Glavni meni

Koji SUV kupiti?

Započeo UFF, 12 Mart, 2014, 03:30

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

mali_zmaj

vozio sam se nedavno u land cruiseru 3.0 motor dizel,tro¹i 10 litara po gradu a na otvorenom i manje...,mislim da je to najkvalitetnija zajebancija tog tipa,ti D4D dizeli tojotini su zakon. taj od mog kolege ima preko 250 000 km i apsolutno autu ni¹ta nije!! dodu¹e uzeo ga je od prvog vlasnika kojeg lièno poznaje!! 
jin-jang

cone

ja bih terao ovako nesttoooooo  [balavi]  :drka:  [djavo]


UFF


zorebre

Kolko vidim,ovome je prva reg  2005,sto ne mora da znaci da je god proizvodnje.Ne znam kako je u Srbije po tom pitanju,oko uvoza.Inace Pajero se najbezbolnije dize za malo,oko 5-7cm,navijanjem na torzije napred,podliske pod opruge pozadi.I time ne dobijas nista,samo vizuelno,a gubis na stabilnosti.ili ako ces da stavljas malo vece gume,sto kosta,pa opet,vece gume jedu transmisiju brze....Ako ces jos malo vece,mora da ga dignes,da ne kace po rubovima.Sve to utice na vozna svojstva po asfaltu I povecava habanje I potrosnju. Modifikacije su igre bez granica.Ako neces u ozbiljniji offroad,mani se corava posla.Pravi ozbiljni barovi napred niti izgledaju fensi,niti su jeftini,plus prave problem na tehnickom,granici,na jevropu zaboravi ako nisu u saobracajnoj kao modifikacija uneti.A sve ostalo sto bi natakario napred bi ti samo izazvalo problem pri ne daj boze udesu zbog osiguranja,a nece ti ni puno pomoci kao zastita.Plus smanjuju napadni ugao. Ali za plasenje vozaca po gradu su ok.I da,pajero mk2 I pajero sport, jedini od te starije garde terenaca ima neku vrstu multilink vesanja pozadi pa su I udobniji na putu od ostalih.S time da 2.5d I nije neki po snazi,ali je pouzdan,uz normalno odrzavanje.Zdog ovoh I dosta drugih razloga sam,posle dosta para I zivaca,u trazenju kompromisa,momentalno na Suzuki Grand Vitari,2007god.Dizel 1.9,ispod magicne granice2000kubika,jedini od novijih Suv-a ima sasiju,blokadu centralnog difa I reduktor.Multilink napred I pozadi,Klirens nije neki,oko 20cm,nije za hard stazu ali vrsi posao I na terenu uz adekvatne gume, a I na putu.

i

UFF

Evo iskopah slicnu pricu iz druge teme
Korisni postovi od koleta pa rekoh da ih citiram i ovde


Citat: K0le poslato 22 Mart, 2013, 18:07
Citat: UFF poslato 22 Mart, 2013, 17:40
imam priliku od drugara da uzmem Pajero Sport 2.5 dizel

Ako je oèuvan - uzimaj. Puno muzike spram novaca, plus za par godina kad prebaci 20 god starosti rega mu izaðe oko 20k dinara pa ga ne mora¹ registrovati na invalida. Nema previ¹e kubika (nije skupa rega), 2.5td - nije raketLa ali daleko od toga da je slab. Dosta je kvalitetan, motor ako je odr¾avan praktièno neuni¹tiv(sad jedino ako je imao pametnog prethodnog vlasnika koji ga je pregrevao da produva na glavi). Jedina zamerka kao seriji mu je prednje ogibljenje, nazad ima opruge a napred torzije.
Kad ga zagleda¹ pazi se slinave turbine,  rðe na zadnjoj popreènoj gredi ¹asije (tu najvi¹e trune), a ume i da ode semering radilice pa slinavi ulje (nije ozbiljan kvar, ne smeta radu, ali mora¹ dosipati ulje s vremena na vreme ako neæe¹ da menja¹ semering tj skida¹ komplet menjaè dole)
[hello]

