Glavni meni

Uvoz motora procedura,realnost i mitovi

Započeo TroxX, 17 Januar, 2011, 14:16

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

stefannc700s

PPostovani,uoravo sam se registrovao...
Mlad sam u svetu motocikla tako da mi je potreban savet od vas iskusnijih...
E ovako,radim u Dohi i ovde sam kupio motor,posto cu najverovatnije napustiti zemlju u Julu mesecu planiram da motor posaljem za Srbiju,tj brodom do Bara...e sada da li neko moze da mi objasni koja je procedura kada mktor stigne u luku,ja hocu da ga dovezem iz Crne Gore .mislim da je to jeftinija varijanta...ali mi jr potrebno objasnjenje...zoll tablice,itd itd
Izvinjavam se ako se ako sam ugrozio naslov teme,tek sam se registrovao pa me razumite

Jos jednom pozdrav svim vozacima :)
[/size][/size]

sale_75

Prodaj taj motor koji vozis tu i ovde kupi drugi, mnogo to izadje para. Koliko sam pogledao Doha je u Saudiskoj Arabiji !?
Koliko te kosta transport do Bara?

stefannc700s

Naravno da hocu da ga prodam,ali isto tako hocu da znam sta me ceka ako ga uvozim,tj pocetkom juna bih trebao da ga posaljem za Bar...
Pa pazi za Rijeku su mi trazili 700$+ 500e (kaze on da je to priprema motora,ali du mi ljudi rekli ds to mohu da uradim sam.Brod ide prvo do Hamburga pa onda do Rijeke,zvuci neverovatno :)
Za Bar cekam.agenciju da mj javi
..nije bitna crna odsvdr bitno mi je sta me ceka tamo,da li moze nekk da mi kaze okvirno koliko bi me kostala carina,spedicija,amss,zoll tablice itd

Carina mi je 800e tako du mi rekli neki bajkeri iz Zajecara posto bih ga ja carinio na tom granicnom prelazu(Vrska Cuka),
U pitanju je KTM 990 SMT (2009)

UFF

kad se ocarini hocu da ga provozam :)
to je jedan od retkih motora koji me i dalje interesuju kao sledeci a ne kupujem ih jer imam preca posla od bezciljne voznje po svetu :D

stefannc700s

Ja zivim u Beogradu,naravno u svakom trenutku :)
Hocu da ga doteram,malo je presao 17000km,stanje odlicno,ubacicu slike sutra...da mu grunem jedan akrap full system i samo da pucaju prozor...salu na stranu i da ne skrecem sa teme...

UFF


Hohštapler

Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

sale_75

Jel saljes motor sa tablicama, ako ga saljes najbolje je da odes po njega i doteras ga na tockovima. Nije problem da ga ocarinis vec treba da se raspitas da li motorcikl po evropskim standardima odnosno da li moze da se uradi homologacija. Ako to ne moze onda ovde mozes da ga prodas samo u delovima. Moj dobronameran savet batali sve to.
Npr motorcikle iz Amerike ne mozes da uvezes!

stefannc700s

mogu da ga posaljem sa tablicama a mogu i bez,recite mi kako je bolja varijanta?
ako ga ne prodam ovde moram da ga dobrzem ne mogu da batalim jer necu da ga dam za male pare,a moram da se vratim za Srbiju,pre nego sto sam planirao...u svakom slucaju ja cu da ga doteram na tockovima ako ne budrm
imao Qatarske tablice da li mogu da uzmem zoll,koliko se to placa?moze li neko da mi objasni proceduru,pitam po treci put :(

Major

Citat: sale_75 poslato 27 April, 2017, 21:17
Sta si ocarinio  ;D

ZZR1400 Performance sport :)



Citat: stefannc700s poslato 28 April, 2017, 00:15
Postovani,uoravo sam se registrovao...
Mlad sam u svetu motocikla tako da mi je potreban savet od vas iskusnijih...
E ovako,radim u Dohi i ovde sam kupio motor,posto cu najverovatnije napustiti zemlju u Julu mesecu planiram da motor posaljem za Srbiju,tj brodom do Bara...e sada da li neko moze da mi objasni koja je procedura kada motor stigne u luku, ja hocu da ga dovezem iz Crne Gore .mislim da je to jeftinija varijanta...ali mi jr potrebno objasnjenje...zoll tablice, itd itd
Izvinjavam se ako se ako sam ugrozio naslov teme,tek sam se registrovao pa me razumite

Jos jednom pozdrav svim vozacima :)


Mislim da neces moci da ga registrujes.
Zavrsices sve papiroloski do uverenja koje ti je potrebno za registraciju.
To znaci da ces da platis carinu i porez i spediciju ali kad Agencija za saobracaj bude trebala da ti izda potvrdu tj uverenje nece moci jer nema COC i neces moci ni da ga dobijes jer motor nije pravljen za Evropsko trziste vec za SA.
Kao sto je neko napisao prodaj ga tu dok si jos u zemlji, uzmi pare i dodji ovde i kupi motor ili ga kupi negde u Evropi.

