Glavni meni

izrada auspuha (po uzoru na rezonansu )

Započeo Andjelo, 15 Decembar, 2013, 17:31

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Andjelo

u dilemi sam vec neko vreme da uradim ovakav top  pa me interesuju i vasa misljenja posto mozda nisam dobro upucen  u mehaniku ..................................hteo bi da izradim top kao sto kaze naslov za 4 takt masinu  po uzoru na rezonansu ,da malo uprostim plast bi bio  nekih 120mm  zatim  ulaz u topu nekih 40mm, e sad radi se samo da perforirana cev  izgleda kao rezonansa  pa da se siri na nekih 60-75mm pa na kraju da ide u konus  na nekih 55mm izduv  .....................racunam  da bi mozda  na takvom izduvu i dobio malo  na perfomansi motora  ,mozda ovo sve zvuci glupo  ali dok ne odradim tako nesto i ne probam necu znati krajnji rezultat  ,a mozda sam i nesto utripovao  [ludak] u svojoj glavi ,pa voljan sam da saslusam i vasa misljenja

Conti-Moto

Po uzoru na kakvu "rezonansu" ???
Mislis na rezonantni auspuh za 2T motore?
Moras tekst da preformulises, ja nista nisam razumeo . . .
Novo !!!
Conti ROAD !!

Gvozden

mozda ti ovo pomogne, jer ima veze kako i na cega stavljas izduv,procitaj da ne prepricavam. Posle mozemo da pricamo kad uzmes i parametre sa mashine na koju stavljash izduv
http://www.bgideas.demon.co.uk/tmanual/Tm_Ch4.pdf
I kaci radove, ovo bi  trebalo da bude prava teme u odnosu na ostale gluposti ...

- da dodam da znash gde "gadjas" efekat rezonance, mislim ako ti je to cilj sem samog izgleda...

Andjelo

Citat: Gvozden poslato 15 Decembar, 2013, 17:43
mozda ti ovo pomogne, jer ima veze kako i na cega stavljas izduv,procitaj da ne prepricavam. Posle mozemo da pricamo kad uzmes i parametre sa mashine na koju stavljash izduv
http://www.bgideas.demon.co.uk/tmanual/Tm_Ch4.pdf
I kaci radove, ovo bi  trebalo da bude prava teme u odnosu na ostale gluposti ...

- da dodam da znash gde "gadjas" efekat rezonance, mislim ako ti je to cilj sem samog izgleda...
mozda ja nisam dobro napisao  ,  top za probu  okrugli fi 110-125mm od prohroma  ,spoljni izgled   a perforirana cev da se napravi  u obliku rezonatnog auspuha kao na 2t masini  nemam ni jedan program u kompjuteru za crtanje da malo uprostim  ono sto sam naumio .......................znaci ulaz min fi 40mm mozda i veci  ali ne veci od 50mm  zatim konus do srednjeg dela koji ce biti na nekih 65-75mm i opet konus prema izlazu na fi 50mm ,mozda se desi i da tonovi u samom topu budu neobicni ne kao kod normalnih perforiranih cevi  gde je ulaz i izlaz na isti promer

ЯЭВОЛУТИОН

za razliku od 2t motora, koji zive od auspuha, 4t motori vole minimalan nadpritisak uauspuhu....ne vole rezonaciju izduvnih gasova.....ista inace kod 2t motora sluzi kako bi deo nesagorelih benzinskih para vratila nazad u cilindar....kod 4t motora ne bi smelo da ima toga.....recimo....F1 skoro da nema prigusivac-auspuh .....samo pletene grane u nista...GP masine imaju minimalan prigusivac kako bi zadovoljili dozvoljeni nivo buke na trkma....klasicni triple-flow topovi koji se serisjki ugradjuju na motorcile spustaju nivo buke dosta ispod 95 decibela, ali skidaju malo i snage motora, pogotovu u spicu obrtaja.....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Andjelo

Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 15 Decembar, 2013, 22:20
za razliku od 2t motora, koji zive od auspuha, 4t motori vole minimalan nadpritisak uauspuhu....ne vole rezonaciju izduvnih gasova.....ista inace kod 2t motora sluzi kako bi deo nesagorelih benzinskih para vratila nazad u cilindar....kod 4t motora ne bi smelo da ima toga.....recimo....F1 skoro da nema prigusivac-auspuh .....samo pletene grane u nista...GP masine imaju minimalan prigusivac kako bi zadovoljili dozvoljeni nivo buke na trkma....klasicni triple-flow topovi koji se serisjki ugradjuju na motorcile spustaju nivo buke dosta ispod 95 decibela, ali skidaju malo i snage motora, pogotovu u spicu obrtaja.....
evo majstore sad si potvdio nesto sto vecina demantujei bilo je par rasprava   da 4 takt  motor ne sme se voziti  bez topa tj prigusivaca samo na izduvnim granama 

Andjelo

u ovom topu ne bi trebalo biti nadpritiska  posto mere ulaza i izlaza  nece biti manje od 40-50mm i top ce biti protocan

ðunta

@Anðelo, kad bude¹ dobio moj izduv na peglanje iza "majstor" densija mo¾da iskopa¹ ne¹to interesantno, po naðenim merenjima agregat daje skoro 4 konja vi¹e od serijskog samo sa topom, ( + 5 u izvedbi bez katalizatora u loncu). Imam i db kiler a bez njega osetno bolji momenat i oko po litre manje goriva.
"Ako ne budemo bolji, postaæemo gori"

Gvozden

Overlap ventila i tako to !?..broj obrtaja !?...
[cheers]

ðunta

Citat: Gvozden poslato 15 Decembar, 2013, 23:29
Overlap ventila i tako to !?..broj obrtaja !?...
[cheers]


Jel mene propituje¹?
"Ako ne budemo bolji, postaæemo gori"

Gvozden

Ne bre nego , taj tvoj sigurno nije napamet napravljen. Bilo bi dobro malo pregledati mere i uporediti podatke. Ako se vec majete sa tim..

ðunta

Citat: Gvozden poslato 15 Decembar, 2013, 23:58
Ne bre nego , taj tvoj sigurno nije napamet napravljen. Bilo bi dobro malo pregledati mere i uporediti podatke. Ako se vec majete sa tim..

Oèigledno nije, u pitanju je australijski Staintune i bez db kilera agregat oæe da ide i sa hiljadarkom a iznad 5,5 poèinje da menja æud, vi¹e zvuèno, ima ne toliko buèan koliko dubok ton mada pali alarme, a ¹to je zanimljivo uop¹te ne optereæuje u¹i niti inicira neke vibracije i uz to èuje se èim se upali, znaèi ne tera na navrtanje obrtaja da bi prozvuèao kao ¹to je veæina rezona. Po¹to æu iæi kod Anðela na izradu samih grana a top je ulubio densi, sasvim sigurno æe biti otvaran i moæi æe da se vidi konstrukcija. I dosta je lak iako je od inoxa.
"Ako ne budemo bolji, postaæemo gori"

Andjelo

razmisljao sam jos o jednoj vrsti perforiranoj cevi da isecem traku od nnekih 30 mm i onda na cev od fi 50mm da je upletem kao spiralu da bi dobio vrtlozenje  kroz perforiranu cev kao turbolencija da sto preizduva izduvne gasove iz topa  to cu mozda odraditi jednu danas ako stignem posto sam u guzvi sa poslom i da uslikam

ЯЭВОЛУТИОН

waist of time.....kod svh auspuha postoji proracun....ali bez dyno stola ne mozes da vidis na koju stranu ide....2t ili 4t sasvim je svejedno....subjektivan osecaj je jedno a dyno chart drugo..
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11