Glavni meni

Ljubitelji Kineskih motora

Započeo Hohštapler, 19 Oktobar, 2013, 18:23

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

ЯЭВОЛУТИОН

ajde da stavimo tacku...to...ne vredi te pare i kad ej bilo novo....a trenutno na trzistu plafon 500 evra....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

nesic1

Ja se za 500 evra navozah za sve pare, najduze putovanje mi je bilo na bajk rok misiju kosovo, izvozao bez problema, pun rezervoar, tamo-vamo i ostalo za po gradu, jes da sam bio najslabiji po kubikazi ali mislim da nisam usporavao grupu sa kojom sam isao, hteo da ga prodam ali nisam mogao ni 500e da uzmem, sad mogu jos manje, tako da ce kod mene da dzedzi dok ga ne sahranim

E da poteosnja mi je, srebrno jezero - jagodina, autoputem pun gas, do crvenog 2.2L, po gradu obori na 2.1L :P

Hohštapler

Citat: makinjo poslato 23 Januar, 2016, 23:52
Nisam nikada vozio kineza  duze od "kroz ulicu ".
Ali meni te price da motor od 200-250cc ne moze da predje 3l prosto zvuce neverovatno :)
Ne kazem da lazete momci ali eto morao sam to da podelim sa vama. Sprint maxx od 50 cc mi je trosio i do 4 litre :)
sine,  moj je bio 125cc,  aj negde da uzajmimo jedan isti, pa ga ti vozaj par dana, da vidim dal æe ti preæi 3L.
PS. Ako se seæa¹ kad smo proletos putovali, meni je CB tro¹io od 4.2.-4.7... mislim,  bio si na pumpi kad smo plaæali i raèunali. I zna¹ kako vozim, nisam McGuinness ali ni ne vuèem se.
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

lord_oblivion

Citat: Ho¹tapler poslato 23 Januar, 2016, 17:03
, èim motor dostigne skoro pribli¾an kvalitet japanca i cena bude ta.
U èemu je onda problem?

Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 23 Januar, 2016, 17:23
Ja sam pitao jednog nemca sto je kupio BMW r1200 gs....odgovor je za mene bio neocekivan.
-servisna mreza.....kod svakog ovlascenog servsera za BMW vozila mozes servisirati motor ....
a BMW servisa ima svuda.
Po toj njegovoj logici, savr¹en motor je Honda CUB  :D

Citat: makinjo poslato 23 Januar, 2016, 23:52
Nisam nikada vozio kineza  duze od "kroz ulicu ".
Ali meni te price da motor od 200-250cc ne moze da predje 3l prosto zvuce neverovatno :)
Ne kazem da lazete momci ali eto morao sam to da podelim sa vama. Sprint maxx od 50 cc mi je trosio i do 4 litre :)
Ja trenutno vozim kineza 200cc i potro¹nja je 3L na otvorenom, 3.5 u gradu i 4 na te¾em off-u.

Citat: mali_zmaj poslato 23 Januar, 2016, 16:07
1. jeftini djelovi
2. mala potro¹nja
3. jeftini kao novi
4. jo¹ jeftinij kao polovni
5. odlièni poèetnièki prvi  motori


Taèno  :D

Citat: UFF poslato 23 Januar, 2016, 16:09
LJUBITELJ kineskih motora wtf?

pa to vozi nesko sto ga muka natera kako moze da bude ljubitelj?
Jo¹ taènije  ;D

Citat: El Jefe poslato 23 Januar, 2016, 16:45
http://s14.postimg.org/5lyhqjzgh/five_hundred.jpg
4400Е са свим даџбинама. Француска

Мото Маш или Шинерај

http://motorcycle.goobike.com/motorcycle/bike/honda__cb400ss/summary.html
Za pola cene polovnog originala, vrlo rado bih vozio ovog novog kineza !
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

