Glavni meni

Sampioni Srbije

Započeo Gašpar, 16 Oktobar, 2010, 17:06

0 članova i 7 gostiju pregledaju ovu temu.

Gašpar

Za pocetak je odradjen intervju s Markom Stosicem Afrikance, sampionom klase 600 ss...

Marko Stošić rođen je krajem 1989. godine. Moto trkama se bavi od 2005. godine, a kako je sve počeo, ko ga je podržao i zbog čega baš moto trke otkriva nam u intervijuu koji sledi.

Trke sam počeo da vozim 2005. godine u klasama do 50 i 125 kubika u Južnoafričkoj Republici. Ljubav prema ovom sportu rodila se 2004. godine, kada je moj kum iz Srbije došao u Južnu Afriku da vozi trke. S porodicom sam otišao da ga bodrim, a tog vikenda sam upravo i otkrio svoju veliku ljubav - motociklizam.

U klasi do 125 kubika sam 2006. godine vozio Hondu GP 125, ali sam u trenutcima dok sam vodio u šampionatu imao peh. .Prilikom pada polomio sam zglob i dva meseca nisam  mogao da vozim zbog povrede. Šampionat sam završio kao trećeplasirani.

U klasu do 600 kubika prešao sam 2006. godine, na Yamahi R6. Šampionat te godine završio sam na drugom mestu, a kako sam već duži period planirao povratak u Srbiju, morao sam da odbijem ponudu Hondinog fabričkog tima u Južnoj Africi. Želeo sam da se oprobam u Evropi.

Godine 2008. vozio sam Istočnoevropski šampionat i jednu trku za šampionat Alpe Adria na potpuno novoj Yamahi R6. Istočnoevropski šampionat završio sam kao šestoplasirani. Učestovao sam na trci Alpe Adria na Grobnik, imao sam 25. startno vreme od 63 takmičara, ali me je već u prvoj krivini udario drugi vozač i time se trka za mene završila.

Od strane čelnih ljudi  Mass Company-a pozvan sam 2009. godine da vozim šampionat Srbije, koji sam iste godine i osvojio. Ljudi iz Moto Landa prepoznali su moj talenat i pozvali me da i upravo završene sezone 2010. vozim za njih. Odazvao sam se pozivu i nisam pogrešio, titula se još jednom našla u mojim rukama.

Podršku imam sa svih strana, a iskoristio bih i priliku da se zahvalim svojim spozorima Moto Landu, Soldesu (koji mi je obezbedio i privatnog trenera, Var Plastu iz Mladenovca i Elbo d.o.o.

Kako su želje jedno a mogućnosti drugo, Marko ima želju da se sledeće godine nađe u Alpe Adria šampionatu kako bi ocenio svoje mogućnosti u puno većoj konkurenciji, a pošto u ovoj zemlji nema previše razumevanja za ovaj sport, Markovi planovi će naredne sezone zavisiti od finansija, ali je zasigurno da će se i sledeće godine naći na startu domaćeg šampionata, gde će pokušati da osvoji zlatnu kacigu.

http://www.moto-vesti.com/zanimljivosti/363-zanimljivosti/2547-marko-stoi-afrikanac-ampion-klase-600-ss

Gašpar

©ampion Srbije u klasi do 125 kubika za 2010. Godinu je mladi Ratko Panajotoviæ iz Obrenovca. Ratko, je u svojoj drugoj sezoni na stazi, sa punih 21. Godina stigao do titule.


Na stazi se prvi put na¹ao sezone 2009. Kada je celu sezonu sam finansirao. Uprkos lo¹em motoru i slabim finansijskim sredstvima, Ratko je sezonu zavr¹io na èetvrtoj poziciji posle koje je usleidio poziv Rajka Ljumoviæa, da se Ratko pridru¾i novom timu.

Tim Brezi koji je osnovao Bo¾idar Mihajloviæ i za koji Ratko trenutno vozi, za njega je predstavio pun pogodak. Otkupljen je motocikl od pro¹logodi¹njeg ¹ampiona dr¾ave u klasi do 125 ccm, i Ratkova karijera kreæe uzlaznom putanjom.

Na prvoj trci u Kraljevu, Ratko je osvojio drugo mesto, odmah iza Ðorða Jovanoviæa. Nakon ove trke usledile su pobede i titula je veæ bila ’’pred vratima.’’

Ratko, osim ¹to vozi trke, studira i dr¾i moto servis i prodavnicu skutera i motocikala u Obrenovcu. Usput, ¾eli da se zahvali sponzorima LUKOIL-u, Lemiæ Groupu, Grean coplex Jevtoviæ, kao I Peri Jevtoviæu, predsedniku kluba bez koga ovih sponzora ne bi ni bilo.

Planovi za narednu sezonu su mu da preðe u klasu 600ss, u kojoj je konkurencija jaèa, a tehnika vo¾nje bitnija. Za ovu klasu, motocikl Yamaha R6 obezbedio mu je klub Brezik, kao i sponzor Lukoil. Ovaj skromni momak zahvaljuje se na podr¹ci prijateljima I porodici, a mi mu ¾elimo uspeha u predstojeæoj karijeri.

http://www.moto-vesti.com/zanimljivosti/363-zanimljivosti/2552-ratko-panajotovi-ampion-klase-do-125-ccm

Gašpar

Igor Arsiæ je momak roðen ne tako daleke 1987. godine. Dugogodi¹nja ¾elja i ogromna ljubav prema moto sportu naterala ga je da se ove sezone prvi put naðe na stazi, i veoma se dobro pokazao.





