Glavni meni

sta vam je danas izmamilo osmeh

Započeo Vale, 13 Februar, 2013, 15:23

0 članova i 9 gostiju pregledaju ovu temu.

eclipse4


Kostić

jel? e pa nije dobro. oæu ono ¹to nemam a neæu ono ¹to imam. tipièna bolest hroniène besparice :(

Lazic

Citat: kosta66 poslato 06 Avgust, 2014, 19:30
http://www.novisadinfo.info/2014/08/100km-kosta-14-dinara-ali-odustajem-od.html
Sovjeti su bili mala deca za nas, ¹to se tièe retardacije biokratije na vlasti... Samo sterilizacija fuzionim ureðajima do 20mt poma¾e protiv njih/nas...

eclipse4

lazicu.....vidim da poznajes neke stvari...takav mi treba  [djavo] [djavo]

Crna Macka Beli Macor beautiful friendship

Slaninar

Citat: Laziæ poslato 07 Avgust, 2014, 01:14
Citat: kosta66 poslato 06 Avgust, 2014, 19:30
http://www.novisadinfo.info/2014/08/100km-kosta-14-dinara-ali-odustajem-od.html
Sovjeti su bili mala deca za nas, ¹to se tièe retardacije biokratije na vlasti... Samo sterilizacija fuzionim ureðajima do 20mt poma¾e protiv njih/nas...

Na¹ao sam par nelogiènosti u izjavama ovog, oèigledno inteligentnog i sposobnog mladog èoveka:


1. "Ne zagaðuje ¾ivotnu sredinu." Baterije su zlo za sredinu, a i struja se u Srbiji dobija iz hidro, ali i iz termoelektrana.

2. "14 dinara 100 km"? Auto ga je ko¹tao 4000 evra u startu + cimanje da sve sam uradi. I to za auto èija su limarija i trap stari 20ak godina. Koliko godina i km treba preæi da bude 14 dinara po 100 km. Da li je auto sada te¾i od fabrièkog, pa æe se gume br¾e tro¹iti? Akumulatori & baterije znaju biti dosta te¹ki.

3. "Ne tra¾i odr¾avanje"? Sva mehanika tra¾i odr¾avanje: koènice, spone... a ni elektromotor i baterije nisu veèni.

Èovek je oèigledno inteligentan i sposoban: pali iz srbistana negde gde æe¹ to moæi naplatiti i ¾iveti od toga.
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

Plazma Keks

1. baterije su zlo ako se ostave u prirodi da trule.

2. u startu je 14din/100km, nece se gume toliko vise trositi uvek postoje gume na kojima ima vise slojeva platana. baterija je dosta teska, plus elektromotor i njegov reduktor, racunaj da taj auto nema vise SUS motor, pa je auto dobio oko 100-200kg maksimum.

3. pod ne traziti odrzavanje, to znaci da ne moras nositi auto na redovan servis da mu se menjaju ulje i filteri. baterija ako je nova i kvalitetna traje oko 10 godina, moze i vise, zavisi od odrzavanja iste, elektromotor ako je nov traje jos toliko koliko baterija, ako ne i vise. sto znaci da moze da sahrani golf dvojku dizel u najavi ;D

mareskin

Citat: Slaninar poslato 07 Avgust, 2014, 09:43
Citat: Laziæ poslato 07 Avgust, 2014, 01:14
Citat: kosta66 poslato 06 Avgust, 2014, 19:30
http://www.novisadinfo.info/2014/08/100km-kosta-14-dinara-ali-odustajem-od.html
Sovjeti su bili mala deca za nas, ¹to se tièe retardacije biokratije na vlasti... Samo sterilizacija fuzionim ureðajima do 20mt poma¾e protiv njih/nas...

Na¹ao sam par nelogiènosti u izjavama ovog, oèigledno inteligentnog i sposobnog mladog èoveka:


1. "Ne zagaðuje ¾ivotnu sredinu." Baterije su zlo za sredinu, a i struja se u Srbiji dobija iz hidro, ali i iz termoelektrana.

2. "14 dinara 100 km"? Auto ga je ko¹tao 4000 evra u startu + cimanje da sve sam uradi. I to za auto èija su limarija i trap stari 20ak godina. Koliko godina i km treba preæi da bude 14 dinara po 100 km. Da li je auto sada te¾i od fabrièkog, pa æe se gume br¾e tro¹iti? Akumulatori & baterije znaju biti dosta te¹ki.

3. "Ne tra¾i odr¾avanje"? Sva mehanika tra¾i odr¾avanje: koènice, spone... a ni elektromotor i baterije nisu veèni.

Èovek je oèigledno inteligentan i sposoban: pali iz srbistana negde gde æe¹ to moæi naplatiti i ¾iveti od toga.

On je napravio prototip (i ko¹talo ga je) i u tom procesu se uèi. Kasnije se razvija ideja i proces proizvodnje da bi se dobio jeftiniji i efikasniji naèin.
Da li njegov proizvod mo¾e ili ne mo¾e da radi je veæ stvar analize. Redovno se javi neko sa revolucionarnim otkriæem, ali onda ispadne da to nema veze sa vezom.
Rešio sam da se malo trgnem iz ove monotonije... I trg'o sam se...
Od danas sedim na ladnom betonu

Hohštapler

...kad izvadi lominu od motora i menjaèa gubi poprilièno kg, elektro motor je verovatno 1/10 te¾ine tog izvaðenog, al baterije su te¹ke.... Kolko, zavisi od toga kolko ih ugura.
Elektro-motor je poprilièno veèan u poreðenju sa SUS motorom.
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Plazma Keks

Ne razumem zasto si sve ponovio ono sto sam ja rekao? Elektromotor je malo tezi nego ato ti mislis.


