Glavni meni

BMW opoziva preko 50.000 motora

Započeo Radanovic, 10 Januar, 2014, 04:01

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

ЯЭВОЛУТИОН

Citat: Mik poslato 10 Januar, 2014, 23:22
Citat: Jefta poslato 10 Januar, 2014, 11:10
Jedan email bmw motorad centrali i resena stvar. Jeste Srbistan, ali dokle majku mu.

I od BMW-a dobije odgovor da u Srbiji ne postoji niko ko je ovlascen da prodaje njihovu robu, i da nikad culi nisu za Radulovica. I to ako uopste ikako dobije odgovor!

Nego jesi li ti zamenio pumpu na Gixeru....i Suzuki je imao prosle godine recall.....i to malo vise motora.
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Mik

Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 11 Januar, 2014, 10:47
Citat: Mik poslato 10 Januar, 2014, 23:22
Citat: Jefta poslato 10 Januar, 2014, 11:10
Jedan email bmw motorad centrali i resena stvar. Jeste Srbistan, ali dokle majku mu.

I od BMW-a dobije odgovor da u Srbiji ne postoji niko ko je ovlascen da prodaje njihovu robu, i da nikad culi nisu za Radulovica. I to ako uopste ikako dobije odgovor!

Nego jesi li ti zamenio pumpu na Gixeru....i Suzuki je imao prosle godine recall.....i to malo vise motora.

Nisam, i ne pada mi ni na kraj pameti!

Do kvara te pumpe moze da dodje samo ako su istovremeno ispunjena sva (i bas sva) ova tri uslova:
- besomucno sikanirano po trkackoj stazi,
- vozeno cesto po kisi,
- ucestala zamena kocione tecnosti (sto je neophodnost ako se divlja po stazi), pa neki majstor Pavle Vujisic to "pritegne radapcigerom"  :).

(Onaj sto je ovde na forumu napisao da je zbog toga pao je iz Bosne i vozi na stazi. U nasoj zemlji i nama bliskim zemljama (Bosna) ne kupuje se nov motor za trkanje - ili se dotera kraden, ili se kupi krsina za izivljavanje. E u ovom drugom slucaju je sigurno "pritezano radapcigerom" pa je zato i prodat. I nisam napisao ovo zbog tebe (tj. za tebe), siguran sam da sve to znas, ali mozda ovo procita neko kome ce biti od koristi.)

Pre ce ta stvar da strada od one preporucene, redovne (i nestrucne) zamene kocione tecnosti nego iz bilo kog drugog razloga, i mislim da je to najcesci uzrok! Sta je, uostalom, novost na tom novom cilindru (pumpi) - ima neki drenazni otvor postavljen na gore u odnosu na ovu horizontalnu varijantu, nista drugo.

(Glupavo da pricam o tome kao to radi kod mene jer ja imam nekih 13000 predjenih na satu. Al' ajde. To "ukopava" jednim prstom, pa koristim dva zbog boljeg osecaja i finijeg doziranja (sto se i podrazumeva s obzirom da nisam vozio na stazi, a i da jesam isto bi bilo - vozim sebi za dusu, ne za pare i ne da nekog oderem po svaku cenu.))

Dalje (ovo je opet nesto sto znas bolje od mene), kocioni sistemi su robusni uredjaji i sa tim se niko od proizvodjaca nije zajebav'o. Svaki kocioni sistem (verujem i najgori na svetu, ako potoji neki proglasen) moze da podnese nekoliko uzastopnih panicnih (ili forsiranih) kocenja bez promene u efektu (tj. sa istim tragom kocenja). Ako se takva instalacija koristi za trke, onda dolazi do isparavanja kocione tecnosti i gubitka efikasnosti, pa ako neko 'oce bolje onda ima Brembo, ali to kosta - inace je taj Brembo potpuna budalastina za neku civilnu (civilizovanu) upotrebu (paz' da ne dam pare za to!).

