Glavni meni

GSXR 600 k8/k9/L0

Započeo TEEfqd, 10 Oktobar, 2013, 15:29

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

TEEfqd

http://www.motorbikespecs.net/images/Suzuki/GSXR_600_K9_09/GSXR_600_K9_09_1.jpg

K9 model, uzeo sam ga u salonu sa 0km i nista nisam vozio pre njega, ni skuter ni auto kamoli neki motor sa brzinama dakle apsolutni pocetnik.
Vozim ga dve godine, fabricke gume na njemu (bt16pro) koje su ozbiljno djubre, motor kliza na pravcu na suvom kad se nabode gas, zadnja pusta u svakoj krivini kad se otvori malo gas.
Motor trosi kao upaljac, za sat vremena konstantne voznje 200+ na auto putu nije presao 8L. Lep motor, zavrsna obrada bi mogla biti bolja, tipa bocne plastike iz milion delova sa zabicama.
Stop svetlo je zakaceno na cicak traku, pa posle nekog vremena popusti lepak sam od sebe, pa mora da se lepi traka opet. Kocnice bi mogle malo jace da grizu, pri jakom progresivnom kocenju
motor oce da stane, dakle nije neka tragedija al ipak bi moglo bolje. Nema iznenadjenja kad se otvara gas do nekih 9k rpm, posle oce da ide fino. Sa fabrickim izduvom se cuje kao kalorifer.
Ima fabricki stabilizator volana koji fino radi posao. Motor se predvidljivo ponasa pri kocenju dodavanju gasa, obaranju...nema nekih iznenadjenja sto je dobro.
Ima one a/b/c modove koji ne znam zasto su tu na 600cc... Pored svega ovoga sto sam napisao moj utisak je da motor jebe mamare, vozi se kao bicikla, prelak je za voznju
ide ko tajfun kad treba...sve bi moglo da bude bolje na njemu, ali zaista nema potrebe...ako nekog nesto interesuje nek pita slobodno, ja nisam u fazonu da mislim da je moj motor
najbolji i dacu realan odgovor. ovaj motor sam uzeo u vektoru kod atile za 8500eura, dok je cena konkurencije iz japana bila za dve i vise hiljade eura skuplje, a nisam video sta su nudili
vise od ovog modela, bukvalno no brainer kupovina u to vreme.

clutch&brake

K8 je nesto drugo u odnosu na k9/l0.
STA ZRACIS TO I PRIVLACIS!!!

TEEfqd

#2
ne, nije. verovatno si permutovao hiljadarku gde je dizajn k5/k6 isti pa k7/k8 isti. od k9 do L1 su banana izduvi, l2/l3 opet jedan izduv brembo,showa
http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Suzuki/Suzuki-GSX-R600-2008-current/

UFF

Citat: redshadow poslato 10 Oktobar, 2013, 15:29
Vozim ga dve godine, fabricke gume na njemu (bt16pro) koje su ozbiljno djubre, motor kliza na pravcu na suvom kad se nabode gas, zadnja pusta u svakoj krivini kad se otvori malo gas.

kad ih skidas?  :)

TEEfqd

trebalo bi ove zime....ceka me na pocetku sezone pljacka od servisa svecice filter za vazduh ulje filter plocice verovatno pa onda registracija, daj boze da uglavim i gume .. kad god da ih skinem idu tebi, ove gume jos 20k da vozim nece se potrositi ne beri brigu :D

UFF

ja vozim sad bt-023 i drzi jebe kevu i po hladnom i po mokrom
a bt-016pro je jos meksa guma i nije mi jasni kako nisi zadovoljan (imao sam ih na cbr-u)

dr32

Kad bi birao motor samo po dizajnu ni¹ta drugo ne bi izabrao,ba¹ su ga odradili,ono poslesu po meni samo skenjali jednu evoluciju od lepog motora ka jo¹ lep¹em. Ko zna jo¹ mo¾da i ja napi¹em neki red iz prve ruke.
4 wheels move the body, 2 whells move the soul... enjoy

UFF

samo mu fale neke nadrkane felne
mogli bi da porade na tome

TEEfqd

Citat: UFF poslato 10 Oktobar, 2013, 17:27
ja vozim sad bt-023 i drzi jebe kevu i po hladnom i po mokrom
a bt-016pro je jos meksa guma i nije mi jasni kako nisi zadovoljan (imao sam ih na cbr-u)
ne znam brate, mislio sam da je zbog toga sto mi je dot gume 2008, al evo kanarinac je uzeo nove i prica da guma i njemu pusta u nekim banalnim situacijama...