Citat: K0le poslato 22 Mart, 2013, 20:49
Odr¾avanje je neki prosek, nije skupo al' nije ni d¾abe. Jedino ¹to je to japanac i retko se ne¹to pokvari al' kad se pokvari mora¹ da coluje¹. No opet ako se malo anga¾uje¹ sve mo¾e da ima neku normalniju cenu.
Modifikacije mogu jeftino da se urade do odreðene granice. Npr podlo¹ci izmeðu ¹asije i karoserije se lako naprave (tvrda plastika), doda¹ du¾e ¹rafove i ima¹ body lift do nekih 5-10cm bez veæih prepravki. Ili jaèe opruge pozadi (sa dugaèkog pajera-polovne 8)) , napred zavrne¹ torzije i ima¹ 5cm na suspension lift (sa standardnim amortizerima). To kad odradi¹ ima¹ prostora pod blatobranima za veæe gume, mada veæe od 32" sa standardnim prenosom mogu da ubiju potro¹nju i snagu. I da odradi¹ oba lifta u navedenim granicama, ako ima¹ volju i ¾elju mo¾e da te izaðe nekih 100-150 ojra.
Ako hoæe¹ 'vi¹e' treba da ode¹ dublje u d¾ep, jer jaèe modifikacije povlaèe izme¹tanje hladnjaka, du¾e amortizere, du¾a koèiona creva , promenu prenosa u menjaèu... lista je duuuga.
Sve je pitanje ke¹a i koliko daleko si spreman da ide¹  [thumb_up]

Citat: K0le poslato 22 Mart, 2013, 22:29
Da je bezbedan, tu nema prièe - tenk je tenk. Na mom sam uradio 2" suspension i 2" body lift u hillbilly verziji upravo za nekih 100-150 jura, s tim ¹to sam opruge uzeo polovne, podlo¹ke nisam radio od plastike veæ drugar uradio od èelika u firmi (dao par litara rakije :D), ¹rafove kupio u gvo¾ðari (moraju biti jaèi) i trebalo je vremena. Pogotovo ako radi¹ sam, ali isplati se. LM kad je podignut ogibljenje je mek¹e i vi¹e 'pliva' , istom brzinom prolazi kroz krivine kao i standard samo je malo drugaèiji oseæaj. Opet, to nije ðunta za trke, to je sportski traktor i tako se vozi. I meni je udobniji, opletem 3 sata vo¾nje bez pauze bez da mi utrne pozadina. Samo kad ga modifikuje¹ lak¹e se zaglaviti negde jer ima¹ vi¹e samopouzdanja  8), a i sapatnici ne vole kad vozi¹ preko d¾ombi kao da si ga ukrao jer ne oseti¹  ;D.

Citat: K0le poslato 23 Mart, 2013, 19:58
Evo kako to otprilike izgleda..
M/T gume 31" standardna visina


Iste gume sa 2" body i 2" suspension hillbilly liftom



Spaceri iliti podlo¹ci za body lift




Sa fabrièkim prenosom najdalje  do guma od 33", to je plafon za snagu i potro¹nju. Jo¹ ako mogu ¹to u¾e 9.5-10.5 inèa , taman, ¹to bi rekli pizza-cutters  ;D

Slaninar

Citat: UFF poslato 14 Mart, 2014, 22:43
ma kakvo bre kurcenje za dizelom starim 10-15 god  [facepalm]

SUV u gradu ne slu¾i ni za ¹ta drugo. Smoriæe¹ se. Jedino ako planira¹ i njime kao SM - preko bankina, trotoara, pa prvi na semafor... :)

A ko¹ta, tro¹i i sve ostalo. BMW barem ide kao zmaj, ali SUV... baah.
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

markokoja92

Oko 1000e kosta podizanje, drugar je podigao Fronteru, na slici se ne primecuje da je podignuta toliko ali uzivo...



