Glavni meni

lambda sonda 1000rr 05

Započeo ¹omik3, 29 Oktobar, 2013, 11:01

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

¹omik3

E ovako, interesuje me kako da onemogucim, iskljucim greske lambda sonde?
Na motor je stavljen Akrapovic i od tada svetli lampica za ulje, mislim da je sonda skinuta sa motora i da zbog toga prijavljuje gresku!
Kako da napravim neki simulator za labda sondu ?
Koliko ja znam kod nekih motora se to resava obicnim otpornikom, a kod nekih mora komplikovaniji elektronski sklop.

znaci potreban mi je labda emulator
Rekla je : Motor ili ja ?
– ©teta, ba¹ sam je voleo

rboban

Lambda sonda ima veze sa lampicom za ulje?
Ride It Like You Stole It

¹omik3

ima ima :D Ista je lampica a na kompuz prijavljuje gresku :D mada pitanje je kako da napravim lambda sonda emulator :_? Naasao sam da treba samo otpornik od 300oma da se stvai, jer ima neko ko je vec radio ovo?
Rekla je : Motor ili ja ?
– ©teta, ba¹ sam je voleo

ЯЭВОЛУТИОН

lambda sonda na tvo motoru je aktivna...dakle imas tri zice....otpornik od 300 oma ce da radi posao, ali ja bi se poigrao sa 250 i 350 oma....nije skupo zezanje a bez sonde u auspuhu tesko ces odrediti koliki ti otpornik treba....lambda sonda menja otpor u zavisnosti od temparature izduvnih gasova (vise o2 veca temparatura) tako da ne radi isto na svako motoru uvek, jer postoje jos neki kopenzatori smese, IAT. IAP i jos na nekim motorima jos neki....posto je honda u pitanju u pitanju je PGM FI te je uticaj kompenzatora jaci....razlika u snazi ako omasis otpor je vise nego osetna.
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

¹omik3

Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 29 Oktobar, 2013, 12:03
lambda sonda na tvo motoru je aktivna...dakle imas tri zice....otpornik od 300 oma ce da radi posao, ali ja bi se poigrao sa 250 i 350 oma....nije skupo zezanje a bez sonde u auspuhu tesko ces odrediti koliki ti otpornik treba....lambda sonda menja otpor u zavisnosti od temparature izduvnih gasova (vise o2 veca temparatura) tako da ne radi isto na svako motoru uvek, jer postoje jos neki kopenzatori smese, IAT. IAP i jos na nekim motorima jos neki....posto je honda u pitanju u pitanju je PGM FI te je uticaj kompenzatora jaci....razlika u snazi ako omasis otpor je vise nego osetna.
hVALA... To znaci da ni sada nije kako treba, jer u ovom Akrapovicu nema lambda sonde sto znaci da on uvek radi u istom rezimu (sa istim otporonikom) tj bez ikakvog otpornika jer nema labda sondu, sto bi trebalo da znaci kada stavim otpornik od 300oma, nista necu izgubiti mogu samo da dobijem manju potrosnju i vecu snagu? Jel da?
Na koje 2 zice se vezuje taj otpornik ukoliko stavljam od 300oma? i kako da stavim te otpornike od 250 i 350?
Rekla je : Motor ili ja ?
– ©teta, ba¹ sam je voleo

ЯЭВОЛУТИОН

cim se otkaci lambda sonda pgm registruje kao da je crkla i prelazi u rezim srednje vrednosti....trenutno vozis dobru smesu dole a siromasniju gore....stavljanjem 300 oma otpornika dobices blago bogatiju smesu dole a gore kako treba...dakle potrosnja ce ti biti povecana u onosu na ranije ali ce biti manja nego sada....trenutno imas u 2/3 gasa gde motor ne vuce kao treba pa trosis vise goriva..a pri tome trebalo bi otor da ti malo dize temparaturu...mada sad nije paklena vrucina.
jedna ti je zica masa...jedna plus a jedna otpor....moraces da vidis koja je koja zica u manualu i da vidis kako pgm cita signal i sgde stavljas otpornik...ima sigurno negde na youtube..
VFR800 O2 sensor eliminator behaviour and O2 sensor test

dakle simuliras vezu sa grejacem senzora....izmeri senzor i tamo gde dobijes otpor te dve zive prevezi....na jednoj zici ne bi smeo da imas nista...to je izlaz iz senzora ta te ne zanima....dakle spajas plus sa kontakta ...otpor...ka masi.....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

UFF

rev jel lambda sonda meri samo temperaturu ili jos nesto tipa co2 ?
i ako na motoru vec postoji lambda sonda tj mesto za nju posle zamene fabrickog za aftermarket izduv da li uopste ima potrebe za power commanderom ili ucitavanjem druge mape pod uslovom da nismo menjali celu granu i ne idemo na trke?
mislim ako sama sonda regulise ler gas i kolicinu goriva cemu onda "mapiranje" za akrapa ili neki drugi top kod pojedinih motora?