makinjo

Citat: Ho¹tapler poslato 24 Januar, 2016, 01:44
Citat: makinjo poslato 23 Januar, 2016, 23:52
Nisam nikada vozio kineza  duze od "kroz ulicu ".
Ali meni te price da motor od 200-250cc ne moze da predje 3l prosto zvuce neverovatno :)
Ne kazem da lazete momci ali eto morao sam to da podelim sa vama. Sprint maxx od 50 cc mi je trosio i do 4 litre :)
sine,  moj je bio 125cc,  aj negde da uzajmimo jedan isti, pa ga ti vozaj par dana, da vidim dal æe ti preæi 3L.
PS. Ako se seæa¹ kad smo proletos putovali, meni je CB tro¹io od 4.2.-4.7... mislim,  bio si na pumpi kad smo plaæali i raèunali. I zna¹ kako vozim, nisam McGuinness ali ni ne vuèem se.
Ma secam se . Trosi ko upaljac bas me iznenadio.:) Nemam pojma uvek sam racunao ta mala govanca moras da teras u obrtaje da bi isli samim tim potrosnja je poveca :D
Odmah sam se ogradio da nisam duze vreme vozio nekog kineza te vrste da bi pricao iz licnog iskustva :)

bigbad86

Citat: nesic1 poslato 24 Januar, 2016, 01:17
Ja se za 500 evra navozah za sve pare, najduze putovanje mi je bilo na bajk rok misiju kosovo, izvozao bez problema, pun rezervoar, tamo-vamo i ostalo za po gradu, jes da sam bio najslabiji po kubikazi ali mislim da nisam usporavao grupu sa kojom sam isao,

Bogami cepao si ga ti dobro, sve bilo 110-115. Do tad sam mislio da je Keeway govnjiva kopija YBR ali sad cenim da uopste ne zaostaje kvalitetom. Evo jedna za tebe.


Glava Dole

Ja sam japanca 125cc prodao a kineza ostavio sebi kao drugi motor i ne planiram da ga prodajem... mislim da to dovoljno govori... sastavio ga od dva, onom drugom koji je prodat sam do duse sastavljao masinu a ovom mom nikad nista sem ventila(stelovanja) pipnuto nije, ma svecica odvrnuta, karb skinut, ma nistaa... za 3god najmanje a i vise, nisam siguran, i preko 8000km u mojim rukama... potrosnja nece preko 3l pa da ga jebes i to mogu da potpisem a u glavnom je i manja(ustrojili ga kinezi toliko da se ugasi ako mu sa lera naglo zavrnes pun, takav je svaki, ide oko 90 a uz malo srece i vetar u ledja i do 100, nista dakle impresivno, motor za do pijace al zato sipas iljadarku i zaboravis kad si posetio pumpu, ko da se vozis na vazduh... imao sam i novog 4t kineza(moj prvi motor), i cak je i on trosio vise od ovog speeda.
Niko svakako nije ljubitelj kineza, sto neko rece voze jer ih muka naterala, al za tako malo para dobri kinezi pruzaju mnogo... odnos ulozeno/dobijeno mislim da je mnogo veci nego kod japanca za one kojima je iskljucivo potreba :)

mali_zmaj

#27
Citat: bigbad86 poslato 24 Januar, 2016, 00:38
Zato i Supershadow koji je vozio zmaj ide 120 a Virago koji je napravio Supershadow ide 140. Kinezi stave manje dizne ovo ono i eto manje potrosnje. Al zato potapa cilindar u garanciji :P

potapao je cilindar zato sto su mazgovi koji su ga sastavljali nisu stavili karb u ispravan polozaj,ja sam imao crusera a kolega supershadowa,ista masina,samo sastavljana na drugom mjestu(moj sastavljan u nordstaru,kolegin u agromehanici),i on nije nikakvih problema imao..
kad samo karb stavili u istu poziciju kao i kod njega,nikad vise problema nije imao,palio je ko mina.

milose vjerovao ili ne, nije mogao da potrosi preko tri litre..,skuter od 50 ccm se pati dok te vuce,ovo te vuce bez problema...,a i taj skuter ako trosi 4 litre nesto nije dobro na njemu.. pa jebiga zephyr od 750 ccm trosi 4 do 4, 5 litara pri normalnoj voznji.
htjeo bih da se nadovezem na UFF ov zakljucak,iskreno ja sam ga kupio ne zato sto me muka natjerala,vec zao sto sam tek usao u moto svijet,i nista nisam znao..,B i H trziste je puno krseva i stvarno nisam htjeo da me neko zajebe. pa sam tako odlucio da je bolje da uzmem novog kineza nego da kupim macka u vreci.
danas vrlo dobro znam sta bih uzeo,al sad i mogu reci da imam nekog iskustva...,ali tada me svako mogao zajebat,pa sam tako otisao i kupio novo. unatoc tim pocetnickim problemima,naucio sam skolu i voznje i svega ostalog na tom malom kinezu..,i nemam zamjerki..,za prvi motocikl se dobro pokazao..
jin-jang

lord_oblivion

#28
Ma nije lo¹ kinez i za svaki naredni motor. Sve zavisi od ¾elja, apetita i dubine d¾epa.