Igor nam prièa kako je po¹eo ove sezone prvom trkom u Kraljevu, na stazi Beranovac gde je zauzeo peto mesto na svojoj prvoj trci. Kao èlan moto kluba Divlji, Igor je svoju drugu trku vozio u Bugarskoj, na ¹ampionatu Istoène Evrope, i zavr¹io kao deseti.

Nakon svega, usledili su treninzi u Grèkoj na stazi Seres, ¹to se i te kako isplatilo. Arsiæ je na svojoj treæoj trci u Batajnici osvojio drugo mesto, dok je na svojoj èetvrtoj trci takoðe u Batajnici kuæi poneo pobednièki pehar. Istog vikenda, trku za Istoènoevropski ¹ampionat je zavr¹io na drugoj poziciji.

Poslednju trku ove sezone vozio je u Kragujevcu i osvojio prvo mesto. U generalnom plasmanu Igor se na¹ao drugi na tabeli, na svom motorciklom Kawasaki ZX6R iz 2008. godine.

Sponzori koji su pomogli ovog mladog momka su Arsa city, turistièka agencija Stav, Loka, caffe Bela laða. Igor se pored sponzora, na podr¹ci zahvaljuje porodici i devojci, a plan za narednu sezonu mu je da preðe u klasu do 1000 kubika. Jo¹ samo treba odluèiti - Happening ili StockSport.

http://www.moto-vesti.com/predstavljanje-vozaa/367-predstavljanje-vozaa/2553-igor-arsi-happening-600

Gašpar

Veæina nas se seæa poslednje trke sezone 2009. u Batajnici. U klasi 1000 Happening pojavio se, do tada, svima nepoznati momak sa serijskom bordo Yamahom R1 i na odu¹evljenje svih odneo pobedu. Sada godinu dana kasnije, isti taj momak osvojio je titulu. Reè je o Danilu Mladenoviæu.





Danilo Mladenoviæ roðen je 12. januara 1990 godine. Zivi u Beogradu i vozi samo Yamahu. Prvo ozniljan motor koji je Daèa Bordo imao, bila je Yamaha R1 iz 2004. godine koju je kupio poèetkom pro¹le sezone. Pre toga vozioje  Gileru 180.

Na pitanje kako je uop¹te re¹io da izaðe na stazu, Daèa ka¾e: ''Iskreno, nagovorili su me tri dana pred trku u Batajnici da izaðem. Motor mi je bio fabrièki, nisam imao nikakvu opremu. Tu su mi drugovi pomogli da izaðem i da vidim ¹ta mogu da uradim. Stavio sam prednji zup¹anik za dva zuba kraæi , zalepio farove, skinuo retrovizore, stavio polovne GP Racer gume i prijavio se za trku. Uzeo sam prvo mesto u Happening 1000, u zadnjoj trci u 2009-oj godini. Tako je i sve pocelo.''

Danilo jo¹ dodaje: ''Za ovu godinu sam spremio R1 2009, i startovao na poèetku sezone 2010. Posle moje pobede u batajnici stigla je ponuda iz Moto Landa,  za koji i sada vozim, gde su pored mene u timu jo¹ i Marko Sto¹iæ, Milan Lovriæ i jo¹ par vozaè. Kao ¹to verovatno i znate, uzeo sam ¹ampionat za ovu godinu u Happening 1000. Bilo je tu manjih problema sa motorom, ali ni¹ta ozbiljno. Sledeæe godine ide malo ozbiljnija prièa, prelazim u 1000 StockSport i idem na top 3. Zahvalio bih se Banetu Sto¹iæu i njegovoj porodici, Moto Land-u i svima koji su mi davali podr¹ku od samog poèetka moje karijere.''

http://www.moto-vesti.com/predstavljanje-vozaa/367-predstavljanje-vozaa/2554-danilo-mladenovi-ampion-klase-1000-happening

Gašpar

Vedran Moèibob roðen je 29.03.1977. godine u Puli. Trkama je poèeo da se bavi 2002. godine u okviru Motohappening prvenstva, a od predhodne sezone na¹ao se i u ©ampionatu Srbije, a o svojoj karijeri Vedran prièa ovako:

Sve je poèelo 2002.god. sa Suzukijem GSXR750 na trkama Motohappeninga u klasi Prostock ( klasa amatera ) te pobjeðujem na svim odvo¾enim utrkama od 2002. do 2004. godine.

2005. godine prelazim u Prvenstvo Hrvatske klasa Superstock 1000 sa Suzukijem GSXR1000 s kojim i dan danas vozim. 2010.godine ¾eljan promena odluèio sam voziti Prvenstvo Srbije te stupam u kontakt sa Nenadom Petroviæem, vlasnikom Moto Kluba Divlji i uèlanjujem se u njegov klub.

Nastupao sam na svim trkama ove sezone, koje su me jako odu¹evile stoga se nadam da æu nastupiti i sledeæe sezone.Sve tro¹kove snosim sam tako da me finansije dosta limitiraju u trkama.Osim podr¹ke prijatelja kojima bi se ¾eleo zahvaliti ¹to su bili uz mene na svim trkama ¾eleo bih se zahvalit i Moto Klubu Divlji na odliènom gostoprimstvu.

http://www.moto-vesti.com/predstavljanje-vozaa/367-predstavljanje-vozaa/2560-vedran-moibob-klasa-1000