UFF

ne znam kako to vozis ali mi nije jasno kako kanarincu moze da pusti bilo koja guma u bilo kojim uslovima kad on ni na pravcu nikad ni u jednoj brzini nije zabo pun gas... ne daj boze ni da pomisli da ga digne na tocak

ne omalovazavam ga, ne kazem da je pussy ili pozer samo kazem da vozi pa... pazljivo, defanzivno, bjb style a tad ni jedna guma nikad ne pusta

TEEfqd

#10
daleko od toga da sam neki surovi trkac i dalje ucim da vozim i ucicu ceo zivot  al evo mali primer. ukljucenje na obrenovacki na padini, desna krivina kad se prodje pored crkve, 140-160 ulazis u desnu krivinu i bukvalno vrrrrlo malo dodajes gas a motor izlazi iz ose, dok drugar obilazi sa spoljne sa sve prstencom u vazduhu na michelin pure power 2ct i dodaje gas u toj krivini do crvenog. dodje mi da se okrenem i da odem kuci odma, ne iz kompleksa ili tako nesto, nego sto me nervira guma koje je djubre. ne drzim jako volan, nogu oslanjam na spoljni fuzaster, ne remetim balans motora ni malo, jednostavno guma je djubre. pre 2 dana izlazimo na ibarsku, dam gas u drugoj na pravcu na 80 a motor ko epilepsiju da je dobio pozadi, kad se to desi ni ne vozi mi se. sad ne smem ni da oborim motor kako valja zato sto sam navukao strah zbog bridzstona. ove zime daj boze danlup dzipi rejser u medium varijanti i da zavrsim vise to

UFF

jebem li ga
ja se ucio da peglam na ktm-u a on je bicikla pa kad prokliza meni cuka naroka adrenalin a na licu osmeh :D
zato sto cak iako padnem motoru nece biti nista a ja cu se snaci vec, tu je oprema a i male su brzine u pitanju
dok na cbr-u ne mogu tako opusten da budem, oklopi, plastike.. kosta u picku materinu ako ih polupam
a na toj krvini sam uvek gadjao izmedju zebre jer mi je bas miselin uvek pustao na pesackom koji je bas kad krenes da obaras
i nije da mi motor pobegne spolja vec vise da krene u lagani powerslide
mozda se bridgestone ne prozvode u istoj fabrici i sa istim kvalitetom pa kako te usere? jebem li ga nemam bolje objasnjenje

ranko

Citat: redshadow poslato 10 Oktobar, 2013, 21:28
ukljucenje na obrenovacki na padini, desna krivina kad se prodje pored crkve, 140-160 ulazis u desnu krivinu i bukvalno vrrrrlo malo dodajes gas a motor izlazi iz ose, dok drugar obilazi sa spoljne sa sve prstencom u vazduhu na michelin pure power 2ct i dodaje gas u toj krivini do crvenog. dodje mi da se okrenem i da odem kuci odma,

prvo mali off... u toj krivini mi je pre dve godine napukao ( skoro pukao ) lanac :) ... utrcao u krivinu , mislim da sam poskocio kod neke neravnine i kad me je drmnulo... jebem li ga dal od instant straha ili cega vec ja zabo kvacilo... i to me spasilo... nekako se tako na kvacilu dogegao do omv-a i imao sta da vidim... sreca pa sam tada pretekao i od tada tu ko po jajima 80 nisam prelazio :)

on topic... ako ne verujes gumama odmah menjaj... tj nemoj da vozis tako... jebes tu voznju... mislim da ces samo da se nakupis straha ili loseg iskustva pa moze da rezultira da i sa novim gumama imas trzavice kad utrcavas u krivinu...

inace motor... LUTKA !!!

Slaninar

Citat: UFF poslato 10 Oktobar, 2013, 17:03
Citat: redshadow poslato 10 Oktobar, 2013, 15:29
Vozim ga dve godine, fabricke gume na njemu (bt16pro) koje su ozbiljno djubre, motor kliza na pravcu na suvom kad se nabode gas, zadnja pusta u svakoj krivini kad se otvori malo gas.

kad ih skidas?  :)

BT 16 su lo¹ije, ali PRO bi trebalo da su odliène gume. ©ta je s njima kad klizaju? Jesu stajale godinama na suncu, skamenile se? Izem ga.    [neampojma]
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

TEEfqd

moja teorija je da njima treba 50 stepeni na asvaltu da bi dostigle radnu temperaturu. u jakim letnjim danima su drzale odlicno, al ko ce da vozi na 45 stepeni jbt, greje odozgo greje odozdo. uvece ne drze... nikad.