Glavni meni

BMW R 1200 RT (2014) , Water Cooling

Započeo CADILLAC, 24 Oktobar, 2013, 11:53

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

CADILLAC


65% hlaðenje vazduhom ,35% hlaðenje vodom...125 ks...

BMW BoxerClub Pancevo 666

Major

Posto nisam bas skapirao poentu.. ovo mi jedino palo na pamet ;D


goranvojska


Jefta

Па да имамо тему где можемо да пишемо о водено хлађеном РТ-у. Само још да се појави тј. да га представи БМВ.

UFF

pa zar nije to isti agregat kao u novog gs-a sto ide?

goranvojska


Hohštapler

Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

pit



       Ok lep je turer ...ali prewise plastike ...jedan pad sa copawe nije bez soma ewra...malo ozbiljniji pad ne werujem da bi proso bez 3-4000 e.

Jefta

Нема штете када падне са ћопе. Ако заштитиш главу мотора наслони се на боксер агрегат, и ништа друго не додирује земљу. Сада ти можеш да ставиш додатну заштиту да му баш ништа не буде!

Wunderlich Engine Protection Bar Set R1200RT 8160735-736

Jefta

http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.com/com/en/bike/tour/2013/r1200rt/r1200rt_overview.html

Predstavljen novi RT, samo ja nisam primetio da je bila neka bucna mediska kampanja, niti prezentacija za novinare na Youtubu...

Izgleda ODLICNO !!










UFF

jefto brate moj bez omalovazavanja ili bilo kakve uvrede aj sad ti meni iskreno da kazes KOJI CE TI KURAC TOOOOOOLKIIIII MOTOR ?????

Jefta

Ја ВОЛИМ велике моторе :)

Нисам рекао да ћу да га купим, већ сам само поделио слике са вама о новом РТ-у који се појавио. Овде сигурно има људи које занима овај мотор, чак и они који га не би узели никад, желе да сазнају када се нека нова машина представи, било да је ФЈР, Голдвинг, Пан европа, КТМ1290 или било који други мотор па био то и аутобус.

Уфее брате мој, али шта ће ти нејкед од 100+ коња који не пружа никакву заштиту од ветра и на којем када год идеш брже од 120 мораш да се држиш за голи живот да те не би ветар скинуо са мотора???

А зашто бих купио рт-а? Па исти разлог зашто бих узео ФЈР-а. Лепо када кренем на пут да уживам у вожњи и удобности, стабилности мотора код јаких ветрова, да када претичем камион да ми се мотор ни не затресе, да подигнем визир ако не желим да ми дува, да возим мотор растерећено, да пређем 500км у цугу и да сиђем са мотора ни мало уморан, да могу да натоварим себе, снежу, пртљаг и да мотор не осети додатну тежину, да не морам да сипам гориво на сваких 200км или да чим пређем 150 уместо да уживам у пределима ја јурим пумпу... Има ту још гомила разлога зашто бих возио аутобус. Када будем путовао европом желим да путујем као човек, а не да се ломим на било чему мањем од аутобуса :)

МАСА ЈЕ МАМА!!!





UFF

Citat: Jefta poslato 06 Novembar, 2013, 02:27
Уфее брате мој, али шта ће ти нејкед од 100+ коња који не пружа никакву заштиту од ветра и на којем када год идеш брже од 120 мораш да се држиш за голи живот да те не би ветар скинуо са мотора???

bratre moj mili ja tebe razumem potpuno
i nemoj da mislis da te od tvoje zelje odgovaram, bicu srecan kao i ti kad budes kupio goldwinga ali vidis da se nasa razmisljanja i shvatanja se razlikuju
ako ti smeta vetar i hoces da predjes milion km u cugu da ne stanes na pumpu ili da se ne umoris onda kupis AUTOMOBIL I TO KARAVAN :) - motor jednostavo nije za tebe (on treba da predstavlja slobodu, lakocu pokreta, agilnost...)
jer za mene motor koji ima 300kila i koji nece da me slusa vec treba da se borim sa njim, koji ne mogu sam da podignem kad padne (a to se desava priznaces) NIJE motor

a sto se tice toga brzine od 120 i da se drzim da ne spadnem... koliko se secam kad smo se vozili zajedno dal za zrenjanin bem li ga obisao sam te na cbr-u pri konstantnih 200kmh STOJECI (ne radi se o tome ko je koga obisao, glupost, vec sam hteo da ti pokazem da i na 200kmh mogu da STOJIM na motoru pa zasto bi mi onda bio problem da zalegnem na 150-170kmh jer sve preko toga nije putna brzina?)

con3

Citat: Jefta poslato 06 Novembar, 2013, 02:27
Ја ВОЛИМ велике моторе :)

Нисам рекао да ћу да га купим, већ сам само поделио слике са вама о новом РТ-у који се појавио. Овде сигурно има људи које занима овај мотор, чак и они који га не би узели никад, желе да сазнају када се нека нова машина представи, било да је ФЈР, Голдвинг, Пан европа, КТМ1290 или било који други мотор па био то и аутобус.

Уфее брате мој, али шта ће ти нејкед од 100+ коња који не пружа никакву заштиту од ветра и на којем када год идеш брже од 120 мораш да се држиш за голи живот да те не би ветар скинуо са мотора???

