Glavni meni

Koji SUV kupiti?

Započeo UFF, 12 Mart, 2014, 03:30

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

UFF

tu negde godiste mog auta vitara je odvratna
unutra jos gore nego spolja
jedina koja izgleda ok je neka 2007 god a to je vec 9000e

stilgar

na pogresnom kontinentu ti trazis auto ono sto ti oces prave samo za amere :)










UFF

eno ga isti takav u izlogu na pocetku skadarlije, usrase ga sa ovim farovima ali zato unutra  [balavi] :drka:

Neos


con3

G klasa je klasa za sebe ,a to sto ne moze svako da je priusti to je druga stvar .

freepartyman

I became a beast to rid myself the pain of being a man

stilgar

jeep cheroki novi 4X4 latitude sa automatskim menjacem u siromasnoj americi kosta 26495.00 dolara
http://www.jeep.com/model-compare/detailed-chart/?modelYearCode=CUJ201408&variation=1
a u bogatoj srbiji punoj bumbara
41390 evra
u pm ko sa meseca da ga transportuju satlom ili su ovi na carini i trgovini bolesno alavi, jedan za prodaju, jedan za familiju dzaba  :wtf:
http://www.jeep.rs/cenovnik/cenovnik-jeep-cherokee.pdf


Tatica

Citat: brana poslato 01 Decembar, 2014, 08:29
za ozbiljnu voznju po terenu nema ko se nije pokajao sto je kupio g klasu. svaki xj je izdrzljiviji od njega. delovi su mu preskupi. da je opremljen u startu i to stoji. jedan poznanik, koji ga je vozio na pitanje sto ga je prodao mi je rekao "bajo, skupo bre. to ti je kao da si na kamatu uzeo 10ke i placas kamatu svaki mesec". 
za voznju po strahinicu banu  i blagom terenu je prva liga :-) sad da ne ispadne da je auto bespomocni slucaj, moze da se prepravi i vozi po ozbiljnom terenu, samo to mnogo kosta. dokaz je i ovogodisnji pobednik serbian trophy-a, doduse tek posto je ceh sa toyotom odustao zbog glupog kvara.

Интересантно, али ја сам га купио баш за озбиљну вожњу по терену и за то користио пуних седам година, а нисам се покајао. Тврдња да је за Страхињића Бана и блаже терене је смешна као да је за речено да је Гај Мартин способан само да скутером развози пице. Пре њега сам возио најмање десет различитих теренаца у врло озбиљним условима, укључујући и ратне, што је мало већа количина информација од приче познаника. Конструкцијски, приступ Мерцедеса је био: направити најбоље бескомпромисно теренско возило, без обзира на цену и лепоту, а та фирма се ретко кад зајебала у процени и реализацији. Да га нисам продао (само зато што ми та врста возила више није неопходна), радо бих познаваоцима свих врста показао шта то возило може.

UFF

imate pitovu temu za mercedes, ja G klasnu ni na poklon uzeo ne bi, bar ne ovu sa enterijerom gorim od juga tako da je skroz nebitno da li je dobar ili ne i gde moze da prodje

con3

Citat: UFF poslato 01 Decembar, 2014, 17:36
imate pitovu temu za mercedes, ja G klasnu ni na poklon uzeo ne bi, bar ne ovu sa enterijerom gorim od juga tako da je skroz nebitno da li je dobar ili ne i gde moze da prodje
Pa u tome ti i jeste fazon ti hoces da uzmes dzip a u nutra da bude sve ekstra e pa to onda nije dzip ili moras da se jos malo isprsis , po meni best buy oko 8000 eura toyota rav4 ili suzuki grand vitar (to je ono sto ti hoces ) toyota provereno moze da ide svuda :)

jevta

Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 24 Novembar, 2014, 19:16
uslem male nosivosti ovi lubenicari nisu bili adekvatni pa sme pazarili Zafiru Paprikarku.....staje dzakova paprike ko u prosecan kombi....


trajno i jeftino....ne moze biti brzo
brzo i jeftino......ne moze biti trajno
trajno i brzo.......ne to nikada ne moze biti jeftino

UFF

Citat: UFF poslato 27 Novembar, 2014, 17:10
u principu meni i ne treba terenac vec vozilo sa pogonom na sva 4 i malo vecim ground clearence-m... ali da ne bude karavan :D

ne idem na off uopste ali cu morati svakodnevno da prodjem nekih kilometar preko zaraslog zemljanog puta sa rupama i hocu da to mogu da izvedem i kad dobro napada sneg a tu ga niko ne cisti


za sad je Qrava4 na mestu br 1 ali videcemo jos

slave74

Bez reduktora=sporohodne nemoj ni da gledas.. Ukoliko ti nije interesantno da menjas lamelicu posle svake druge voznje strmim i losim putevima..

slave74

Ako stavis gume sa novom sarom, i krenes kroz dubok sneg sa ukljucene obe osovine(svejedno ce se ukljuciti i zadnja kad proklizu p. tockovi), pri tome guras sneg ispred branikom nekih 100m, i tako par puta, lamela ce biti jako opterecena, pa se ubrzano trosi.A posto je vec dosta presla(kupujes polovan auto), mora se menjati , najbolje ceo set, a to je dosta veci posao nego kod auta samo sa pogonom na jednu osovinu.
Sto se tice voznje takvih auta van losijeg terena- povuce te takav auto da ga probas i na takvom terenu..