Sto se tice Zoll tablica ne verujem da neko moze da ti kaze jer niko nije dovozio motor iz tih zemalja :) To moras realno sam da se raspitas.
Ali 99% da neces moci da ga registrujes ovde jer imam drugara koji je uvezao motor iz Amerike i sve platio i sada ne moze da registruje jer nasi ne uvazavaju vise sertifikate van EU.

[cheers]



stefannc700s

E ovako,sad sam se cuo sa covekom koji uvozi vozila iz Ch-a,u sredu ide na carinu pa ce se raspitsti vexano za moj motor,ali kaze da je cuo da iz Amerike ne moze...
Sa druge strane poxnaje dosta ljude koji su ipak regisfrovsli vozila uvezena van EU,vozila se registruju u Bosni ili Bugarskoj i na taj nacin se kasnije prebacuju u Srbiji,kaze da ako kojin slucajem ga dovezes moze da se nadje nacina da se registruje...

slave74

Ako prvo radis Bosnu ili Bugarsku  moras i tamo da platis, to se uopste ne isplati.
Bolje da ostavis regularne tablice i saobracajnu, jer ako si ti vlasnik nista ti ne mogu ovde, i mozes da ga dovezes preko granice na tockovima ili prikolici-kombiju.
Ako je odjavljen ili imas odjavne ili neredovne tablice, ucices u proceduru prijave carinjenja vec na granici , a da neces znati da li mozes da zavrsis proceduru..
Najbolje bi bilo da ne moras da odjavljujes vozilo nikad ili da produzavas registraciju tamo dok ne vidis sta ces..
Ako moze da se registruje u zemlajma regiona, trebalo bi da moze i kod nas, ili ces da ga zavalis tamo kad ti dosadi.
Col tablice su izvozne ne uzimaj to..
SAko mozes da produzujes vizu vozi ga kao stranca pa posle prodaj..

stefannc700s

Ok,moram da pitam da li zemlja Qatar dozvoljava izvoz bez odjavljivanja...primera radi ja se ne vratim u qatar a motor ostane u Srbiji sa njihovim tablama,sta cu posle?registraciju mogu da produzim nekako ali ako hocu da ga prodam?
Znaci vi smatrate da ga uvezrm sa qatar tablama?

stefannc700s

http://www.subito.it/moto-e-scooter/ktm-990-supermoto-2010-firenze-202138207.htm
da li neko moze da mi kaze koliko bi trebao da platim troskove za ovaj motor:
-prevoz do Bg-a ili Zajecara
-carina+porez
-spedicija
-amss

Hvala... i da li ima neko iskstva sa uvozom iz Italije?ili da preferiram Nemacku?
opredeljujem se da kupim motor iz uvoza jer u srbiji nemam izbora

Major

Nisam nikad uvezao motor iz Italije ali po prici Italijani vaze za likove koji uopste ne mare za svoje motore vec ih voze dok idu, pa je mozda bolje da izbegavas.
Italijani imaju jos jednu manu ako napravis dogovor telefonom, email-om, a u medjuvremenu se pojavi kupac on ce motor prodati jer mu je lakse da zavrsi sve papire sa sunarodnikom nego sa nekim strancem tako da treba na to obratiti paznju.
Ako bas hoces da uvezes iz Italije onda nadji neki ovlasceni servis u blizini koji ce da uradi kompletnu dijagnostiku motora.

Prevoz racunaj nekih 450 eur mada sve zavisi kako se iscenkas sa prevoznikom.
Carina i porez ti zavisi od speditera na koliku vrednost moze da ga provuce kod carinika, ali racunaj ako je motor 7.000eur i na toliku vrednost ga provuce onda ce te izaci oko 2.000 (plus minus 100eur).
100-eur za spediciju.
Amss + agencija za saobracaja. 3.500 + 3.300 dinara (ovo je u slucaju da imas COC sertifikat ili TUV sertifikat, ako nemas onda placas jos nekih 50eur)



slave74

Citat: stefannc700s poslato 28 April, 2017, 19:07
Ok,moram da pitam da li zemlja Qatar dozvoljava izvoz bez odjavljivanja...primera radi ja se ne vratim u qatar a motor ostane u Srbiji sa njihovim tablama,sta cu posle?registraciju mogu da produzim nekako ali ako hocu da ga prodam?
Znaci vi smatrate da ga uvezrm sa qatar tablama?

