Glavni meni

2012 Honda NC700X

Započeo Panta Zemunac, 07 Jul, 2013, 00:57

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Panta Zemunac

http://ultimatemotorcycling.com/2012-honda-nc700x-preview/




Adventure/dual sport
Svako od nas, s'godinama, menjamo i prohteve...
Mislim da bi me u svakom pogledu zadovoljio....ako sam cenu dobro razumeo, to bi znacilo nekih 6000 evrica kod nas..to je to!


Panta Zemunac

Mada, imaju oni jo¹ kojeg zanimljivog konjica, kojeg bih ja pre ali cena, skoro duplo skuplji!

http://www.honda-srbija.rs/motocikli/enduro_%28onoff%29/crossrunner.301.html#Info

woo3

Jeste stvarno deluje zanimljivo, nema shta. Chak sam I razmishljao da predem na ovako neshto, jedino shto me je razocharalo je konjaza. Milim da je 48ks preslabo za ovakav motor!

Hurricane

..ja ne razumem ove ¹klopocije pozadi na svim novim motorima..

dojajan motor s tim ¹to bi mu ja odma chopnuo sve ovo pozadi i ovaj katadiopter napred... pa nije ovo traktor majku mu..

vidi koja razlika:




Panta Zemunac


abarth

#6
©ta je ovde novo? Ovih Hondi ima koliko hoæe¹, bar po NS, na ulici. Samo mi nije jasno kako su uspeli da izvuku neverovatnih 50ks iz 670ccm 2 cilindra i jo¹ da ima 240kg i jo¹ jedan disk napred.

con3

Citat: abarth poslato 07 Jul, 2013, 01:23
©ta je je ovde novo? Ovih Hondi ima koliko hoæe¹, bar po NS, na ulici. Samo mi nije jasno kako su uspeli da izvuku neverovatnih 50ks iz 670ccm 2 cilindra i jo¹ da ima 240kg i jo¹ jedan disk napred.
Pa zato i kosta ovoliko mada mislim da 50 ks je sasvim ok za ovaj motor top speed je 195 sto je dobro ,e sad da ima 240 kila to mora da je neka greska

UFF

Citat: abarth poslato 07 Jul, 2013, 01:23
©ta je ovde novo? Ovih Hondi ima koliko hoæe¹, bar po NS, na ulici. Samo mi nije jasno kako su uspeli da izvuku neverovatnih 50ks iz 670ccm 2 cilindra i jo¹ da ima 240kg i jo¹ jedan disk napred.

tako sto su prepolovili agregat iz honde civic i napravilo moto masinu  :o  :wtf:
govno neopisivo, viljuske sa 125 kubika a o snazi ni da ne pricam, apsolutno me ne interesuje koliko ce da traje kad ta kanta NE IDE
vozio sam, i nju i crossruner-a za kog sam mislio da ce biti dobar jer je unutra masina iz interceptora i dosta je bolji ali razocarao sam se takodje
crosstourer jedino nisam vozio i samo za njega mislim da je dobar, ovo ostalo boranija  [thumb_down]

Panta Zemunac

Èeka malo, crosrunner sa svoji 800 kuba ima stotinak konja...ne vidim da je to slabo u odnosu na potrebe takvog tipa bajka!
Nije to errina.
Imamo i neka dodata pravila po Jevropi oko snage i potro¹nje i placanju daðbina...iskladiti sve to nije lako, dovijaju se kako znaju.
Za neke zemlje cak smanjuju snagu da bi mogli da izaðu na tr¾i¹te!

Kao i kod automobila...davno je pro¹lo vreme kada je marka bila marka i imala svoj, neki model pa se utrkivala sa drugim proizvoðacem...sve se polako svodi na isto!

Ba¹ taj crosrunner je tip bajka da sedne¹ na njega...siðe¹ na Zlatiboru da ne¹to rucka¹ i nastavi¹ u cugu do mora...bez grbacenja!

