Glavni meni

Uvoz motora procedura,realnost i mitovi

Započeo TroxX, 17 Januar, 2011, 14:16

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

castor

Pa onda nije nijedan drugi motor koji ima druge gume od onih koje pi¹u u specifikaciji kad kupuje¹ motor, odnosno u user manual-u koji ide uz motor, jer tamo vrlo èesto se napi¹e proizvoðaè i precizan model guma. O Srbijo með' ¹ljivama...
It's the ride that matters, not the bike…

idanijel

Ma shabanerija 0d drzave,nije po srpsu  ispravan za voznju  Harley v road i Nemacka prva pomoc... [ludak]

Bojan

Citat: DebeliZmaj poslato 13 Avgust, 2016, 04:03
evo setih se da sam bash to video na jednom sajtu
http://ridershandbook.com/how-to-align-your-motorcycle-headlight-for-mot.html
taj cut-off ...


Sto po njima znaci da u desnoj krivini ne vidis nista, ja mogu da ti kazem da na 20tak UK motora koje sam vozio nikad to nisam vidio. Uvek su jednake obe strane

Bojan

Citat: Jovan D poslato 13 Avgust, 2016, 11:09
Sto se tice motocikala koji se uvoze iz inostranstva stvari stoje ovako:
To da li je brzinometar sa odometrom u mph ili ne nije konkretno bitno ali je indikator da motocikli mozda nema sve potrebne homologacije. Motor ako na samo jednom pokazivacu pravca nema homologaciju takodje ne moze da se uveze u Srbiju (2014 smo odbili BMW HP4 jer je imao rizomine pokazivace pravca bez homologacije) naravno takve sitnice se daju korigovati (zamenom sa fabrickim pa vlasnik ako zeli neka vrati aftermarket posle pregleda), ali sustinski nedostatak kao sto je nepostojanje homologacije jer je pravljen za USA zaboravite u bilo kojoj varijanti (cak i da zamenite svaki element motocikla kod koga je neophodna homologacija). Drugar ima u magacinu nekoliko amerikanaca koji stoje par godina bez mogucnosti registracije. Nijedan motor koji je pravljen za USA trziste ne moze da se registruje u Srbiji, bez obzira da li je bio registrovan u nekoj drugoj drzavi. Takodje u sirokom krugu zaobidjite svajcarce, iako imaju homologaciji neretko se snaga u saboracajnoj dozvoli razlikuje od snage deklarisane u COC ili PP (potvrdi proizvodjaca), svajcarski motocikli su poznati po manjim snagama kao sto znate... Svajcarci mogu da se uvezu ako im snaga nije naknadno menjana, znaci kod njih veliki oprez i mnogo kontrole. Takodje nemojte uvoziti nov tip motocikla koji nikada do sada nije uvezen u Srbiju, tj. da vas primerak bude prvi tip tog motora. To ce vas kostati dodatnih 1000 eura, pustite da predstvanik proizvodjaca to uradi umesto vas, oni to rade za flotu motora i taj trosak za njih nije veliki, u sustini nove motore ili kupite u Srbiji od predstavnika ili u inostranstvu ali da je prethodno predstavnik vec odradio celu proceduru oko homologacijske dokumentacije (to rade Vinca i CIAH u saradnji sa ABS-om). Kod uvoza takodje gledajte izduvni sistem, home-made topovi cak i oni od ozbiljnih firmi koji nemaju homologaciju ce morati da se menjaju ukoliko zelite uverenje koje ce vam omoguciti registraciju. 


Druze reci mi od kad su na snazi ovakvi propisii? Pitanje se odnosi na sve osim na USA bikes

Slaninar

Citat: Bojan poslato 14 Avgust, 2016, 00:24
Citat: DebeliZmaj poslato 13 Avgust, 2016, 04:03
evo setih se da sam bash to video na jednom sajtu
http://ridershandbook.com/how-to-align-your-motorcycle-headlight-for-mot.html
taj cut-off ...


