d'oh rofl rofl rofl rofl rofl rofl

i ugradi LED

klasican divljak
Stranice: 1 [2] 3
Štampaj
Moto Manijaci  |  Garaža  |  Moj dnevnik  |  Tema: Afrika Twin 2011? - Pomoc