Glavni meni

Nepal (Himalaji)

Započeo Kalesin, 22 Januar, 2014, 02:13

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Kalesin

Prosle godine u Martu-Aprilu nadjoh se u Indiji, posto sam zavrsila glavni deo posla zbog kojeg sam dosla tamo moze se reci da sam polako pocela da razmisljam o tome da skratim boravak (cisto zbog dosade...u Delhiju sam bila 3x pre toga..pa mi je sve mahom poznato). Tada valjda uvidevsi moje ocajanje i dosadu jedan od drugara mi ponudi da idemo na Nepal...motorem..ima samo 5900km, idemo do izvorista Gange.. mesta zvanog Muktinath..mislim da nije ni zavrsio do kraja svoje izlaganje moja kaciga, nesto stvari i oprema je bila spakovana..Krenuli smo rano ujutru da izbegnemo ludacku guzvu koja se stvara u Delhiju nesto posle 8 ujutru ipak tamo ima 20 miliona stanovnika (samo u tom gradu) i svi su nekako motorizovani...i svi su na ulicama...nebitno.. prvi dan.. motor Royal Enfield Electra 350cc stariji model jedan cilindar.. i mnogo mnogo skepticizma sa moje strane...odvratan menjac i tvrdo kvacilo i jos kojesta..napakovasmo ga mi lepo, obavezni su bili rezervni delovi ( unutrasnje guma, sajle kocnice i kvacila, paknovi (dobos kocnice napred i nazad....bem ti sranje koje ne koci kada ti hoces vec kad ono hoce)...i jos stosta od alata, nesto stvari za presvlaku i vrece za spavanje, naravno moj foto aparat..prvo stajanje je bilo da se napuni rezervoar, inace gorivo u indiji je jadnog kvaliteta ima oko 80-86 oktana, ali za jednocilindrasa koji je dvotaktan (mesavina) nije bitno..cena goriva je vise nego pola nase cene.. recimo oko 75din/l. Do granice sa Nepalom ima oko 550km.. stajali smo samo 2x radi jela i malo osvezenja.. temperatura je bila oko 42-45C.. i sve je to u redu dok se kreces, momenat kad stajes sleze se prasina oko tebe, sve te svrbi i nenormalno se znojis...pred granicom smo stali na malo duzi odmor, bilo je oko 3pm..(zbog stanja na putevima u Indiji jako sporo se prolaze odredjene deonice i prosecna brzina se krece oko 50-80km/h) tu smo kupili jos dve kante od po 5l za gorivo. Prelazak granice za indijce je jednostavan, treba im samo licna karta i vozacka.. dok stranci placaju vizu 15dana-20usd...motor mora imati ispravne papire i putna taksa se mora platiti iznosi oko 30eur. Predvece smo stigli do hotela koji je nekih 20km od granice. Nocenje u tom hotelu je bilo i najskuplje.. cak 5eur za sobu sa klimom, wi-fi jem televizorom, kupatilom i toplom vodom. Posle predjenih skoro 600km u jednom danu ledja,vrat,ramena,noge ne osecas uopste...topla voda i jedan aspirin (u mom slucaju zbog izuzetno bolnog ramena ..stara povreda..morala sam uzeti nimulid) sve sredjuju.. Ujutru smo krenuli sa ciljem da stignemo u podnozje Himalaja.. to je jos 850km...puste zelje...
Put od granice do Himalaja je jedan monotoni dosadni PRAV kao STRELA put kroz krajolik koji se smenjuje dva nacionalna parka sa jedne i druge strane..nema svetla, nema struje, kuce od blata, nema krava.. nego bufalo i koze...




Srecom zbog neravnog puta ili bolje reci grbavog...truckanje nije dalo da se od monotonije uspavamo. Smenjivali smo se vozac/suvozac.. iskustvo voznje Enfielda je frustrirajuce specijalno ukoliko do tada niste imali priliku da tako neko cudo vozite...posle nekih 450km pocele su da se naziru planine...





Nekako smo se dovukli do jednog velikog mosta pokraj neke reke gde smo resili da se odmorimo i jedemo. Riba je bila vise nego super, jos jednom smo napunili rezervoar, (zadivljujuce malo trosi Enfield). Umor je bio takav da mi je trebalo 1min da sjasem sa motora.. a sedanje na drvenu klupu je bilo izuzetno bolno...





Odatle smo krenuli ka Botwalu gradicu gde u kojem smo prenocili u nekom hotelu, vecerali, imali toplu vodu, ventilator (nema klime) i tv (nicemu ne sluzi..posle 700km..nisi nizasta...) nocenje je bilo citavih 3eur i to smo se pogadjali i dobili sobu za 2.5eur (cicije..)
Odatle smo okasnili sa polaskom ka mestu zvanom Pokhara gde smo bili planirali da ostanemo dva dana (oporavak)... od Botwala do Pokhare ima 260km..vazduh je divan, hladan i prijala je voznja svemu sem nasim ledjima,vratu i ramenima. Enfield se pokazao kao jako izdrzljiv motor (tezak oko 240kg bez tovara)..



I zasto sad nece da se spusti copava...??!!!












