Ćao, Anonimni posetioče
Stranice: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... 15
Štampaj
Autor Tema: Uvoz motora procedura,realnost i mitovi  (Pročitano 97241 puta)
0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
castor
Vikend bajker
*****

Van mreže Van mreže
 Motor:
ZeRcov 3/4 litre
Lokacija: Beograd
Poruke: 3500
Kvalitet: +879 (25%)
Zahvalnice: 77

Odgovor #140 - 13 Avgust, 2016, 18:32 Ocena: 0
Ignoriši

Pa onda nije nijedan drugi motor koji ima druge gume od onih koje pišu u specifikaciji kad kupuješ motor, odnosno u user manual-u koji ide uz motor, jer tamo vrlo često se napiše proizvođač i precizan model guma. O Srbijo međ' šljivama...

It's the ride that matters, not the bike…
idanijel
Iskusni pozer
****

Van mreže Van mreže
 Motor:
Gsf 650 k7
 Facebook: Poseti
Lokacija: Srem
Poruke: 2339
Kvalitet: +484 (20%)
Zahvalnice: 14

Odgovor #141 - 13 Avgust, 2016, 22:39 Ocena: 0
Ignoriši

Ma shabanerija 0d drzave,nije po srpsu  ispravan za voznju  Harley v road i Nemacka prva pomoc... ludak

Bojan
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
CBR 600FSport; Fazer 600
Lokacija: Beograd-London
Poruke: 630
Kvalitet: +72 (11%)
Zahvalnice: 14

Odgovor #142 - 13 Avgust, 2016, 23:24 Ocena: 0
Ignoriši

evo setih se da sam bash to video na jednom sajtu
http://ridershandbook.com/how-to-align-your-motorcycle-headlight-for-mot.html
taj cut-off ...



Sto po njima znaci da u desnoj krivini ne vidis nista, ja mogu da ti kazem da na 20tak UK motora koje sam vozio nikad to nisam vidio. Uvek su jednake obe strane
Bojan
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
CBR 600FSport; Fazer 600
Lokacija: Beograd-London
Poruke: 630
Kvalitet: +72 (11%)
Zahvalnice: 14

Odgovor #143 - 13 Avgust, 2016, 23:26 Ocena: 0
Ignoriši

Sto se tice motocikala koji se uvoze iz inostranstva stvari stoje ovako:
To da li je brzinometar sa odometrom u mph ili ne nije konkretno bitno ali je indikator da motocikli mozda nema sve potrebne homologacije. Motor ako na samo jednom pokazivacu pravca nema homologaciju takodje ne moze da se uveze u Srbiju (2014 smo odbili BMW HP4 jer je imao rizomine pokazivace pravca bez homologacije) naravno takve sitnice se daju korigovati (zamenom sa fabrickim pa vlasnik ako zeli neka vrati aftermarket posle pregleda), ali sustinski nedostatak kao sto je nepostojanje homologacije jer je pravljen za USA zaboravite u bilo kojoj varijanti (cak i da zamenite svaki element motocikla kod koga je neophodna homologacija). Drugar ima u magacinu nekoliko amerikanaca koji stoje par godina bez mogucnosti registracije. Nijedan motor koji je pravljen za USA trziste ne moze da se registruje u Srbiji, bez obzira da li je bio registrovan u nekoj drugoj drzavi. Takodje u sirokom krugu zaobidjite svajcarce, iako imaju homologaciji neretko se snaga u saboracajnoj dozvoli razlikuje od snage deklarisane u COC ili PP (potvrdi proizvodjaca), svajcarski motocikli su poznati po manjim snagama kao sto znate... Svajcarci mogu da se uvezu ako im snaga nije naknadno menjana, znaci kod njih veliki oprez i mnogo kontrole. Takodje nemojte uvoziti nov tip motocikla koji nikada do sada nije uvezen u Srbiju, tj. da vas primerak bude prvi tip tog motora. To ce vas kostati dodatnih 1000 eura, pustite da predstvanik proizvodjaca to uradi umesto vas, oni to rade za flotu motora i taj trosak za njih nije veliki, u sustini nove motore ili kupite u Srbiji od predstavnika ili u inostranstvu ali da je prethodno predstavnik vec odradio celu proceduru oko homologacijske dokumentacije (to rade Vinca i CIAH u saradnji sa ABS-om). Kod uvoza takodje gledajte izduvni sistem, home-made topovi cak i oni od ozbiljnih firmi koji nemaju homologaciju ce morati da se menjaju ukoliko zelite uverenje koje ce vam omoguciti registraciju. 


