Glavni meni

Cagiva Mito 125

Započeo Toma RR, 25 Januar, 2011, 18:49

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Toma RR

Vozim Cagivu Mito 125 2002 godiste  vec  godinu dana. Kupio sam je sa pravih 3400km a sada ima blizu 8000km bez i jednog kvara iliti problema.  Voli krvine i ubrzanja. Maximalno kolko sam uspeo da izvucem iz njega je 175km/h  iako na njemu nista nije dirano dok je aprilia znatno sporija sto sam i dokazao vlasnicima aprilia rs 125 u par navrata :D  Nikako ga ne preporucujem onima koji zele da predju sa skutera na Mita jer moze lepo  da povuce kad se zavrti.  Vozio sam ga i na duze ture oko 250km u cugu samo sa stajanjem za tankovanje bez povisene temperature i bilo kakvih drugih problema, tako da ne stoji ono sto mnogi pricaju da sa cvajom ne moze da se putuje.  Prosecna potrosnja mu je 7.5L/100km. Sve preporuke za ovaj motor, sluzuci ce dugo i lepo samo ako se nadje dobar primerak. 
Evo i par slika mog mita :)


Uploaded with ImageShack.us 



Uploaded with ImageShack.us

Kengur

#1
Imao sam je u posedu 2 godine... Doduse, moja je daleko bila od fabrike, skinuta sa trka, kovani klip, svasta nesto drugo, full arrow...
Motor ide kao lud...

Samo sto se ne bih slozio sa tobom da je dobra za prelazak sa skutera na Cagivu... Po meni obavezno neka 50 na brzine(ili 125 4T) da se udje u stos, jer ovaj motoric brzo navlaci veliku brzinu, to za nekog ko nema dovoljno znanja moze biti malo zaHebano, jer je uglavnom kupuju klinci koji nemaju iskustva i zelE da ga steknu preko nje za dalje prelaze na 600ce...
Jos jednom, odlican motoric...

Toma RR

Citat: Kengur poslato 25 Januar, 2011, 23:38
Imao sam je u posedu 2 godine... Doduse, moja je daleko bila od fabrike, skinuta sa trka, kovani klip, svasta nesto drugo, full arrow...
Motor ide kao lud...

Samo sto se ne bih slozio sa tobom da je dobra za prelazak sa skutera na Cagivu... Po meni obavezno neka 50 na brzine(ili 125 4T) da se udje u stos, jer ovaj motoric brzo navlaci veliku brzinu, to za nekog ko nema dovoljno znanja moze biti malo zaHebano, jer je uglavnom kupuju klinci koji nemaju iskustva i zelu da ga steknu preko nje za dalje prelaze na 600ce...
Jos jednom, odlican motoric...
Stvarno ti je lep mito bio! Ja sam i napisao da to nije motor za pocetnike tj da ga ne preporucujem za prelaz skuter pa cagiva?

Kengur

Onda izvini, citao sam sinoc forum preumoran, pa sam malo permutovao stvari...

Moja Cagiva zavrsila u kutiji, nije izdrzala protiv Golfa 2 ...  ;D

Posle je opet sredjena, video sam je u oglasima pre jedno god i po dana, ali od tada joj nema traga...

Raja

Pozdrav za tebe a i za matorog

Toma RR

Citat: Kengur poslato 26 Januar, 2011, 16:50
Onda izvini, citao sam sinoc forum preumoran, pa sam malo permutovao stvari...

Moja Cagiva zavrsila u kutiji, nije izdrzala protiv Golfa 2 ...  ;D

Posle je opet sredjena, video sam je u oglasima pre jedno god i po dana, ali od tada joj nema traga...
Opusteno  :D Video sam na face-u slike cagive posle udara  :( al dobro je sredjena posle toga  :)

Citat: Raja poslato 26 Januar, 2011, 17:14
Pozdrav za tebe a i za matorog
Hvala Rajo,pozdravlja i on tebe puno  :)

Kengur

ne ne ne, to sam je ja sredjivao.. .A posle udara je sredjivao drugar koji je kupio... :)

Toma RR

nisam znao... stvarno sve pohvale,extra si je sredio  :)

zabac

ja sam imao cagivu mito 125ccm 1991 godiste motor uvezen iz nemacke skinuta sa trka pepsi limited edition i ja sam je sredio skroz u fulu hilznovao cilindar izbacio sauh i stavio kovani klip i sve spakovao i na kraju sam je prodao jer mi je pala sa nozice nisam je lepo bio stavio i pala je na levu stranu i otisla je cela salterica i rucka za stiskanje kvacila svaka pohvala za onog ko ima taj motor i da ga cuva jer ja nisam imao srece jer je motor unikat u klasi 125 ccm i najbrzi. :)

UFF


Chris_SM

onaj lep osecaj kada dobija snagu na 7000 :D realno motor je prava mala raketa :)

farbach

jedini motor sa sedam brzina .

ЯЭВОЛУТИОН

samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

farbach


ЯЭВОЛУТИОН

samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

farbach

bimota tesi je prva uvela tu liniju

ЯЭВОЛУТИОН

mislim da je freccia pre napravljena....nisam siguran 89, 90....a tesi 91...ispravi me
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

farbach

TEsi je izasla 1992, a kao prototip je postojala od 1985-6. Znam jer sam je iskopirao,  na 750K sam naslagao 100 kg gipsa i izvajao Tesi. Skinuo sam i kalup i tu je stalo. Islo je dok se radilo, a kada sam trebao da kupim delove koji fale ....Posle sam sve to menjao za MZ250, a MZ za Tomos. Bio sam cuven trgovac, svakom se isplatilo da trguje sa mnom.

ЯЭВОЛУТИОН

Citat: farbach poslato 10 Novembar, 2011, 23:11
TEsi je izasla 1992, a kao prototip je postojala od 1985-6. Znam jer sam je iskopirao,  na 750K sam naslagao 100 kg gipsa i izvajao Tesi. Skinuo sam i kalup i tu je stalo. Islo je dok se radilo, a kada sam trebao da kupim delove koji fale ....Posle sam sve to menjao za MZ250, a MZ za Tomos. Bio sam cuven trgovac, svakom se isplatilo da trguje sa mnom.
znam da je freccia bila pre vojske a tesi posle....kako dobro izgleda tesi bez oklopa
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSlYSYQn4nhkx_YN9htdPr0nuUkfOP8IRpIosMmX-3OSYBgj4U6
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

farbach

Vise sam vremena proveo zureci u onih par slicica Tesi,( jer tada nije bilo novina na svakom koraku) nego Majstor Tamburini koji ju je smislio. Poslednja verzija Game 500, trkacke naravno, u HB bojama je bila, je naginjala ka Tesi dizajnu. To je bio prvi motor sa oklopom i rezervoarom iz komada. Naravno tamburini je stajao i iza toga.