Glavni meni

Aprilia RSV 1000 Mille

Započeo Panta Zemunac, 21 Januar, 2011, 22:21

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Panta Zemunac

Nagla¹avam da se ovde radi o modelu iz 2001g koja nije RSV 1000R, nije RSV 1000R Factory, ni RSV 1000RR.....veæ RSV 1000 Mille!!
Moje iskustvo nije veliko na njoj i ako je porodièni motor, nije lièni bez obzira na naèin kori¹èenja...Mi¹ljenje izvodim iz kratkotrajnih, uèestalih vo¾nji auto putem od Zemuna do odvajanja za Obrenovac...znaæi sve do Ostru¾nice i nazad. Odmah da vam napomenem da su neke eRine udobnije, ako se tako mo¾e za njih reèi, od ovg modela RSVa...heblovi spu¹teni do sredine tanka, nezgodna za okret iz mesta i spore, lakat krivine...fuzasteri izbaèeni unazad te ima sportski sed...veoma bolan na du¾e staze..
Agregat koji koristi, preraðen je i u¹trojen i kao takav koristi se na Caponordu sa stotinjak konja...Da li je predrasuda o kvaliteti italijanskih agregata...ne znam, nisam struèan po tom pitanju ali kod nas je treæa godina bez kvarova...samo servis!
Explozivan bajk sa bezmalo 130 konja, lagan, sa aluminijumskim ramom...jede malu decu! Mogu zamisliti ¹ta tek radi RSV 1000 Factory RR kada MIlle u prvoj prelazi stotku. Pre toga, malo sam izlazio sa Yamahom FZR 1000 '91 ali i pored njenih 145 konja ali i te¾inom od cirka 230kg...moje simpatije idu RSVu...
Izvanredan dizajn koji jo¹ uvek pleni, italijanska simpatika, ¹ta reèi!?! Proizvodio se sa malim preinakama od '98-'03g.







Specifications
Top speed    165mph
1/4-mile acceleration    11 secs
Power    128bhp
Torque    73ftlb
Weight    187kg
Seat height    825mm
Fuel capacity    20 litres
Average fuel consumption    38mpg
Tank range    165 miles
Insurance group    15
Engine size    998cc
Engine specification    998cc four-stroke 60-degree V-twin
Frame    Aluminium twin spar
Front suspension adjustment    Preload, rebound, compression
Rear suspension adjustment    Preload, rebound, compression, ride height
Front brakes    Twin 320mm discs
Rear brake    220mm disc
Front tyre size    120/70 x 17
Rear tyre size    190/50 x 17

Toma RR

Vozio sam Caletovu Cagivu Raptor 650 V2 isto i zadivio me je kako ide u odnosu na ostale na ostale 600 4-redna, mogu da zamislim tek kako ovo ide uhhh  :D Prelep motor, prava bombonica :)

rboban

Citat: Toma RR poslato 22 Januar, 2011, 01:03
Vozio sam Caletovu Cagivu Raptor 650 V2 isto i zadivio me je kako ide u odnosu na ostale na ostale 600 4-redna, mogu da zamislim tek kako ovo ide uhhh  :D Prelep motor, prava bombonica :)

Samo da dam INFO da CAGIVA REPTOR ima agregat od SUZUKIja SV, i da je to ustvari tacnije L2 zbog ugla od 90 stepeni medju cilindrima
dok je klasicni V2 60 stepeni.... sorry za OFF
Ride It Like You Stole It

Panta Zemunac

Da RSV  ima V2...
kada uporeðuje¹ V2 i redne...ma kako oduzmem gas, ma¹ina koèi kao luda na V2, odziv na gas...ma kao explozia a na rednom nekako linearno i koèenje motorom i ubrzanje...na RSV èesto preplièem prste na ruèici kvaèila kada oduzimam gas, da bih smanjio obrtaje (mislim, nisu neki ba¹ veliki ali jesu ve¹i od rednih) ...

Toma RR

Citat: rboban poslato 22 Januar, 2011, 01:05
Citat: Toma RR poslato 22 Januar, 2011, 01:03
Vozio sam Caletovu Cagivu Raptor 650 V2 isto i zadivio me je kako ide u odnosu na ostale na ostale 600 4-redna, mogu da zamislim tek kako ovo ide uhhh  :D Prelep motor, prava bombonica :)

Samo da dam INFO da CAGIVA REPTOR ima agregat od SUZUKIja SV, i da je to ustvari tacnije L2 zbog ugla od 90 stepeni medju cilindrima
dok je klasicni V2 60 stepeni.... sorry za OFF
Slazem se sa tobom. Ali aprilia i raptor imaju slicne karakteristike motora samo je aprilia daleko jaca. 