А зашто бих купио рт-а? Па исти разлог зашто бих узео ФЈР-а. Лепо када кренем на пут да уживам у вожњи и удобности, стабилности мотора код јаких ветрова, да када претичем камион да ми се мотор ни не затресе, да подигнем визир ако не желим да ми дува, да возим мотор растерећено, да пређем 500км у цугу и да сиђем са мотора ни мало уморан, да могу да натоварим себе, снежу, пртљаг и да мотор не осети додатну тежину, да не морам да сипам гориво на сваких 200км или да чим пређем 150 уместо да уживам у пределима ја јурим пумпу... Има ту још гомила разлога зашто бих возио аутобус. Када будем путовао европом желим да путујем као човек, а не да се ломим на било чему мањем од аутобуса :)

МАСА ЈЕ МАМА!!!





http://img53.imageshack.us/img53/2984/bruce20leebu6.jpg

Jefta

Citat: UFF poslato 06 Novembar, 2013, 02:34
bratre moj mili ja tebe razumem potpuno
i nemoj da mislis da te od tvoje zelje odgovaram, bicu srecan kao i ti kad budes kupio goldwinga ali vidis da se nasa razmisljanja i shvatanja se razlikuju
ako ti smeta vetar i hoces da predjes milion km u cugu da ne stanes na pumpu ili da se ne umoris onda kupis AUTOMOBIL I TO KARAVAN :) - motor jednostavo nije za tebe (on treba da predstavlja slobodu, lakocu pokreta, agilnost...)
jer za mene motor koji ima 300kila i koji nece da me slusa vec treba da se borim sa njim, koji ne mogu sam da podignem kad padne (a to se desava priznaces) NIJE motor

a sto se tice toga brzine od 120 i da se drzim da ne spadnem... koliko se secam kad smo se vozili zajedno dal za zrenjanin bem li ga obisao sam te na cbr-u pri konstantnih 200kmh STOJECI (ne radi se o tome ko je koga obisao, glupost, vec sam hteo da ti pokazem da i na 200kmh mogu da STOJIM na motoru pa zasto bi mi onda bio problem da zalegnem na 150-170kmh jer sve preko toga nije putna brzina?)

Karavan cu da uzmem kada budem imao decu, treba sve to popakovati, a Sneza mi je najavila Bar troje :) Sve je stvar percepcije i nacina na koji dozivljavamo motore. Neko vili autobuse, neko kros, neko sm, neko eR.
Mozes da postavis istu poredbu i u automobilskom svetu. Putujes u BMW 530 i u recimo Lotusu. Jedan je ladja, a drugi je zvrk, oba ce da te dovedu na cilj samo pitanje je kako. Ako zelis da izadjes iz kola znojav i umoran i srecan onda vozis lotus. Ako zelis da stignes odmoran i sa uzivanjem isto sa osmehom na licu vozis bmw (moze i karavan).  Zato volim takve motore. Isto pruzaju osecaj slobode kao i svaki drugi motor, samo udobnije.

Major


pit

Uffe a jel ti mislis da ces bolje da se provedes sa tvojim motorom na proputovanju od par hiljada km nego neko sa fjr ili lt ili bilo kojim drugom motrom tog tipa....jer ako tako mislis onda si 100% u krivu i svako dalje ubedjivanje sa tvoje strane znacice da si nepopravljivi kontras i nista vise.
    Jedno je kad se ubedjujemo o performansam slicnih motora a sasvim drugo je mesati zabe i babe kako ti pokusavas...jer da si doziveo kisu sa putnim motorom vido bi u cemu je razlika....da ne pominjem konstantno udaranje vetra na nakedu tj direkt u grudi .

UFF

kome smeta vetar taj ne treba da vozi motor :)

a videcemo gde ce sve jefta da putuje sa fjr-om kad ga bude kupio
i koliko ce da vozi po lokalu beograd- avala i vikendice po srbiji za druzenje i rostiljanje a koliko ce cesto ici na te puteve od par hiljada km
i najbolji motor za put je najgora kupovina ako ga za putovanja ne koristis tj ako promasis njegovu namenu

a za ono hocu da se vozim 500km u cugu da ne stajem da sipam gorivo to moze da napise samo neko ko to nije uradio jer ces da stanes da pisas bar
a kad si vec stao onda mozes i da sipas gorivo, jer ces hteti nesto i da pojedes/popijes tako da je taj argument  [thumb_down]

odvezao sam ja beograd-venecija 800km za dan ali sam ipak morao da stanem na svakih 200km da pisam i da se prosetam, ne zato sto su mi utrnule noge vec sto sam hteo da zaspim na motoru pa da se malo razmrdam i popijem neki red bull ili guaranu da ne izginem kasnije

lawyer

Mislim da se ne treba raspravljati oko liènih preferencija. Svako od nas kupuje motor kakav mu treba. Eto, ja sam kupio VFR 800, jedino zato ¹to ¾elim da putujem sa devojkom, pa mi je FZ6 mali. Daleko od toga da ne bismo mogli da putujemo Fazerom, ali ipak je lep¹e kad se ne rve¹ sa motorom kad ima¹ saputnika. Da ne bi opet neko pisao da se ne rve na sliènom motoru, ja imam 110kg, devojka 65, dodajte 20kg prtljaga i dovoljno prelazite maksimalnu nosivost Fazera.

Kad se pitam ¹ta bih sledeæe kupio, razmi¹ljam mo¾da ba¹ o ovom RT-u ili mo¾da VFR 1200. Èekam do tad da vidim kakva su iskustva onih koji voze ove ma¹ine.

Za kraj mogu da ka¾em da nikad ne bih kupio GS-a, ali da li to znaèi da je GS lo¹ motor? Ne, daleko od toga. To samo znaèi da nemam pojma ¹ta bih radio na njemu, osim ¹to bih ga glancao i vozikao se naokolo. Skup hobi za nekog ko voli asfalt, zar ne?

Jefta

Uffe vozicu ga od mad maxa do optimista u krug i gde god da se pojavim ima da se okrecu glave :) nesto slicno sto kanarinac radi samo na vecem motoru :)