Druze reci mi od kad su na snazi ovakvi propisii? Pitanje se odnosi na sve osim na USA bikes
Slaninar
Iskusni bajker
******

Na mreži Na mreži
 Motor:
Yamaha FZS600 Fazer i bela strela s jednom konjskom snagom.
 Facebook: Poseti
Ako kaniš pobijediti, ne smiješ izgubiti.

Lokacija: Novi Sad
Poruke: 8576
Kvalitet: +1521 (17%)
Zahvalnice: 95

WWW
Odgovor #144 - 14 Avgust, 2016, 09:50 Ocena: 0
Ignoriši

evo setih se da sam bash to video na jednom sajtu
http://ridershandbook.com/how-to-align-your-motorcycle-headlight-for-mot.html
taj cut-off ...



Sto po njima znaci da u desnoj krivini ne vidis nista, ja mogu da ti kazem da na 20tak UK motora koje sam vozio nikad to nisam vidio. Uvek su jednake obe strane


Nije tako. Levom stranom se vozi. Farovi kola i motora treba da blago bacaju u levo. Prednosti:
- manje se zaslepljuju vozači koji dolaze u susret.
- leva krivina je uvek oštrija od desne, jer se vozi po unutrašnjem delu krivine, pa je bolja preglednost kad farovi bacaju malo u levo
- desna krivina je blaža, jer se vozi po spoljnom delu krivine, pa je preglednost sa farom koji baca malo u levo (to je stepen, dva, ne više) ista kao što bi preglednost bila u levoj krivini da farovi bacaju pravo, bez ikakvog zakretanja. Rezultat - praktično ista preglednost u levoj i desnoj krivini.

montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen
DebeliZmaj
Grill Majstor
Moto Manijak
*******

Van mreže Van mreže
 Motor:
nemam
trust no one

Lokacija: село Врачар, Београд, 11111
Poruke: 12891
Kvalitet: -484 (4%)
Zahvalnice: 90

Odgovor #145 - 14 Avgust, 2016, 10:16 Ocena: 0
Ignoriši

evo slaninica objasnio Smiley

Sloboda je pravo da se
ljudima kaze ono sto oni
ne zele da cuju.

George Orwell
Jovan D
Pocetnik
*

Van mreže Van mreže
 Motor:
Ducati 748 E
 Facebook: Poseti
Lokacija: Novi Sad
Poruke: 239
Kvalitet: +113 (47%)
Zahvalnice: 9

Odgovor #146 - 14 Avgust, 2016, 11:15 Ocena: 0
Ignoriši

Pa onda nije nijedan drugi motor koji ima druge gume od onih koje pišu u specifikaciji kad kupuješ motor, odnosno u user manual-u koji ide uz motor, jer tamo vrlo često se napiše proizvođač i precizan model guma. O Srbijo međ' šljivama...

Sto se tice pneumatika stvari su takve da motorno vozilo koje poseduje pneumatike dimenzija koje proizvodjac nije predvideo ne moze da dobije uverenje, znaci mozes da menjas dimenzije u skladu sa preporukama proizvodjaca (uvek ima par dimenzija koje proizvodjac preporucuje bar za putnicka vozila), kod motocikala je verovatno suzen izbor.

Sto se tice motocikala koji se uvoze iz inostranstva stvari stoje ovako:
To da li je brzinometar sa odometrom u mph ili ne nije konkretno bitno ali je indikator da motocikli mozda nema sve potrebne homologacije. Motor ako na samo jednom pokazivacu pravca nema homologaciju takodje ne moze da se uveze u Srbiju (2014 smo odbili BMW HP4 jer je imao rizomine pokazivace pravca bez homologacije) naravno takve sitnice se daju korigovati (zamenom sa fabrickim pa vlasnik ako zeli neka vrati aftermarket posle pregleda), ali sustinski nedostatak kao sto je nepostojanje homologacije jer je pravljen za USA zaboravite u bilo kojoj varijanti (cak i da zamenite svaki element motocikla kod koga je neophodna homologacija). Drugar ima u magacinu nekoliko amerikanaca koji stoje par godina bez mogucnosti registracije. Nijedan motor koji je pravljen za USA trziste ne moze da se registruje u Srbiji, bez obzira da li je bio registrovan u nekoj drugoj drzavi. Takodje u sirokom krugu zaobidjite svajcarce, iako imaju homologaciji neretko se snaga u saboracajnoj dozvoli razlikuje od snage deklarisane u COC ili PP (potvrdi proizvodjaca), svajcarski motocikli su poznati po manjim snagama kao sto znate... Svajcarci mogu da se uvezu ako im snaga nije naknadno menjana, znaci kod njih veliki oprez i mnogo kontrole. Takodje nemojte uvoziti nov tip motocikla koji nikada do sada nije uvezen u Srbiju, tj. da vas primerak bude prvi tip tog motora. To ce vas kostati dodatnih 1000 eura, pustite da predstvanik proizvodjaca to uradi umesto vas, oni to rade za flotu motora i taj trosak za njih nije veliki, u sustini nove motore ili kupite u Srbiji od predstavnika ili u inostranstvu ali da je prethodno predstavnik vec odradio celu proceduru oko homologacijske dokumentacije (to rade Vinca i CIAH u saradnji sa ABS-om). Kod uvoza takodje gledajte izduvni sistem, home-made topovi cak i oni od ozbiljnih firmi koji nemaju homologaciju ce morati da se menjaju ukoliko zelite uverenje koje ce vam omoguciti registraciju. 