Sto po njima znaci da u desnoj krivini ne vidis nista, ja mogu da ti kazem da na 20tak UK motora koje sam vozio nikad to nisam vidio. Uvek su jednake obe strane

Nije tako. Levom stranom se vozi. Farovi kola i motora treba da blago bacaju u levo. Prednosti:
- manje se zaslepljuju vozaèi koji dolaze u susret.
- leva krivina je uvek o¹trija od desne, jer se vozi po unutra¹njem delu krivine, pa je bolja preglednost kad farovi bacaju malo u levo
- desna krivina je bla¾a, jer se vozi po spoljnom delu krivine, pa je preglednost sa farom koji baca malo u levo (to je stepen, dva, ne vi¹e) ista kao ¹to bi preglednost bila u levoj krivini da farovi bacaju pravo, bez ikakvog zakretanja. Rezultat - praktièno ista preglednost u levoj i desnoj krivini.
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

DebeliZmaj

Sloboda je pravo da se
ljudima kaze ono sto oni
ne zele da cuju.

George Orwell

Jovan D

Citat: castor poslato 13 Avgust, 2016, 19:32
Pa onda nije nijedan drugi motor koji ima druge gume od onih koje pi¹u u specifikaciji kad kupuje¹ motor, odnosno u user manual-u koji ide uz motor, jer tamo vrlo èesto se napi¹e proizvoðaè i precizan model guma. O Srbijo með' ¹ljivama...

Sto se tice pneumatika stvari su takve da motorno vozilo koje poseduje pneumatike dimenzija koje proizvodjac nije predvideo ne moze da dobije uverenje, znaci mozes da menjas dimenzije u skladu sa preporukama proizvodjaca (uvek ima par dimenzija koje proizvodjac preporucuje bar za putnicka vozila), kod motocikala je verovatno suzen izbor.

Citat: Bojan poslato 14 Avgust, 2016, 00:26
Citat: Jovan D poslato 13 Avgust, 2016, 11:09
Sto se tice motocikala koji se uvoze iz inostranstva stvari stoje ovako:
To da li je brzinometar sa odometrom u mph ili ne nije konkretno bitno ali je indikator da motocikli mozda nema sve potrebne homologacije. Motor ako na samo jednom pokazivacu pravca nema homologaciju takodje ne moze da se uveze u Srbiju (2014 smo odbili BMW HP4 jer je imao rizomine pokazivace pravca bez homologacije) naravno takve sitnice se daju korigovati (zamenom sa fabrickim pa vlasnik ako zeli neka vrati aftermarket posle pregleda), ali sustinski nedostatak kao sto je nepostojanje homologacije jer je pravljen za USA zaboravite u bilo kojoj varijanti (cak i da zamenite svaki element motocikla kod koga je neophodna homologacija). Drugar ima u magacinu nekoliko amerikanaca koji stoje par godina bez mogucnosti registracije. Nijedan motor koji je pravljen za USA trziste ne moze da se registruje u Srbiji, bez obzira da li je bio registrovan u nekoj drugoj drzavi. Takodje u sirokom krugu zaobidjite svajcarce, iako imaju homologaciji neretko se snaga u saboracajnoj dozvoli razlikuje od snage deklarisane u COC ili PP (potvrdi proizvodjaca), svajcarski motocikli su poznati po manjim snagama kao sto znate... Svajcarci mogu da se uvezu ako im snaga nije naknadno menjana, znaci kod njih veliki oprez i mnogo kontrole. Takodje nemojte uvoziti nov tip motocikla koji nikada do sada nije uvezen u Srbiju, tj. da vas primerak bude prvi tip tog motora. To ce vas kostati dodatnih 1000 eura, pustite da predstvanik proizvodjaca to uradi umesto vas, oni to rade za flotu motora i taj trosak za njih nije veliki, u sustini nove motore ili kupite u Srbiji od predstavnika ili u inostranstvu ali da je prethodno predstavnik vec odradio celu proceduru oko homologacijske dokumentacije (to rade Vinca i CIAH u saradnji sa ABS-om). Kod uvoza takodje gledajte izduvni sistem, home-made topovi cak i oni od ozbiljnih firmi koji nemaju homologaciju ce morati da se menjaju ukoliko zelite uverenje koje ce vam omoguciti registraciju. 