A sa masom bajka su ne¹to ogre¹ili garant...280kg, ispade te¾i od crossturera (240kg)!

con3

nc700x je tezan 214 kg sa punim rezeorvarem
crosstourer ima 1300 kubika i tezak je 280kg 95 ks
crossruner 800 kubika 101ks i tezak je 240 kg

pit

Citat: con3 poslato 07 Jul, 2013, 15:09
nc700x je tezan 214 kg sa punim rezeorvarem
crosstourer ima 1300 kubika i tezak je 280kg 95 ks
crossruner 800 kubika 101ks i tezak je 240 kg

           Ljudi ne procitaju dobro pa onda trabunjaju kojesta....svaka roba ima svoga kupca pa ce tako i ovi da nadju svoga....nisu svim brziina i ubrzanja prioritet ...ima dosta onih koji vole motore a ne zanima ih performansa istih ili recimo u Svajcarskoj i da ih zanima ogranicenja i kazne su surove ....

UFF

Citat: Panta Zemunac poslato 07 Jul, 2013, 14:30
Èeka malo, crosrunner sa svoji 800 kuba ima stotinak konja...ne vidim da je to slabo u odnosu na potrebe takvog tipa bajka!
Nije to errina.
Imamo i neka dodata pravila po Jevropi oko snage i potro¹nje i placanju daðbina...iskladiti sve to nije lako, dovijaju se kako znaju.
Za neke zemlje cak smanjuju snagu da bi mogli da izaðu na tr¾i¹te!

Kao i kod automobila...davno je pro¹lo vreme kada je marka bila marka i imala svoj, neki model pa se utrkivala sa drugim proizvoðacem...sve se polako svodi na isto!

Ba¹ taj crosrunner je tip bajka da sedne¹ na njega...siðe¹ na Zlatiboru da ne¹to rucka¹ i nastavi¹ u cugu do mora...bez grbacenja!

A sa masom bajka su ne¹to ogre¹ili garant...280kg, ispade te¾i od crossturera (240kg)!

Pa s'obzirom da ima 800 kuba trebalo bi da je jaci, na navaku sam ga probao i seo sam sa svoje cbr600f na crosrunnera i razocarao se jer motor ide losije od 600f a i ogibljnje mu je premekano kao da vozis enduro
kocnice su jedino dobre na svim novim hondama

pit

Honda Crossrunner contro VFR

Ja probao najnoviju VFR 800 i meni ono nije sporo...e sad ako je Crosruner sa tim istim motorom onda ne bi trebao da bude spor ...naprotiv.

pit


Panta Zemunac

Normalno Uffe kada je CBR 600 F pravljan samo za asfalt, nizak klirens, ¹iroke gume i iz njegovih 600 izvucena max. snaga...
ne mo¾e¹ uporeðivati sa dual bajkom!

Mo¾e¹ ga uporediti sa BMW 800GS ili ovaj drugi sa R1200GS..
  a CBR uporedi ga sa CB600RR...bukvalno pravljen za ubrzanje i krivine!

UFF

pa jel multistrada dual bike? :)

abarth

I ja sam vozio tada Crossrunera na navaku i isti utisak kao Uff, premekano i nedostatak snage.

pit

http://motoprofi.com/motospecspictures/honda/crossrunner-2011.html

4,1 sec do stotke sporo...e svasta ima covek da procitan ovom forumu a i da nauci kojesta.A i da se nasmeje.

UFF

jeste sporo
kad 200 kubika manje ide za 3.3 (koji je takodje touring a sport motor)
http://motoprofi.com/motospecspictures/honda/cbr_600_f-2007.html

a ti opet teoretises kao internet strucnjak i pricas o necemu sto nisi ni vozio na osnovu onoga sto procitas na internetu

interceptor koji si ti vozio je i laksi i jaci i brzi od crossrunner-a
http://motoprofi.com/motospecspictures/honda/vfr800-2009.html

sve preuzeto sa tvog izvora, zato evo ti - i diskusija zavrsena  [zakljucan_topic]