Citat: Panta Zemunac poslato 22 Januar, 2011, 01:11
Da RSV  ima V2...
kada uporeðuje¹ V2 i redne...ma kako oduzmem gas, ma¹ina koèi kao luda na V2, odziv na gas...ma kao explozia a na rednom nekako linearno i koèenje motorom i ubrzanje...na RSV èesto preplièem prste na ruèici kvaèila kada oduzimam gas, da bih smanjio obrtaje (mislim, nisu neki ba¹ veliki ali jesu ve¹i od rednih) ...
Znam to... kocnicu maltene i nekoristim kod raptora a tako je i kod aprilie...  Jos jednom cu reci prelep motor !  :)

Panta Zemunac

Izvini, biæe kao klinac da preterujem ali, u prirodi, da vidi¹ taj sklad linija, ma ba¹ sam paljevina za njen izgled...jo¹ je ova (bela je moja) sa dva auspuha, bili Akrapi pa prroduvali sada su zakrpljeni pa i dalje grme ali akrapi ¹to su u duetu, majko moja... to ne da je palilo alarme, nije to ta buka veæ ona na uvo kvalitetna koja dolazi iz nekog grotla!

Razgovarao sa preko foruma sa mnogima, ne znam koliko su iskreni a ja nisam expert...pitam za trajnost i svi tvrde da nemaju neke probleme sa njom, sad, ne znam ali evo treæa i samo sveæice, filteri ulje...a lagana osetno ispod 200 kila pa na 130konja da ne brojim koliko je po jednom kg snage...ma poleæe...posle nje sam se razoèarao u cbr 600 ali ipak, ovo je litraèa a do Ostru¾nice ima se da se povuèe...

Toma RR

Sigurno nisi mladji od mene a i nisi klinac barem ne za mene  :D i meni se strasno svidja taj brutalan zvuk V2 agregata... Ne voli svako taj zvuk, to je za mene licno nesto posebno   :) Da i ja sam cuo razne price o trajnosti tih aprilia i sve su naravno bile pozitivne...  :)  I meni se strasno svidja ova tvoja belo crvena kombinacija boja bas opisuju  njen agresivan karakter  :)

Panta Zemunac

Ma uletih u 46u, sitno ¾ito mu...ma zahebo sam vek... [glavazid]...Sada ne znam kako da se vratim unazad a ni planeta neæe da stane!! [doh] [doh] [doh]

UFF


DesmoBlackPrince

Imo sam ovu Apriliu,pa cu rec moje iskustvo.Prvo,ne postoji nikakva RR verzija.Postoje dvije generacije RSV,sa nekoliko restalinga.prvi model prije restajlinga zvao se Rsv Mille,dok su sa restajlingom pretvorili u Rsv 1000.Prvi modeli su imali 118 ks,noviji 130.Motor je inace prvi serijski na svijetu sa mehanickim sistemom protiv skakutanja kvacila (zaista neznam kako se to kaze na srpski :) )Agregat nije Aprilijinom djelo,nego austrijske firme Rotax,dvocilindricni V60.Moja je bila 2001 god.,zamjenio sam pinjon sa jednim sa 2 zuba manje,i motor je zaista postao zlo na cesti.Ne vuce u niskom obrtajima bas kao Ducati,ali negdje oko 6 hiljada dize pakao na zemlji.Takodje sam oprobao gumu od 190 i od 180,i sa ovom zadnjom motor mi je bio dosta laksi u promjenama pravca.Izbjegavati kratke moderne  izduve,tipa "gp style",jer bombader,kako ga ovdje u Italiji zovemo,treba duzi auspuh da bi savresno izbacivaao snagu.Zbog velikih dimenzija klipova,motoru je potrebna savrsena voltaza da bi palio,stoga je lako isprazni,i opasno je insistirati sa losim akumulatorom.I da,jos nesto,motor ima suhi karter.

Gavrolini

imao jednu sezonu....nista posebno...cak sam i razocaran
evo kakva je moja bila

DesmoBlackPrince

Ova tvoja je bas prvi model,118 ks.Sta ti se nije svidjelo ako smijem pitat?