ikomline


Bori¹a

G klasa je vise statusni simbol jer auto star 20 godina ima cenh kao ML star 7-8 godina... a da je pravi terenac kacio je tatica slike njegovog sivog kuda je sve prolazio...
kapiram da tebi treba auto za selo tu a i nece biti 2 metra snega da moras da proleces kroz to... a mnogo je lepse (bar meni) da sedam u podignut auto nego u limuzinu :D

brana

Citat: freepartyman poslato 01 Decembar, 2014, 15:39
Citat: brana poslato 01 Decembar, 2014, 08:29

za voznju po strahinicu banu  i blagom terenu je prva liga :-)
2013 Mercedes-Benz G-Class G500 - Offroad Driving and Climbing - 2013 Frankfurt Motor Show


Citat: Tatica poslato 01 Decembar, 2014, 16:11
Citat: brana poslato 01 Decembar, 2014, 08:29
za ozbiljnu voznju po terenu nema ko se nije pokajao sto je kupio g klasu. svaki xj je izdrzljiviji od njega. delovi su mu preskupi. da je opremljen u startu i to stoji. jedan poznanik, koji ga je vozio na pitanje sto ga je prodao mi je rekao "bajo, skupo bre. to ti je kao da si na kamatu uzeo 10ke i placas kamatu svaki mesec".  
za voznju po strahinicu banu  i blagom terenu je prva liga :-) sad da ne ispadne da je auto bespomocni slucaj, moze da se prepravi i vozi po ozbiljnom terenu, samo to mnogo kosta. dokaz je i ovogodisnji pobednik serbian trophy-a, doduse tek posto je ceh sa toyotom odustao zbog glupog kvara.

Интересантно, али ја сам га купио баш за озбиљну вожњу по терену и за то користио пуних седам година, а нисам се покајао. Тврдња да је за Страхињића Бана и блаже терене је смешна као да је за речено да је Гај Мартин способан само да скутером развози пице. Пре њега сам возио најмање десет различитих теренаца у врло озбиљним условима, укључујући и ратне, што је мало већа количина информација од приче познаника. Конструкцијски, приступ Мерцедеса је био: направити најбоље бескомпромисно теренско возило, без обзира на цену и лепоту, а та фирма се ретко кад зајебала у процени и реализацији. Да га нисам продао (само зато што ми та врста возила више није неопходна), радо бих познаваоцима свих врста показао шта то возило може.

mislim da nam se drasticno razlikuju definicije teskog terena  ;)

@tatica
pretpostavljam da nisi isao na slicne i teze terene od ovih sto je kosta66 postavio. ako gresim unapred se izvinjavam.

nego dajte ljudi da pomognemo uff-u da resi auto koji da uzme. ja sam koliko sam mogao pomogao da proba dva modela granda wj-a i wranglera yj-a, tj jednog posto yj-a nije hteo ni da proba. mislim da dok ne proba par modela nece se odluciti ni za jedan. tako da ako imate terensko/suv vozilo zovite ga na test voznju.

ЯЭВОЛУТИОН

imam ja SUV, ali mislim da ce bolje biti da podmaze guzu da ga ne boli....ali onda je to MOKAR a ne SUV.
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

freepartyman

#338
Da ga ne *ebe malo veca registracija, za te pare najlepsi i najmoderniji auto koji mozes da kupis...ili zamenis...
http://www.polovniautomobili.com/oglas4907452/volkswagen_touareg_25_r5/
I became a beast to rid myself the pain of being a man

doktor

Citat: slave74 poslato 01 Decembar, 2014, 18:19
Bez reduktora=sporohodne nemoj ni da gledas.. Ukoliko ti nije interesantno da menjas lamelicu posle svake druge voznje strmim i losim putevima..

Ja sam pre 10-ak godina vozio 2 pajera, prvo kockicu, pa onda sledeci model, a posle toga Freelandera i sada RAV4.
U ovome sto ti kazes ima istine, na vecem opterecenju se lamela pocne osecati (poslednji put sam vozio prikolicu u rikverc na usponu, makadam, a uzak pa sve vreme na kvacilu i pocela se osecati), ali daleko je od toga da ce da se menja tako cesto. Ja sam set kvacila zamenio pre 65000km i jos uvek je sve OK.
Inace nisam bas u OFF-road fazonu, ali cesto skrenem s puta i pored toga sam citavu zimu na planini i cesto vozim kroz negazen sneg. Cak i u dvoristu imam oko 30m do ulice, i to se ne cisti vec samo prodjem i vec se utabalo.
Po ovome sto UFF hoce (4x4 sa vecim klirensom), mislim da mu reduktor ne treba (mada ga Grand Vitara ima, kao i Forester benzinac i mozda jos po neki suv). Ja sam presao sa pravog dzipa na SUV-a zbog toga sto ga koristim kao normalan auto, a omogucava mi da se ne zajebavam sa lancima po snegu, a mogu i u prirodu (ne u ekstremni off-road). Pored toga ovi automobili su daleko prijatniji za putovanje, manje trose, jeftinija je registracija i odrzavanje...  Drugim recima, dzip mi je nudio neke stvari koje ne koristim, a nedostajalo mu je po nesto sto mi treba, i to je razlog prelaska na SUV.
Inace, pravi ljubitelji dzipova ne vole da cuju za suv-ove, iako ti automobili imaju svoju namenu i ne pretenduju da budu off-road masine.

Mislim da ces kupovinom RAV4 (posto vidim da je na vodecem mestu, mada moze tu i jos po nesto da dodje u obzir), dobiti bas to sto zelis. Ako budes gledao RAV4, trazi od 2004, blago je restilizovan i neke sitnice su promenjene. Poznaces ga po okruglim maglenkama, do tada su cetvrtaste zajedno sa migavcima.
Bikers work is never done!