Nema veze sad to. Zovu danas, hitno iscureo viljuskar, ne znaju sta ce. Iscureo preko noci itd. Dolazis na teren a ispod viljuskara sapunica, da rezimiram, cistacica je odlucila da istrese kofu prljave vode i sapunice bas ispod villjuskara ;D

Slaninar

Citat: mareskin poslato 07 Avgust, 2014, 11:29
On je napravio prototip (i ko¹talo ga je) i u tom procesu se uèi. Kasnije se razvija ideja i proces proizvodnje da bi se dobio jeftiniji i efikasniji naèin.
Da li njegov proizvod mo¾e ili ne mo¾e da radi je veæ stvar analize. Redovno se javi neko sa revolucionarnim otkriæem, ali onda ispadne da to nema veze sa vezom.

Ovo nije nikakvo revolucionarno otkriæe. Postoje kola sa elektro pogonom veæ ihaaaj. I komercijalno se prodaju.


Citat: Plazma Keks poslato 07 Avgust, 2014, 09:56
1. baterije su zlo ako se ostave u prirodi da trule.

2. u startu je 14din/100km, nece se gume toliko vise trositi uvek postoje gume na kojima ima vise slojeva platana. baterija je dosta teska, plus elektromotor i njegov reduktor, racunaj da taj auto nema vise SUS motor, pa je auto dobio oko 100-200kg maksimum.

U startu ga je 20 godina stara kr¹ina iza¹la 4000 umesto 1000 evra. Plus posao ¹to sve radio.

Citat: Plazma Keks poslato 07 Avgust, 2014, 09:56
3. pod ne traziti odrzavanje, to znaci da ne moras nositi auto na redovan servis da mu se menjaju ulje i filteri. baterija ako je nova i kvalitetna traje oko 10 godina, moze i vise, zavisi od odrzavanja iste, elektromotor ako je nov traje jos toliko koliko baterija, ako ne i vise. sto znaci da moze da sahrani golf dvojku dizel u najavi ;D

Opet ostaje sve ostalo - koènice, spone, gume... 

Golf 2 dizel se kupi jedan na 30 godina, mo¾e¹ sipati preraðeno ulje u njega, ako redovno menja¹ ulje, motor se ne kvari  - isto kao taj elektro.   

Koliko je ekolo¹ki praviti baterije, to posle reciklirati, odlagati, koliko je ekolo¹ka struja koja se pravi i kojom se pune ta kola? Dizel motor je jedna od efikasnijih naprava po pitanju stepena iskori¹tenja energije, a gorivo je lako za transport i sa 10 litara stigne¹ daleko. Ko hoæe jeftin i eko prevoz - samo javni, ili bajs.
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

Lazic

Moja æerka bi te sad kao ¹to je i bambija pre par godina nazvala, biciklomanijakom...:o ;D

Slaninar

Citat: Laziæ poslato 07 Avgust, 2014, 13:39
Moja æerka bi te sad kao ¹to je i bambija pre par godina nazvala, biciklomanijakom...:o ;D

Ali... sad imam samo dva bicikla... to je k'o jedan!  :)
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

Plazma Keks

Koliko je ekoloski praviti gorivo? Koliko se hemije tu baci? Elektromotor je cistiji, duze traje i ima mnogo veci obrtni moment od SUS motora. Za svaki dan bih pre koristio elektromotor, nece me zezati zimi, ne moram da ga grejem, ne moram da mu cistim dizne ili svecice, ne moram da se brinem da li negde vuce vazduh, da li alternator ili anlaser rade... Jedino sto moras da menjas povremeno na mozda 15godina su cetkice, naravno, ako nije asinhroni motor, a sto se tog motora tice, moras samo baterijuda obezbedis...
Nema veze, sve ima svoje prednosti i mane, tako da ne moramo da se dopisujemo uvezi ovoga do besvesti

Hohštapler

...ja èekam dan da izbace iz glave ideju o baterijama koje pogone elektro motor, i da krenu konaèno da se bave pojeftinjenjem gorivih æelija...
Ne mora ni na vodonik, mo¾e i na metan, i toga imamo fala Bogu.
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

mareskin

Citat: Andrej_Hotstepper poslato 07 Avgust, 2014, 16:30
...ja èekam dan da izbace iz glave ideju o baterijama koje pogone elektro motor, i da krenu konaèno da se bave pojeftinjenjem gorivih æelija...
Ne mora ni na vodonik, mo¾e i na metan, i toga imamo fala Bogu.

Jel metan ono ¹to izbacuju krave?
Znaèi stavi¹ kravu pod haubu, ubaci¹ joj crevo u dupe i vozi¹ se?
Rešio sam da se malo trgnem iz ove monotonije... I trg'o sam se...
Od danas sedim na ladnom betonu

Plazma Keks


mareskin

Rešio sam da se malo trgnem iz ove monotonije... I trg'o sam se...
Od danas sedim na ladnom betonu

p0peye

Траву у ладицу за рукавице... ;)
+ + Только байкеры знают, почему собака высовывает голову из окна автомобиля + +

Hohštapler

Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Kostić

auto na struju je ok, al struja nije ekolo¹ki najèistije gorivo, tj sama struja - energija jeste, al proizvodnja jok. hho nema ¹anse, zamislite ekspanziju te alternative. brzo bi voda bila skuplja od benzina. ostali prirodni gasovi su èini mi se bestbaj i po prirodu i po na¹u ¾elju da ne ja¹emo konje.