¹omik3

Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 29 Oktobar, 2013, 12:58
cim se otkaci lambda sonda pgm registruje kao da je crkla i prelazi u rezim srednje vrednosti....trenutno vozis dobru smesu dole a siromasniju gore....stavljanjem 300 oma otpornika dobices blago bogatiju smesu dole a gore kako treba...dakle potrosnja ce ti biti povecana u onosu na ranije ali ce biti manja nego sada....trenutno imas u 2/3 gasa gde motor ne vuce kao treba pa trosis vise goriva..a pri tome trebalo bi otor da ti malo dize temparaturu...mada sad nije paklena vrucina.
jedna ti je zica masa...jedna plus a jedna otpor....moraces da vidis koja je koja zica u manualu i da vidis kako pgm cita signal i sgde stavljas otpornik...ima sigurno negde na youtube..
VFR800 O2 sensor eliminator behaviour and O2 sensor test



Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 29 Oktobar, 2013, 12:58
cim se otkaci lambda sonda pgm registruje kao da je crkla i prelazi u rezim srednje vrednosti....trenutno vozis dobru smesu dole a siromasniju gore....stavljanjem 300 oma otpornika dobices blago bogatiju smesu dole a gore kako treba...dakle potrosnja ce ti biti povecana u onosu na ranije ali ce biti manja nego sada....trenutno imas u 2/3 gasa gde motor ne vuce kao treba pa trosis vise goriva..a pri tome trebalo bi otor da ti malo dize temparaturu...mada sad nije paklena vrucina.
jedna ti je zica masa...jedna plus a jedna otpor....moraces da vidis koja je koja zica u manualu i da vidis kako pgm cita signal i sgde stavljas otpornik...ima sigurno negde na youtube..
VFR800 O2 sensor eliminator behaviour and O2 sensor test

dakle simuliras vezu sa grejacem senzora....izmeri senzor i tamo gde dobijes otpor te dve zive prevezi....na jednoj zici ne bi smeo da imas nista...to je izlaz iz senzora ta te ne zanima....dakle spajas plus sa kontakta ...otpor...ka masi.....

dakle simuliras vezu sa grejacem senzora....izmeri senzor i tamo gde dobijes otpor te dve zive prevezi....na jednoj zici ne bi smeo da imas nista...to je izlaz iz senzora ta te ne zanima....dakle spajas plus sa kontakta ...otpor...ka masi.....

Hvala puno :D
Motor sam tako i uzeo, tako da je onda moguce da je vec stavljen otpornik, jer motor super ide! Sto se tice lambda sonde- ja mislim da je ni nemam da je razdzekana i skinuta. Pogledacu pa javljam :D
Rekla je : Motor ili ja ?
– ©teta, ba¹ sam je voleo

ЯЭВОЛУТИОН

Citat: UFF poslato 29 Oktobar, 2013, 13:09
rev jel lambda sonda meri samo temperaturu ili jos nesto tipa co2 ?
i ako na motoru vec postoji lambda sonda tj mesto za nju posle zamene fabrickog za aftermarket izduv da li uopste ima potrebe za power commanderom ili ucitavanjem druge mape pod uslovom da nismo menjali celu granu i ne idemo na trke?
mislim ako sama sonda regulise ler gas i kolicinu goriva cemu onda "mapiranje" za akrapa ili neki drugi top kod pojedinih motora?
meri samo temparaturu izduvnih gsova i na osnovu nje salje impuls UCU da pojaca ili smanji gorivo...treba joj oko minut do dva da se zagreje, mada ima grejac u sebi, inace bi joj trebala vecnost....temparaturu izduvnih gasova dize kiseonik, kakle veca temparaturura siromasna smesa, i onda ECU to kompenzuje.....kad se stavi protocni auspuh umesto seriskoj ubrzava se protok gasova te se spusta temparatura, automatski sonda  cita da imas visak goriva....zato se ukida lambda sonda.