Druze reci mi od kad su na snazi ovakvi propisii? Pitanje se odnosi na sve osim na USA bikes

Od aprila 2014. godine...
peratrap63
Pocetnik
*

Van mreže Van mreže
 Motor:
HONDA GL1800
 Facebook: Poseti
Lokacija: Bezanija
Poruke: 141
Kvalitet: +28 (19%)
Zahvalnice: 4

Odgovor #147 - 15 Avgust, 2016, 21:08 Ocena: 0
Ignoriši

Pa onda nije nijedan drugi motor koji ima druge gume od onih koje pišu u specifikaciji kad kupuješ motor, odnosno u user manual-u koji ide uz motor, jer tamo vrlo često se napiše proizvođač i precizan model guma. O Srbijo međ' šljivama...

Sto se tice pneumatika stvari su takve da motorno vozilo koje poseduje pneumatike dimenzija koje proizvodjac nije predvideo ne moze da dobije uverenje, znaci mozes da menjas dimenzije u skladu sa preporukama proizvodjaca (uvek ima par dimenzija koje proizvodjac preporucuje bar za putnicka vozila), kod motocikala je verovatno suzen izbor.

Sto se tice motocikala koji se uvoze iz inostranstva stvari stoje ovako:
To da li je brzinometar sa odometrom u mph ili ne nije konkretno bitno ali je indikator da motocikli mozda nema sve potrebne homologacije. Motor ako na samo jednom pokazivacu pravca nema homologaciju takodje ne moze da se uveze u Srbiju (2014 smo odbili BMW HP4 jer je imao rizomine pokazivace pravca bez homologacije) naravno takve sitnice se daju korigovati (zamenom sa fabrickim pa vlasnik ako zeli neka vrati aftermarket posle pregleda), ali sustinski nedostatak kao sto je nepostojanje homologacije jer je pravljen za USA zaboravite u bilo kojoj varijanti (cak i da zamenite svaki element motocikla kod koga je neophodna homologacija). Drugar ima u magacinu nekoliko amerikanaca koji stoje par godina bez mogucnosti registracije. Nijedan motor koji je pravljen za USA trziste ne moze da se registruje u Srbiji, bez obzira da li je bio registrovan u nekoj drugoj drzavi. Takodje u sirokom krugu zaobidjite svajcarce, iako imaju homologaciji neretko se snaga u saboracajnoj dozvoli razlikuje od snage deklarisane u COC ili PP (potvrdi proizvodjaca), svajcarski motocikli su poznati po manjim snagama kao sto znate... Svajcarci mogu da se uvezu ako im snaga nije naknadno menjana, znaci kod njih veliki oprez i mnogo kontrole. Takodje nemojte uvoziti nov tip motocikla koji nikada do sada nije uvezen u Srbiju, tj. da vas primerak bude prvi tip tog motora. To ce vas kostati dodatnih 1000 eura, pustite da predstvanik proizvodjaca to uradi umesto vas, oni to rade za flotu motora i taj trosak za njih nije veliki, u sustini nove motore ili kupite u Srbiji od predstavnika ili u inostranstvu ali da je prethodno predstavnik vec odradio celu proceduru oko homologacijske dokumentacije (to rade Vinca i CIAH u saradnji sa ABS-om). Kod uvoza takodje gledajte izduvni sistem, home-made topovi cak i oni od ozbiljnih firmi koji nemaju homologaciju ce morati da se menjaju ukoliko zelite uverenje koje ce vam omoguciti registraciju. 


