Glavni meni

Nova generacija R1

Započeo Radanovic, 21 Mart, 2013, 00:30

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Mik

@freepartyman
Po meni ovako, za skuter je tacno da je najbolji za grad - za to je i pravljen (mali, okretan, sa velikim gepekom ispod sedista.). A R je neprijatan za spore "lakat" krivine - jer predvidjen je za brze krivine.  Zasto maltretirati R-a po gradu kad mu tu mesto nije?

freepartyman

Jbg  ja volim pa se zrtvujem kuvajuci se na R leti od semafora do semafora..
I became a beast to rid myself the pain of being a man

con3

A cene niko ne komentarise :)

Mik

Citat: con3 poslato 04 Januar, 2015, 01:43
A cene niko ne komentarise :)

A, pa jesam ja, na neki nacin  :). Bilo nekako (ima post ranije, ako se sad setim, ko da ga trazi, novogodisnje je raspolozenje, podnapit sam i to  :)) da su mu napravili motor od 200 konja, pa kad to nije moglo da se upotrebi onda ubacili elektronike i ta cuda.
I sve to kosta, motor sa 200 konja, elektronika koja mu ne dozvoljava da razvije tih 200 konja, ja stvarno ne vidim nijednu cifru ni podatak za koji bi se bacale pare, osim ako ta stvar nije bas idealno povozna.

Negde sam nasao cifru od 18.000 eur, to nije malo ni evropljaninu koji u okruzenju ima trkacke staze. (Za sta 18.000?  [neampojma])

Radanovic

jbg ... treba sakecati prve testove da se vidi da li taj motor vredi 18.000

al' ako ZX10R kosta 15.000 eura , a predstavljen je pre 4 godine i gotovo nije imao vecih promjena od tad ... onda i ovih 18.000 za R1 koja bi trebala donjeti ''revoluciju'' medju konkurenicjiom nije mnogo

SSZGO

Ovo sve isto ko I svaki drugi motor.

Ja I dalje ne bih menjao cbra.
Reci nesto pametno i svi ce te pamtiti - Nepoznati autor

freepartyman

Citat: SSZGO poslato 04 Januar, 2015, 07:03
Ovo sve isto ko I svaki drugi motor.

Ja I dalje ne bih menjao cbra.

Ti sad uzmi panigale ide ti uz astona..
I became a beast to rid myself the pain of being a man


freepartyman

 Tesko da ce ikada napraviti nesto lepse od ovoga..
I became a beast to rid myself the pain of being a man

UFF

potpis

steta sto nema korman kevu mu ebem

freepartyman

Mada mi se sve vise svidja i prethodna R1,ustvari kako iz kojeg ugla.. iz profila je onako, ali iz ovog ugla je  :drka: I ova sema je ubedljivo najlepsa crno crveno [balavi] [balavi]
A i jos je crosplane agregat  [thumb_up]
I became a beast to rid myself the pain of being a man

Radanovic

prvi utisci ...



Kev Coghlan odvezao nekoliko krugova u Spaniji na novoj R1M.

Kaze da nema apsolutno nikakvih slicnosti sa proslim modelom R1 ( koji je takodje vozio ) .
Dobijen je okretan motor kao Panigale sa snagom kao Kawasaki  ;D .

Sa proslim modelom R1 je imao najvise problema kod prebacivanja pri velikim brzinama , dok na novoj R1 ima osjecaj kao da vozi motor 600 kubika .

Hohštapler

...i onda je stavio èek u unutra¹nji d¾ep.
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

UFF

 [rofl]  to sam i ja prvo pomislio
super ako je bolja ali pretera ga lik :D

x3mer89

Vjerovatno je puno bolja od prosle ali i konkurencija je napredovala. Jedva cekam MCN test klase 1000 koji ce biti nadam se objektivan :)
Prva gore a ostale dole, ako nije kontra. Ako je kontra sve to isto samo obrnuto ali onda promasim..

ЯЭВОЛУТИОН

Pa poznat je problem predhodne yamahe oko tezista....prepravljani su trkacki ramovi da bi pomerili teziste kkao bi bila upravljivija....produzavanje zadnje viljuske, nosaci motora i jos par sitnica.....i receno je da ce na novoj generaciji to biti reseno...vise je vremena posveceno tome nego ucackavanju agregata....tako da je moguce da je mnogo bolje....
p.s.
svaki test je objektivan i subjektivan jer ga rade objektivni ljudi koji imaju subjektivna osecanja....ima onih kojima je zzr najlepsi....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Radanovic



Radanovic








:drka: ... samo bez ove Akrapovic naljepnice