@Shomik
samo se na dino testu moze izmeriti da li motor dobro ide ili ne...ti nisi kompetentan...subjkektivni osecaj je cudo.
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

CBRR1

@celavi

Ja da se pitam al se ne pitam stavio bi tvoj nick u jarko crvenu boju da se zna da si doktor nauka za sve sto se tice oko motora,alal ti kurac jbte nekada citam postove koji me kurcu ne zanimaju ali ih citam jer sam impresioniran tvojim znanjem,svaka ti cast jbte !!!

ЯЭВОЛУТИОН

Citat: CBRR1 poslato 29 Oktobar, 2013, 21:23
@celavi

Ja da se pitam al se ne pitam stavio bi tvoj nick u jarko crvenu boju da se zna da si doktor nauka za sve sto se tice oko motora,alal ti kurac jbte nekada citam postove koji me kurcu ne zanimaju ali ih citam jer sam impresioniran tvojim znanjem,svaka ti cast jbte !!!
Pazi, ovo je princip rada savremenih SUS motora....dakle ne spada u elekroniku, vec u mehaniku.....kad bi znali sta sve moze da se skine sa motora a da on idalje radi bili biste zaprepasceni....glupavi ECU tazi vrednosti od-do, i dogod je izmedju toga on radi.....gomila senzora su kompenzacioni, odnosno regulisu smesu radi ekologije i realno smanjuju gorivo...odnosno snagu radi postovanja ekoloskih normi.....eeeee kad su bila vremena kada nije bilo ogranicenja buke i izduvnih gasova na motorima....karburatori sipaju gorivo, a ono samo prsti na auspuh....dere se motor ko avion....
The bark of a famous MV Agusta 500/4
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Uncle Bob

Meðu nama dok je bloka motora i x broja cilindara skroz nebitno dal je karburator ili Injection to æe funkcionisati a za neobave¹tene motor na autu radi i bez oba sistema dovoljna je samo odgovarajuæa distribucija goriva,naravno neumanjujem znanje Reva veæ skroz podr¾avam i navijam za njegovu volju da objasni manje upuæenim iskreno ja ne bih imao toliko snage da tra¾im pa prenesem. A on zna da nisam sujetan. [klanjam_se]
VITA EST MILITIA SUPER TERRAM

UFF

Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 29 Oktobar, 2013, 17:58
Citat: UFF poslato 29 Oktobar, 2013, 13:09
rev jel lambda sonda meri samo temperaturu ili jos nesto tipa co2 ?
i ako na motoru vec postoji lambda sonda tj mesto za nju posle zamene fabrickog za aftermarket izduv da li uopste ima potrebe za power commanderom ili ucitavanjem druge mape pod uslovom da nismo menjali celu granu i ne idemo na trke?
mislim ako sama sonda regulise ler gas i kolicinu goriva cemu onda "mapiranje" za akrapa ili neki drugi top kod pojedinih motora?
meri samo temparaturu izduvnih gsova i na osnovu nje salje impuls UCU da pojaca ili smanji gorivo...treba joj oko minut do dva da se zagreje, mada ima grejac u sebi, inace bi joj trebala vecnost....temparaturu izduvnih gasova dize kiseonik, kakle veca temparaturura siromasna smesa, i onda ECU to kompenzuje.....kad se stavi protocni auspuh umesto seriskoj ubrzava se protok gasova te se spusta temparatura, automatski sonda  cita da imas visak goriva....zato se ukida lambda sonda.

cemu onda sluzi mapiranje?

i jel to znaci da sam ja mogao opusteno da izbacim lambda sondu i sa cb-a i cbr-a?
na oba sam skinuio serijski auspuh i stavio protocni ali su oba dosla sa granom koja je imala navoj za sondu

Uncle Bob

Citat: UFF poslato 30 Oktobar, 2013, 19:47
Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 29 Oktobar, 2013, 17:58
Citat: UFF poslato 29 Oktobar, 2013, 13:09
rev jel lambda sonda meri samo temperaturu ili jos nesto tipa co2 ?
i ako na motoru vec postoji lambda sonda tj mesto za nju posle zamene fabrickog za aftermarket izduv da li uopste ima potrebe za power commanderom ili ucitavanjem druge mape pod uslovom da nismo menjali celu granu i ne idemo na trke?
mislim ako sama sonda regulise ler gas i kolicinu goriva cemu onda "mapiranje" za akrapa ili neki drugi top kod pojedinih motora?
meri samo temparaturu izduvnih gsova i na osnovu nje salje impuls UCU da pojaca ili smanji gorivo...treba joj oko minut do dva da se zagreje, mada ima grejac u sebi, inace bi joj trebala vecnost....temparaturu izduvnih gasova dize kiseonik, kakle veca temparaturura siromasna smesa, i onda ECU to kompenzuje.....kad se stavi protocni auspuh umesto seriskoj ubrzava se protok gasova te se spusta temparatura, automatski sonda  cita da imas visak goriva....zato se ukida lambda sonda.

