Glavni meni

..vozaè motora podlegao povredama u udesu na autoputu kod Du¹anovca..

Započeo Hurricane, 14 Jun, 2013, 07:59

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

eclipse4


Lazic

Citat: markan90 poslato 14 Jun, 2013, 17:09
jooook bre...ovo na slici je zadnji deo megana  :( stvarno ga je okrenuo za 180... megan je valjda hteo da se iskuljuci sa auto puta,ovaj ga je udario od pozadi...ja sam samo stao na pumpu i dosao 2 minuta kasnije...

Pogledao sam opet sliku... Uvek se nekako nadam da motorista nije kriv...


UFF

preticao sa desne strane ili se vozio svojom desnom trakom a vozac megana u poslednjem trnutku odlucio da se bez migavca iz leve trake iskljuci skroz desno?
to bi objasnilo kako je mogao da ga okrene-jer je on vec bio pod nekim uglom skrecuci desno kad ga je sustigao

rboban

http://www.telegraf.rs/vesti/753721-poginuo-motociklista-na-auto-putu

Naisao sam i ja posle, usporio... u prvi tren nisam ni video motor... dosta daleko je bio! Saucesce porodici i prijateljima!
Ride It Like You Stole It

eclipse4

Citat: UFF poslato 15 Jun, 2013, 00:48
preticao sa desne strane ili se vozio svojom desnom trakom a vozac megana u poslednjem trnutku odlucio da se bez migavca iz leve trake iskljuci skroz desno?
to bi objasnilo kako je mogao da ga okrene-jer je on vec bio pod nekim uglom skrecuci desno kad ga je sustigao

kako god udario od pozadi,znaci kriv je ......i u najzadnjem trenutku da je skrenuo vozac automobila opet nije kriv ako je uredno dao zmigavac,iako nije dao zmigavac vise nema ko da svedoci o tome.....kako god njega vise nema :(

TEEfqd

Citat: UFF poslato 15 Jun, 2013, 00:48
preticao sa desne strane ili se vozio svojom desnom trakom a vozac megana u poslednjem trnutku odlucio da se bez migavca iz leve trake iskljuci skroz desno?
to bi objasnilo kako je mogao da ga okrene-jer je on vec bio pod nekim uglom skrecuci desno kad ga je sustigao
scenario 1
auto se krece svojom desnom trakom i motor ga udara pod nekim malim uglom ali preko dve glave bez kocenja i okrece ga. (po meni nerealno, motor nije toliko ostecen a i auto bi se verovatno prevrnuo dok se okretao za tih 180 stepeni ili izleteo preko desne strane puta da se kretao pri brzini od npr 80km/h+udarac od pozadi)
scenario 2
uffov scenario, motor ide svojom desnom trakom, auto u poslednjem trenutku bez migavca iz leve trake u desno, motor koci i udara
auto koji je vec pod nekim uglom zbog skretanja i okrece ga za 180 stepeni. sto je vrlo realan scenario ako pogledamo stetu motora i ugao udarca u auto.
ono sto mene cudi ovde je kako se taj megan nije prevrnuo dok se okretao za tih 180 stepeni, i jedino mi pada na pamet
da mu je bila mala brzina kretanja u trenutku sudara jer je skretao u desnu stranu.

u svakom slucaju uvek preticanje sa leve strane i blicanje i ili levi migavac.
moje saucesce porodici

juga

Definitivno nije bila neka velika brzina, jer o¹teæenja na motoru nisu dovoljno velika za 200. To sads nije vi¹e bitno, momka vi¹e nema.

eclipse4

auto je udaren od pozadi skoro pa po sredini ali se jasno vidi levi ugao udara,sto znaci da je atuto bio u skretanju,a motociklista ili je kasno reagovao na skretanje ili uopste nije registrovao auto.......preticanje sa desne strane mislim da je totalno ali totalno iskljuceno.....e sada,sto se ostecenja tice,da je udario u neki auto poput mercedesa iz 1980 verovatno bi motor bio sav smrskan a zadnji deo auto mnogo manje,poenta sto cemo uskoro voziti automobile koji ce biti napravljeni od lima za limenke.
pretpostavljam da je auto apsorbovao ceo udarac zato je motor slabije ostecen.....ukoliko se recimo i auto kretao brzinom od 100km/h (da nije jos dosao do krivine) a motor brzinom od 200km/h,ima logike sto je motor manje ostecen,jer je onda realno udario sa 100km/h,

mada je moje misljenje da je auto isao nekom brzinom od recimo 60-80km/h a motor ne vise od 150-180 km/h...sto mu dodje jacina udarca od nekih 70km/h-120km/h

Hohštapler

...to sve, je sada, totalno nebitno...
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

eclipse4

to sam napisao tri posta iznad......ali je zato ovo forum,da razmenjujemo misljenja.....i neko nauci sta ne treba raditi...ili treba....

ЯЭВОЛУТИОН

pa da rezimiramo....ne voziti zaustavnom trakom na autoputu
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

eclipse4

nema pravila revolution,to je najgore.....nema ebenih pravila.....

ЯЭВОЛУТИОН

pa i to je neko pravilo.....verovatnoca da te pogodi metorit dok hodas o zemlji je jednak verovatnoci da dobijes na lotou, pa ipak cesce ljudi dobijaju na lotou nego sto ih pogadja meteorit....dakle ako trazis djavola pre ces ga naci....a na motoru uvek imas suvozaca....cak i kad mislis da si sam.
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

juga

Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 18 Jun, 2013, 10:12
pa i to je neko pravilo.....verovatnoca da te pogodi metorit dok hodas o zemlji je jednak verovatnoci da dobijes na lotou, pa ipak cesce ljudi dobijaju na lotou nego sto ih pogadja meteorit....dakle ako trazis djavola pre ces ga naci....a na motoru uvek imas suvozaca....cak i kad mislis da si sam.
Sedi jedan sa rogovima i trozucem i pita : jesi li ba¹ danas re¹io...? [djavo]