Nije izvoz ukoliko ti ostaje vozilo registrovano, to je jednostavno koriscenje vozila u inostranstvu. Ako mozes da produzavas registraciju tamo bez prisustva vozila(a nije skupo), moze da ti stoji u SRbiji kolko hoces, i mozes da ga koristis kad dodjes ovde. U pasosu tvom bi trebalo svakih 6 meseci da se lupi pecat o prelasku granice na drumskom prelazu,a vozilo ne mora stobom.
Takodje kad odlucis da carinis u Srbiji ,bez obzira dal ti je istekla viza, dovezes ga u maticnu carinu(najbliza mestu prebivalista u Srbiji) uz dogovor sa spediterom, i ulazis u skracenu proceduru carinjenja. U ovom slucaju moras i registraciju izvrsiti na sebe tj. vlasnika, ne moze posle carine i pdv ugovor na drugo lice-kupca.

Uzimaju ti strane table i saobracajnu , ali ti posle s nasom saobracajnom odjavljujes vozilo tamo. Cisto da nemas obaveze u vezi vozila tamo.
Mozda to i ne mora u svakoj zemlji, to se raspitaj..


stefannc700s

ok,znCi meni je najbolje da uvezem motor na qatarke table pa kad istekne registracija ja da ga ocarinim...ne moze ovde da se produzi registracija bez tehnickog pregleda,mora
da se odveze motocikl na uvid...u svakom slucaju ja ustravi kazem njima da se vracam za 2 meseca,a u stvari se ne vratim i to je to :)
ako se vratim ja ga odjavim,ako se ne vratim nikom nista :)

stefannc700s

Upravo sam proverio kod uprave carinr,motor moze ds se registruje,rekli su mi ds ga dovezem na qatarske tablice i potom da napravim ulazne ili izlazne papire na nekom prelazu...

DebeliZmaj

i ti verujesh cariniku ?
- ali rekli mi preko telefona
-- pa ti carini kod telefona .. da vidimo sta smo imali ovde... ooo lep prav zdrav auto ...
Sloboda je pravo da se
ljudima kaze ono sto oni
ne zele da cuju.

George Orwell

slave74

Citat: stefannc700s poslato 05 Maj, 2017, 14:38
Upravo sam proverio kod uprave carinr,motor moze ds se registruje,rekli su mi ds ga dovezem na qatarske tablice i potom da napravim ulazne ili izlazne papire na nekom prelazu...

Lepo su ti rekli, a ja ti kazem da ti je bolje da udjes sa regularnim tablicama (ako je vozilo na tvoje ime), u Srbiju, pa ako se odlucis da carinis ides na skracenu proceduru-ne ides na granicu-ne muzu te spediteri i ne zajebavaju carinici na granici.

Ukoliko carinjenje neodjavljenog motora zapne i ne bude moglo ti odustajes i opet imas regularne vazece tablice i dokumente, te bez dodatnih troskova mozes da ga prodas kao stranca ovde ili u regionu ili nastavis da koristis.

A kakva je tamosnja saobracajna, papirna -plasticna , ima li datuma na njoj? Ukoliko nema ili ne moze da se vidi pri saobracajnoj kontroli to znaci da ti nije istekla..
Raspitaj se ti tamo da li mora da se vrati tablica po isteku registracije.

U nekim evropskim zemljama postoji mirovanje vozila, sto znaci ne placa se ni porez ni osiguranje, a ne mora ni na tehnicki pregled za to vreme. Naravno ako ti nadju vozilo van privatnog poseda, pa makar i na parkingu javnom, stize kazna.
Koristio sam tako  vozila iz holandije u Srbiji, iako u saobracajnoj pise geschorst tot/met(datum) , godinama, i nisam imao problema, dok sam u Holandiji platio 1400 guldena,jer su snimili auto na parkingu..

Raspitaj se malo tamo ,i ako odjavis vozilo i pokusas cariniti u Srbiji mozes da imas velikih troskova i gubljena zivaca ako zapne carinjenje..