Druze reci mi od kad su na snazi ovakvi propisii? Pitanje se odnosi na sve osim na USA bikes

Od aprila 2014. godine...

a moze li se sa brojem sasije potencijalno uvezenog motocikla otici negde i videti da nije slucajno za USA trziste ?
Lazić
GayLord
Global Moderator
Mega Moto Manijak
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
"Is this how time normally passes...? Really slowly...? In the right order...? If It`s one thing I cant stand, it`s an unpunctual alien attack..."  The Doctor... Motor: KLE500 Tardis edition...
 Facebook: Poseti
Osposobiti nesposobne, da bi onesposobili sposobne

Lokacija: Mlečni put, sunčev sistem, Zemlja, Beograd, Zvezdara...
Poruke: 45073
Kvalitet: +8502 (18%)
Zahvalnice: 369

Odgovor #148 - 16 Avgust, 2016, 08:36 Ocena: 0
Ignoriši

Sto se tice pneumatika stvari su takve da motorno vozilo koje poseduje pneumatike dimenzija koje proizvodjac nije predvideo ne moze da dobije uverenje, znaci mozes da menjas dimenzije u skladu sa preporukama proizvodjaca (uvek ima par dimenzija koje proizvodjac preporucuje bar za putnicka vozila), kod motocikala je verovatno suzen izbor.
Preporuka proizvođača je zakon za naše retarde... facepalm
« Poslednja izmena: 16 Avgust, 2016, 08:48 Lazić »

Hohštapler
Hoštapler
Moto Manijak
*******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Kymco people 250, VFR800fi
The force that guides the stars guides you to.

Lokacija: NS-ZR
Poruke: 13162
Kvalitet: +4614 (35%)
Zahvalnice: 325

Odgovor #149 - 08 Januar, 2017, 14:18 Ocena: 0
Ignoriši

Zima, ladno, -18'C...
Postavljam teoretsko pitanje...

Nađem motor u oglasima, u Italiji, Švabiji, šta kako dalje?
Koja je procedura, papiri i sl.
Kolko u proseku izađe šta?

Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.
jevta
Vikend bajker
*****

Van mreže Van mreže
 Motor:
V strom 650
la dolce vita

Lokacija: Novi Sad
Poruke: 3190
Kvalitet: +640 (20%)
Zahvalnice: 75

Odgovor #150 - 08 Januar, 2017, 14:36 Ocena: 0
Ignoriši

http://www.motomanijaci.com/index.php?action=profile;u=1073
Javi se čoveku i uz minimalnu nadoknadu dobiješ maksimalnu uslugu.
PECA BMW
Vikend bajker
*****

Van mreže Van mreže
 Motor:
Tomos 14M
 BMW R26
 BMW R65
 BMW R1150R

Zene ! imaju problem za svako resenje !

Lokacija: Jagodina
Poruke: 4257
Kvalitet: +1540 (36%)
Zahvalnice: 36

Odgovor #151 - 08 Januar, 2017, 15:01 Ocena: 0
Ignoriši

Zima, ladno, -18'C...
Postavljam teoretsko pitanje...

Nađem motor u oglasima, u Italiji, Švabiji, šta kako dalje?
Koja je procedura, papiri i sl.
Kolko u proseku izađe šta?

Ja sam gledao sebi da uvezem jer kod nas nisam nasao sta sam trazio ali sam odustao , isplati se samo za motore preko 8000e .
Drugar je pre par meseci uvezao motor iz svice i naj minimalnije sto je mogao da prodje je 800e , imao je i ko da ode da vidi motor i da ga plati tamo a i sve papire da mu zavrsi , platio je samo prevoz i papire oko carine i gluposti ..

Bolje biti malo lud , nego malo pametan !
Hohštapler
Hoštapler
Moto Manijak
*******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Kymco people 250, VFR800fi
The force that guides the stars guides you to.

Lokacija: NS-ZR
Poruke: 13162
Kvalitet: +4614 (35%)
Zahvalnice: 325

Odgovor #152 - 08 Januar, 2017, 15:39 Ocena: 0
Ignoriši

Pitanje, ako je tako, otkud ovi silni polovnjaci kod nas onda?

Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.
ts.marko
Moderator bez portfelja
Iskusni pozer
****

Van mreže Van mreže
 Motor:
BMW K75
 Facebook: Poseti
Poruke: 1437
Kvalitet: +276 (19%)
Zahvalnice: 19

Odgovor #153 - 08 Januar, 2017, 15:55 Ocena: 0
Ignoriši

Pitanje, ako je tako, otkud ovi silni polovnjaci kod nas onda?

