Glavni meni

Honda CBR650F 2014.

Započeo Radanovic, 08 Novembar, 2013, 13:19

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Radanovic


64kW (87ks) pri 11.000 okr./min , 63Nm pri 8.000 okr./min , rezervoar 17.5 litara , èelièni ram , ugao upravljaèa 25.5 stepeni , meðuosovinski razmak 1450mm , motor je te¾ak 211 kg (sa punim rezervoarom) , ABS , napred disk 320mm , nazad 240mm , visina sjedi¹ta 810







dr32

Taman sam mislio da za mene nisu napravili idealniji motor od CBR600F pc41, kad izbacise ovo :D
Opet neke stvari mi nisu jasne, a to je celicni ram, ova prednja viljuska koja nije USD i 87ks to mi nikako ne ide u glavu zasto?
Ja bi licno ostavio rep od pc41 i USD obavezno, mozda i stari far, ovaj mi nekako mnogo vuce na GSXR 1000 K9 cini mi se.
A fala bogu pa promenise onaj ruzni displej sa pretnodnog modela.
Vidi se da su dosta ideja pokupili sa raznoraznih 1000RR, iz svakog ugla me na nesto sa starijih podseca. Zadnja osovina i aupuh nisu mogli dalje, ni bolje, ovo ko da je Ducati pravio, vrh. Sve u svemu + od mene za ovu interesantnu mesavinu svega i svacega.
4 wheels move the body, 2 whells move the soul... enjoy

bigbad86

Stvarno malo lici na suzanu... Al nije da nije lep, danas ionako svi od svakog kradu. Najbolje mi bilo kad imas ili kockasti far ili dva okrugla i cao zdravo...

nash


bigbad86

Nemam pojma, jel ti to malo?

UFF

jeste
uporedi sta su iz 600ccm izvacili ranije i to je traaaajalo a sta izvalce danas iz 649ccm pa ce ti biti jasno

a agregati i tehnologija izrade je navodno napredovala??

Slaninar

Citat: UFF poslato 09 Novembar, 2013, 02:24
jeste
uporedi sta su iz 600ccm izvacili ranije i to je traaaajalo a sta izvalce danas iz 649ccm pa ce ti biti jasno

a agregati i tehnologija izrade je navodno napredovala??

Tvrdim da je poslednji dobar motor napravljen pre 2004, kada je uveden stro¾iji zakon o emisiji ¹tetnih gasova u EU. Od 2004. motori imaju filtere, pregrade - proklete èepove od vi¹e kila u auspuhu. Plus zajebancija sa sistemom ubrizgavanja da ¹to manje "zagaðuje" na ler gasu. Plus ¹to su se kapitalisti usavr¹ili -sad sve prave da se samo od sebe kvari posle isteka garantnog roka, sve prave tako da tra¾i skuplje i redovnije odr¾avanje.

Svi ti novi motori i kola sve vi¹e lièe na plastièna kineska govna. Kao i sve ostalo ¹to se proizvodi.


Evo ovo su motori:







A ovo... naðite auspuh na slici.  :)

montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

DebeliZmaj

auspuh mu dodje ovo ispod zadnje viljuske ? ... lele ..
Sloboda je pravo da se
ljudima kaze ono sto oni
ne zele da cuju.

George Orwell

nash

Citat: bigbad86 poslato 08 Novembar, 2013, 20:55
Nemam pojma, jel ti to malo?

meni licno nije, ja sam bio zadovoljan i sa 61KS na XJ600... ali napraviti motor u 21veku od 650ccm i 87KS je bezveze
Citat: UFF poslato 09 Novembar, 2013, 02:24
jeste
uporedi sta su iz 600ccm izvacili ranije i to je traaaajalo a sta izvalce danas iz 649ccm pa ce ti biti jasno

a agregati i tehnologija izrade je navodno napredovala??
[thumb_up] [thumb_up] [thumb_up] potpuno se slazem sa ovim

bigbad86

Ma mogu oni sigurno i 150 da izvuku iz 650 kubika. mada sto manje konja na sto vise kubika, duze ce da traje ;) A ovo za izduvne sisteme ne znam sta se svi izmotavaju koji kurac. Ili oval ili krug. Ili pored viljuske ili pod rep. Jodu govna ko moja baba ratluk.

mitri

Citat: nash poslato 08 Novembar, 2013, 20:50
ali zasto 87KS?  [ludak]

Zato ¹to u ponudi veæ imaju motor za one kojima treba 120ks iz 600ccm - CBR600RR .