Druze reci mi od kad su na snazi ovakvi propisii? Pitanje se odnosi na sve osim na USA bikes

Od aprila 2014. godine...

peratrap63

Citat: Jovan D poslato 14 Avgust, 2016, 12:15
Citat: castor poslato 13 Avgust, 2016, 19:32
Pa onda nije nijedan drugi motor koji ima druge gume od onih koje pi¹u u specifikaciji kad kupuje¹ motor, odnosno u user manual-u koji ide uz motor, jer tamo vrlo èesto se napi¹e proizvoðaè i precizan model guma. O Srbijo með' ¹ljivama...

Sto se tice pneumatika stvari su takve da motorno vozilo koje poseduje pneumatike dimenzija koje proizvodjac nije predvideo ne moze da dobije uverenje, znaci mozes da menjas dimenzije u skladu sa preporukama proizvodjaca (uvek ima par dimenzija koje proizvodjac preporucuje bar za putnicka vozila), kod motocikala je verovatno suzen izbor.

Citat: Bojan poslato 14 Avgust, 2016, 00:26
Citat: Jovan D poslato 13 Avgust, 2016, 11:09
Sto se tice motocikala koji se uvoze iz inostranstva stvari stoje ovako:
To da li je brzinometar sa odometrom u mph ili ne nije konkretno bitno ali je indikator da motocikli mozda nema sve potrebne homologacije. Motor ako na samo jednom pokazivacu pravca nema homologaciju takodje ne moze da se uveze u Srbiju (2014 smo odbili BMW HP4 jer je imao rizomine pokazivace pravca bez homologacije) naravno takve sitnice se daju korigovati (zamenom sa fabrickim pa vlasnik ako zeli neka vrati aftermarket posle pregleda), ali sustinski nedostatak kao sto je nepostojanje homologacije jer je pravljen za USA zaboravite u bilo kojoj varijanti (cak i da zamenite svaki element motocikla kod koga je neophodna homologacija). Drugar ima u magacinu nekoliko amerikanaca koji stoje par godina bez mogucnosti registracije. Nijedan motor koji je pravljen za USA trziste ne moze da se registruje u Srbiji, bez obzira da li je bio registrovan u nekoj drugoj drzavi. Takodje u sirokom krugu zaobidjite svajcarce, iako imaju homologaciji neretko se snaga u saboracajnoj dozvoli razlikuje od snage deklarisane u COC ili PP (potvrdi proizvodjaca), svajcarski motocikli su poznati po manjim snagama kao sto znate... Svajcarci mogu da se uvezu ako im snaga nije naknadno menjana, znaci kod njih veliki oprez i mnogo kontrole. Takodje nemojte uvoziti nov tip motocikla koji nikada do sada nije uvezen u Srbiju, tj. da vas primerak bude prvi tip tog motora. To ce vas kostati dodatnih 1000 eura, pustite da predstvanik proizvodjaca to uradi umesto vas, oni to rade za flotu motora i taj trosak za njih nije veliki, u sustini nove motore ili kupite u Srbiji od predstavnika ili u inostranstvu ali da je prethodno predstavnik vec odradio celu proceduru oko homologacijske dokumentacije (to rade Vinca i CIAH u saradnji sa ABS-om). Kod uvoza takodje gledajte izduvni sistem, home-made topovi cak i oni od ozbiljnih firmi koji nemaju homologaciju ce morati da se menjaju ukoliko zelite uverenje koje ce vam omoguciti registraciju. 


Druze reci mi od kad su na snazi ovakvi propisii? Pitanje se odnosi na sve osim na USA bikes

Od aprila 2014. godine...

a moze li se sa brojem sasije potencijalno uvezenog motocikla otici negde i videti da nije slucajno za USA trziste ?