Ja sam Quingqi 200 Cross kupio posle jedne Jawe TS koja mi je poslu¾ila za ulazak u svet na dva toèka i dve Honde. Osnovni razlog su bile pare, tj. manjak istih.
Kinez je bio u mint stanju, utegnut, vrlo malo vo¾en, maltene kao nov, registrovan pola godine i sa pristojnim koferom. Za iste pare sam mogao da kupim japansku ojebinu kojoj mora da se menjaju gume, ploèice, filter, ulje, lanac, lanèanici, registracija, sto kuraca i ne zna se kad æe u bliskoj buduænosti morati i da se otvara agregat.
A na kinezu sam samo promenio ulje i filter ukupne cene 800 din + prenos manje od 2000 + gorivo da ga dovezem u Bg manje od 4 litre  :D
Reg za kineza 200cc 2007 60E vs Honda 400cc 198x 110 evriæa, nije ¹ampion brzine al' ionako nikad ni ne teram preko 80-100. Za po gradu je vi¹e nego dovoljno startan i prohodniji za po trotoarima i slièno.
Potro¹nja taèno pola od mojih biv¹ih japanaca, u proseku.
Da ne pominjem da sam s njim stigao na neka mesta gde sam sa Hondama mogao samo da ma¹tam i pri tom nije ni osetio put.

Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

mali_zmaj

Citat: lord_oblivion poslato 24 Januar, 2016, 11:11
Ma nije lo¹ kinez i za svaki naredni motor. Sve zavisi od ¾elja, apetita i dubine d¾epa.

inace prosle godine sam upoznao dvoicu matoraca koji imaju obojica keweya cruisera..,znaci nikakvih problema sa njima,ovaj je jedan otisao u austriju na neki skup vec dva ili tri puta,znaci ladno na putovanja sa njim...
jin-jang

nesic1

Citat: bigbad86 poslato 24 Januar, 2016, 03:14
Citat: nesic1 poslato 24 Januar, 2016, 01:17
Ja se za 500 evra navozah za sve pare, najduze putovanje mi je bilo na bajk rok misiju kosovo, izvozao bez problema, pun rezervoar, tamo-vamo i ostalo za po gradu, jes da sam bio najslabiji po kubikazi ali mislim da nisam usporavao grupu sa kojom sam isao,

Bogami cepao si ga ti dobro, sve bilo 110-115. Do tad sam mislio da je Keeway govnjiva kopija YBR ali sad cenim da uopste ne zaostaje kvalitetom. Evo jedna za tebe.


¾


ehehehehe, gde to iskopa, bese lepa voznja  :)

ЯЭВОЛУТИОН

ja retko radim kineze...ali moj drugar ih radi redovno i uglavnom....pouzdanost agregta nije problem....i kvarovi na njemu nisu skupi....ali problem je kvalitet hroma i kvalitet elektronskih komponenti i kvalitet gumenih delova i kvalitet...skoro svega....pogledajte kineza posle pet godina i pogledajte misinig suzukia (njanjinog) posle 35.....na kinezu skoro da vise nista nije kao bi trealo da bude....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

lord_oblivion

#32
Agregat je najbitnija i ujedno i najskuplja stavka kod svakog motora. Sve ostalo menjaj, bud¾i, seci, vari, radi ¹ta hoæe¹ a i ne mora¹  :)

Problem je i odnosa vlasnika prema vozilu. Dobijem ospice kad vidim motor (bilo kog porekla) tek tako ostavljen na ulici da kisne i izigrava sne¹ka beliæa.
Odnos prema kinezima je kod nas pogre¹an, jeftini su i sad treba da se odnosim prema njemu kao prema ðubretu? Ne vidim razlog. Tretiran je i biæe tretiran kao i svaki drugi moj motor.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

bigbad86

U principu Kinezi se isplate do 250 kubika i ko ih dosta vozi pa predje dosta pre nego sto mu zardja i benzin :P