cemu onda sluzi mapiranje?

i jel to znaci da sam ja mogao opusteno da izbacim lambda sondu i sa cb-a i cbr-a?
na oba sam skinuio serijski auspuh i stavio protocni ali su oba dosla sa granom koja je imala navoj za sondu
Bar ja dok Revo neodgovori koliko znam slu¾i da iz agregata izvuèe¹ najbolje performanse a koje ne utièu na vek istog u smislu snage,performansi i naravno potro¹nje a sve u zahtevima ekologije.
VITA EST MILITIA SUPER TERRAM

ЯЭВОЛУТИОН

Mapiranje sluzi da napravi bolje performanse na ustrb ekoliogije.....dok imas lambda sondu ona trazi idealan odnos za ekologiju a ne za performanse....kako da pojasnim...ako je izometrijski odnos 7:1 (otprilike) vazduh : gorivo.....ekologija ga drzi negde ispod toga, kad ukines ekologiju idealno je da bude mrvicu iznad toga.....mapiranje se vrsi i da motor ima maksimalnu snagu tamo gde ti hoces...da li ti treba nisko (potrebna zamena bregastih) ili visoko (potrebno pomeranje bregastih......ne moze svuda da bude dobro....moras negde da izgubis.....inace price sa dobijanjem xx konja na auspuh i power komander su price za malu decu...bez prave bregaste je to sve kurac....a sa pravom bregastom ide bolje drasticno.
@ Unclebob
ubrizgavanje na motorima i kolima imaju malo toga zajednickog, jer se kod kola sve zavrsava na recimo 7.500 a na motoru pocinje od 10.000.....pa samim tim recimo da bi imalo nesto zajednico sa trkackim kolima.
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Uncle Bob

Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 30 Oktobar, 2013, 23:26
Mapiranje sluzi da napravi bolje performanse na ustrb ekoliogije.....dok imas lambda sondu ona trazi idealan odnos za ekologiju a ne za performanse....kako da pojasnim...ako je izometrijski odnos 7:1 (otprilike) vazduh : gorivo.....ekologija ga drzi negde ispod toga, kad ukines ekologiju idealno je da bude mrvicu iznad toga.....mapiranje se vrsi i da motor ima maksimalnu snagu tamo gde ti hoces...da li ti treba nisko (potrebna zamena bregastih) ili visoko (potrebno pomeranje bregastih......ne moze svuda da bude dobro....moras negde da izgubis.....inace price sa dobijanjem xx konja na auspuh i power komander su price za malu decu...bez prave bregaste je to sve kurac....a sa pravom bregastom ide bolje drasticno.
@ Unclebob
ubrizgavanje na motorima i kolima imaju malo toga zajednickog, jer se kod kola sve zavrsava na recimo 7.500 a na motoru pocinje od 10.000.....pa samim tim recimo da bi imalo nesto zajednico sa trkackim kolima.
okey hvala na sugestiji prihvatam nego nisam hteo da ¹irim prièu. [thumb_up]
VITA EST MILITIA SUPER TERRAM

UFF

moj motor ide za sve pare a na 10k je usao u blokadu

krsta63

Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 29 Oktobar, 2013, 21:40

....karburatori sipaju gorivo, a ono samo prsti na auspuh....dere se motor ko avion....

[/quote]


Gvozden

#18
...A mene ne zovete kad jebete....
NEgo cepate u krug sami.... :(

A jel stvarno moze da se aprilija mapira sa Gameboy-em...to mi rece ortak iz italije vozi 1000 i kao moze sve iz te serije.. malo mi to bilo kao lovacka pasteta....al da ga ne uvredim!?
edit: mogu skuteri....jbt kakav lazov..hehhee

krsta63

#19
http://youtu.be/HKf73yoBD58?t=43m28s
:D
Bem li ga, mozda nije potrebna mnogo jaka podrska ali gameboy  [zvizdi] cis to sumljam, cis to sumljam