Posle dva dana odmora u hotelu sa wi-fijem, toplom vodom i pogledom na jezero (nema tv-a)..po ceni od 1.5eur/dan hranom kod divnih predusretljivih ljudi iz Pokhare, krenuli smo u pohod ka 5600mnvtj do Muktinatha ali pre toga do mesta zvanog Beni da natankamo gorivo i napunimo kantice..posle Benija..puta NEMA.....i prolazak je bio vise nego naporan, najgrdji off road sa natovarenim motorom i suvozacem, nadmorska visina koja se poprilicno naglo podizala..voznja po sasusenom recnom koritu jer je bujica odnela put..po mokrom klizavom kamenju ..nailazak na ludacke Leiland autobuse koje vitlaju po onome putu kao manijaci, stigli smo do mesta zvanog Ghasa i jos jednog prenocista..(2eur). Prenocili smo na 3200mnv i to je bio najbolji odmor ikada..



















a onda odmooor...













Nekako smo se popeli gore.. ali naisli smo na problem jer planinarska pogranicna sluzba je trazila da platimo jos oko 100eur za oboje da predjemo u oblast Mustang da bi otisli tacno do izvorista..tu je nastala zucna rasprava gde smo saznali da nase propusnice vaze samo do ove oblasti a onda se moraju vaditi nove.. [doh] [wtf]
Kako god, vratili smo se do Ghase, prenocili tu i spustili se ponovo do Pokhare..odatle otisli u Lumbini ( mesto gde je buda rodjen) proveli tu neko vreme..i krenuli nazad...





Vredi otici, vredi posetiti ali se treba fizicki lepo pripremiti, najbolje je iznajmiti motor sa Delhi tablicama ili ga kupiti (jako su jeftini..nov Enfield je oko 2500eur )... Put je trajao 9 dana..stigli smo u Delhi oko ponoci devetog dana....(nadam se da nisam previse udetaljisala..)
Ive seen things you people wouldnt believe.All those moments will be lost in time like tears in rain

perlx


Gvozden


goranvojska


clutch&brake

STA ZRACIS TO I PRIVLACIS!!!

OKi


srbac

Fantazija  [clapp] [clapp] [clapp]   jo¹¹¹¹¹   please   [watching] [watching] [watching]

Ivan1979

Svaka cast na turi !

I dobrodosla medju  [flashing]

El Jefe

Moja neispunjena zelja.Cestitam.Mala ispravka Enfield nije dvotaktan i ne trosi mesavinu,njegova tezina je oko 180 bez goriva i maziva ,oko 200 spreman za put a ne 240
Друштво за заштиту од животиња

srbac

U Indiji je je jaèa gravitacija, pa su motori malo te¾i !!!!

Kalesin

E drustvo, mozda za tezinu zeznuh stvar ali je mrcina sa sve onim sipkama (stitnicima za noge), i celicnim zadnjim nosacem teska kao tuch..ali sto se mesavine tice.. jbg sipao joj je dvotaktol ( pisalo je nesto na hindi i oil na engleskom) u rezervoar iz nekih sarenih zuto zelenih kesica, ovo je elektra sa starim tipom motora, jbg..rezon ako sipas ulje u rezervoar..onda je dvotaktan zar ne..
Ive seen things you people wouldnt believe.All those moments will be lost in time like tears in rain

ranko

daj bre ne zajebavaj pisi nam jos nesto :)

kaci slike, pisi nesto , lupaj, lazi nije bitno samo teraj... moze u ovoj temi moze nova... daj malo indiju, situacije itd...

inace... nisam majstor ali je rezon na mestu :) ako ide ulje 2taktni ko kuca :)

srbac

Na slikama  je 4T a ako on hoce da sipa ulje sta nas briga  [klanjam_se]. Pisiiiiiiiiiii

makinjo

Pa jel ima da se iznajmi ili kupi neka bolja masina tamo u Indiji ? :)

balcan girl

 [balavi] [balavi] [balavi] [balavi] [balavi] [klanjam_se] [klanjam_se] [klanjam_se] [klanjam_se] [klanjam_se] [kralj] [kralj] [kralj] [kralj] [kralj] [clapp] [clapp] [clapp] [thumb_up] [thumb_up] [thumb_up] [thumb_up]
i sad  [watching] [watching] [watching]
jos jos jos jos
UNTIL YOU DIE, LIVE!!!

UFF

A sudar sa bufalom?  [rofl]

El Jefe

U indiji ne zivi bufalo
Друштво за заштиту од животиња

UFF

ne zivi ni zirafa u jagodini :D

Kalesin

#18
U Indiji i na Nepalu ima bufala tj Indian Buffalo ( Bubalo Bubalis i sub vrsta Bubalo Arne) evo vam i slike


Ovo je jedan mladji muzjak.. a krave su iste velicine samo sa manjim rogovima..

Incident sudara sa doticnim bufalom se desio prilikom povratka na onom parcetu ravnog puta, ima slika gore..
kada je taj njihov seljak lepo preterao zenku preko puta a sa teletom (koje je bezmalo velicine nase krave), je stajao na putu drzeci ga na kratkom povodcu. Mi smo isli brzinom od oko 20kmh oprezno gledajuci sta ce da uradi posto nije davao znake da ce da prelazi ubrzali smo, u tom je on pljesnuo jadno tele po dupetu i ono je krenulo preko.. naravno sudar je bio direktan.. tele nas je otreslo kao dva komarca..a asfalt smo izorali i lepo se iz suljali, srecom od stete smo imali samo slomljen far i iskrivljen fuzaster, bez ogrebotine..ali kolicinu besa ne mogu da opisem...
Ive seen things you people wouldnt believe.All those moments will be lost in time like tears in rain

ЯЭВОЛУТИОН

a jebo nepal....jesi se ti provozalo motorom po bloku...kavi su prvi utisci...
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11