I ovako, ja volim da se trkam sa samim sobom na deonici od Borove glave do Zlatarskog jezera. To je jedan jako dobar civilni put - i kad kazem "civilni" mislim na to da moze najvecim delom da se odveze skoro konstantnom nekom brzinom. Nije bas sasvim tako (ali vrlo blisko tome), ipak, za razliku od civilnog puta, trkacka staza predstavlja skup nekih krivina koje se voze drasticno razlicitim brzinama, trkacka staza se projektuje sa sasvim drugacijom idejom. Pa ko 'oce (i jos i moze) da uziva u tome (na stazi), onda ide Brembo, jebiga, to se onda placa sta kosta  [neampojma].

A kocionu tecnost cu da menjam tek na 10 godina! (Nadam se da ce ovaj motor i tada (a i dalje posle toga) biti u mom vlasnistvu, dopunio bi' garazu, ali GSX-R750 K8 ne bi menjao ni za sta (od svega sto je u danasnjoj i buducoj ponudi) - kao da je pravljen za mene (osim sedista koje mi nazulji testise (d' izvines), mozda da stavim ono zelirano )). I ne mislim da je to nemar i neodrzavanje, naprotiv (odrzavanje je nesto sto se dozira, onda bude kako treba.).

Tek ne treba menjati ni kocionu tecnost bespotrebno (kod mene se sjaji ko zejtin), a ne pumpu.

ЯЭВОЛУТИОН

ali je svejedno suzuki trazio opoziv....kao i BMW...ne zeli niko da ubija reputaciju zbog jeftine glupe stvari....a opozivi su postali vec redovna stvar, jer motorcikli ne prolaze realna testiranja vec virtuelna...i koji kilometar pravog testa...nekada se model razvijao tri ili cetri godine, a sada samo dve...to kratko vreme dovodi di toga da se malo testirane komponente ugrade pa dolazi do recalla...ali po racunici fabrike to se vise isplati nego cekati sa modelom i izgubiti trzisnu utakmicu..
http://www.motorcycle-usa.com/530/Motorcycles/Motorcycle-Recalls.aspx
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

bucko

Meni na GSu posle vise od 3 godine voznje nesto u menjacu pocelo da se cuje na leru.Odem kod Radulovica i saznam da mora da se menja ceo menjac koji kosta preko 2000 eur.
Na njihov poziv nemci su mi odobrili zamenu o trosku fabrike iako je istekla garancija.
Svaka im cast. [clapp]

Jefta

Eto. Nece svaba da se zajebava. Znaju sta znaci reputacija i koliko losa reklama moze da im utice na prodaju.

Mil@n

Citat: bucko poslato 12 Januar, 2014, 11:56
Meni na GSu posle vise od 3 godine voznje nesto u menjacu pocelo da se cuje na leru.Odem kod Radulovica i saznam da mora da se menja ceo menjac koji kosta preko 2000 eur.
Na njihov poziv nemci su mi odobrili zamenu o trosku fabrike iako je istekla garancija.
Svaka im cast. [clapp]

Ne mogu da ka¾em da mrzim bmw,ali ga najmanje volim od svih proizvodjaèa ba¹ zbog tih skupih problema i kvarova.
Ali mora im se priznati briga i odnos prema kupcu i van garantnog roka.Sumnjam da bi jo¹ neka fabrika tako postupila i pokrila kvar van garancije.

Mik

Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 12 Januar, 2014, 11:47
...nekada se model razvijao tri ili cetri godine, a sada samo dve...

Mislim da ovo za Suzuki ne vazi (naglasavam ono "mislim", da ne ispadne da ti nesto solim pamet). Ko'ko sam ja to razmatr'o, oni (Suzuki) naprave neki koncept kojeg se drze sledecih 10 godina. Moj motorcikl se prakticno pojavio 2006-te, od tada do danas menjane su plastike, konstrukcija repa (zbog druge plastike), malo doradjena elektronika, ali u osnovi je taj motor i danas isti onaj iz 2006-te. (Bar mislim da jeste tako.)

Mik

Citat: Jefta poslato 12 Januar, 2014, 12:41
Eto. Nece svaba da se zajebava. Znaju sta znaci reputacija i koliko losa reklama moze da im utice na prodaju.