Lazic

#148
Citat: Jovan D poslato 14 Avgust, 2016, 12:15
Sto se tice pneumatika stvari su takve da motorno vozilo koje poseduje pneumatike dimenzija koje proizvodjac nije predvideo ne moze da dobije uverenje, znaci mozes da menjas dimenzije u skladu sa preporukama proizvodjaca (uvek ima par dimenzija koje proizvodjac preporucuje bar za putnicka vozila), kod motocikala je verovatno suzen izbor.
Preporuka proizvoðaèa je zakon za na¹e retarde... [facepalm]

Hohštapler

Zima, ladno, -18'C...
Postavljam teoretsko pitanje...

Naðem motor u oglasima, u Italiji, ©vabiji, ¹ta kako dalje?
Koja je procedura, papiri i sl.
Kolko u proseku izaðe ¹ta?
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

jevta


PECA BMW

Citat: Ho¹tapler poslato 08 Januar, 2017, 14:18
Zima, ladno, -18'C...
Postavljam teoretsko pitanje...

Naðem motor u oglasima, u Italiji, ©vabiji, ¹ta kako dalje?
Koja je procedura, papiri i sl.
Kolko u proseku izaðe ¹ta?

Ja sam gledao sebi da uvezem jer kod nas nisam nasao sta sam trazio ali sam odustao , isplati se samo za motore preko 8000e .
Drugar je pre par meseci uvezao motor iz svice i naj minimalnije sto je mogao da prodje je 800e , imao je i ko da ode da vidi motor i da ga plati tamo a i sve papire da mu zavrsi , platio je samo prevoz i papire oko carine i gluposti ..
Bolje biti malo lud , nego malo pametan !

Hohštapler

Pitanje, ako je tako, otkud ovi silni polovnjaci kod nas onda?
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

ts.marko

Citat: Ho¹tapler poslato 08 Januar, 2017, 15:39
Pitanje, ako je tako, otkud ovi silni polovnjaci kod nas onda?

Kao i u svakom poslu, iskustvo.
Treba da bude¹ godinama u nekom poslu da bi ga obavljao dobro. Ja sam u ovome od 2003g. Prvo u ®enevi, kasnije sam poèeo da dovlaèim ovde.
Mora¹ da poznaje¹ puno ljudi, gomilu gara¾a, da zna¹ jezik, da brzo reaguje¹. De¹avalo mi se gomilu puta da mi vozilo izmakne bukvalno ispred nosa.
Nekad po par meseci ne mogu da naletim na povoljnu ponudu.
Te¹ko je za onog ko se time ne bavi.

Hohštapler

Ama neæu da trgujem...
Da preformuli¹em:
Motor 1600e u Italiji, VFR800Fi, kolko ko¹taju pravne zajebancije ovde kod nas? Porezi, carine...
Kolko to mene izaðe na drumu kod nas? (bez usluga prevoza)
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

jevta

Javiæu ti za par dana kad bude gotova procedura

Hohštapler

Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Slaninar

Italija, k'o Srbija - ulje se ne menja, dosipa se.  :)

Samo pitanje, da li je proseèan polovan motor iz Nemaèke vi¹e skuplji, nego ¹to je manje razjeban, ili je manje skuplji, nego ¹to je manje razjeban? :)
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

Grof

@Ho¹tapler: Carina i porez idu od modela do modela razlièito a zavise i od godi¹ta i zemlje odakle uvozi¹, mislim da su ulazni papiri tj njihova izrada kod ¹peditera neka fixna cifra, daæu ti par brojeva ¹peditera pa ih pitaj za sve.
E sada nekada je bila situacija da si morao na kamionu/priolici/kombiju da teras motor iz Italije jer da dobije neke privremene/izvozne tablice nije bilo sanse tj veæe su ¹anse da dobije¹ na loto-u, kako je sada ne znam.

@Jefta: Jedva èekam da vidim novu makinu. :)

ts.marko

Citat: Ho¹tapler poslato 08 Januar, 2017, 18:02
Ama neæu da trgujem...
Da preformuli¹em:
Motor 1600e u Italiji, VFR800Fi, kolko ko¹taju pravne zajebancije ovde kod nas? Porezi, carine...
Kolko to mene izaðe na drumu kod nas? (bez usluga prevoza)
Ja zadnju godinu-dve radim u SU. Ako te zanima, mogu ti poslati kontakt mog ¹peditera.