Kao i u svakom poslu, iskustvo.
Treba da budeš godinama u nekom poslu da bi ga obavljao dobro. Ja sam u ovome od 2003g. Prvo u Ženevi, kasnije sam počeo da dovlačim ovde.
Moraš da poznaješ puno ljudi, gomilu garaža, da znaš jezik, da brzo reaguješ. Dešavalo mi se gomilu puta da mi vozilo izmakne bukvalno ispred nosa.
Nekad po par meseci ne mogu da naletim na povoljnu ponudu.
Teško je za onog ko se time ne bavi.
Hohštapler
Hoštapler
Moto Manijak
*******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Kymco people 250, VFR800fi
The force that guides the stars guides you to.

Lokacija: NS-ZR
Poruke: 13162
Kvalitet: +4614 (35%)
Zahvalnice: 325

Odgovor #154 - 08 Januar, 2017, 18:02 Ocena: 0
Ignoriši

Ama neću da trgujem...
Da preformulišem:
Motor 1600e u Italiji, VFR800Fi, kolko koštaju pravne zajebancije ovde kod nas? Porezi, carine...
Kolko to mene izađe na drumu kod nas? (bez usluga prevoza)

Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.
jevta
Vikend bajker
*****

Van mreže Van mreže
 Motor:
V strom 650
la dolce vita

Lokacija: Novi Sad
Poruke: 3190
Kvalitet: +640 (20%)
Zahvalnice: 75

Odgovor #155 - 08 Januar, 2017, 18:50 Ocena: 0
Ignoriši

Javiću ti za par dana kad bude gotova procedura
Hohštapler
Hoštapler
Moto Manijak
*******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Kymco people 250, VFR800fi
The force that guides the stars guides you to.

Lokacija: NS-ZR
Poruke: 13162
Kvalitet: +4614 (35%)
Zahvalnice: 325

Odgovor #156 - 08 Januar, 2017, 18:54 Ocena: 0
Ignoriši

opaaa! Smiley
sta si uzo? Fazer kilo?

Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.
Slaninar
Iskusni bajker
******

Na mreži Na mreži
 Motor:
Yamaha FZS600 Fazer i bela strela s jednom konjskom snagom.
 Facebook: Poseti
Ako kaniš pobijediti, ne smiješ izgubiti.

Lokacija: Novi Sad
Poruke: 8576
Kvalitet: +1521 (17%)
Zahvalnice: 95

WWW
Odgovor #157 - 08 Januar, 2017, 18:55 Ocena: 0
Ignoriši

Italija, k'o Srbija - ulje se ne menja, dosipa se.  Smiley

Samo pitanje, da li je prosečan polovan motor iz Nemačke više skuplji, nego što je manje razjeban, ili je manje skuplji, nego što je manje razjeban? Smiley

montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen
Grof
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
Gikser najlepši
 Facebook: Poseti
Lokacija: Novi Sad Serbia
Poruke: 922
Kvalitet: +331 (35%)
Zahvalnice: 59

Odgovor #158 - 08 Januar, 2017, 19:01 Ocena: 0
Ignoriši

@Hoštapler: Carina i porez idu od modela do modela različito a zavise i od godišta i zemlje odakle uvoziš, mislim da su ulazni papiri tj njihova izrada kod špeditera neka fixna cifra, daću ti par brojeva špeditera pa ih pitaj za sve.
E sada nekada je bila situacija da si morao na kamionu/priolici/kombiju da teras motor iz Italije jer da dobije neke privremene/izvozne tablice nije bilo sanse tj veće su šanse da dobiješ na loto-u, kako je sada ne znam.
 
@Jefta: Jedva čekam da vidim novu makinu. Smiley
ts.marko
Moderator bez portfelja
Iskusni pozer
****

Van mreže Van mreže
 Motor:
BMW K75
 Facebook: Poseti
Poruke: 1437
Kvalitet: +276 (19%)
Zahvalnice: 19

Odgovor #159 - 08 Januar, 2017, 19:35 Ocena: 0
Ignoriši

Ama neću da trgujem...
Da preformulišem:
Motor 1600e u Italiji, VFR800Fi, kolko koštaju pravne zajebancije ovde kod nas? Porezi, carine...
Kolko to mene izađe na drumu kod nas? (bez usluga prevoza)
Ja zadnju godinu-dve radim u SU. Ako te zanima, mogu ti poslati kontakt mog špeditera.
Stranice: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... 15
Štampaj
Moto Manijaci  |  Motori  |  Motori (Urednik: Bishke)  |  Tema: Uvoz motora procedura,realnost i mitovi