Glavni meni

li-ion akumulatori

Započeo eclipse4, 29 Mart, 2013, 23:55

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

monsterbnt

Jedino mozes da imas problem sa punjenjem. Svakako Li-Ion i Li-po baterije ZAHTEVAJU da svaka celija bude jednako napunjena, i zato imaju poseban ulaz za ppunjac u odnosu na izlaz. Zaista me zanima kako su to na motoru resili a da ne dodajes tzv. ''Balanced charger'' izmedju napajanja motora i punjenja baterije, i kako se sprecava da celije padnu ispod 3v.....
Smrt SVIMA!!!!

eclipse4

a jos jedno pitanje bih pitao,recimo ovi zatvoreni akumulatori,nije bitna marka,jel imau oni neki neznam ni kako da se izrazim,rok trajanja itd......primer,sta ako stoji u prodavnici recimo 2 godine,niko ga nije kupio,jel on propada za to vreme?
jer ako je zatvoren,ne kapiram,kako ga oni ona formiraju pre upotrebe?.

Kanarinac

Pre upotrebe sipaju kiselinu unutra i ona valjda mora da odstoji unutra par sati da bi se pretvorila u gel. A inace mislim da ne valja ako su matori. Uvek gledaas da je frisak aku

eclipse4

ok,ali kako sipaju ako je akumulator potpuno zatvoren?
ja konkretno kad sam moj otvarao,morao sam da mu polomim svu gornju plastiku jer je bila kao livena od gore.....zato mi nije jasno.

ЯЭВОЛУТИОН

mesate babe i zabe.....akumulatori se dele na dve vrste....kiselinski i gel....agm je vrsta kiselinskog koji unutra ima punjenje koje apsorbuje vodu pa ona ne moze da se prospe......oni sa gelom...ja video jedan u zivotu na motorciklu i to na BMW f 650.....ostali su svi bili AGM ili klasicni kiselinski....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

El Jefe

Sem BMW-a  i HD ima gel akumulator fabricki ugradjen
Друштво за заштиту од животиња