CBR650F je namenjen malo drugaèijoj ciljnoj grupi potencijalnih kupaca ...


K0le

Èekaj, dodali su 50ccm i zaturili 25ks ??  [dunce]
'Du¾e æe da traje' ne pije vode.. Veæina nas je bar jednom posvedoèila onome ¹to se radilo (i radi) f2 f3 i f4 generacijama, kroz kakve patnje i krljanja  ti motori prolaze a i dalje idu i idu..
Niko i ne tra¾i tih 120ks (mada bi bilo po¾eljno :D) , ali ako su prethodne imale 100, zar nije logièno da noviji 'napredniji' modeli treba bar da zadr¾e snagu prethodnih (ili da dobiju veæu) uz pobolj¹anje voznih karakteristika i izgleda ..
Ne shvatam èemu su ga u¹trojili toliko.. jedino ako nije neka caka sa aftermarket delovima za 'poveæanje' snage  [neampojma]

nash

Citat: mitri poslato 09 Novembar, 2013, 20:50
Citat: nash poslato 08 Novembar, 2013, 20:50
ali zasto 87KS?  [ludak]

Zato ¹to u ponudi veæ imaju motor za one kojima treba 120ks iz 600ccm - CBR600RR .

CBR650F je namenjen malo drugaèijoj ciljnoj grupi potencijalnih kupaca ...



gledajuci snagu ranijih modela CBR F  nema nikakve logike...  ne poredi F i RR, nije isto... kad sam napisao "zasto 87KS?" nisam mislio da su trebali da izbace 120+KS iz tog agregata... s obzirom da je 21vek i tehnologija mnogo napredovala, mogli su izbaciti agregat bar iste snage kao i prethodnici... ovako je nekako razocaravajuce  [neampojma]

srbac

#14
87 ks nije malo, toliko ima TDM900, BMW F800gs, itd. Verovatno da ce trositi 4 litre... i kostati 6000e

bigbad86

Nekako po meni za F model mozda nije bitna maksimalna snaga nego na kojim obrtajima je ima? Mozda posto je to F je ima na dosta nizim obrtajima nego RR? Ili ima dosta obrtnog momenta?

mitri

@nash

Ama kapiram ja tvoju logiku ... ali ja sam samo odgovorio na tvoje pitanje "zasto 87KS?"

Evo o èemu govorim - pogledaj ovaj klip sa prezentacije ''novog'' VFR-a, pa obrati pa¾nju na deo na kraju klipa kad na ekranu izlaze podaci ... koji je prvi podatak koji se pojavi?

World Premiere | Honda VFR800 2014 - Presentation@EICMA 2013

E zato je moj odgovor sadr¾ao pojam ''ciljna grupa'' ... Honda ne bi bila najveæi proizvoðaè motocikala kad se ne bi ozbiljno bavila istra¾ivanjem tr¾i¹ta.

Tako da njih ne brine to ¹to smo ti ili ja mo¾da razoèarani karakteristikama ovog modela, jer su oni veæ izraèunali koliko mogu da prodaju ovih CBR650F sa ba¹ takvim karakteristikama ... i zato su ga i napravili sa ba¹ tih 87ks ... i eto odgovora na tvoje pitanje - "zasto 87KS?"    ;)

pit

Citat: srbac poslato 09 Novembar, 2013, 22:15
87 ks nije malo, toliko ima TDM900, BMW F800gs, itd. Verovatno da ce trositi 4 litre... i kostati 6000e


             Ne mozes da poredis 2 i 4 cilindra po pitanju snage....86-7 kolko imaju TDM i fosamsto se isporucuje na dosta nizim opbrtajima nego kod  cbr 650 f.

nash

@mitri
[thumb_up] za objasnjenje, shvatam i to... samo mi je ne logicno  [neampojma]

mozda je ova nova 650F redizajnirani Hurricane  ;D

srbac

Citat: pit poslato 10 Novembar, 2013, 00:21
Citat: srbac poslato 09 Novembar, 2013, 22:15
87 ks nije malo, toliko ima TDM900, BMW F800gs, itd. Verovatno da ce trositi 4 litre... i kostati 6000e


             Ne mozes da poredis 2 i 4 cilindra po pitanju snage....86-7 kolko imaju TDM i fosamsto se isporucuje na dosta nizim opbrtajima nego kod  cbr 650 f.




Naravno da to nije isto, mada DVA cilindra od 850  parira 600 sa cetiri .
Imao sam TDMa 3vd dve sezone , u pocetku je zestok a posle gubi dah kao i SV....
Meni se dopada ova Honda...