Gavrolini

moja je imala 128ks, ne postoji rsv sa 118... sl falco ima sa istim agregatom 118ks.
A sta da mi se svidi??? Po meni svaki japanski R sa 4 redna cilindra i 600ccm  ide bolje. Jedino sto taj v2 povlaci odmah iz malih obrtaja ali zato posle gubi snagu, brzine su jako kratke, trese kao dajc na leru, neudobna do zla boga. Pozadi ne daj boze neko da sedne, taj spada na tockarenju 100%(ja sam izgubio dva suvozaca tako). Nogostopi za suvozaca su namesteni pod nekim kretenskim uglom tako da se lako mogu sklopiti ako na tocku se malo vise oslonis. Svi se odusevljavaju kako taj motor lezi u krivinama, a ja sam sve druge motor bolje vozio po krivinama, na njoj sam stalno imao osecaj da mi bezi prednji kraj. Kocenje motorom je brutalno, ne daj boze da pred krivinu spustis jednu nizu....Ne mogu da kazem da nije lep motor na oko ali to je po meni jedini +

Havarisan

los je i polozaj sedenja, kao na suteru. jako uzak motor.

DesmoBlackPrince

Motorno kocenje se rijesi jednostavno podizajuci ler gas za nijansu,i time se rjesava ta neprijatnost.Opet,to je stvar navike.Ja sad kad sjednem na japanca,i pustim gas pred krivinu,imam osjecaj da se pokvario :D Svako ima svoj stil voznje,twinovi zahtjevaju prolaz kroz krivinu pod kostantnim gasom.Sto se Aprilie tice,znas da je u Italiji zovu "talijanski japanac" zbog pouzdanosti agregata,ali svaki primjerak je prica za sebe.
Uzak je zbog same kofiguracije agregata,to je istina,imas osjecaj da ti se koljena dodiruju :) A za polozaj kao na skuteru,to se ne slazem uopste,kako je moguce? :/
BTW,sta je NOGOSTOP? :D

Gašpar


Charuga

Citat: Panta Zemunac poslato 21 Januar, 2011, 22:21
Explozivan bajk sa bezmalo 130 konja, lagan, sa aluminijumskim ramom...jede malu decu! Mogu zamisliti ¹ta tek radi RSV 1000 Factory RR kada MIlle u prvoj prelazi stotku.

To i nije bas eksplozivno....sto rece Gavrolini peerformanse su joj ispod 600 ccm3 4 cil...... a sto se tice prve brzine...neki Japanci u ser. izdanju idu 170-175km/h......druga 205.....itd.......
To je vec vise nego brutalno...... (da nebude zabune 1000 ccm3)

bobangsxr

Citat: Charuga poslato 01 Decembar, 2011, 18:45
Citat: Panta Zemunac poslato 21 Januar, 2011, 22:21
Explozivan bajk sa bezmalo 130 konja, lagan, sa aluminijumskim ramom...jede malu decu! Mogu zamisliti ¹ta tek radi RSV 1000 Factory RR kada MIlle u prvoj prelazi stotku.

To i nije bas eksplozivno....sto rece Gavrolini peerformanse su joj ispod 600 ccm3 4 cil...... a sto se tice prve brzine...neki Japanci u ser. izdanju idu 170-175km/h......druga 205.....itd.......
To je vec vise nego brutalno...... (da nebude zabune 1000 ccm3)



Pa moj gsxr 1100 iz 92 je picio prva 110 druga 170, hocu da kazem da za to godiste aprilija ne ispucava nista spektakularno

Gavrolini

ma ja mislim da je za rsv i to puno...brzine su krtake bas bas...taman kad treba da povuce ona je vec u blokadi

DesmoBlackPrince

Citat: Charuga poslato 01 Decembar, 2011, 18:45
Citat: Panta Zemunac poslato 21 Januar, 2011, 22:21
Explozivan bajk sa bezmalo 130 konja, lagan, sa aluminijumskim ramom...jede malu decu! Mogu zamisliti ¹ta tek radi RSV 1000 Factory RR kada MIlle u prvoj prelazi stotku.

To i nije bas eksplozivno....sto rece Gavrolini peerformanse su joj ispod 600 ccm3 4 cil...... a sto se tice prve brzine...neki Japanci u ser. izdanju idu 170-175km/h......druga 205.....itd.......
To je vec vise nego brutalno...... (da nebude zabune 1000 ccm3)
Kakve veze ima koliko razvija u prvoj?V-twin masine imaju manje obrtaja,te se ne mogu porediti sa linijskim cetvrtacima u tom smislu...
Ne postoji sestotka na ovozemaljskoj kugli koja moze da bude ispred Aprilie RSV 1000,niti na pravcu,a ponajmanje kroz zavoje.
Aprilia Racing,33 puta prvaci svijeta,valjda znaju kako se pravi motor.