Glavni meni

Zanimljivi oglasi

Započeo Panta Zemunac, 06 Januar, 2011, 15:50

El Jefe i 2 gostiju pregledaju ovu temu.


idanijel

Nemoze ako nije izasao iz fabrike Yamaha sa 25 kw. u tome je fora, nedaju posto ga je budzio Svajcarac  [ludak] ,

trazi se potvrda proizvodjaca,a ne radionice i servisa,da je rodjen sa 25kw,a ne da je tokom zivota kastriran negde sa 100ks na 34ks.

i ovaj se nada vec 100 dana https://www.polovniautomobili.com/motori/9503095/yamaha-bt-1100-bulldog

Jagodinac

Citat: idanijel poslato 22 Februar, 2017, 22:51
Nemoze ako nije izasao iz fabrike Yamaha sa 25 kw. u tome je fora, nedaju posto ga je budzio Svajcarac  [ludak] ,

trazi se potvrda proizvodjaca,a ne radionice i servisa,da je rodjen sa 25kw,a ne da je tokom zivota kastriran negde sa 100ks na 34ks.

i ovaj se nada vec 100 dana https://www.polovniautomobili.com/motori/9503095/yamaha-bt-1100-bulldog
potvrdu proizvodjaca kada dobije..sta tu pise to je vek i Amin! Tako ga i carine..po tome kako je tu nalisano. A nije mi jasno..do prosle godine su uvozili sa 25kw najnormalnije..niko nije imao problema sa tim. Sad svi poceli da imaju neke probleme...je l' je bila neka izmena zakona mozda ? Moj jedan poznanik prosle godine najnormalnije uvezao motor na 25kw..a sada dva poznanika muce muku sa tim.

mi¹ko_kolo

Naravno da ovi na¹i jedu govna, ne najeli se nikada! Izmislili su neku budala¹tinu kao i sa kombijima. Sve struènjaci moj do moga!

nano

Koliko sam ja cuo, lik je uzeo F3 vodila se u CH na 25kw i uvezena, sve dok nije doslo do AMSS nije bilo problema. Posto pavijani nece da izdaju potvrdu. Bice da je to pocelo sa uvodjenjem AMSS "pregleda". Posto kao oni su proverili i utvrdili da se taj motor po broju sasije nije pravio sa toliko kw i cao, nema potvrde nema registracije otiso u creva.

Jagodinac

Pa ako vec imaju tu bazu tamo..sto ga ne carine odmah tako...sto mrcvare ovaj narod kome je u danasnje vreme svaki dinar bitan ?  [neampojma]

bigbad86

Ja registrujem vec 3 godine na 25kW i prethodi vlasnik sigurno joj 5-6 pre mene? Mislite da ce biti nekih problema na dalje? U najgorem slucaju, mogu da vratim blokadu, posto je jos imam sacuvanu.

Jagodinac

Mislim da nece u tvom slucaju...jer si ti vec u sistemu dugo godina tako..ali ti imas drugi problem..daleko bilo..nesto se desi..vanredni tehnicki..i da ustanove da ti nemas tih 25kw..u problemu si..jer si tehnicki neispravan.Ili vanredni tehnicki..da naletis na nekog drkosa..i eto problem.

bigbad86

Nmg nikako da buden NEISPRAVAN?  Usput onako, jel zna neko neki clan ili zakon, koja je kazna za to?

Glava Dole

Ma jesi lud, kakav vanredni tehnicki sa merenjem snage... koji tehnicki u Srbiji to ima? -nijedan... imace mozda al za jedno 50god... nakrivi kapu i teraj :)

bigbad86

I to sto kazes. A i da imaju, mogu da izmere samo snagu na tocku a ne na agregatu. Nijedan motor nema isto na radilici i tocku.

nano

Ne verujem da ces ti imati prob. Problem nastaje kod uvoza.

U NS ima tri mesta dyno ili ti valjci. I verujem da ima na masinskom faxu. Da hoce da ti naprave problem - mogu...

Gvozden

Moze, na vise nacina, samo sto ce da se usere od setanja od saltera do saltera..
Ako je uvoz COC( i to moze na vise nacina), pa agencija za bezbednost, pa atest (na vise mesta), pa tehnicki pregled( najbolje ams,posto drugi ne smeju ni da pomisle da reg , osim ako je ekipa na majke mi) i to je to..


mali_zmaj

jin-jang

Boban_m

Ne postoji RD04 1994.

Gavrolini

A ispod nje varadero skoro 10 godina mladji a mnogoo jeftiniji.

PECA BMW

Di se izgubi ona tema , mator motor mala kilometraza ...
Bolje biti malo lud , nego malo pametan !


idanijel