Glavni meni

WSBK 2014.

Započeo Radanovic, 24 Jul, 2013, 17:47

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Radanovic

Kao ¹to znate Yamaha se vraæa sa ruskom ekipom Yakhnich Motorsport .

BMW napu¹ta prvenstvo  :o

Radanovic

Yakhnich bira izmeðu Aprilie i MV Aguste , ukoliko uzmu MV Agustu postaæe fabrièka ekipa .
Moguæ povratak John Hopkinsa u Suzuki .
Kawasaki bi pored Baza i Sykesa mogao dovesti Checu .
Melandri izgleda potpisao za Apriliu .

3006

#2
Rea i Haslam ostaju u Hondi.
Rea mogao u MotoGP, izgleda da je rekao ne hvala Pramaku.
Velike ¹anse da Laverti preðe u gp, kod Aspara. Takoðe, pregovara i sa Pramakom. Izgleda da Dukati Junior hoæe da se ¾eni, a ne mo¾e da naðe mladu. ©to se Spiza tièe, predpostavlja se da æe u SBK, na Dukati.

Radanovic

Laverty i Davies bi mogli voziti Panigale sledeæe godine , s tim da i jedan i drugi ¾ele garancije za MGP 2015. ( Pramac Racing ) .
Laverty veæ nekoliko putao imao kontant sa ljudima iz Suzukia .

Radanovic

Izgleda Ben Spies i Chaz Davies potpisali za Ducati

x3mer89

Ja kad ovo procitam iz pocetka mogu samo reci da se tu nista ne zna :D
Prva gore a ostale dole, ako nije kontra. Ako je kontra sve to isto samo obrnuto ali onda promasim..

ЯЭВОЛУТИОН

moguce je da nista nije moguce, a nemoguce je da je moguce.....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Radanovic


Radanovic

Ducati i ekipa Alstare raskinuli saradnju

Radanovic


Radanovic

Eugene Laverty izgleda potpisao za Suzuki


Pored MV Aguste , i Buell ulazi u ¹ampionat

3006

Ovo ¹to je Laverti uradio, mo¾da sada deluje kao proma¹aj, ali mo¾da je i u pravu...
Prvo, sbk ide na EVO i Suza bi trebala da bude konkurentnija, samim tim i ¹to se pita i vozaè, a ne samo motor.
Drugo, ako odradi ¹ljaku kako treba, a verujem da hoæe, eto ga 2015. u gp i to na fabrièkoj ma¹ini. Za njega, vrhunac karijere.

Radanovic

Èekaj , jesu li 2014. svi EVO motori ???
Negdje sam proèitao da æe tu biti i dalje SBK motori i nekoliko tih ''jeftinijih'' EVO ( kao u GP-u prototipovi i CRT ) , pa bi valjda od 2015. svi trebali biti EVO .

3006

#13
I ja mislim da je tako, samo ¹to su im smanjili broj agregata na 7+1. Za EVO bi trebalo da bude 6, ali mislim da to neæe biti u prvoj godini (mo¾da i gre¹im). Dodu¹e, kad proèitam kako sam napisao, u pravu si - trebalo je da pi¹e sbk ide KA EVO (a ne NA, kad sam nepismen). Trebalo bi da bude jo¹ nekih ogranièenja, da bi se smanjili tro¹kovi i pojaèao broj motora, a to bi trebalo da koristi Suzukiju.
Mnogo je lo¹ih komentara ovih promena, meni sve to ne deluje tako lo¹e. Ok, biæe 2014. malo kisela, ali veæ posle toga bi trebalo da se vidi napredak. Ovako je sbk do¹ao tamo gde je gp bio pre par godina, jedva sakupe 16-17 na startu. Drugo, EVO bi trebala da bude klasa u kojoj mo¾e i neko nov da bljesne, a ne uvek ista 3-4 èoveka. Moglo bi to da uspe.

edit - a moguæa kombinacija Laverti - Hoper na gp Suzukiju u 2015?  [yahoo]

ЯЭВОЛУТИОН

Koliko sam ja razumeo, ceo potez WSBK da ide ka EVO, masinama , je isprovocirala Yamaha, kad je povukla fabricku ekipu posle osvojenog sampionata....jednastavno su rekli da su se troskovi primakli Moto GPu i da ne mogu da isprate dva tako finansijski zahtevna takmicenja......cifre su digli BMW i Aprilia....Ducati je vec jako tesko pratio, Suzuki jedva....EVO je ono sto je bilo ranije u klsaki sbk 750....dakle prodaksn motori doradjeni po sbk specifikaciji....mislim da bi bilo lepo i kubikazu da vrate na 750.....izumrla klasa 3\4 litra....samo se suzuki jos gica.
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

3006


Radanovic


Gašpar

Iskreno mislim da ni¹ta neæe biti od Aguste. ©ta ka¾u vremena?

Radanovic

Nisu objavili vremena . Corti odvezao 34 kruga , imaju problema sa elektronikom .
Ka¾u  da motor ima vi¹e snage od BMW-a .


Gdje sa Mister X da ovo èuje ... Honda na zadnja dva testa , u Aragonu i Jerezu , se zbog kvarova na¹la u plamenu  [ljutko]

Radanovic

Evo i vremena

1. Sykes , Kawasaki , 1.40.3
2. Baz , Kawasaki , 1.40.9
3. Melandri , Aprilia , 1.41.2
4. Lowes , Suzuki , 1.41.2
5. Rea , Honda , 1.41.8
6. Haslam , Honda , 1.42.2
7. Salom , Kawasaki , 1.42.6 , EVO
8. Barrier , BMW , 1.42.6 , EVO
9. Laverty , Suzuki , 1.42.9
10. Corti , MV Agusta , 1.42.9
11. Andreozzi , Kawasaki , 1.42.9 , EVO
12. Iddon , Kawasaki , 1.43.0 , EVO
13. Scassa , Kawasaki , 1.43.2 , EVO
14. Hofmann , Aprilia , 1.43.3
15. Guarnoni , Kawasaki , 1.43.5 , EVO