ЯЭВОЛУТИОН

Citat: lord_oblivion poslato 24 Januar, 2016, 17:08
Agregat je najbitnija i ujedno i najskuplja stavka kod svakog motora. Sve ostalo menjaj, bud¾i, seci, vari, radi ¹ta hoæe¹ a i ne mora¹  :)

Problem je i odnosa vlasnika prema vozilu. Dobijem ospice kad vidim motor (bilo kog porekla) tek tako ostavljen na ulici da kisne i izigrava sne¹ka beliæa.
Odnos prema kinezima je kod nas pogre¹an, jeftini su i sad treba da se odnosim prema njemu kao prema ðubretu? Ne vidim razlog. Tretiran je i biæe tretiran kao i svaki drugi moj motor.

a svi znamo kako ti tretiras tvoje motore....svaki nove gume, nove plocice i uglancan ko svecnjak.....i ti to djubre tretiras ko djubre ali kao i sto svaki cigo svoga konja hvali tako i ti.
milion puta si rekao da te zanima sto jeftinija registracija i sto manja potrosnja....sad odjednom kinez najbolji.
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

bigbad86

Pa za to sto je on trazio stvarno jeste najbolji. Drugaru za Viraga anlaser oko 300e a za Supershadow 3900rsd ili tako nesto. Pase sa Supershadow na Viraga sraf na sraf, ene ga sadasnji vlasnik i dalje vergla. Dobro nece da vergla 20 godina kao sa japanskim al 10 puta jeftiniji deo.

viper

Jeste da vozim kineza, ali svaki put kad sednem i provozam se osmeh na licu, meni dovoljno, voleo bih da imam dukca ali to je svetlosnim godinama daleko od realnosti.
"Doðe vreme kada pamet zaæuti, budala progovori , a fukara se obogati!"
(Ivo Andriæ)

lord_oblivion

Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 24 Januar, 2016, 17:32
Citat: lord_oblivion poslato 24 Januar, 2016, 17:08
Agregat je najbitnija i ujedno i najskuplja stavka kod svakog motora. Sve ostalo menjaj, bud¾i, seci, vari, radi ¹ta hoæe¹ a i ne mora¹  :)

Problem je i odnosa vlasnika prema vozilu. Dobijem ospice kad vidim motor (bilo kog porekla) tek tako ostavljen na ulici da kisne i izigrava sne¹ka beliæa.
Odnos prema kinezima je kod nas pogre¹an, jeftini su i sad treba da se odnosim prema njemu kao prema ðubretu? Ne vidim razlog. Tretiran je i biæe tretiran kao i svaki drugi moj motor.

a svi znamo kako ti tretiras tvoje motore....svaki nove gume, nove plocice i uglancan ko svecnjak.....i ti to djubre tretiras ko djubre ali kao i sto svaki cigo svoga konja hvali tako i ti.
milion puta si rekao da te zanima sto jeftinija registracija i sto manja potrosnja....sad odjednom kinez najbolji.
Ja sam samo rekao da ga tretiram isto kao bilo koji koji sam pre njega vozio, nisam rekao kakav je to tretman. A ne tretiram ih lo¹e  [zvizdi]

I da, najbolji motor na svetu je moj motor  ;)
Kad budem kupio ne¹to drugo, i dalje æe moj motor biti najbolji na svetu  :)
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

ЯЭВОЛУТИОН

tretman...samo ga ne zapisavas...sve ostalo je dobio.....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

mali_zmaj

Da,da Rev ima pravo gumeni djelovi su malo reci losi. Meni se raspala neka gumica na nekakvom pistonu koji ubacuje gorivo u karb. U servisu su to nazvali akcelerator!! I ja naravno u servis,nema, dolazi za dva mjeseca..  Ta gumica je kao rebrasto crijevce..,mislim nisam bio budala da cekam dva mjeseca da mi propadne sezona,odem kod lika koji drzi karb servis,nadjem najblizu gumicu mojoj,natakarim na taj dio..,vjerovatno je i dan danas na njemu posto je sa nekog audija,dal karburatora,dali bosch pumpe,ne sjecam se vise.. I na kraju mi je dosao dio,poslije dva mjeseca,i poklonio ga kolegi...,kad sam prodao motor poslije godinu dana....

Naravoucenije grunfovanje pozeljno,cak i potrebno uslijed nasih servisera koji su tarabe..
jin-jang