Postoje neki uredjaji na vozilu koji iz ovih - onih razloga ne smeju da budu poddimenzionisani. Narocito to vazi za elemente upravljackog sistema i vesanja. Ali uobicajeno se i menjac radi tako da moze da sahrani tri motora (agregata).

Dakle svabe se zajebavaju!

I, osim toga, ovo je  [dobarpost]!
:)

PECA BMW

Citat: Mik poslato 12 Januar, 2014, 23:01
Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 12 Januar, 2014, 11:47
...nekada se model razvijao tri ili cetri godine, a sada samo dve...

Mislim da ovo za Suzuki ne vazi (naglasavam ono "mislim", da ne ispadne da ti nesto solim pamet). Ko'ko sam ja to razmatr'o, oni (Suzuki) naprave neki koncept kojeg se drze sledecih 10 godina. Moj motorcikl se prakticno pojavio 2006-te, od tada do danas menjane su plastike, konstrukcija repa (zbog druge plastike), malo doradjena elektronika, ali u osnovi je taj motor i danas isti onaj iz 2006-te. (Bar mislim da jeste tako.)


po toj logici Goldwing se razvija vec 20 i kusur godina,   BMW GS 32 god , BMW RT 30 god  .

ali nije on hteo to da kaze vec testiranje modela koji izlazi bez obzira koliko male ili velike izmene imao u odnosu na prethodni model
Bolje biti malo lud , nego malo pametan !

ЯЭВОЛУТИОН

 u osnovi svecica se koristi skoro nepromenjena vec 150 godina....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

srbac

I sajla za gas je modifikovana i umesto jedne sada trpaju dve !!!!
Mada im se uskoro blizi kraj, zbog potenciometra    [rofl] [rofl] [rofl]

con3

Citat: srbac poslato 13 Januar, 2014, 11:24
I sajla za gas je modifikovana i umesto jedne sada trpaju dve !!!!
Mada im se uskoro blizi kraj, zbog potenciometra    [rofl] [rofl] [rofl]
Nemoj tako sajla ima dusu

Radanovic


Opoziva se novi R1200GS zbog visokog pritiska ulja u mjenjaèu.
Iako je zbog rje¹avanja istog ovog problema ovaj model kasnio sa izlazkom na tr¾i¹te , izgleda nisu uspjeli do kraja ukloniti problem , te od sledeæeg mjeseca kreæe opoziv .

Lazic

Proèitah da izbije neki semering iz le¾i¹ta, pa mu oni stave neki kurac da ne mo¾e da ga izbije... Smeo bih da se kladim da æe sledeæi opoziv da bude zbog semeringa koji propi¹aju...[facepalm]

juga

Mislim da su odavno mogli da ubace potenciometar gasa kao ¹to su izmenili ¹to ¹ta, ali iz nekog razloga nisu. Mislim da je samo u pitanju bezbednost, tj sigurnost!

Mad Max

Bilo kako billo, ja necu odustati od kupovine F 800 GS, sto se tice R-a mogu menjati firme, ali za putovanje, sigurno samo BMW!
Brzi od smrti, Jaci od bola

UFF


idanijel

Postaje ozbilljno https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10202967961532872&set=a.1149387607733.2024241.1018875593&type=1&theater

BMW je neugodno iznenadio s velikim brojem opoziva, stvar je ozbiljna do te mjere da su kontaktirani svi vlasnici novog RT-a, i zamoljeni da istog trenutka prekinu s vo¾njom.

DraganPavlicevic

Ko vam je bre kriv?Kupi¹ hondu i ne boli te glava(UFFe potvrdi ovo).Ja sam imao ¹est bmw-a(serije 3)i to je za mene izuzetan auto.Ali ovi novi s motori...Hrvati su pravili uporedni test hiljadarki i u dva sluèaju bmw s tip motocikla nije izdr¾ao.Bukvalno su se motori raspadali,¹to je prosto neverovatno.Sad,da li je njanja tu ume¹ao prste-neznam,ali u svakom sluèaju i o tome treba razmi¹ljati.Uostalom,ko ima para za bmw-a(serija s),morao bi biti spreman na dodatne (ne)male tro¹kove.

clutch&brake

STA ZRACIS TO I PRIVLACIS!!!