markokoja92

Sto ne pogledas ovako nesto, imas kod nas za 5-6000e da biras, samo sto je kubikaza 2.7 pa bi bilo dobro da nadjes invalida



doktor

Ja sam vozio godinama pajera, prvo kockicu, pa posle onaj sledeci model, oba sa roll-barom. Tacno je da se niko ne zeza sa pravom prvenstva...deluju roll-barovi vise psiholoski.
Ako je dobar, odrzavanje kosta kao i za svaki malo bolji auto. Redovan servis + jos po nekad neka sitnica.
Ali su tromi do jaja. Obzirom da nisam isao u off-road, vec samo na planinu, sneg....a putujem solidno puno (oko 20000km godisnje, uglavnom na putu, slabo vozim lokal, radim kod kuce...) presao sam na RAV4 i zadovoljio sve potrebe. Imam pogon 4x4 da mogu bez brige po snegu, losem putu, putujem normalno, prihvatljiva potrosnja, registracija...
Bikers work is never done!

UFF

Citat: Slaninar poslato 15 Mart, 2014, 07:26
Citat: UFF poslato 14 Mart, 2014, 22:43
ma kakvo bre kurcenje za dizelom starim 10-15 god  [facepalm]

SUV u gradu ne slu¾i ni za ¹ta drugo. Smoriæe¹ se. Jedino ako planira¹ i njime kao SM - preko bankina, trotoara, pa prvi na semafor... :)

A ko¹ta, tro¹i i sve ostalo. BMW barem ide kao zmaj, ali SUV... baah.

[neampojma]  moguce

ali kako da znam ako ne probam
i ne verujem da mi je dovoljna samo probna voznja od nekog vec da posedujem (bar mesec dana)
sad razmisljam to sto je trom je dobro jer necu popiti kaznu za prekoracenje od kamere ili radara ali kad budem seo u njega a zurim negde verovatno cu da popizdim jer em ne ide em ne mozes da se provuces negde pogotovo za nas koji smo navikli da svuda brzo stizemo jer smo na motoru

Kanarinac

Evo ako hoces drugar prodaje suzuki vitaru. 2000 kubika, ima plin, ima zimske i letnje gume. Ima bul bar, kozu itd. Cena 10 somica

monsterbnt

Smrt SVIMA!!!!

UFF

48l/100km  [rofl]

jel moze to da se registruje? :D

SrpskiDzedaj011

Ако прође технички.... :)
I have to return some video tapes....

UFF

bio danas kod brane i vozio cirokia 2.7 crd automatik sa koznim enterijerom i stalnim pogovnom na sva 4
meni bolje od onog ne treba :)
ni po performansama a ni po izgledu kako spolja tako i unutra

jbg nov je presao 95k i ima svu mogucu opremu


Ivicat

^^ Kakav je utisak posle limuzine sesti u SUV? Stabilnost, udobnost,... Pitam jer i ja vec neko vreme razmisljam da probam tu klasu. Dosta mi je da se sklanjam od debila na ulici.

UFF

#157
udobnost osetis tek kad krenes da ga teras po dzombama
stabilnost? pa i ne bas.... cini mi se da moze mnogo lakse da se prevrne cak i na asfaltu  [neampojma]

kratko sam provozao pa ne mogu bas da sudim

Plazma Keks

Citat: monsterbnt poslato 15 Mart, 2014, 14:06
Citat: Plazma Keks poslato 14 Mart, 2014, 08:50
ja bih kupio ovo i da me boli Q za bilo koga ;D

http://www.polovniautomobili.com/oglas1557949/land_rover_defender/

Ako imas 16.000$ evo prave stvari.... ovim mozes i fapa da iseces... A moze i za pecanje...

http://www.mortarinvestments.eu/products/armoured-vehicles-4/btr-60-8


au... koje bi zlo ovo bilo, on/off road, nista zivo da te ne zanima, ali da stajes na crveno, cisto da postujes propise.
koliko malo kosta, ja bih ovo kupio da imam kes, ne bih trepuno

bigbad86

Citat: UFF poslato 15 Mart, 2014, 14:34
48l/100km  [rofl]

jel moze to da se registruje? :D
Ugradis plin kod bokilica :P