Glavni meni

Dimenzija zadnje gume 150/70 VS 160/60

Započeo RoaD GunneR, 12 Januar, 2011, 15:01

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

RoaD GunneR

Daklem fabricka mera za zadnju gumu mi je 150/70 i motor mi izgleda kao bickli sa tom gumom pa sam svojevremeno stavio 160/60 radi estetike e sad posto su obe zadnje gume bile u qrcu a i za mene prelaz sa endura na F meni sve to isto.

Nasao sam dosta 'povoljno' gumu ali u dimenziji 150/70 pa me intresuje koja je razlika ove dve dimenzije tj. koje su mane i prednosti jedne i druge dimenzije?

UFF

Pa i nema neke vece razlike
Sa uzom gumom ce motor da pada lakse tj brze u krivinu a sa sirom da ima bolji grip
Sto deblja to udobnija ali ti je to nebitno pogotovo za zadnju

RoaD GunneR

Citat: UFF poslato 12 Januar, 2011, 15:21
Pa i nema neke vece razlike
Sa uzom gumom ce motor da pada lakse tj brze u krivinu a sa sirom da ima bolji grip
Sto deblja to udobnija ali ti je to nebitno pogotovo za zadnju
Da rekapituliram 160/60 ce me bolje drzati u krivini pa onda znaci je to bolje za mene i moju skelu sa bruto 320kg ( bez suvozacice)

UFF

Pa pazi ja nisam strucnjak i necu da se ne pravim pametan ali ako je guma sira onda je profil pod manjim uglom (naravno zavisi od tipa i modela gume) i samim tim je bolji grip jer je veca kontakt povrsina sa podlogom ali ti upravo zato treba vise truda i vremena da udjes u krivinu nego kad je guma uska i "ostra"

To ne znaci da ce bolje drzati u krivini samo znaci da je bolji grip u uspravnom polozajua generalno gume sa ostrijim profilom drze bolje u krivini

evo ovde imas sve objansjenjo:
http://www.canyonchasers.net/shop/generic/tires.php

"Guma profili su veliki deo kako se oseća gume na Jahaèa. Kao ¹to sam raniJe pomenuo, neke gume će imati veoma profil ©iljast. To èini bicikl osećaJu veoma voljni da se oslanja i daJe vozaèa osećaJ vrlo brzo pretvoriti u. Pointi profili daJu naJveći Kontakt zakrpe dok se nagnu preko. Meðutim, ©iljast profili bi biciklizam osećaJu nestalan i nestabilan kada se ide ravno. Neki vozaèi ne vole osećaJ bicikl koJi spada u uglovima. Neke gume su vrlo okrugli profil. Ovo poma¾e bicikl osećaJu mnogo stabilniJi, dok će pravo ali ne daJe bicikl koJi flickable osećaJu da ©iljast profila imaJu. Okrugli profil, meðutim, omogućava da podesite vozaè red u uglu i imaJu tu liniJu ostanu dosledni. Kada Je liniJa postavljena u, bicikl će oèekivano pratiti du¾ te liniJe (do vozaè odluèi da ga promeni). Oni pru¾aJu vrlo neutralan osećaJ. Neki vozaèi complaing tom krugu gume èine bicikl oseća sporo i nevoljno da se okrenu. Pronala¾enje ¹ta Je naJbolje za vas zavisi od va¹e vo¾nje stilu, Jahanje sposobnosti i liène preferenciJe. Zapamtite, da Je kao guma nosi, posebno u centru, tvoJ profil Je promenjen i dizaJn guma Je ugro¾ena."